Was je er uberhaupt dan?quote:
Sabbelenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel. Maar ik ben het verleerd.
Zo maar eens op een paracetamolletje sabbelen en de trein pakken naar ergens.
Ja, ze hadden alleen nog maar Heineken. Alhoewel de vervanger Amstel nou niet echt veel beter is, maar de Brand was ook op (maar daar ben ik ook niet echt fan van).quote:
Je wilt welquote:
Yuki dr was moet nog opgehangen wordenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel. Maar ik ben het verleerd.
Zo maar eens op een paracetamolletje sabbelen en de trein pakken naar ergens.
Ik heb wel 2 uur geslapen, of wat er voor moest doorgaan.quote:
Niet op een paracetamolquote:Op zondag 16 januari 2011 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt wel
[..]
Yuki dr was moet nog opgehangen worden
Ooh, dat klinkt leuk.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet op een paracetamol
Maar WT is idd welkom om mijn was te doen
Ja nog maar net..quote:
nog ff 1 min wachten .. ff nog .... geduld ..... bijna ..... spannend nu .... elk moment nu .... JA!!! nu kan ik ook zeggen dat ik uren wakken benquote:
Ja smerig is dat. Ik snap ook niet dat kleine man altijd op zijn paracetamol kauwt, terwijl het toch halfjes zijn...quote:Op zondag 16 januari 2011 12:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet op een paracetamol
Maar WT is idd welkom om mijn was te doen
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:00 schreef tralalalars het volgende:
[..]
nog ff 1 min wachten .. ff nog .... geduld ..... bijna ..... spannend nu .... elk moment nu .... JA!!! nu kan ik ook zeggen dat ik uren wakken ben![]()
He Qtjequote:
Ik deel het graagquote:Op zondag 16 januari 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, wat een moment om mee te mogen maken, dankjewel!
Oh. Ja, dat dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:00 schreef tralalalars het volgende:
[..]
nog ff 1 min wachten .. ff nog .... geduld ..... bijna ..... spannend nu .... elk moment nu .... JA!!! nu kan ik ook zeggen dat ik uren wakken ben![]()
dat is best wel lang geleden dat ik zo lang geslapen hebquote:Op zondag 16 januari 2011 13:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh. Ja, dat dus.
Ik was ook precies om 11 uur wakker
Ja met losse handjesquote:Op zondag 16 januari 2011 13:03 schreef PeuRac het volgende:
Wel erg trouwens, ik ben ook ongeveer 2u wakker en in die tijd ff 2 topics geholpen vol te blaffen
Hier is t mooi weerquote:Op zondag 16 januari 2011 13:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga straks maar een stukje rijden ofzo, ben onrustig!
En je ontkent niksquote:
hier valt het wel mee, het is in ieder geval beter dan de afgelopen daagjes.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier is t mooi weerbijna voor een terrasje
Nou hier inmiddels al weer grijs, dat zonnetje van vanmorgen is 'm snel gesmeerdquote:Op zondag 16 januari 2011 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier is t mooi weerbijna voor een terrasje
Wel! Echt ik weet niet waar jij last van hebt vandaag.quote:
hier is het niet helemaal grijs maar het zonnetje is aan het vechten met de wolkenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou hier inmiddels al weer grijs, dat zonnetje van vanmorgen is 'm snel gesmeerd
Hij zag jou en wist meteen dat hij toch nooit zonniger kon worden.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou hier inmiddels al weer grijs, dat zonnetje van vanmorgen is 'm snel gesmeerd
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij zag jou en wist meteen dat hij toch nooit zonniger kon worden.
Try myquote:Op zondag 16 januari 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel! Echt ik weet niet waar jij last van hebt vandaag.Nog even en ik ga terug meppen
Kom je em terug halenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je mag die van mij doenquote:
blijkbaar wel, want je hebt toch bijna het hele topic gemist hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wordt er gewoon een topic doorheen gejaagd, zo lang heb ik niet gedouched
Niet, pagina of 3 maarquote:Op zondag 16 januari 2011 13:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
blijkbaar wel, want je hebt toch bijna het hele topic gemist hoor
toch langer dan je dacht danquote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wordt er gewoon een topic doorheen gejaagd, zo lang heb ik niet gedouched
Hm. Ik twijfel.quote:
nouja, tegen de tijd dat je hier bent heb ik ook al 2 machines hangen denk ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm. Ik twijfel.Hier is het ook mooi weer. Ik kan ook naar Zandvoort gaan.
Ik voel je pijnquote:Op zondag 16 januari 2011 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kon ik maar lang douchen, stomme 60 liter boiler
Ben je van het oosten?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is dat allemaal voor praat over mooi weer?![]()
Het is zo grijs als iets hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |