Feejl.quote:
In elke reeks komt offtopic geleuter voor, en dat kan je al helemaal verwachten als je dat in ONZ start. Maar hier wordt wel strenger gemodderetert dan in TVR, want daar is het bijna altijd offtopicquote:
vraag Briggy, of gewoon in het icons topicquote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand hier:
[ afbeelding ]
Venco Droeftoeters van maken?
Nee/quote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand hier:
[ afbeelding ]
Doe ik altijd alquote:Op zondag 16 januari 2011 14:43 schreef Graseter het volgende:
Jullie moeten op 192kbps connecten op de server anders gaat ie offline.![]()
Stommen DJ's!
ik kan dat zelfs met paintquote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand hier:
[ afbeelding ]
Hoe laat?quote:
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Naatje. Ik wou 'dat is een scheet' Voor je inspreken maar het is gewoon onmogelijk om dat 'sexy' te zeggen.
Ik ben te lui.quote:
Zeg het alsof je voor een 0906 nummer reclame maaktquote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Naatje. Ik wou 'dat is een scheet' Voor je inspreken maar het is gewoon onmogelijk om dat 'sexy' te zeggen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
moet ik zo gaan switchen? naar de andere server?
Ik wil weleens weten hoe je stem klinktquote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat wou ik ook doen. Maar 'dat is een scheet' is niet echt een zin om sexy te zeggenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:45 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Zeg het alsof je voor een 0906 nummer reclame maakt
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat wou ik ook doen. Maar 'dat is een scheet' is niet echt een zin om sexy te zeggen
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat wou ik ook doen. Maar 'dat is een scheet' is niet echt een zin om sexy te zeggen
Beeld jezelf in dat je van poepsex houdt, dan lukt het welquote:Op zondag 16 januari 2011 14:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
http://94.23.28.46/
Hij doet het alweer volgens mij..
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:46 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Beeld jezelf in dat je van poepsex houdt, dan lukt het wel
Dat is Pino112quote:
Gewoon weer test/temp van maken toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:47 schreef djkoelkast het volgende:
Dan moet de dj connecten naar de normale server
en dan gaat de tempserver uit
neuh..quote:
Ja, dan gooi ik mijn stream wel dicht.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:48 schreef ElmoFan het volgende:
Moet ik na dit nummer switchen naar de andere server?
test wordt weer testquote:Op zondag 16 januari 2011 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gewoon weer test/temp van maken toch?
Hij doet het weer.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:48 schreef trolololo het volgende:
Wanneer gaat de server het weer doen?
Zoquote:Op zondag 16 januari 2011 14:48 schreef trolololo het volgende:
Wanneer gaat de server het weer doen?
Jij blijft reclame maken hequote:Op zondag 16 januari 2011 14:50 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Mededeling
Het is nu ook mogelijk om voor de show een plaat aan te vragen, lees hier hoe je dat moet doen.
Einde mededeling
Maar wel veel vetter.quote:
lees de OPquote:Op zondag 16 januari 2011 14:51 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ben nu oefenen met Traktor, bij wie moet ik eigenlijk zijn over wanneer ik mag draaien en serverinstellingen enzo?
Serieus, wat doe je..quote:Op zondag 16 januari 2011 14:50 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Mededeling
Het is nu ook mogelijk om voor de show een plaat aan te vragen, lees hier hoe je dat moet doen.
Einde mededeling
Geen reclame, nieuwsberichtquote:
1. PiRaNiA/crewquote:Op zondag 16 januari 2011 14:51 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ben nu oefenen met Traktor, bij wie moet ik eigenlijk zijn over wanneer ik mag draaien en serverinstellingen enzo?
Voor mijn show, ik doe het niet in de show, en bij jou worden ze na een uur toch verwijdert?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Serieus, wat doe je..
http://onzradio.trooperz.nl/request.php
Ik ga hard lachen als er precies bij jou niemand luistert. Spam.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:50 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Mededeling
Einde mededeling
Ahquote:Op zondag 16 januari 2011 14:52 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe baas is dit![]()
langs de weblog!
Ik keek.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:52 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe baas is dit![]()
langs de weblog!
Alleen als ze afgespeeld zijn?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Voor mijn show, ik doe het niet in de show, en bij jou worden ze na een uur toch verwijdert?
En wie is dat geweest?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik heb volgens mij de bug waardoor 'ie steeds offline gaat als iemand op 96kbps streamt opgelist. De bug was niet fantastisch.
hoe?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:52 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe baas is dit![]()
langs de weblog!
Waarom zend ie eigenlijk 128kbps uit als wij er 192kbps naartoe sturen?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:43 schreef Graseter het volgende:
Jullie moeten op 192kbps connecten op de server anders gaat ie offline.![]()
Stommen DJ's!
Ik ook, naar je fobo.quote:
Paint.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:52 schreef Lindstrĝm. het volgende:
## DRINGEND ##
Aangezien m'n vriend problemen heeft met zn Windows pc (icm SAMBR), moeten we gaan uitzenden op mijn computer en dat is een fucking Mac![]()
Weet iemand hoe je op de Mac Skype met Virtual DJ moet linken zodat de gesprekken uitgezonden kunnen worden?
PM graag, shit dit
custom CSS?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:52 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe baas is dit![]()
langs de weblog!
quote:
1 2 3 4 | <01/16/11@04:40:34> [source] connected from (...) <01/16/11@04:40:34> [source] icy-name:ONZ Radio | Ezechiel ; icy-genre:Old shit <01/16/11@04:40:34> [source] icy-pub:0 ; icy-br:96 ; icy-url:http://www.onz-radio.nl/ <01/16/11@04:40:34> [source] icy-irc: ; icy-icq: ; icy-aim: |
quote:
paint jwzquote:
Hij doet het niet..quote:
nee was ff aan kloten in paint hoe het eruit zou zienquote:
Den Helderquote:Op zondag 16 januari 2011 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
Take me to the paradise city where the grass is green and the girls are thirteen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
Take me to the paradise city where the grass is green and the girls are thirteen.
>>< BOEM ><<quote:
Wat gebruik je?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Naat. Opname gaat niet werken. Ik kan niet opnemen. Komt geruis.
Wat wil je gaan opnemen?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Naat. Opname gaat niet werken. Ik kan niet opnemen. Komt geruis.
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ok, komt er aanWie is de volgende DJ?
Ohquote:Op zondag 16 januari 2011 14:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'Dat is een scheet' Voor naat z'n jingle.
'De plaat van Naat'quote:
Nee, geen camvideoquote:Op zondag 16 januari 2011 14:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh
Ik had wat spannenders verwacht
Die reacties, nu alquote:
''Naatje, geile boi, nu op je radio *Hijg*'' ?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh
Ik had wat spannenders verwacht
Link werkt niet?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
www.pure-jingles.com
Kost ¤6000, heb je 'n heel pakket.
Naatje hijgt op je radio...quote:Op zondag 16 januari 2011 14:57 schreef sciter het volgende:
[..]
''Naatje, geile boi, nu op je radio *Hijg*'' ?
Niet VDJ gebruiken.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:52 schreef Lindstrĝm. het volgende:
## DRINGEND ##
Aangezien m'n vriend problemen heeft met zn Windows pc (icm SAMBR), moeten we gaan uitzenden op mijn computer en dat is een fucking Mac![]()
Weet iemand hoe je op de Mac Skype met Virtual DJ moet linken zodat de gesprekken uitgezonden kunnen worden?
PM graag, shit dit
gebruik audacity of VDJquote:Op zondag 16 januari 2011 14:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Standaard windows ding. Maar het ligt denkik aan m'n mic.
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:58 schreef ElmoFan het volgende:
Dagoduck, ik ben bang dat ik een beetje uitloop
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:58 schreef Lindstrĝm. het volgende:
## DRINGEND ##
Aangezien m'n vriend problemen heeft met zn Windows pc (icm SAMBR), moeten we gaan uitzenden op mijn computer en dat is een fucking Mac
KUT IK GA ERAAN
Als m'n opnameding het deed, had ik dat wel gezegt.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:57 schreef sciter het volgende:
[..]
Kan nietquote:Op zondag 16 januari 2011 14:58 schreef Lindstrĝm. het volgende:
## DRINGEND ##
Aangezien m'n vriend problemen heeft met zn Windows pc (icm SAMBR), moeten we gaan uitzenden op mijn computer en dat is een fucking Mac
KUT IK GA ERAAN
Ik snoep wel wat van juicyhill zn tijd af..quote:Op zondag 16 januari 2011 14:59 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Is het erg, ik moest ook 2 minuten later beginnen
Virtual box?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:58 schreef Lindstrĝm. het volgende:
## DRINGEND ##
KUT IK GA ERAAN
http://onzradio.trooperz.nl/forum.phpquote:Op zondag 16 januari 2011 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
BBQS, wat was die URL om naar het laatste topic te gaan?
Heb je ook een gratis versie van een of andere baai met piraten ofzo?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
www.purejingles.com , sorry ik faalde
Ja, zie op.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:59 schreef mash_ het volgende:
Word er trouwens ook bijgehouden welk nummer het meest word gedraaid etc?
Piratenbaai is toch offline?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Heb je ook een gratis versie van een of andere baai met piraten ofzo?
Naja, een algemene jingle, net als die van Knetternogwatquote:Op zondag 16 januari 2011 14:57 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij maakte geen jingles meer he?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Apart programma om uit te zenden heb je dan nodig, niet VDJ ofzo, maar een shoutcast client.
Ik stem voor!quote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef StephanL het volgende:
LOL SS - Division Hitlerjugend - Die Fahne Hoch (horst-wessel-lied) Gaan we terug in de tijd?
Knetterkrankjorum?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Naja, een algemene jingle, net als die van Knetternogwat
Ook meteen in OP gezet.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://onzradio.trooperz.nl/forum.php
Stalinquote:Op zondag 16 januari 2011 15:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goed nummer btw
Doet me denken aan de tijd dat ik nog met Stalin knikkerde
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goed nummer btw
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goed nummer btw
Ninja editquote:Op zondag 16 januari 2011 15:02 schreef mash_ het volgende:
Ik heb vanaf morgen elke maandag tot en met vrijdag het progamma: Non Stop Music
Van 14:00 tot 15:00
Je hebt geen mic?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:02 schreef mash_ het volgende:
Ik heb vanaf morgen elke maandag tot en met vrijdag het progamma: Non Stop Music
Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header!quote:Op zondag 16 januari 2011 15:03 schreef Dhaha het volgende:
Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header!
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:04 schreef ElmoFan het volgende:
Ik moest lachen toen ik doorhad dat dat liedje over hitlerjugend gingDat had ik pas door toen ik hem aanzette
![]()
ik zie niks? alleen welke nummers afgespeeld zijn. Niet welk nummer het meest word gedraaid ofzoquote:
STOP IS MET SPAMMENquote:Op zondag 16 januari 2011 15:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header! Radio onz in de header!
Stem voor schatjes
Wat is dit voor een naaistreek dat iedereen vaste tijden voor de hele week gaat claimen?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:02 schreef mash_ het volgende:
Sorry hoor, kusje knuffel, handje schudden, en weer ok?quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Sorry hoor, kusje knuffel, handje schudden, en weer ok?
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat is dit voor een naaistreek dat iedereen vaste tijden voor de hele week gaat claimen?
Ik vind dat dit niet mag
Gewoon pirana pmen als je dat zelf ook wilt.. al die tijden waren nog vrijquote:Op zondag 16 januari 2011 15:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat is dit voor een naaistreek dat iedereen vaste tijden voor de hele week gaat claimen?
Ik vind dat dit niet mag
Wil ik wel inspreken.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
1tje voor aan het begin van mijn showiets van: Here is mash with Non Stop Music
Dit.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fokroulette stond er wel in. Grootste flop ooit
Een bedrijf bellen en dan zeggen ze: met die en die waarmee kan ik u helpen en dan zeggen: maar u belde toch?quote:
quote:
Configuratieschermquote:Op zondag 16 januari 2011 15:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij moet het wel op een of andere manier doen. Instellingen staan alleen verkeerd.
Teamvieweren?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Maar ik weet niet wat ik wel of niet moet aanvinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |