abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91429393
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:48 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

De veiligheid van Israel heeft niets met een democraat of republikein te maken.
Nee, ik heb het over de oorlog verklaren aan dat achterlijke land Iran. Ik zie dat Obama nog niet zo snel doen, dat zou een Republikein eerder doen, dus daar vestig ik m'n hoop maar op. Obama is een pussy, en ik mag hem niet. Slechte president, Jimmy Carter 2.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91429526
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:31 schreef WallOfStars het volgende:
in de OPEC zitten wel meer landen dan alleen IRAN,
dus daarover valt het wel mee.

maar de straat van hormuz dicht en je olie schiet naar de 500 dollar.
iets wat IRAN in ongeveer 10 minuten kan doen, en er komt geen druppel meer uit
de persische golf
Ja, maar je begrijpt blijkbaar niet wat de voorzitterschap inhoudt.

Toen was Iran alleen maar een reguliere lid, en toen hielp zij de olieprijs op te jagen naar 120 dollar per vat voorjaar 2008.

Als besturende voorzitter, heeft ze nu een veel meer bepalende rol in die prijs, en het wordt vast niet beter van. Met andere woorden, Amerika zal niet telkens met hetzelfde soort bedreigingen kunnen komen jegens Iran, want dan merken ze wel wat in hun portomonees. En dat geldt ook voor de rest van de wereld.

Vergeet niet dat Iran een tien jaar durende oorlog heeft uitgehouden met buurland Irak in de jaren '80. Zo'n zwakke, debiele land is het zeker niet. Ze kunnen wel hun eigen grond blijven houden. Onderschatten is gewoon fataal.
pi_91429701
quote:
3s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, ik heb het over de oorlog verklaren aan dat achterlijke land Iran. Ik zie dat Obama nog niet zo snel doen, dat zou een Republikein eerder doen, dus daar vestig ik m'n hoop maar op. Obama is een pussy, en ik mag hem niet. Slechte president, Jimmy Carter 2.
Beste president in jaren. Jij hebt makkelijk lullen met je oorlog tegen Iran. Jou kost het immers niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_91429724
quote:
3s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Zeer verstandig van Obama, want de VS is totaal niet in staat om een nieuwe oorlog te voeren. Ruim maar eerst die rommel in Irak en Afghanistan maar eerst op.
pi_91429784
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Beste president in jaren. Jij hebt makkelijk lullen met je oorlog tegen Iran. Jou kost het immers niet.
Ik heb er best geld voor over hoor, niet zo snel oordelen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91429931
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik heb er best geld voor over hoor, niet zo snel oordelen.
Ik dacht meer aan kosten in de zin van je eigen leven of die van je familieleden. Eigenlijk ben jij helemaal geen vriend van de VS. Jij wilt dat jonge Amerikanen hun leven opofferen omdat jij een land niet kunt uitstaan.
pi_91430308
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan kosten in de zin van je eigen leven of die van je familieleden. Eigenlijk ben jij helemaal geen vriend van de VS. Jij wilt dat jonge Amerikanen hun leven opofferen omdat jij een land niet kunt uitstaan.
Ik ben er helemaal voor dat Europa ook ten oorlog trekt, maar dat gebeurd bij lange na niet want daar zijn we te laf voor.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91430391
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik ben er helemaal voor dat Europa ook ten oorlog trekt, maar dat gebeurd bij lange na niet want daar zijn we te laf voor.
Meld jij je aan voor de strijd, of laat je het vuile werk door anderen opknappen?
pi_91430681
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Meld jij je aan voor de strijd, of laat je het vuile werk door anderen opknappen?
Ik ben geen soldaat, of timmer jij ook je eigen meubels in elkaar en laat je die arme timmerman een dagje rusten? :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91430984
quote:
3s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:00 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik ben geen soldaat, of timmer jij ook je eigen meubels in elkaar en laat je die arme timmerman een dagje rusten? :')
Wat een kansloze vergelijking. Je leven geven is wel even iets anders dan een fucking bijzettafel in elkaar timmeren. Bepaalde lieden propageren met veel stoere taal oorlog. Prima, maar wees dan ook een vent en draag de consequenties. Je mag dan geen soldaat zijn, maar ik heb het idee dat je geen josti bent en prima in staat bent om te leren vechten.

We horen wel hoe het was in Iran. Succes!
  zondag 16 januari 2011 @ 21:42:59 #51
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_91434598
De essentie van het leger is de landsgrenzen verdedigen, wij hebben niks te zoeken in een ander land, beetje schoothondje van de amerikanen zijn, verder hebben wij er het geld niet voor aangezien we keihard zijn aan het bezuinigen!
  zondag 16 januari 2011 @ 23:55:55 #52
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_91443804
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:42 schreef THEFXR het volgende:
De essentie van het leger is de landsgrenzen verdedigen, wij hebben niks te zoeken in een ander land, beetje schoothondje van de amerikanen zijn, verder hebben wij er het geld niet voor aangezien we keihard zijn aan het bezuinigen!
En we moeten bezuinigen omdat met name de VS de hele wereld heeft kaalgevreten. ;)
The best firms advertise the least...
pi_91446905
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:37 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk! zelfs zonder argumenten.
Jazeker: oorlogvoeren zonder argumenten. Lijkt me een goed idee.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_91447083
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:44 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Israel is een gemaakt land, het was orgineel een engels mandaad (palestijns) grondgebied, dat de VN in 1947 aan, de Israelisch heeft gegeven. Het probleem van Iran zit in het land Israel en niet in joden. In Iran wonen veel joden, buiten Israel de meeste in het midden-oosten!
In de eerste plaats hebben de VN het huidige grondgebied niet aan Israel gegeven, dat is grotendeels veroverd. Gaza en de Bezette Westoever zijn zelfs illegaal bezet.

Ik zal het navragen, of en waarom gewone Iraniërs een hekel hebben aan Israel.
Ik vermoed dat het feit dat Israel atoombommen heeft en dus de omgeving kan terroriseren Iran aan het denken heeft gezet. Zoals eerder wapenwedlopen ontstonden tussen de VSvA en de SSSU, tussen India en Pakistan.
Denk daarbij ook aan het feit dat Israel niet het nonproliferatieverdrag heeft ondertekend en Iran wel.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_91447837
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 01:34 schreef Kees22 het volgende:

[..]

In de eerste plaats hebben de VN het huidige grondgebied niet aan Israel gegeven, dat is grotendeels veroverd. Gaza en de Bezette Westoever zijn zelfs illegaal bezet.

Ik zal het navragen, of en waarom gewone Iraniërs een hekel hebben aan Israel.
Ik vermoed dat het feit dat Israel atoombommen heeft en dus de omgeving kan terroriseren Iran aan het denken heeft gezet. Zoals eerder wapenwedlopen ontstonden tussen de VSvA en de SSSU, tussen India en Pakistan.
Denk daarbij ook aan het feit dat Israel niet het nonproliferatieverdrag heeft ondertekend en Iran wel.
Mja, wanneer ik vervolgens deze lees.....Noord-Korea heeft het verdrag ondertekend, maar zich op 10 januari 2003 teruggetrokken en bekendgemaakt over kernwapens te beschikken....... kan jij je als land dus zo terug trekken en heeft dat hele non-proliferatieverdrag geen betekenis meer?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_91448500
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef Voorschrift het volgende:
Mijn vertrouwen in Israel en de Verenigde Staten is dus nog steeds gegrond, mooi zo.
Als je van fascisme houdt wel ja.

Israël moet gewoon de bek dicht houden. Tyfusland.

pi_91448874
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:47 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als je van fascisme houdt wel ja.

Israël moet gewoon de bek dicht houden. Tyfusland.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom op zeg, het hele landkaartje hierboven is onzin, en voor elke oorlog kan je wel van dit soort foto's maken. Ja, oorlog is gruwelijk, maar soms is het wel nodig.
Rot maar lekker op dan doe je al normaal genoeg.
pi_91449360
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 03:21 schreef Sabeltandman het volgende:

[..]

Kom op zeg, het hele landkaartje hierboven is onzin, en voor elke oorlog kan je wel van dit soort foto's maken. Ja, oorlog is gruwelijk, maar soms is het wel nodig.
Hoezo is dat plaatje onzin? Lieg je vaker?

En jij vindt oorlog nodig? Waarom ben je dan niet voor een oorlog tegen Israël? Wanneer die instabiele factor in het stabiele Midden-Oosten niet meer bestaat, is er immers helemaal geen gezeik meer?

[ Bericht 0% gewijzigd door Salvad0R op 17-01-2011 05:46:45 ]
pi_91449366
Mensen die het "nodig" vinden om fosforgranaten op burgers te schieten, die moeten niet zo schijnheilig doen, zich aanmelden bij het IDF en lekker meedoen. Bloed hebben ze immers toch al aan hun handen.
pi_91449532
quote:
4s.gif Op maandag 17 januari 2011 05:28 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die het "nodig" vinden om fosforgranaten op burgers te schieten, die moeten niet zo schijnheilig doen, zich aanmelden bij het IDF en lekker meedoen.
Been there, done that - got the t-shirt.
En het zit wel diep he bij jou die rancune :')
¯ _(ツ)_/¯
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')