quote:Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt geen toeval, Miauw en Tombo tegelijk hier.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OfffffffffffffffffffffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hahaha oehhhquote:Op zondag 16 januari 2011 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja.Het gaat straks meer naturel voelen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Hulp gevraagd
Welke indeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OfffffffffffffffffffffffOeeh lala is dat la leving de Tombo? Ik ga voor de eerste denk ik. Lijkt ruimtelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Ja, leukquote:Op zondag 16 januari 2011 18:36 schreef tombolafan het volgende:
Yes, that's my home![]()
En ik denk ook dat ik de bovenste leuker vind
Het staat nu al twee jaar zoals die tweede, ik wil het naar de eerste omgooienquote:Op zondag 16 januari 2011 18:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, leukDie eerste is, wat Vaduz ook zegt, rustiger, maar die wteede vind ik ook onteressant. Misschien als je in een gekke bui bent een keer
bureautje waar ik zelden achter zit (staat computer op)quote:Op zondag 16 januari 2011 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat staat er in plaatje 1 achter je bank? Ik vind dat in het bovenste plaatje wel wat vreemd overkomend.
En 1 wordt hetquote:Op zondag 16 januari 2011 18:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het staat nu al twee jaar zoals die tweede, ik wil het naar de eerste omgooien
[..]
bureautje waar ik zelden achter zit (staat computer op)
En mn bank wordt ooit nog een gewone 2-3-zits ipv een soort van hoekbank
In 1 is dat zwarte een ikea-kast, en in 2 een grote wandkast, dus dat kloptquote:Op zondag 16 januari 2011 18:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En 1 wordt hetHet zwarte dressoir (ik denk dat dat het is) is in de tweede afbeelding wel een stuk groter
Ohh zoquote:Op zondag 16 januari 2011 18:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In 1 is dat zwarte een ikea-kast, en in 2 een grote wandkast, dus dat klopt
Ah, voor een bureautje is het een mooie plek.quote:[b] Op zondag 16 januari 2011 18:41 schreef tombolafan het
bureautje waar ik zelden achter zit (staat computer op)
En mn bank wordt ooit nog een gewone 2-3-zits ipv een soort van hoekbank
Liefst nu!quote:Op zondag 16 januari 2011 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohh zo![]()
Wanneer ga je de boel versjouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, dat vond ik ookquote:Op zondag 16 januari 2011 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah, voor een bureautje is het een mooie plek.2/3zits past ook goed.
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Liefst nu!Haha ja wacht maar tot morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Wat voor eentje is het dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook
En de bank is gewoon te groot voor mn huis, maar ik was al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren verliefd op die bank
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Hulp gevraagd
Welke indeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OfffffffffffffffffffffffDe eerste komt gezelliger over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ojaaa die ken ik welquote:Op zondag 16 januari 2011 19:03 schreef tombolafan het volgende:
Bank is deze maar dan spiegelbeeld:
[ afbeelding ]
Uit de handel, nu via marktplaats, maar voor t goede even te grootquote:
Een nieuweeeeequote:Op zondag 16 januari 2011 19:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Uit de handel, nu via marktplaats, maar voor t goede even te groot
Dat is nummer 2 toch? Zou ik ook doen.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:00 schreef tombolafan het volgende:
Oh, in FF roepen ze dat deze:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
ook kunnen...
De bank ga ik voor je zoeken
Hey hallo, ik kom precies op tijdquote:Op zondag 16 januari 2011 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een nieuweeeee![]()
Oja, ik moet nog een foto maken voor Pisces
Dushkaquote:
Oh wacht weer nieuwe plaatjesquote:Op zondag 16 januari 2011 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is nummer 2 toch? Zou ik ook doen.![]()
Op de eerste staat je bank midden in de kamer...
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
Ik liep vandaag langs een gebouw van het Leger des Heils en ze hadden A-4'tjes op het raam geplakt:
[ afbeelding ]
Prrrrrr-alarmquote:
Ja, leuk issie hè. We stonden wel even te kijken wat er nou stondquote:
Nou, en dat voor een christelijke organisatie.quote:
Die man ook beneden daar.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
Ik liep vandaag langs een gebouw van het Leger des Heils en ze hadden A-4'tjes op het raam geplakt:
[ afbeelding ]
Dus ik heb nog evenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prrrrrr-alarm
Nee je zou het in Februari doen, op de kiek
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef -Miauw- het volgende:
Overigens hing de 'A' op een ander raampje
Ja 2 Februari kom ik er om vragenquote:
Dacht ik al, maar zei toch maar man, met Amsterdam weet je het nooit.quote:
quote:
Boertjequote:
Haha het zou z;o familie kunnen zijn van die man op het bankje voor café "De Zon"quote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar zei toch maar man, met Amsterdam weet je het nooit.
Ja die heerlijke zon gebruinde bink.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha het zou z;o familie kunnen zijn van die man op het bankje voor café "De Zon"
Ik prefereer de term ''onwetende provinciaal.''quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |