"Vele randdebielen maken één PVV"quote:Op maandag 17 januari 2011 11:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Vele beetjes maken veel"
"Vele centen maken een gulden"
"Vele zielige asielzoekers maken een probleem"
Zo.
Ze betalen goed voor externe consultants hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou voor geen goud bij de overheid willen werken.
Dat ook inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
"Vele randdebielen maken één PVV"
V.
Nog meer? Als ik meer ga verdienen kom ik in de 52% schaal terecht, mij niet gezienquote:Op maandag 17 januari 2011 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, zodat je meer centen binnenharkt.
I know. Die rapporten verschijnen met enige regelmaat op mn bureau. Effe een sportnota opstellen; 250.000 euro'tjes in de pocket voor het desbetreffende adviesbureau.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze betalen goed voor externe consultants hoor.
Jij denkt dat je er dan netto op achteruit gaat?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog meer? Als ik meer ga verdienen kom ik in de 52% schaal terecht, mij niet gezien
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
I know. Die rapporten verschijnen met enige regelmaat op mn bureau. Effe een sportnota opstellen; 250.000 euro'tjes in de pocket voor het desbetreffende adviesbureau.
Houd het even binnen Nederland dan. Geloof jij daadwerkelijk dat ze niet op de hoogte waren van die jongen zijn medische situatie? Zo niet moet je concluderen dat het feit dat ze een permanente verblijfsvergunning krijgen een direct gevolg is van de media-aandacht. Dát is waar ik een probleem mee heb. Waarom moet een asielzoeker die in de media komt ons meer aan het hart gaan dan eentje die ons onbekend is?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:08 schreef moussie het volgende:
[..]
Goh, en daar komen ze weer, de overdrijvingen, 'allemaal' en 'iedereen'. En dan maar klagen over godwins die de discussie 'verzieken'.
Ieder zijn mening natuurlijk. Moeders leerde me altijd niet op andermans zak te teren, maar die mentaliteit is ver te zoeken tegenwoordigquote:Op maandag 17 januari 2011 11:13 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Die goede opvoeding van je lees ik niet echt terug uit je reacties hier.
Het is hip om gebruik te maken van het sociale vangnet? Op welke planeet leef jij man?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ieder zijn mening natuurlijk. Moeders leerde me altijd niet op andermans zak te teren, maar die mentaliteit is ver te zoeken tegenwoordigAch ja, call me old fashioned. Het is tegenwoordig hip een parasiet te zijn van de maatschappij blijkbaar
Ik denk dat ik dan meer werk voor de overheid dan voor mezelf. Op dat punt moet je gewoon stoppen. Lekker onder die grens blijven, dan ben je alsnog genaaid met 42% tarief, maar hey, daar heb ik me al bij neergelegd.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat je er dan netto op achteruit gaat?
Woon zelf in Almelo, maar dit kende ik nog nietquote:Op zondag 16 januari 2011 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
ALMELO - Abiram is ongeneeslijk ziek. Maar de kans is groot dat hij en zijn moeder toch naar Sri Lanka worden gestuurd. Het is er veilig. Abirams medeleerlingen en zijn schooldirecteur proberen de politiek wakker te maken. 'Dit is zo uitzonderlijk,' zegt directeur Bulters vandaag in het AD.
Abiram was nog maar 1,5 jaar toen hij en zijn moeder Sri Lanka moesten ontvluchten. Zijn vader was vermoord en ze liepen gevaar. Nu, zeven jaar later, heeft Abiram een agressieve hersentumor. Hij ging tot een paar maanden geleden nog naar school in Almelo, maar nu ligt hij in een ziekenhuis in Hoorn.
Het aller-, allerliefst wil Abiram dat hij en zijn moeder in Nederland kunnen blijven, maar hun asielaanvraag is afgewezen. Het hoger beroep tegen die beslissing dient half februari, maar het is de vraag of Abiram dat haalt. ,,Hij weet dat officieel niet, maar hij ziet zijn moeder en vraagt haar waarom ze heeft gehuild. Het is een slim jongetje,'' zegt directeur Inge Bulters van basisschool Het palet.
Abiram heeft ze leren kennen als heel leergierig. Hij leerde in korte tijd goed Nederlands spreken. ,,Hij ging zo graag naar school. Zelfs toen hij ziek werd, kwam hij vrolijk terug de klas in als hij had gespuugd, niet van plan om naar huis te gaan.''
De leerlingen van het Palet leven mee met Abiram. Ze hebben gisteren zelfs een brief geschreven aan koningin Beatrix. In die brief vertellen ze dat Abiram heel ziek is en dat hij snel zal overlijden. 'Wij vinden dat zijn moeder in Nederland moet blijven. Ze heeft alles verloren: man en een kind (haar man is vermoord in Sri Lanka). Dus ze verdient steun, toekomst en hoop.'
De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) kan niet ingaan op individuele gevallen, zo laat woordvoerder Sander van der Eijk weten.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)h-het-land-uit.dhtml
Wat, je gaat ontkennen dat de WAJONG niet populair is onder jongeren?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is hip om gebruik te maken van het sociale vangnet? Op welke planeet leef jij man?
Oke, ieder zn ding. Ik stoemp rustig richting de 52 procent. Althans, dat hangt in grote mate van de welwillendheid van mn baas. Is een beste afdracht, maar hej, ik houd ook meer over.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan meer werk voor de overheid dan voor mezelf. Op dat punt moet je gewoon stoppen. Lekker onder die grens blijven, dan ben je alsnog genaaid met 42% tarief, maar hey, daar heb ik me al bij neergelegd.
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat, je gaat ontkennen dat de WAJONG niet populair is onder jongeren?
Ik zal je vertellen dat het vies tegen gaat vallen. Per 1 januari ben ik veranderd van baan en zit ik met een stukje in de 52% schaal. Als ik zie dat ik bruto er 30% op vooruit ben gegaan en netto dat nog geen 11% is krijg ik toch eenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, ieder zn ding. Ik stoemp rustig richting de 52 procent. Althans, dat hangt in grote mate van de welwillendheid van mn baas. Is een beste afdracht, maar hej, ik houd ook meer over.
Dat mannetje is geen parasiet van de maatschappij, dat mannetje is aan het sterven. Hoe lang hebben zijn moeder en hijzelf overigens in procedure gezeten?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ieder zijn mening natuurlijk. Moeders leerde me altijd niet op andermans zak te teren, maar die mentaliteit is ver te zoeken tegenwoordigAch ja, call me old fashioned. Het is tegenwoordig hip een parasiet te zijn van de maatschappij blijkbaar
Je zou juist eenquote:Op maandag 17 januari 2011 11:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat het vies tegen gaat vallen. Per 1 januari ben ik veranderd van baan en zit ik met een stukje in de 52% schaal. Als ik zie dat ik bruto er 30% op vooruit ben gegaan en netto dat nog geen 11% is krijg ik toch een- emotie te verduren.
Tja, dat jij dat ideaal vindt is voor je eigen rekening. en het zegt een hoop over jou als mens, maar wil je dat ajb niet op andere mensen projecteren? En al helemaal niet op een vrouw waarvan eerst de echtgenoot is vermoord, die daarna heeft moeten vluchten en nu haar kind ziet sterven. Dat jij zelfs in die situatie nog durft te spreken van 'win' en 'ideaal' .. triest.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil best mijn leven lang gratis geld en onderdak krijgen in een land als Nederland en dat vervolgens een 'troostprijs' noemen hoor. Zeker als ik uit 1 of andere zandbak kom waar de geiten in mijn slaapkamer staan te schijten en eindig in Nederland met mijn eigen volledig gefinancieerde onderkomen met salaris waar je niks voor hoeft te doen. Beetje de hele dag TV kijken op kosten van de Staat, ideaal toch?
Ik wil eigenlijk nog heel graag weten waarom een asielzoeker die de krant haalt belangrijker is dan 1 die dit niet lukt. Of geloof je echt dat:quote:Op maandag 17 januari 2011 11:26 schreef Ringo het volgende:
Mooi, het kind mag hier blijven, samen met moeder, zoals het hoort. De mens is geen bureaucratische beslismachine, Gerd Leers heeft dat begrepen.
Mag er nu een slotje op dit weerzinwekkende topic??
enquote:De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) kan niet ingaan op individuele gevallen, zo laat woordvoerder Sander van der Eijk weten.
met elkaar te rijmen zijn?quote:Volgens Leers was de IND niet op de hoogte van het ziekteverloop van Abiram.
Alsof zij de enige is in het leven die geconfronteerd wordt met verdrietquote:Op maandag 17 januari 2011 11:25 schreef moussie het volgende:
[..]
Tja, dat jij dat ideaal vindt is voor je eigen rekening. en het zegt een hoop over jou als mens, maar wil je dat ajb niet op andere mensen projecteren? En al helemaal niet op een vrouw waarvan eerst de echtgenoot is vermoord, die daarna heeft moeten vluchten en nu haar kind ziet sterven. Dat jij zelfs in die situatie nog durft te spreken van 'win' en 'ideaal' .. triest.
Verkapte zie mij eens doen alsof ik bovenmodaal verdien post.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan meer werk voor de overheid dan voor mezelf. Op dat punt moet je gewoon stoppen. Lekker onder die grens blijven, dan ben je alsnog genaaid met 42% tarief, maar hey, daar heb ik me al bij neergelegd.
Ik heb het met je te doen. Maar omdat jij ontevreden bent met hetgeen je verdient, moeten een doodziek kind en zijn moeder ophoepelen.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat het vies tegen gaat vallen. Per 1 januari ben ik veranderd van baan en zit ik met een stukje in de 52% schaal. Als ik zie dat ik bruto er 30% op vooruit ben gegaan en netto dat nog geen 11% is krijg ik toch een- emotie te verduren.
Zulk verdriet is toch zeldzaam. Man vermoord, kind wat niet ouder dan 8 wordt en uit slechte/kansloze omstandigheden komen. Hoe kan zo iemand in godsnaam ooit nog blij zijn?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alsof zij de enige is in het leven die geconfronteerd wordt met verdriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |