Onder water?quote:
Lieverd? ER BLOEIT IETS!quote:
Dankje voor je medelevenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef The_Dean het volgende:
Arme Reks
En hij heeft het al zo zwaar vandaag
Ook al zo'n hoofdpijn...quote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef The_Dean het volgende:
Arme Reks
En hij heeft het al zo zwaar vandaag
Nee een steekje losquote:
Ey! Niet mijn uitspraak gaan jatten he.quote:[..]
Lieverd? ER BLOEIT IETS!
Ja en over een kwartier moet ik weer richting de kroeg.. Ik heb zo'n zwaar levenquote:
Onwijs zwaar jongen, pfoe, wat een medelijden heb ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja en over een kwartier moet ik weer richting de kroeg.. Ik heb zo'n zwaar leven
pff, je hebt het er maar druk mee..quote:Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja en over een kwartier moet ik weer richting de kroeg.. Ik heb zo'n zwaar leven
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Onwijs zwaar jongen, pfoe, wat een medelijden heb ik.
*kijkt heel verdrietig naar enorm dik boek dat ik moet leren*
Hulp nodig?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Onwijs zwaar jongen, pfoe, wat een medelijden heb ik.
*kijkt heel verdrietig naar enorm dik boek dat ik moet leren*
Het ligt al open! Op pagina 19! Wat de eerste pagina is die ik moet lezen...quote:Op zondag 16 januari 2011 13:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zielige jijIk heb zo'n vermoeden dat dat boek vandaag ook niet meer open gaat
Thunderbart!quote:
Heb jij een apparaatje dat alles in mijn hoofd gestampt krijgt?quote:
Nee, helaasquote:Op zondag 16 januari 2011 14:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heb jij een apparaatje dat alles in mijn hoofd gestampt krijgt?
De vorige 18 pagina's was de inhoudsopgave?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het ligt al open! Op pagina 19! Wat de eerste pagina is die ik moet lezen...
En inleiding...quote:Op zondag 16 januari 2011 14:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De vorige 18 pagina's was de inhoudsopgave?
Of plaatjesquote:Op zondag 16 januari 2011 14:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De vorige 18 pagina's was de inhoudsopgave?
Veel plezierquote:Op zondag 16 januari 2011 14:03 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben ff omkleden en dan richting de kroeg
Aai, wat moet je dan leren?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Geen plaatjes te bekennen:
[ afbeelding ]
Jij rare, rare jongen. Voor je plezier gaan hardlopenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:04 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat ik zometeen maar eens een stukje ga hardlopen.. Het is gewoon hier 11 graden
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:03 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben ff omkleden en dan richting de kroeg
Awesomequote:Op zondag 16 januari 2011 14:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
uhm, nou ja.. wedstrijdseizoen komt er ook weer aan. Ik mag ook wel weer eens aan mijn duurvermogen werken in plaats van het sprintvermogen.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij rare, rare jongen. Voor je plezier gaan hardlopen
Ik vind het opzich heel tofquote:Op zondag 16 januari 2011 14:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat klinkt vrij oninteressant.. en dan druk ik het nog zacht uit
Ik hou ook van boekenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Awesome
Goed boek?
* The_Dean houd van dikke boeken
aha psychische ziektesquote:
Hahahaquote:Op zondag 16 januari 2011 14:10 schreef PieterBas het volgende:
Sinds ik te maken door mijn werk met de zorgsector te maken heb gekregen, leer je opeens een boel medische jargon
Wat zit je haar leukquote:Op zondag 16 januari 2011 14:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe je het nietquote:Op zondag 16 januari 2011 14:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik hou ook van boeken![]()
zeker als ze er mooi uit zien. Alleen moet extra boekenplank ophangen... Maarmaar, geen zin om te leren
Hahahahaquote:Op zondag 16 januari 2011 14:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat zit je haar leuk
Ohja, ik ging weg
Maar dan haal ik m'n tentamens nietquote:
Er is altijd nog de herkansing.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar dan haal ik m'n tentamens niet
Dat klopt, maar ik haal ze liever in een keerquote:
en de her van de herkansing.. en als je heel lief bent.. de her van de her van de herkansing...quote:
Zo lief zijn ze bij mij op school nietquote:Op zondag 16 januari 2011 14:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en de her van de herkansing.. en als je heel lief bent.. de her van de her van de herkansing...
Maar jij welquote:Op zondag 16 januari 2011 14:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zo lief zijn ze bij mij op school niet
Haha, dat is waarquote:Op zondag 16 januari 2011 14:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik haal ze liever in een keer
Maar ik kan nog zo lief zijn en met een trillende lip en een filmtraan naar ze kijken, dan laten ze me echt een toets niet 20 keer herkansenquote:
Bij waren ze dat wel.. maar de reden waarom bleek later nogal op het nieuws te zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 14:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zo lief zijn ze bij mij op school niet
Uh? Vertel?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij waren ze dat wel.. maar de reden waarom bleek later nogal op het nieuws te zijn
Goed opletten jongen, het valt best wel mee...quote:
I know, maar ik was nu ff niet aan het opletten, zijn we alweer op pagina 2quote:Op zondag 16 januari 2011 14:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is nu nog goed bij te houden hoor. Een jaartje of 2 terug was het stukken moeilijker
Maar nu is iedereen een paar jaartjes ouder geworden en kunnen ze allemaal niet zo snel meer natuurlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 14:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is nu nog goed bij te houden hoor. Een jaartje of 2 terug was het stukken moeilijker
Ja, dat ze gewoon gratis dimploma's uitdeelden zo'n beetje.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij waren ze dat wel.. maar de reden waarom bleek later nogal op het nieuws te zijn
Iets met inholland en geld...quote:Op zondag 16 januari 2011 14:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Uh? Vertel?
Ik leef onder een steen... Ik heb er vast niets over gehoord
Niet dat ik de mijne gratis heb gekregen. Ik heb er inderdaad wel hard voor moeten studeren, maar als er werd gezegd na het afstuderen. Zo, krijgen we voor jou ook weer geld...quote:Op zondag 16 januari 2011 14:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat ze gewoon gratis dimploma's uitdeelden zo'n beetje.
Oke... Apart. Sowieso, inhollandquote:Op zondag 16 januari 2011 14:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet dat ik de mijne gratis heb gekregen. Ik heb er inderdaad wel hard voor moeten studeren, maar als er werd gezegd na het afstuderen. Zo, krijgen we voor jou ook weer geld...
Op 9/10 ROC's is het wel daadwerkelijk zo dat je ze zo ongeveer gratis krijgt. Alleen hoor je daar nooit iets over in het nieuwsquote:Op zondag 16 januari 2011 14:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet dat ik de mijne gratis heb gekregen. Ik heb er inderdaad wel hard voor moeten studeren, maar als er werd gezegd na het afstuderen. Zo, krijgen we voor jou ook weer geld...
Hier de hele dag alquote:
Wou net zeggen, paar klasgenoten die hebben hem op een gegeven moment maar gekregen, school was blij er vanaf te zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 14:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Op 9/10 ROC's is het wel daadwerkelijk zo dat je ze zo ongeveer gratis krijgt. Alleen hoor je daar nooit iets over in het nieuws
Welke kouquote:
Ik bijna, nu met aflevering 3 begonnenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:27 schreef Bloempje. het volgende:
Zo. Ik loop weer helemaal bij met TBBT.
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik bijna, nu met aflevering 3 begonnen
Bij ons was dat nog net niet zo, maar ze hielpen je wel met examens bijv.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wou net zeggen, paar klasgenoten die hebben hem op een gegeven moment maar gekregen, school was blij er vanaf te zijn
Wij hadden dan geen examens, soort nieuw leertraject, met projecten en uhm.. prestaties niet, dat andere woord...quote:Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij ons was dat nog net niet zo, maar ze hielpen je wel met examens bijv.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik het bijna nooit koud heb, dus mijn waarneming van warmte en/of kou kan iets afwijken van de normaal geldende norm.quote:
Oh. Ik heb t bijna altijd koud. Maar nu nietquote:Op zondag 16 januari 2011 14:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik het bijna nooit koud heb, dus mijn waarneming van warmte en/of kou kan iets afwijken van de normaal geldende norm.
Competenties?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij hadden dan geen examens, soort nieuw leertraject, met projecten en uhm.. prestaties niet, dat andere woord...
Succes!!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Ik heb t bijna altijd koud. Maar nu nietMaar ik ga nu even serieus leren... Lijkt me niet onverstandig...
Ja zoiets... is er nog een woord voor?quote:
Volgens mij zijn er niet zo veel synoniemen voor dat woord..quote:Op zondag 16 januari 2011 14:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja zoiets... is er nog een woord voor?
Ik wou zeggen, het is al dagen 10 gradenquote:
Dan zal het dat zijn. Nooit echt aandacht aan besteed, heb gewoon gedaan wat ik moest doen en na 5 jaar was alles in ordequote:Op zondag 16 januari 2011 14:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er niet zo veel synoniemen voor dat woord..
Ja, kinderachtig is dat. Maar aan de andere kant, als ze niet kunnen zien wat er mis is met je zusje, en ze er gewoon nooit is zonder dat iemand wat aan die kinderen verteld... dan kan ik me het op een gegeven moment ook wel voorstellen.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:45 schreef Puala het volgende:
* Puala boos is
Mijn zusje is nu al een tijdje echt ziek en ze lopen op hyves () van haar klas te bitchen dat ze zogenaamd niet echt ziek is en dat ze gewoon spijbelt.
Ja dat klopt wel. Ze heeft gewoon geen goede weerstand. Alleen is dat het nu ff niet. Ze is bedreigd op haar werk en zit mentaal gezien gewoon niet zo lekker in haar vel daar door. Vind het juist goed van pa dat hij haar ff thuis laat om weer een beetje op het rechte pad terecht te komen. Alleen wel vervelend dat al die kutkinderen nu gelijk wat anders denkenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, kinderachtig is dat. Maar aan de andere kant, als ze niet kunnen zien wat er mis is met je zusje, en ze er gewoon nooit is zonder dat iemand wat aan die kinderen verteld... dan kan ik me het op een gegeven moment ook wel voorstellen.
Tuurlijk, je vader heeft gelijk, dat is erg nare shitquote:Op zondag 16 januari 2011 14:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Ze heeft gewoon geen goede weerstand. Alleen is dat het nu ff niet. Ze is bedreigd op haar werk en zit mentaal gezien gewoon niet zo lekker in haar vel daar door. Vind het juist goed van pa dat hij haar ff thuis laat om weer een beetje op het rechte pad terecht te komen. Alleen wel vervelend dat al die kutkinderen nu gelijk wat anders denken
Dankjewelquote:Op zondag 16 januari 2011 14:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tuurlijk, je vader heeft gelijk, dat is erg nare shit
Sterkte daarmee!
Ja best gemeen eigenlijk. Ze zouden toch op een leeftijd van 13-14 wel moeten beseffen dat er ook meer aan de hand kan zijnquote:En kinderen blijven kinderen, hoevaak je ook verteld wat er echt is, zolang je niet met een arm of been in het gips op school komt denken ze dat je niks hebt.
Ja, zou je denken, maar zelfs ouder dan dat, richting de 17-18 hebben dat vaak niet door hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel
[..]
Ja best gemeen eigenlijk. Ze zouden toch op een leeftijd van 13-14 wel moeten beseffen dat er ook meer aan de hand kan zijn
Ik zie een puntje wat verbeterd kan worden in de opvoedingquote:Op zondag 16 januari 2011 14:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, zou je denken, maar zelfs ouder dan dat, richting de 17-18 hebben dat vaak niet door hoor.
Toevalig op die bladzijde niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:
Ik krijg het al koud van de gedachte om het raam open te doenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad.Welke kou? Hier staat het raam open en mijn thermometer geeft 18,5 graden aan.
Welke opvoedingquote:Op zondag 16 januari 2011 14:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zie een puntje wat verbeterd kan worden in de opvoeding
En je vader de stookkosten maar betalen.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad.Welke kou? Hier staat het raam open en mijn thermometer geeft 18,5 graden aan.
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:59 schreef Etcetera het volgende:
zon schijnt vol op m'n raam, heb de kachel nog niet eens aangezet
Verwarming staat helemaal dicht hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En je vader de stookkosten maar betalen.
Zonnetje is lekker felquote:Op zondag 16 januari 2011 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier nog éénquote:Op zondag 16 januari 2011 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben ook wel weer toe aan zon.
Zonnetje breekt hier net ook door. Heerlijk zegquote:Op zondag 16 januari 2011 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben ook wel weer toe aan zon.
Oh, is het een beetje om aan te zien?quote:
Hoe gaat het met je studeren?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, is het een beetje om aan te zien?
Ik vind het veel onoverzichtelijker... Net als de nieuwe FP, totaal onduidelijk wie wat postquote:Op zondag 16 januari 2011 17:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, is het een beetje om aan te zien?
Nu wordt het weer mooi weer, dus hebben we weer een ander excuus voor SOG.quote:
Ik gok dat het ook nog wel een keer kutweer gaat worden hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 17:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu wordt het weer mooi weer, dus hebben we weer een ander excuus voor SOG.
Denk je?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik gok dat het ook nog wel een keer kutweer gaat worden hoor
Ik gok zelfs nog wel een keer op sneeuwquote:
Deze winter toch niet meer, joh.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik gok zelfs nog wel een keer op sneeuw
Zeker wel!quote:Op zondag 16 januari 2011 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze winter toch niet meer, joh.
Vast wel. Ik ben nog maar 1 keer gevallen deze winter, dat kan nooit dat het al afgelopen is met alle sneeuw en ijs.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze winter toch niet meer, joh.
Die sneeuw en ijs houden jullie dan maar lekker. Ik ga hier de lente tegemoet.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vast wel. Ik ben nog maar 1 keer gevallen deze winter, dat kan nooit dat het al afgelopen is met alle sneeuw en ijs.
Heuj, alsof ik nog sneeuw en ijs wil zeg! Ik wil ook lente!quote:Op zondag 16 januari 2011 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die sneeuw en ijs houden jullie dan maar lekker. Ik ga hier de lente tegemoet.
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vast wel. Ik ben nog maar 1 keer gevallen deze winter, dat kan nooit dat het al afgelopen is met alle sneeuw en ijs.
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:49 schreef The_Dean het volgende:
Zeeekers. Nasi, Foe Yong Hai, Babi Pangang, mini loempia's, saté en kroepoek.
*stapt in de trein naar Friesland*quote:Op zondag 16 januari 2011 17:49 schreef The_Dean het volgende:
Zeeekers. Nasi, Foe Yong Hai, Babi Pangang, mini loempia's, saté en kroepoek.
Goddelijkquote:
Dan wacht je gewoon toch 2 maanden.... Die telefoon gaat nog wel twee maanden meequote:Op zondag 16 januari 2011 18:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goddelijk
ARGH, kut hije mag niet meer 2 maanden voor je abonnement afloopt een nieuwe telefoon uitzoeken. Nou mag ik dus pas in juni een nieuwe ipv in april. Mooi niet dat ik het ga verlengen dan...
Ja, maar faaltelefoonquote:Op zondag 16 januari 2011 18:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan wacht je gewoon toch 2 maanden.... Die telefoon gaat nog wel twee maanden mee
ah zo.. eens kijken wanneer ik dit jaar een nieuwe telefoon mag uitzoekenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar faaltelefoonIk wilde al na 3 maanden een andere
Nee, dit menu zit dat niet bij. Kan het wel kiezen ipv de babi of foe yong, maar dat is lekkerderquote:Op zondag 16 januari 2011 17:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
*stapt in de trein naar Friesland*
Hoewel zelf chinees halen misschien sneller is.
En je vergeet de gebakken banaan.
Ach, heel normaal. Mijn katten slapen ook graag op een kast van ongeveer 2,5 meter hoog, springen ze op via de tv. Of onder m'n bank. Als ze op het dak willen slapen zou ik me pas druk gaan maken.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:18 schreef PieterBas het volgende:
Die kat van mij, heeft de laatste tijd wel hele vreemde slaapplaatsen.
1) In de wasmand
2) In de douche
3) Op het keukenblad, rondom de koekjespond
4) Op mijn laptop
5) Op mijn toetsenbord
6) op mijn klerenkast.. Maar hoe dat beest daar is gekomen, is nog steeds een groot raadsel
Apart bestellen, is het waardquote:Op zondag 16 januari 2011 18:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, dit menu zit dat niet bij. Kan het wel kiezen ipv de babi of foe yong, maar dat is lekkerder
Ik had net ook friet/patat/frites (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op zondag 16 januari 2011 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had bij mijn frites twee gebraden kippenpootjes erbij.
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had net ook friet/patat/frites (doorhalen wat niet van toepassing is)
Zal ik volgende keer zeker even doenquote:
DIENMANS!quote:
De kroeg nog overleeft?quote:
NERGENS MEER LAST VANquote:
Overleefd wel maar viel wel tegen.. Was niet zo druk en niet echt een feest ofzo, maar ik heb me wel vermaaktquote:
Oh, dan hoef ik ook niet meer te schreeuwen.quote:
Iddquote:Op zondag 16 januari 2011 20:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, dan hoef ik ook niet meer te schreeuwen.
Ik heb nog 4 kg chinees over....quote:Op zondag 16 januari 2011 20:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Overleefd wel maar viel wel tegen.. Was niet zo druk en niet echt een feest ofzo, maar ik heb me wel vermaakt
Net in de friettent een friet speciaal, mexicano en kaassouffle op maar heb nog steeds honger
Chineesquote:
quote:
Bountyquote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Chinees is vies, net als een bounty
Er zit een steekje los bij 'mquote:
Dat sowieso, maar dat wisten we al. Hij zet er zelfs een op z'n hoofd.quote:
Ik ga nog liever dood dan dat ik een bounty moet etenquote:
Vandaag had ik een Heineken pet opquote:Op zondag 16 januari 2011 20:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat wisten we al. Hij zet er zelfs een op z'n hoofd.
Hahahahaha, dus als iemand je ooit wil bedreigen moeten ze met een bounty komen? Zo lekker jongenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood dan dat ik een bounty moet etenDat is echt het vieste wat ik ooit op heb
Ja idd.... Ik krijg er helemaal rillngen van als ik er aan denk dat ik er eentje op zou moeten etenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahahaha, dus als iemand je ooit wil bedreigen moeten ze met een bounty komen? Zo lekker jongen
Over een paar dagen toch maar eens naar de kapper gaanquote:
Ongelooflijk. Zo goddelijk lekker. Bijna net zo lekker als gebakken banaan. Of marsepein.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd.... Ik krijg er helemaal rillngen van als ik er aan denk dat ik er eentje op zou moeten eten
Hahahaha, zit je haar verschrikkelijk?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Over een paar dagen toch maar eens naar de kapper gaan
Nu moet je ophouden met van die gekke dingen zeggenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Zo goddelijk lekker. Bijna net zo lekker als gebakken banaan. Of marsepein.
Je lust geen marsepein?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu moet je ophouden met van die gekke dingen zeggen
Ja, is ook echt mega lang voor mijn doen.. Dus woensdag ofzo maar eens naar de kapperquote:Op zondag 16 januari 2011 20:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahaha, zit je haar verschrikkelijk?
Lusten wel maar je hoeft me er 's nachts niet voor wakker te makenquote:
Hij doet t nietquote:Op zondag 16 januari 2011 20:34 schreef The_Dean het volgende:
RENNEN REKS!! HIJ KOMT JE HALEN!!
[ afbeelding ]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaquote:Op zondag 16 januari 2011 20:34 schreef The_Dean het volgende:
RENNEN REKS!! HIJ KOMT JE HALEN!!
[ afbeelding ]
Oeh, mij wel!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lusten wel maar je hoeft me er 's nachts niet voor wakker te maken
Mogen we Reks 's nachts wakker maken voor jou?quote:
Ben je bang? Je overleeft het wel...quote:Op zondag 16 januari 2011 20:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mogen we Reks 's nachts wakker maken voor jou?
[..]
[..]
Dat sowieso inderdaad, ik ben niet zo vrolijk als ik 's nachts wakker gemaakt wordquote:Op zondag 16 januari 2011 20:36 schreef DjRex89 het volgende:
Sowieso mensen 's nachts wakker maken is toch niet normaal!
Wat? Niet? Ja jemig, ik was m'n koffers al aan het pakken. Maar laat maar weer.quote:
Nee inderdaad. Laat iemand lekker slapenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:36 schreef DjRex89 het volgende:
Sowieso mensen 's nachts wakker maken is toch niet normaal!
Mij mag je negrens voor wakker maken 's nachts dus het ligt niet aan jouwquote:Op zondag 16 januari 2011 20:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat? Niet? Ja jemig, ik was m'n koffers al aan het pakken. Maar laat maar weer.
Ook niet als Reks aan je bed staat? Met een bountie en marsepijn?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat sowieso inderdaad, ik ben niet zo vrolijk als ik 's nachts wakker gemaakt word
Oh gelukkig, ik was al bang.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mij mag je negrens voor wakker maken 's nachts dus het ligt niet aan jouw
Wat heb jij gerookt?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook niet als Reks aan je bed staat? Met een bountie en marsepijn?
Dan mag ie de marsepein en bounty op m'n nachtkastje leggen en weer terug naar het verre Brabant gaan...quote:Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook niet als Reks aan je bed staat? Met een bountie en marsepijn?
Nog niksquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan mag ie de marsepein en bounty op m'n nachtkastje leggen en weer terug naar het verre Brabant gaan...
Dat is creepy! Word je wakker, ligt er een bounty op je kastje! Zou ik op zijn minst willen weten wie dat mij gebracht heeft.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan mag ie de marsepein en bounty op m'n nachtkastje leggen en weer terug naar het verre Brabant gaan...
Ja, uh, ik mag je niet 's nachts wakker maken, dus dan jij mij ook niet.quote:
Ja, maar het is Reksquote:Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, uh, ik mag je niet 's nachts wakker maken, dus dan jij mij ook niet.
Puh!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, uh, ik mag je niet 's nachts wakker maken, dus dan jij mij ook niet.
Inderdaad, dus dan is het niet eng meer. Hoewel, hoe komt ie in mijn huis? Door het raam? Ik slaap op zolder... REX! BEN JIJ SPIDERMAN?!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is creepy! Word je wakker, ligt er een bounty op je kastje! Zou ik op zijn minst willen weten wie dat mij gebracht heeft.
Maarja, aan de andere kant, nu weet je dat Reks het was.
Wat moet ik op jouw nachtkastje leggen?quote:
Jij hebt alleen een raam op zolder?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad, dus dan is het niet eng meer. Hoewel, hoe komt ie in mijn huis? Door het raam? Ik slaap op zolder... REX! BEN JIJ SPIDERMAN?!
Reks kan dat gewoonquote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad, dus dan is het niet eng meer. Hoewel, hoe komt ie in mijn huis? Door het raam? Ik slaap op zolder... REX! BEN JIJ SPIDERMAN?!
Jezelfquote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat moet ik op jouw nachtkastje leggen?
Sssssst dat is geheim!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaja, oke, ook wel op de eerste verdieping en beneden, maar beneden kan niet open, dus dan zou hij door het raam op de eerste verdieping moeten komen. Wat ook al knap is en waar hij spidermankwaliteiten voor nodig heeft. Bovendien moet hij dan door de kamer van m'n broertje of ouders.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
J
[..]
ij hebt alleen een raam op zolder?
L.no! Log ff in op je eigen accountquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
L.no! Log ff in op je eigen account
Hij komt gewoon door de voordeur danquote:Op zondag 16 januari 2011 20:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaja, oke, ook wel op de eerste verdieping en beneden, maar beneden kan niet open, dus dan zou hij door het raam op de eerste verdieping moeten komen. Wat ook al knap is en waar hij spidermankwaliteiten voor nodig heeft. Bovendien moet hij dan door de kamer van m'n broertje of ouders.
Och, dan voel ik me wel veilig, dan wordt ie eerst besprongen door 5 katten die allemaal aandacht willen. Vind ik m 's ochtends bewusteloos op de vloer, vol met kattenkrabbels.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij komt gewoon door de voordeur dan
Daar heb je het al.. Kattenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Och, dan voel ik me wel veilig, dan wordt ie eerst besprongen door 5 katten die allemaal aandacht willen. Vind ik m 's ochtends bewusteloos op de vloer, vol met kattenkrabbels.
Ik denk dat ik gewoon in het gezellige Brabant blijfquote:Op zondag 16 januari 2011 20:46 schreef Bloempje. het volgende:
Kom je nog wel marsepein brengen nu? Gooi maar door de brievenbus. Kun je daarna door naar Friesland om op Dean z'n nachtkastje te gaan liggen.
Ah. Bummer.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon in het gezellige Brabant blijf
Katten jongenquote:
Ja maar op een of andere manier mogen die beesten mij nietquote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Katten jongenKijk m'n fobo, dat is toch een poepie die kat?
R2D2quote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Katten jongenKijk m'n fobo, dat is toch een poepie die kat?
R2 vindt iedereen lief.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar op een of andere manier mogen die beesten mij niet
Ik ken hetquote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar op een of andere manier mogen die beesten mij niet
Behalve mijquote:
Hij vindt je vast lief. Ik zal m voor een weekje naar Brabant sturen om bij je te komen logeren.quote:
Star Warsquote:
Jaquote:
Duhquote:Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Katten zijn toch ook gewoon.
Staat een tekoop in V&A. Sony, nog geen 100 euro, nog 1.5 jaar garantie.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JaEr komt nu dus een bluray box uit... Ik twijfel serieus of ik daar een bluray speler toch maar voor ga kopen
. Maar ik denk dat ik toch maar bij Haarklip ga kijken gewoon.
quote:
Ja, maar bij mediamarkt heb je ze ook al voor rond de 100 euro.. Maar ik hoefde er toen ik m'n tv kocht niet perse een, omdat ik het nou niet zo veel mooier vond. Dacht ikquote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Staat een tekoop in V&A. Sony, nog geen 100 euro, nog 1.5 jaar garantie.
Laat maar zitten hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 20:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij vindt je vast lief. Ik zal m voor een weekje naar Brabant sturen om bij je te komen logeren.
Welke film?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef Bloempje. het volgende:
Ohja, ik was een film aan het kijken...
Ja, dat snap ik, dat is zo tof altijdquote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoveel. Wij hadden er één. Meestal als ik een hele dag weggeweest ben en je komt 's avonds thuis dan mis je wel dat hij niet op je wacht bij de deur.
De rest van de familie hier is er allergisch voor dus die vinden dat denk ik niet zo'n goed ideequote:
Oh, neuh, dat zal wel niet dan neequote:Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De rest van de familie hier is er allergisch voor dus die vinden dat denk ik niet zo'n goed idee
Is het wat?quote:
Ja, dat is wel vetquote:Op zondag 16 januari 2011 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, maar bij mediamarkt heb je ze ook al voor rond de 100 euro.. Maar ik hoefde er toen ik m'n tv kocht niet perse een, omdat ik het nou niet zo veel mooier vond. Dacht ikTot ik dus steeds bij Haarklip wel blurays zag.. Verdulleme.
Jaquote:
Veel plezierquote:Op zondag 16 januari 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
Maar ik ga nu echt even verder film kijken
Ik ken m niequote:Op zondag 16 januari 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaik ga een poging doen tot de hele imdb top 250 kijken, maar ik heb er pas 50 gezien
maar deze staat op 8 ofzo. Dus ik dacht, ik ga eens kijken.
Gezellig hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 21:05 schreef Bloempje. het volgende:
Maar ik ga nu echt even verder film kijken
Ik heb t al weer opgegevenquote:
Wow, die heeft geluk...quote:Op zondag 16 januari 2011 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
http://video.nl.msn.com/w(...)rider-ever/1jhiiny5f
Dat is snelquote:Op zondag 16 januari 2011 21:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb t al weer opgegevenik kijk m vanavond wel af
Geen concentratievermogen ik.
Ik weet hetquote:
Dan is het geen goede filmquote:Op zondag 16 januari 2011 21:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik weet hetIk heb nog geen 10 minuten verder gekeken
Ja, best wel eigenlijkquote:
Alsof je zoveel concentratie nodig hebt om een film te kijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, best wel eigenlijkEerste 3 kwartier gingen prima. Maar toen gingen er msn lampjes bliepen en was mijn concentratie weg
What the H and What the F!!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
http://video.nl.msn.com/w(...)rider-ever/1jhiiny5f
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Alsof je zoveel concentratie nodig hebt om een film te kijken![]()
quote:
Heb net de halve friettent opgegetenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Ga eten maken dan. Kook een 3 gangen diner voor jezelf, heb je vast geen honger meer.
Ja echt freaky!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:33 schreef Bloempje. het volgende:
Besef je trouwens wel dat dit al je 2e naamtopic achter elkaar is?
Blijkbaar was het niet genoegquote:Op zondag 16 januari 2011 21:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb net de halve friettent opgegeten
Die lucky bastardquote:Op zondag 16 januari 2011 21:33 schreef Bloempje. het volgende:
Besef je trouwens wel dat dit al je 2e naamtopic achter elkaar is?
Nee, ik BEN populairquote:
Neequote:
Dat kan wel zijn, maar dat betekent niet dat je je ook populair voelt.quote:
Oh, dat haat ik altijd zoquote:Op zondag 16 januari 2011 21:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
NeeMaar we hebben niks lekkers in huis.
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar dat betekent niet dat je je ook populair voelt.
Heuj, beter dan andersom, je populair voelen terwijl je dat niet bentquote:
- Geen lekker chipsquote:
Dat is echt kansloosquote:Op zondag 16 januari 2011 21:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heuj, beter dan andersom, je populair voelen terwijl je dat niet bent
Ik heb hier haribo kersjes, moet ik ze opsturen?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
- Geen lekker chips
- Geen lekkere chocola
- Geen snoepjes![]()
Er zaten genoeg van die figuren bij mij op de middelbare schoolquote:
www.justeat.nlquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb hier haribo kersjes, moet ik ze opsturen?
Oh, die lust je wel? Oke, ik zal het doen 'Meneer de postbode, stuur dit even naar een gat in Brabant wilt uquote:
Ik ook van jou!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, die lust je wel? Oke, ik zal het doen 'Meneer de postbode, stuur dit even naar een gat in Brabant wilt u'
Sinds je belediging van vanochtend kan ik het wel hebben. Ene oor in en andere weer uitquote:
Oh jeej... Welke belediging van vanochtend? Over je mutsje?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Sinds je belediging van vanochtend kan ik het wel hebben. Ene oor in en andere weer uit
Grmbl..quote:Op zondag 16 januari 2011 21:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh jeej... Welke belediging van vanochtend? Over je mutsje?
Fase 1: de ontkenning!quote:
quote:
Maar wel leuk!quote:
Sorry, zal het niet meer doenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:08 schreef Bloempje. het volgende:
Kijk nou wat je doet met je kakkeropmerking, gelijk het topic doodgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |