Geen treinforum, 'k heb ook nog andere hobbiesquote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef greavy het volgende:
Zeker OVinNederland en gebruiker FYS (Find Your Spor)?
ja maar goed. Dan zijn er dingen die jij doet, die andere mensen weer erg ver vinden gaan. Of dingen die ik doe. Dat heb je weleensquote:Op maandag 17 januari 2011 21:10 schreef greavy het volgende:
Hmm, oke. Die FYS daar heeft echt veel OVC's. Hij wil elke type uitgave die er maar te vinden is hebben.. Dat vind ik wel erg ver gaan. 2 Heb ik al te veel aan
Wel grappig hoor, ook over de buspalenspottersquote:Op maandag 17 januari 2011 20:08 schreef Mkr het volgende:
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1043455
Lijkt me buitengewoon stug. Zeg maar neequote:Op maandag 17 januari 2011 22:17 schreef Crientj het volgende:
Hey! Zag ik in dat filmpje Nijverdal West?
Zekerquote:
Poeh nou. Het werd nog een buitengemeen lange dagquote:Op maandag 17 januari 2011 23:29 schreef bork het volgende:
[..]
Zeker![]()
Helemaal ok hoor, wel bagger-weer dan. Na hun verplichte ARBO-stop ben je toch verder gegaan?
Het is FindYourSpot.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef greavy het volgende:
Zeker OVinNederland en gebruiker FYS (Find Your Spor)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:57 schreef Crientj het volgende:
Kom je morgen gezellig langs Gupps?Heb weer een 07:00 / 16:00 dienstje.
Ooh, ochtendcoockieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Dit is nog niet het IVW-rapport, he.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh, ochtendcoockieYeahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |