Nee, ik heb het over de oorlog verklaren aan dat achterlijke land Iran. Ik zie dat Obama nog niet zo snel doen, dat zou een Republikein eerder doen, dus daar vestig ik m'n hoop maar op. Obama is een pussy, en ik mag hem niet. Slechte president, Jimmy Carter 2.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:48 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
De veiligheid van Israel heeft niets met een democraat of republikein te maken.
Ja, maar je begrijpt blijkbaar niet wat de voorzitterschap inhoudt.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:31 schreef WallOfStars het volgende:
in de OPEC zitten wel meer landen dan alleen IRAN,
dus daarover valt het wel mee.
maar de straat van hormuz dicht en je olie schiet naar de 500 dollar.
iets wat IRAN in ongeveer 10 minuten kan doen, en er komt geen druppel meer uit
de persische golf
Beste president in jaren. Jij hebt makkelijk lullen met je oorlog tegen Iran. Jou kost het immers niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over de oorlog verklaren aan dat achterlijke land Iran. Ik zie dat Obama nog niet zo snel doen, dat zou een Republikein eerder doen, dus daar vestig ik m'n hoop maar op. Obama is een pussy, en ik mag hem niet. Slechte president, Jimmy Carter 2.
Zeer verstandig van Obama, want de VS is totaal niet in staat om een nieuwe oorlog te voeren. Ruim maar eerst die rommel in Irak en Afghanistan maar eerst op.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over de oorlog verklaren aan dat achterlijke land Iran. Ik zie dat Obama nog niet zo snel doen, dat zou een Republikein eerder doen, dus daar vestig ik m'n hoop maar op. Obama is een pussy, en ik mag hem niet. Slechte president, Jimmy Carter 2.
Ik heb er best geld voor over hoor, niet zo snel oordelen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beste president in jaren. Jij hebt makkelijk lullen met je oorlog tegen Iran. Jou kost het immers niet.
Ik dacht meer aan kosten in de zin van je eigen leven of die van je familieleden. Eigenlijk ben jij helemaal geen vriend van de VS. Jij wilt dat jonge Amerikanen hun leven opofferen omdat jij een land niet kunt uitstaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er best geld voor over hoor, niet zo snel oordelen.
Ik ben er helemaal voor dat Europa ook ten oorlog trekt, maar dat gebeurd bij lange na niet want daar zijn we te laf voor.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan kosten in de zin van je eigen leven of die van je familieleden. Eigenlijk ben jij helemaal geen vriend van de VS. Jij wilt dat jonge Amerikanen hun leven opofferen omdat jij een land niet kunt uitstaan.
Meld jij je aan voor de strijd, of laat je het vuile werk door anderen opknappen?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal voor dat Europa ook ten oorlog trekt, maar dat gebeurd bij lange na niet want daar zijn we te laf voor.
Ik ben geen soldaat, of timmer jij ook je eigen meubels in elkaar en laat je die arme timmerman een dagje rusten?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meld jij je aan voor de strijd, of laat je het vuile werk door anderen opknappen?
Wat een kansloze vergelijking. Je leven geven is wel even iets anders dan een fucking bijzettafel in elkaar timmeren. Bepaalde lieden propageren met veel stoere taal oorlog. Prima, maar wees dan ook een vent en draag de consequenties. Je mag dan geen soldaat zijn, maar ik heb het idee dat je geen josti bent en prima in staat bent om te leren vechten.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben geen soldaat, of timmer jij ook je eigen meubels in elkaar en laat je die arme timmerman een dagje rusten?
En we moeten bezuinigen omdat met name de VS de hele wereld heeft kaalgevreten.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:42 schreef THEFXR het volgende:
De essentie van het leger is de landsgrenzen verdedigen, wij hebben niks te zoeken in een ander land, beetje schoothondje van de amerikanen zijn, verder hebben wij er het geld niet voor aangezien we keihard zijn aan het bezuinigen!
Jazeker: oorlogvoeren zonder argumenten. Lijkt me een goed idee.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:37 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk! zelfs zonder argumenten.
In de eerste plaats hebben de VN het huidige grondgebied niet aan Israel gegeven, dat is grotendeels veroverd. Gaza en de Bezette Westoever zijn zelfs illegaal bezet.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:44 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Israel is een gemaakt land, het was orgineel een engels mandaad (palestijns) grondgebied, dat de VN in 1947 aan, de Israelisch heeft gegeven. Het probleem van Iran zit in het land Israel en niet in joden. In Iran wonen veel joden, buiten Israel de meeste in het midden-oosten!
Mja, wanneer ik vervolgens deze lees.....Noord-Korea heeft het verdrag ondertekend, maar zich op 10 januari 2003 teruggetrokken en bekendgemaakt over kernwapens te beschikken....... kan jij je als land dus zo terug trekken en heeft dat hele non-proliferatieverdrag geen betekenis meer?quote:Op maandag 17 januari 2011 01:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
In de eerste plaats hebben de VN het huidige grondgebied niet aan Israel gegeven, dat is grotendeels veroverd. Gaza en de Bezette Westoever zijn zelfs illegaal bezet.
Ik zal het navragen, of en waarom gewone Iraniërs een hekel hebben aan Israel.
Ik vermoed dat het feit dat Israel atoombommen heeft en dus de omgeving kan terroriseren Iran aan het denken heeft gezet. Zoals eerder wapenwedlopen ontstonden tussen de VSvA en de SSSU, tussen India en Pakistan.
Denk daarbij ook aan het feit dat Israel niet het nonproliferatieverdrag heeft ondertekend en Iran wel.
Als je van fascisme houdt wel ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef Voorschrift het volgende:
Mijn vertrouwen in Israel en de Verenigde Staten is dus nog steeds gegrond, mooi zo.
Kom op zeg, het hele landkaartje hierboven is onzin, en voor elke oorlog kan je wel van dit soort foto's maken. Ja, oorlog is gruwelijk, maar soms is het wel nodig.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als je van fascisme houdt wel ja.
Israël moet gewoon de bek dicht houden. Tyfusland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo is dat plaatje onzin? Lieg je vaker?quote:Op maandag 17 januari 2011 03:21 schreef Sabeltandman het volgende:
[..]
Kom op zeg, het hele landkaartje hierboven is onzin, en voor elke oorlog kan je wel van dit soort foto's maken. Ja, oorlog is gruwelijk, maar soms is het wel nodig.
Been there, done that - got the t-shirt.quote:Op maandag 17 januari 2011 05:28 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die het "nodig" vinden om fosforgranaten op burgers te schieten, die moeten niet zo schijnheilig doen, zich aanmelden bij het IDF en lekker meedoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |