abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2011 @ 08:11:24 #226
322645 Voorschrift
See if I care
pi_91450202
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 08:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja die jongen kan ook nog echt reuzelang blijven profiteren :').
Hij niet, de rest van z'n entourage wel.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91450493
quote:
13s.gif Op maandag 17 januari 2011 08:11 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dan is van een gezin weinig meer over toch :')?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91450535
quote:
Op maandag 17 januari 2011 08:11 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Alleen zijn moeder dus.
  maandag 17 januari 2011 @ 08:37:51 #229
322645 Voorschrift
See if I care
pi_91450586
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 08:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan is van een gezin weinig meer over toch :')?
Ook goed, elke asielzoeker die op deze manier een vergunning krijgt is er een teveel. Ze hadden hem, z'n oma, en z'n moeder allemaal op 't vliegtuig moeten zetten. Wat hebben wij aan die mensen, niet lullig bedoeld maar het land van herkomst is 'veilig' nu en er is ze verteld dan ze dan terug moeten, nou stuur ze dan verdomme ook terug.

Nu kunnen wij er weer voor betalen, aangezien die vrouw toch geen baan zal vinden, en die oma kan langer blijven terwijl die ook 0,0 toekomst heeft in dit land. En nu hebben talloze andere jankballen weer jurisprudentie om ook de media op te zoeken met hun zanik verhaal.

We hebben onderhand om de paar week nu wel zo'n gezin of kind dat zonodig moet blijven want het is "o zo'n goede leerling" of z'n moeder is ziek of weet ik veel welke onzin. :r
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91450601
quote:
Leers: moeder en Abiram mogen blijven

DEN HAAG - Minister Gerd Leers (Immigratie en Asiel) heeft besloten dat de doodzieke basisschoolleerling Abiram en zijn moeder mogen blijven in Nederland en niet terug hoeven naar Sri Lanka.

Een woordvoerster van Leers zei dat de minister hiervoor zijn discretionaire bevoegdheid heeft gebruikt. Ook wordt er een visum voor de oma van de ongeneeslijk zieke jongen geregeld, zodat de 8-jarige zijn grootmoeder nog een keer kan zien voor zijn overlijden.

Volgens de woordvoerster werd vrijdag pas bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) het ziekteverloop van Abiram bekend. Dit heeft volgens haar een nieuw licht geworpen op de zaak. Het asielverzoek van de jongen en zijn moeder werd tot dan toe als onvoldoende beschouwd.

Leers wil volgens zijn woordvoerster de jongen de tijd geven om rustig te sterven. Zijn moeder mag ook blijven, omdat ze een ongeneeslijk ziek kind heeft en de overheid haar als alleenstaande en getraumatiseerde vrouw niet wil uitzetten. (ANP)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-mogen-blijven.dhtml
Zowaar een stukje menselijkheid van dit kut-kabinet??
Overigens hoop ik wel dat ze UITEINDELIJK die moeder er wel gewoon uitzetten natuurlijk. Tenzij ze natuurlijk in haar eigen onderhoud kan voldoen. ^O^
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91450624
quote:
3s.gif Op maandag 17 januari 2011 08:37 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ook goed, elke asielzoeker die op deze manier een vergunning krijgt is er een teveel. Ze hadden hem, z'n oma, en z'n moeder allemaal op 't vliegtuig moeten zetten. Wat hebben wij aan die mensen, niet lullig bedoeld maar het land van herkomst is 'veilig' nu en er is ze verteld dan ze dan terug moeten, nou stuur ze dan verdomme ook terug.

Nu kunnen wij er weer voor betalen, aangezien die vrouw toch geen baan zal vinden, en die oma kan langer blijven terwijl die ook 0,0 toekomst heeft in dit land. En nu hebben talloze andere jankballen weer jurisprudentie om ook de media op te zoeken met hun zanik verhaal.

We hebben onderhand om de paar week nu wel zo'n gezin of kind dat zonodig moet blijven want het is "o zo'n goede leerling" of z'n moeder is ziek of weet ik veel welke onzin. :r
Het is dus gewoon je buitenlandershaat die weer de kop op steekt :). Was al even bang dat je argumenten had.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 17 januari 2011 @ 08:41:34 #232
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_91450633
quote:
Zijn moeder mag ook blijven, omdat ze een ongeneeslijk ziek kind heeft en de overheid haar als alleenstaande en getraumatiseerde vrouw niet wil uitzetten.
Wat een middelvinger naar alle alleenstaande vrouwen of mannen die wel uitgezet worden.
  maandag 17 januari 2011 @ 08:45:39 #233
322645 Voorschrift
See if I care
pi_91450691
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 08:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is dus gewoon je buitenlandershaat die weer de kop op steekt :). Was al even bang dat je argumenten had.
Nee, asielzoekers zijn er om asiel te zoeken, niet om hier te blijven.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91450692
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 08:41 schreef Djaser het volgende:

[..]

Wat een middelvinger naar alle alleenstaande vrouwen of mannen die wel uitgezet worden.
Idd een zeer zwak argument.
Dat kind kan ik begrijpen, maar ze hadden de zaak ook een jaar op kunnen schorten.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91451007
Dit topic trekt een hoop mafketels.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 17 januari 2011 @ 09:08:55 #236
322645 Voorschrift
See if I care
pi_91451066
quote:
15s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:06 schreef KoosVogels het volgende:
Dit topic trekt een hoop mafketels.
Ik stel voor dat jij die vrouw trouwt, haar in huis neemt, haar centjes geeft en haar onderhoud. Dan hoeven wij dat namelijk niet voor je te doen, aangezien je het zo met haar op hebt.

Oh, de schoonmoeder krijg je er ook gratisch bij.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  maandag 17 januari 2011 @ 09:24:16 #237
262 Re
Kiss & Swallow
pi_91451405
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

waarom kom jij steeds met totaal niet ter zake doende verhalen aanzetten?
dat wordt een bepaalde discussietechniek genoemd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_91451480
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 08:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik pleit enkel voor zelfstandig denken en haal er een voorbeeld uit het verleden bij om aan te tonen hoe belangrijk dat is. Is dat een zwaktebod?
Ja, een (verkapte) Godwin is altijd een zwaktebod. Of wil je soms zeggen dat je vroeger op school zo gruwelijk slecht hebt opgelet dat je niet weet hoe het regime waar je zo fijnzinnig aan refereerde met dit soort gevallen om zou zijn gegaan?
pi_91451522
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 08:45 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Idd een zeer zwak argument.
Dat kind kan ik begrijpen, maar ze hadden de zaak ook een jaar op kunnen schorten.
Idd. "Omdat uw kind doodgaat krijgt u een leven lang gratis geld en een huis op kosten van de Nederlandse belastingbetaler. YOU WIN!'
pi_91451533
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 07:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Inmiddels is gebleken dat men niet op de hoogte was van de medische situatie. Zowel als dat wel als niet waar was lijkt mij dat het gerechtvaardigd was om de publiciteit te zoeken zodat dat even heel duidelijk is geworden.
Jij denkt dat een rechter deze uitzetting doorgang had laten vinden?
  maandag 17 januari 2011 @ 09:30:27 #241
322645 Voorschrift
See if I care
pi_91451534
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Idd. "Omdat uw kind doodgaat krijgt u een leven lang gratis geld en een huis op kosten van de Nederlandse belastingbetaler. YOU WIN!'
Zum kotsen inderdaad.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91451701
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 08:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee dat is geen goede zaak maar is dat het geval? Worden andere 8 jarigen met een hersentumor wel uitgezet naar Sri Lanka?
Als ze niet te ziek zijn om te reizen: Ja (volgens de wet). Daar kun je vervolgens een uitzondering op maken op basis van een 'awww zielig' factor, maar uiteindelijk krijg je dan willekeur en grote onrechtvaardigheden. Al was het alleen al omdat niet ieder 'awwww zielig' verhaal daadwerkelijk de pers haalt. Dus krijg je dan uitzonderingen op basis van welk verhaal door de pers wordt opgepakt. Echt, consequent en doordacht beleid.

Ik begrijp dat gezeur omtrent de schrijnende gevallen sowieso niet. Voer de wet uit, of pas de wet aan.
pi_91451795
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:08 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik stel voor dat jij die vrouw trouwt, haar in huis neemt, haar centjes geeft en haar onderhoud. Dan hoeven wij dat namelijk niet voor je te doen, aangezien je het zo met haar op hebt.

Oh, de schoonmoeder krijg je er ook gratisch bij.
Of we volgen gewoon de wet- en regelgeving en laten die knul gewoon hier sterven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_91451876
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:38 schreef justanick het volgende:

[..]

Als ze niet te ziek zijn om te reizen: Ja (volgens de wet). Daar kun je vervolgens een uitzondering op maken op basis van een 'awww zielig' factor, maar uiteindelijk krijg je dan willekeur en grote onrechtvaardigheden. Al was het alleen al omdat niet ieder 'awwww zielig' verhaal daadwerkelijk de pers haalt. Dus krijg je dan uitzonderingen op basis van welk verhaal door de pers wordt opgepakt. Echt, consequent en doordacht beleid.

Ik begrijp dat gezeur omtrent de schrijnende gevallen sowieso niet. Voer de wet uit, of pas de wet aan.
Exact.
Ik ben pro menselijkheid maar wel graag één 'rechtvaardig' beleid.
Je zal vast wanhopigen krijgen die nu hun eigen kinderen gaan vergiftigen teneinde maar een verblijfsvergunning te kunnen krijgen!
Groetjes, Ezio.
  maandag 17 januari 2011 @ 09:45:46 #245
322645 Voorschrift
See if I care
pi_91451887
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Of we volgen gewoon de wet- en regelgeving en laten die knul gewoon hier sterven.
Die jongen interesseert me niet, die gaat toch dood inderdaad. Het gaat me meer om de vrijbrief voor de rest van z'n entourage. Waarom zou die moeder in godsnaam in Nederland moeten blijven?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91453130
quote:
Op maandag 17 januari 2011 09:45 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Die jongen interesseert me niet, die gaat toch dood inderdaad. Het gaat me meer om de vrijbrief voor de rest van z'n entourage. Waarom zou die moeder in godsnaam in Nederland moeten blijven?
Heb jij zelf kinderen? Ben je wel goed lekker om zo hatelijk te doen tegen iemand die haar kind ziet kreperen?
Als ze de keuze kreeg tussen een verblijfsvergunning of een gezond kind, wat denk je dan dat ze zou kiezen?
Waarschijnlijk ben jij nog heel jong en heel dom. Ik gun je een voorspoedige wasdom en een goede gezondheid, kutpuber.
en haalt het maar net!
pi_91453203
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:31 schreef Tjingtjangtjong het volgende:

[..]

Heb jij zelf kinderen? Ben je wel goed lekker om zo hatelijk te doen tegen iemand die haar kind ziet kreperen?
Als ze de keuze kreeg tussen een verblijfsvergunning of een gezond kind, wat denk je dan dat ze zou kiezen?
Waarschijnlijk ben jij nog heel jong en heel dom. Ik gun je een voorspoedige wasdom en een goede gezondheid, kutpuber.
De moeder heeft die keuze idd niet, maar om haar nou maar te belonen met een one-way-ticket to paradise is ook weer overdreven.
  maandag 17 januari 2011 @ 10:37:16 #248
136 V.
Like tears in rain...
pi_91453279
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 12:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gek, bij doodzieke Dictators en Terroristen is het juist zo menselijk als ze het land uitgeschopt worden...
Nee, die moeten uit hun lijden verlost worden, toch?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 17 januari 2011 @ 10:37:26 #249
322645 Voorschrift
See if I care
pi_91453287
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:31 schreef Tjingtjangtjong het volgende:

[..]

Mevrouw is moeder en denkt meteen voor elke Nederlander te moeten spreken, nee geenszins, ik heb geen kinderen inderdaad maar daarom kan ik haar gevoelens nog wel begrijpen. Weet u hoeveel "zieke kinderen" en "arme mensen" er op deze planeet zijn? Eens kijken hoe leuk u het nog vinden gaat als ze allemaal hierheen komen voor uw centjes.

Verder wens ik u een prettige voortzetting van het uitgeven van uw zuurverdiende geld aan verloren hoop.

Overigens zal ik maar de volwassene zijn door niet te gaan schelden, zoveel beter dan u voel ik me dan weer wel.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91453657
Ik vind het ook zielig.

Maar om even advocaat van de duivel te spelen:
Uiteraard moet je een doodziek kind niet uitzetten. Maar zodra hij dood is, hoe grof het ook klinkt, moeten voor de moeder de gewone regels toegepast worden.
Dat zij een kind heeft verloren kan nooit een argument voor het geven van een verblijfsvergunning zijn. Zoveel asielzoekers hebben ontzettend vreselijke verhalen. Wellicht doodzieke familie in het thuisland, wiens leven ze zelfs zouden kunnen redden met behulp van het vele geld dat ze hier in Nederland zouden kunnen verdienen.
Maar ja, die worden ook teruggestuurd als de regels die uitkomst geven. Hoe is de moeder van een jongetje dat dan toevallig hier in Nederland als zijnde asielzoeker overlijdt opeens een ander verhaal?
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')