Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 15:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
mash moest ook 1 hebben toch? wat moest ik nogmaar zeggen? Dankzij koelkast doet mijn mic het weer
Als je Juicyhill niet wakker maaktquote:Op zondag 16 januari 2011 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Staat hocus pocus nu wel in je playlist?
Here is Mash with non stop musicquote:Op zondag 16 januari 2011 15:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
mash moest ook 1 hebben toch? wat moest ik nogmaar zeggen? Dankzij koelkast doet mijn mic het weer
Moet het echt van engels naar nederlands?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja
Text: Here is mash (uitspreken als mesj) with Non Stop Music on Onzin Radio
Die komen er aan.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:46 schreef mc-Piel het volgende:
Heb ik wat gemist?
Geile jingles ingesproken door DV ofzo?
Open je maaind!quote:
had koelkast eerst ook gedaan, kan wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet het echt van engels naar nederlands?
Oeioei, ik ben benieuwdquote:
Dat zei ik dus ook alquote:Op zondag 16 januari 2011 15:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet het echt van engels naar nederlands?
Geef hem dit topic erbij!quote:Op zondag 16 januari 2011 15:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik laat een maat van me nu radio ONZ ff aanzetten :-D
I'd tap thatquote:
BOOTAY!!!quote:Op zondag 16 januari 2011 15:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik laat een maat van me nu radio ONZ ff aanzetten :-D
?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:48 schreef mc-Piel het volgende:
Ik denk dat dit topic sluit na de laatste posts in topic 144..
Topic 449 bedoelde ikquote:
WWOOOOOHOOOO BLACK BETTY!quote:
was ff in de warquote:
Booze is a bitch, and I love herquote:
bahquote:
Das minderquote:
Precies.. ik denk dat iedereen topic 449 zo fantastisch vond dat ze allemaal gaan lapo huntenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
HAHA
Ik heb nu voor naatje;
*kreun*, muziek uit de naat, dat is een scheet.
En naat, je krijgt hem zo in je pm. En aan niemand laten horen eerst. Ik wil eerst goedkeuring.
and why's that?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat djkoelkast nu in het ziekenhuis ligt
Voor z'n oorkanker?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, ik hoorde de sirenes net!quote:Op zondag 16 januari 2011 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan het begrijpenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij krijgt spontane oorbloedingen van rock/geschreeuw/gitaren ed.
Ik niet. Prachtig toch rock/geschreeuw/gitaren edquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet. Prachtig toch rock/geschreeuw/gitaren ed
Eindelijk een minpuntjequote:
"brak"?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:54 schreef Monopoly het volgende:
Poep, brak, straks in bad
Wat heb gister toch veel bier gehad
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
ik kan dit helemaal fonetisch meezingen
Waarom?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
Niks van gemerktquote:Op zondag 16 januari 2011 15:54 schreef Monopoly het volgende:
Poep, brak, straks in bad
Wat heb gister toch veel bier gehad
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Anders wil ik wel half uurtje overnemen.
Hoezo '' weer'' ?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:57 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Zal wel weer niet komen opdagen
Ik draai nog ff mn playlist afquote:Op zondag 16 januari 2011 15:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Anders wil ik wel half uurtje overnemen.
Mn foonkabel ligt nog in de auto, pak hem beet 20 meter lopen. Ik zit al een half uur de kracht te verzamelen om erheen te lopen.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, maar die halve liters...
Vanaf de middag
DITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITquote:
Stinkt ie zo?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn foonkabel ligt nog in de auto, pak hem beet 20 meter lopen. Ik zit al een half uur de kracht te verzamelen om erheen te lopen.
Ook omdat er nog steeds een ranzige putlucht in mn auto hangt
Ik ondersteun je mentaal van afstandquote:Op zondag 16 januari 2011 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn foonkabel ligt nog in de auto, pak hem beet 20 meter lopen. Ik zit al een half uur de kracht te verzamelen om erheen te lopen.
Ook omdat er nog steeds een ranzige putlucht in mn auto hangt
Dat dusquote:Op zondag 16 januari 2011 15:57 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
DITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDITDIT![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |