abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91401839
quote:
'Israël testte computerworm tegen Iran'

WASHINGTON - De Verenigde Staten en Israël hebben samen testen gedaan met de computerworm Stuxnet, die gericht leek om het Iraanse kernprogramma stil te leggen. De proeven zijn uitgevoerd in de Israëlische installatie voor kernwapens Dimona, die vrijwel identiek is aan de Iraanse installatie in Natanz.

De krant New York Times heeft dat zondag onthuld. De test is een sterke aanwijzing dat de VS en Israël achter de worm zaten. De worm was gemaakt om de Iraanse kerncentrifuges te saboteren.
Het programma Stuxnet, dat wordt gezien als 's werelds meest ontwikkelde in zijn soort, heeft naar verluidt vorig najaar een vijfde van de Iraanse computers voor het kernprogramma lamgelegd. President Mahmoud Ahmadinejad van Iran gaf in november toe dat er beperkte schade was.
Israël zei vorige week dat de Iraanse bouw van een atoombom is vertraagd tot 2015, onder meer wegens Stuxnet.
bron

Al lijkt het nogal van de gekke dat een land zoals Iran met de accusaties komt, begin ik steeds meer en meer te geloven in dit soort wilde accusaties van de 'slachtoffer' kant van de VN, NATO, en het 'Westen'. :{
pi_91401873
Beschuldigingen
pi_91402169
graag meer reacties of is het nog te vroeg :)
  zondag 16 januari 2011 @ 10:56:20 #4
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_91402191
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:40 schreef vergezocht het volgende:

[..]

bron

Al lijkt het nogal van de gekke dat een land zoals Iran met de accusaties komt, begin ik steeds meer en meer te geloven in dit soort wilde accusaties van de 'slachtoffer' kant van de VN, NATO, en het 'Westen'. :{
Geloven?
Krachtig digitaal wapen van onbekende oorsprong
Wat ze met stuxnet gedaan hebben is volgens sommigen de doos van Pandora openen :{
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_91402375
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:56 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Geloven?
Krachtig digitaal wapen van onbekende oorsprong
Wat ze met stuxnet gedaan hebben is volgens sommigen de doos van Pandora openen :{
schokkend gewoon
pi_91402753
stuxnet was erg fout, dit valt gewoon onder cyberterrorisme!
p.s. Israël heeft zelf ongeveer 100 atoombommen
  zondag 16 januari 2011 @ 13:05:58 #7
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_91406186
Waarom hebben Israël en Iran eigenlijk zo'n hekel aan elkaar.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_91406984
Ik ben benieuwd hoe de wereld van "vrijheid en rechtvaardigheid", "the coalition of the willing", hadden gereageerd als de partijen waren omgedraaid. Dat Iran een computerworm testte op een Israëlische kernfaciliteit.

:')
pi_91407254
Hoe minder kernwapens, hoe beter. En wat een land zich allemaal kan permitteren als ze zo'n wapen hebben... nee ik geef Israel en de VS wel gelijk.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_91407391
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef bijdehand het volgende:
Hoe minder kernwapens, hoe beter. En wat een land zich allemaal kan permitteren als ze zo'n wapen hebben... nee ik geef Israel en de VS wel gelijk.
En daarom is het goed om op alle landen die niet Iran zijn een computer virus los te laten?
pi_91407681
quote:
5s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:05 schreef Outlined het volgende:
Waarom hebben Israël en Iran eigenlijk zo'n hekel aan elkaar.
Ze vormen beide een bedreiging voor de belangen van de andere kant, heel kort gezegd.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 16 januari 2011 @ 13:46:00 #12
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_91407968
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef waht het volgende:

[..]

Ze vormen beide een bedreiging voor de belangen van de andere kant, heel kort gezegd.
Want? Claimt de olie in de Perzische golf?
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
  zondag 16 januari 2011 @ 13:50:03 #13
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_91408141
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:29 schreef bijdehand het volgende:
lekker de bommen voor jezelf houden :')
pi_91408142
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:32 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

En daarom is het goed om op alle landen die niet Iran zijn een computer virus los te laten?
Wat mij betreft gaan alle nucleaire wapens weg, maar zolang dit niet gebeurt moet je gewoon zorgen dat zo weinig mogelijk landen ze hebben, vooral als het je aardsvijanden zijn.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_91408170
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

lekker de bommen voor jezelf houden :')
Dat zou iedereen doen. Niemand zou z'n aardsvijand een pistool geven om mee aangevallen te worden :)
pi_91408197
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:46 schreef Outlined het volgende:

[..]

Want? Claimt de olie in de Perzische golf?
Het gaat niet puur over olie. Iran steunt zoals we weten Hezbollah en in mindere mate Hamas, twee groeperingen die een bedreiging vormen voor Israël. Israël is op haar beurt weer druk bezig om de invloed van Iran te beperken onder andere door de ontwikkeling van kernwapens door Iran te frustreren en door Amerika openlijk aan te sporen Iran harder aan te pakken.

Dat is niet het hele verhaal maar het schetst wel een mooi beeld.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 16 januari 2011 @ 13:54:58 #17
273119 BeSimple
or die trying!
pi_91408371
Als dit waar is, toont dit aan dat landen als Amerika en Israel niet te vertrouwen zijn. Volgens mij is het zelfs tegen de wet van Israel en Amerika om zoiets te doen. Dus dan zijn ze onrechtmatig bezig.
Laat me met rust!
pi_91408738
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat zou iedereen doen. Niemand zou z'n aardsvijand een pistool geven om mee aangevallen te worden :)
Alleen hebben ze met Stuxnet nu net een wapen aan hun aartsvijand gegeven :P
pi_91409142
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:02 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Alleen hebben ze met Stuxnet nu net een wapen aan hun aartsvijand gegeven :P
Dom he?
pi_91410843
:{
dit verbaast me eigenlijk niet eens meer.

tijdje geleden stond de wereld nog op zijn kop toen china(of rusland? weet niet meer zeker) aan cyberterrorisme zou doen, maar ondertussen doet de vs net zo hard mee.

cyberterrorisme, guantanamo bay, illegale oorlog in iraq, illegale aanvallen op Syria.

en dan zijn we nog verbaast dat er mensen zijn die menen dat amerika de as van het kwaad is. :N
pi_91417578
Ach als het andersom was zou de westerse media volstaan met kreten zo als IRAN VOERT MASSALE TERRORISTISCHE CYBERAANVAL UIT.
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:43 schreef Asphias het volgende:
:{
dit verbaast me eigenlijk niet eens meer.

tijdje geleden stond de wereld nog op zijn kop toen china(of rusland? weet niet meer zeker) aan cyberterrorisme zou doen, maar ondertussen doet de vs net zo hard mee.

cyberterrorisme, guantanamo bay, illegale oorlog in iraq, illegale aanvallen op Syria.

en dan zijn we nog verbaast dat er mensen zijn die menen dat amerika de as van het kwaad is. :N
Dat was Rusland die een cyberaanval uitvoerde op Estland in 2007.
  zondag 16 januari 2011 @ 17:30:31 #22
273119 BeSimple
or die trying!
pi_91419005
Tja Amerika vind het leuk om hun wil op te leggen aan de rest van de wereld.
Laat me met rust!
  zondag 16 januari 2011 @ 17:46:07 #23
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_91419811
NWS=BNW aan het worden.

verhaal van de telegraaf is meer onzin dan feit.

Stuxnet is gemaakt om 984 centrifuge te slopen. in Natanz

Dimona en Natanz zijn verschillend!

in Dimona hebben ze een aantal centrifuges die ook in Natanz gebruikt worden
(de PT-1, ontworpen in Nederland en gejat door AQ-kahn) gekocht of van bv libie
gekregen. zie verhaal NY-times

maar post dan tenminste het NY-times verhaal, daar staat wat in, de telegraaf heeft het niet
eens correct weten te vertalen!!!

BRON: van de telegraaf : http://www.nytimes.com/20(...).html?pagewanted=all
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_91421532
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:00 schreef Doler12 het volgende:
Ach als het andersom was zou de westerse media volstaan met kreten zo als IRAN VOERT MASSALE TERRORISTISCHE CYBERAANVAL UIT.
IRAN OP PUNT WESTERSE WERELD TE VERNIETIGEN

ATOOMAANVAL IRAN NABIJ

IRAN BRENGT WERELD OP RAND VAN 3E WERELDOORLOG

MASSALE IRAANSE TERREURAANVAL OP ISRAEL

VS VREZEN 2E 9/11 DOOR AGRESSIEF IRAN

LAF IRAN VALT WEERLOOS ISRAEL AAN. MOGELIJK MILJOENEN WEERLOZE SLACHTOFFERS.

ANGST VREES TERREUR IRAN! BANG! VERNIETIGING!!!!1!1!!
pi_91421625
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:24 schreef Chooselife het volgende:

[..]

IRAN OP PUNT WESTERSE WERELD TE VERNIETIGEN

ATOOMAANVAL IRAN NABIJ

IRAN BRENGT WERELD OP RAND VAN 3E WERELDOORLOG

MASSALE IRAANSE TERREURAANVAL OP ISRAEL

VS VREZEN 2E 9/11 DOOR AGRESSIEF IRAN

ANGST VREES TERREUR IRAN! BANG! VERNIETIGING!!!!1!1!!
Ze hoeven alleen maar de olieprijs te verhogen, en dat doen ze al. ;)

P.S. Iran is nu voorzitter van de OPEC, veel succes Amerika! :W
pi_91421664
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:26 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Ze hoeven alleen maar de olieprijs te verhogen, en dat doen ze al. ;)

P.S. Iran is nu voorzitter van de OPEC, veel succes Amerika! :W
Vandaag: "100 dollar? Mwoah, kan nog wel een tikkeltje hoger die prijs". _O-
  zondag 16 januari 2011 @ 18:31:25 #27
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_91421838
in de OPEC zitten wel meer landen dan alleen IRAN,
dus daarover valt het wel mee.

maar de straat van hormuz dicht en je olie schiet naar de 500 dollar.
iets wat IRAN in ongeveer 10 minuten kan doen, en er komt geen druppel meer uit
de persische golf
pi_91421876
Mijn vertrouwen in Israel en de Verenigde Staten is dus nog steeds gegrond, mooi zo.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91422012
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef Voorschrift het volgende:
Mijn vertrouwen in Israel en de Verenigde Staten is dus nog steeds gegrond, mooi zo.
Ja prachtig. Wat een argumenten. :z
  zondag 16 januari 2011 @ 18:37:00 #30
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_91422047
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:36 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk! zelfs zonder argumenten.
  zondag 16 januari 2011 @ 18:40:18 #31
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_91422170
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:51 schreef waht het volgende:

[..]

Het gaat niet puur over olie. Iran steunt zoals we weten Hezbollah en in mindere mate Hamas, twee groeperingen die een bedreiging vormen voor Israël. Israël is op haar beurt weer druk bezig om de invloed van Iran te beperken onder andere door de ontwikkeling van kernwapens door Iran te frustreren en door Amerika openlijk aan te sporen Iran harder aan te pakken.

Dat is niet het hele verhaal maar het schetst wel een mooi beeld.
Wel een goeie vraag eigenlijk van Outlined. Waarom haten Israel en Iran elkaar zo erg? For god sake, die landen liggen duizenden kilometers uitelkaar! Okee, Hezbollah en Hamas vormen een bedreiging voor Israel, en die worden hevig gesteund door Iran. Vandaar dat Israel zo Iran haat.

Maar andersom begrijp ik het nog steeds niet, waarom haat Iran dan Israel zo tot op het bot? :?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  zondag 16 januari 2011 @ 18:44:39 #32
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_91422363
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:40 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Wel een goeie vraag eigenlijk van Outlined. Waarom haten Israel en Iran elkaar zo erg? For god sake, die landen liggen duizenden kilometers uitelkaar! Okee, Hezbollah en Hamas vormen een bedreiging voor Israel, en die worden hevig gesteund door Iran. Vandaar dat Israel zo Iran haat.

Maar andersom begrijp ik het nog steeds niet, waarom haat Iran dan Israel zo tot op het bot? :?
Israel is een gemaakt land, het was orgineel een engels mandaad (palestijns) grondgebied, dat de VN in 1947 aan, de Israelisch heeft gegeven. Het probleem van Iran zit in het land Israel en niet in joden. In Iran wonen veel joden, buiten Israel de meeste in het midden-oosten!
pi_91422380
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:36 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Nou ik was al bang dat het Westen het op zou geven om Iran tegen te houden, maar nu ze toch achter de schermen (klaarblijkelijk) actief bezig zijn dat land tegen te werken en te saboteren ben ik er toch wat geruster op. In ieder geval tot Obama uit het Witte Huis is en we eindelijk weer een Republikein achter het roer hebben.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 16 januari 2011 @ 18:48:58 #34
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_91422553
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:45 schreef Voorschrift het volgende:

[..]
In ieder geval tot Obama uit het Witte Huis is en we eindelijk weer een Republikein achter het roer hebben.
De veiligheid van Israel heeft niets met een democraat of republikein te maken.
wat denk jij, Obama heeft ALLE dingen die GWB mbt 911 heeft ingevoerd, of uitgebreid
of gelaten zoals het is.

dus onder deze President ben je alleen maar veiliger geworden.
  zondag 16 januari 2011 @ 19:06:32 #35
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_91423301
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:44 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Israel is een gemaakt land, het was orgineel een engels mandaad (palestijns) grondgebied, dat de VN in 1947 aan, de Israelisch heeft gegeven. Het probleem van Iran zit in het land Israel en niet in joden. In Iran wonen veel joden, buiten Israel de meeste in het midden-oosten!
Israel is een gemaakt land... Okee, goed argument van Iran om het dan van de aardbodem te willen vagen :')

BTW, de meeste landen in de wereld zijn "gemaakt". En verder: in Iran wonen nog maar iets meer dan 10.000 joden niet echt veel dus. Zelfs in Turkije wonen er nog meer. Trouwens in de hele Arabische wereld wonen belachelijk weinig joden, in Egypte minder dan 1000. Allemaal weggepest of weggejaagd. In tegenstelling tot Europa (met een holocaust!) en Amerika waar er nog miljoenen wonen. In Jeruzalem en omstreken waren de joden tot in de 18e eeuw de meerderheid.

Ik snap die haat van Iran niet zo, die duizenden kilometer verderop ligt. Ik zou het dan veel meer verwachten van de omringende Arabische landen.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  zondag 16 januari 2011 @ 19:13:49 #36
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_91423669
aan onbegrip...is niets te snappen
  zondag 16 januari 2011 @ 19:15:02 #37
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_91423745
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:13 schreef WallOfStars het volgende:
aan onbegrip...is niets te snappen
oja en er wonen er wat meer dan 10.000

http://en.wikipedia.org/wiki/Persian_Jews

Current status in Iran
Mullah Jacub's Synagogue in EsfahanIran's Jewish community is officially recognized as a religious minority group by the government, and, like the Zoroastrians, they are allocated one seat in the Iranian Parliament. Ciamak Moresadegh is the current Jewish member of the parliament, replacing Maurice Motamed in the 2008 election. In 2000, former Jewish MP Manuchehr Eliasi estimated that at that time there were still 30,00035,000 Jews in Iran, other sources put the figure as low as 20,00025,000.[52] (estimated the number of Jews in Iran at 25,000 in 1996)

Today Tehran has 11 functioning synagogues, many of them with Hebrew schools. It has two kosher restaurants, an old-age home and a cemetery. There is a Jewish library with 20,000 titles.[17] Iranian Jews have their own newspaper (called "Ofogh-e-Bina") with Jewish scholars performing Judaic research at Tehran's "Central Library of Jewish Association".[53] The "Dr. Sapir Jewish Hospital" is Iran's largest charity hospital of any religious minority community in the country;[53] however, most of its patients and staff are Muslim.[54]

Chief Rabbi Yousef Hamadani Cohen is the present spiritual leader for the Jewish community of Iran.[55] In August 2000, Chief Rabbi Cohen met with Iranian President Mohammad Khatami for the first time.[56] In 2003, Chief Rabbi Cohen and Morris Motamed met with President Katami at Yusef Abad Synagogue which was the first time a President of Iran had visited a synagogue since the Islamic Revolution.[57] Haroun Yashayaei is the chairman of the Jewish Committee of Tehran and leader of Iran's Jewish Community.[57][58] On January 26, 2007, Yashayaei's letter to President Mahmoud Ahmadinejad concerning his Holocaust denial comments brought about worldwide media attention.[59][60][61]

The Jews of Iran have been best known for certain occupations like making gold jewellery and antique dealing, textiles and carpets

En nee de meeste landen zijn niet gemaakt, die zijn historisch onstaan door oorlogen en weersomstandigheden, etc etc. Israel is opgericht met een papiertje in new york.
  zondag 16 januari 2011 @ 19:27:56 #38
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_91424426
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:15 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

oja en er wonen er wat meer dan 10.000

http://en.wikipedia.org/wiki/Persian_Jews

Current status in Iran
Mullah Jacub's Synagogue in EsfahanIran's Jewish community is officially recognized as a religious minority group by the government, and, like the Zoroastrians, they are allocated one seat in the Iranian Parliament.

[..]
Ja allemaal leuk, op papier dan.

Ik ken een meisje uit Iran die met haar familie uit Iran naar Nederland is weggevlucht vanwege de religieuze repressies naar christelijken. Zij behoort tot een hele oude christelijke familie die zelfs al woonden in Iran voordat de Islam uberhaupt bestond :')
  zondag 16 januari 2011 @ 19:33:24 #39
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_91424667
LOL

ik ken iemand die kent iemand die een meisje uit Iran kent van een heel oud christelijke familie

WTF is dat voor argument. en we hadden het over joodse mensen geen christenen

das niet het zelfde geloof als je dat nog niet wist
pi_91426224
Propaganda van de oorlogsindustrie.
pi_91429393
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:48 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

De veiligheid van Israel heeft niets met een democraat of republikein te maken.
Nee, ik heb het over de oorlog verklaren aan dat achterlijke land Iran. Ik zie dat Obama nog niet zo snel doen, dat zou een Republikein eerder doen, dus daar vestig ik m'n hoop maar op. Obama is een pussy, en ik mag hem niet. Slechte president, Jimmy Carter 2.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91429526
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:31 schreef WallOfStars het volgende:
in de OPEC zitten wel meer landen dan alleen IRAN,
dus daarover valt het wel mee.

maar de straat van hormuz dicht en je olie schiet naar de 500 dollar.
iets wat IRAN in ongeveer 10 minuten kan doen, en er komt geen druppel meer uit
de persische golf
Ja, maar je begrijpt blijkbaar niet wat de voorzitterschap inhoudt.

Toen was Iran alleen maar een reguliere lid, en toen hielp zij de olieprijs op te jagen naar 120 dollar per vat voorjaar 2008.

Als besturende voorzitter, heeft ze nu een veel meer bepalende rol in die prijs, en het wordt vast niet beter van. Met andere woorden, Amerika zal niet telkens met hetzelfde soort bedreigingen kunnen komen jegens Iran, want dan merken ze wel wat in hun portomonees. En dat geldt ook voor de rest van de wereld.

Vergeet niet dat Iran een tien jaar durende oorlog heeft uitgehouden met buurland Irak in de jaren '80. Zo'n zwakke, debiele land is het zeker niet. Ze kunnen wel hun eigen grond blijven houden. Onderschatten is gewoon fataal.
pi_91429701
quote:
3s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, ik heb het over de oorlog verklaren aan dat achterlijke land Iran. Ik zie dat Obama nog niet zo snel doen, dat zou een Republikein eerder doen, dus daar vestig ik m'n hoop maar op. Obama is een pussy, en ik mag hem niet. Slechte president, Jimmy Carter 2.
Beste president in jaren. Jij hebt makkelijk lullen met je oorlog tegen Iran. Jou kost het immers niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_91429724
quote:
3s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Zeer verstandig van Obama, want de VS is totaal niet in staat om een nieuwe oorlog te voeren. Ruim maar eerst die rommel in Irak en Afghanistan maar eerst op.
pi_91429784
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Beste president in jaren. Jij hebt makkelijk lullen met je oorlog tegen Iran. Jou kost het immers niet.
Ik heb er best geld voor over hoor, niet zo snel oordelen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91429931
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik heb er best geld voor over hoor, niet zo snel oordelen.
Ik dacht meer aan kosten in de zin van je eigen leven of die van je familieleden. Eigenlijk ben jij helemaal geen vriend van de VS. Jij wilt dat jonge Amerikanen hun leven opofferen omdat jij een land niet kunt uitstaan.
pi_91430308
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan kosten in de zin van je eigen leven of die van je familieleden. Eigenlijk ben jij helemaal geen vriend van de VS. Jij wilt dat jonge Amerikanen hun leven opofferen omdat jij een land niet kunt uitstaan.
Ik ben er helemaal voor dat Europa ook ten oorlog trekt, maar dat gebeurd bij lange na niet want daar zijn we te laf voor.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91430391
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik ben er helemaal voor dat Europa ook ten oorlog trekt, maar dat gebeurd bij lange na niet want daar zijn we te laf voor.
Meld jij je aan voor de strijd, of laat je het vuile werk door anderen opknappen?
pi_91430681
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Meld jij je aan voor de strijd, of laat je het vuile werk door anderen opknappen?
Ik ben geen soldaat, of timmer jij ook je eigen meubels in elkaar en laat je die arme timmerman een dagje rusten? :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91430984
quote:
3s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:00 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik ben geen soldaat, of timmer jij ook je eigen meubels in elkaar en laat je die arme timmerman een dagje rusten? :')
Wat een kansloze vergelijking. Je leven geven is wel even iets anders dan een fucking bijzettafel in elkaar timmeren. Bepaalde lieden propageren met veel stoere taal oorlog. Prima, maar wees dan ook een vent en draag de consequenties. Je mag dan geen soldaat zijn, maar ik heb het idee dat je geen josti bent en prima in staat bent om te leren vechten.

We horen wel hoe het was in Iran. Succes!
  zondag 16 januari 2011 @ 21:42:59 #51
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_91434598
De essentie van het leger is de landsgrenzen verdedigen, wij hebben niks te zoeken in een ander land, beetje schoothondje van de amerikanen zijn, verder hebben wij er het geld niet voor aangezien we keihard zijn aan het bezuinigen!
  zondag 16 januari 2011 @ 23:55:55 #52
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_91443804
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:42 schreef THEFXR het volgende:
De essentie van het leger is de landsgrenzen verdedigen, wij hebben niks te zoeken in een ander land, beetje schoothondje van de amerikanen zijn, verder hebben wij er het geld niet voor aangezien we keihard zijn aan het bezuinigen!
En we moeten bezuinigen omdat met name de VS de hele wereld heeft kaalgevreten. ;)
The best firms advertise the least...
pi_91446905
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:37 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk! zelfs zonder argumenten.
Jazeker: oorlogvoeren zonder argumenten. Lijkt me een goed idee.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_91447083
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:44 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

In de eerste plaats hebben de VN het huidige grondgebied niet aan Israel gegeven, dat is grotendeels veroverd. Gaza en de Bezette Westoever zijn zelfs illegaal bezet.

Ik zal het navragen, of en waarom gewone Iraniërs een hekel hebben aan Israel.
Ik vermoed dat het feit dat Israel atoombommen heeft en dus de omgeving kan terroriseren Iran aan het denken heeft gezet. Zoals eerder wapenwedlopen ontstonden tussen de VSvA en de SSSU, tussen India en Pakistan.
Denk daarbij ook aan het feit dat Israel niet het nonproliferatieverdrag heeft ondertekend en Iran wel.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_91447837
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 01:34 schreef Kees22 het volgende:

[..]

In de eerste plaats hebben de VN het huidige grondgebied niet aan Israel gegeven, dat is grotendeels veroverd. Gaza en de Bezette Westoever zijn zelfs illegaal bezet.

Ik zal het navragen, of en waarom gewone Iraniërs een hekel hebben aan Israel.
Ik vermoed dat het feit dat Israel atoombommen heeft en dus de omgeving kan terroriseren Iran aan het denken heeft gezet. Zoals eerder wapenwedlopen ontstonden tussen de VSvA en de SSSU, tussen India en Pakistan.
Denk daarbij ook aan het feit dat Israel niet het nonproliferatieverdrag heeft ondertekend en Iran wel.
Mja, wanneer ik vervolgens deze lees.....Noord-Korea heeft het verdrag ondertekend, maar zich op 10 januari 2003 teruggetrokken en bekendgemaakt over kernwapens te beschikken....... kan jij je als land dus zo terug trekken en heeft dat hele non-proliferatieverdrag geen betekenis meer?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_91448500
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef Voorschrift het volgende:
Als je van fascisme houdt wel ja.

Israël moet gewoon de bek dicht houden. Tyfusland.

pi_91448874
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:47 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als je van fascisme houdt wel ja.

Israël moet gewoon de bek dicht houden. Tyfusland.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom op zeg, het hele landkaartje hierboven is onzin, en voor elke oorlog kan je wel van dit soort foto's maken. Ja, oorlog is gruwelijk, maar soms is het wel nodig.
Rot maar lekker op dan doe je al normaal genoeg.
pi_91449360
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 03:21 schreef Sabeltandman het volgende:

[..]

Kom op zeg, het hele landkaartje hierboven is onzin, en voor elke oorlog kan je wel van dit soort foto's maken. Ja, oorlog is gruwelijk, maar soms is het wel nodig.
Hoezo is dat plaatje onzin? Lieg je vaker?

En jij vindt oorlog nodig? Waarom ben je dan niet voor een oorlog tegen Israël? Wanneer die instabiele factor in het stabiele Midden-Oosten niet meer bestaat, is er immers helemaal geen gezeik meer?

[ Bericht 0% gewijzigd door Salvad0R op 17-01-2011 05:46:45 ]
pi_91449366
Mensen die het "nodig" vinden om fosforgranaten op burgers te schieten, die moeten niet zo schijnheilig doen, zich aanmelden bij het IDF en lekker meedoen. Bloed hebben ze immers toch al aan hun handen.
pi_91449532
quote:
4s.gif Op maandag 17 januari 2011 05:28 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die het "nodig" vinden om fosforgranaten op burgers te schieten, die moeten niet zo schijnheilig doen, zich aanmelden bij het IDF en lekker meedoen.
Been there, done that - got the t-shirt.
En het zit wel diep he bij jou die rancune :')
¯ _(ツ)_/¯
pi_91449555
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 06:26 schreef Type-R het volgende:

[..]

Been there, done that - got the t-shirt.
En het zit wel diep he bij jou die rancune :')
Rancune wil ik het niet noemen.

Een land wat het menselijk ras verdeeld op grond van religie en in dat kader oorlogen voert is zo verwerpelijk dat ik het genoeg reden vind om me er actief tegen uit te spreken.

Met mij genoeg orthodoxe Joden die dat door hebben.
  maandag 17 januari 2011 @ 07:07:12 #62
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_91449713
quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:46 schreef WallOfStars het volgende:
maar post dan tenminste het NY-times verhaal, daar staat wat in, de telegraaf heeft het niet
eens correct weten te vertalen!!!

BRON: van de telegraaf : http://www.nytimes.com/20(...).html?pagewanted=all
Goed artikel ^O^
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_91449996
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat een kansloze vergelijking. Je leven geven is wel even iets anders dan een fucking bijzettafel in elkaar timmeren. Bepaalde lieden propageren met veel stoere taal oorlog. Prima, maar wees dan ook een vent en draag de consequenties. Je mag dan geen soldaat zijn, maar ik heb het idee dat je geen josti bent en prima in staat bent om te leren vechten.

We horen wel hoe het was in Iran. Succes!
We kunnen ook wachten tot dat gestoorde land kernwapens heeft en dan de consequenties op wellicht andere wijzen gaan ondervinden met nog meer (burger-)doden, maar ik prefereer liever een proactieve houding tegenover Iran.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91450939
quote:
3s.gif Op maandag 17 januari 2011 07:54 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

We kunnen ook wachten tot dat gestoorde land kernwapens heeft en dan de consequenties op wellicht andere wijzen gaan ondervinden met nog meer (burger-)doden, maar ik prefereer liever een proactieve houding tegenover Iran.
En ik geef dus geen ene reet om die ophitsende bullshit. Iran heeft niet de beschikking over kernwapens net zo min dat Irak in 2003 WMD's bezat. En zelfs al heeft Iran de bom, dan acht de kans niet bijzonder groot dat zij die gaat gebruiken.
pi_91451031
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En ik geef dus geen ene reet om die ophitsende bullshit. Iran heeft niet de beschikking over kernwapens net zo min dat Irak in 2003 WMD's bezat. En zelfs al heeft Iran de bom, dan acht de kans niet bijzonder groot dat zij die gaat gebruiken.
Ze zijn gek genoeg om internationaal terrorisme te steunen, waarom zouden ze geen kernbom gebruiken, omdat ze o zo goed bij hun hoofd zijn? Het zijn een stelletje extremistische Islam fundi's met wapens, wat daar zo betrouwbaar aan moet zijn is me vreemd.

Maar goed, Israel zal dit toch nooit toestaan dus wat dat betreft kunnen we rustig slapen. Hoewel terzijde het een schande is dat een relatief nieuw land van 70 jaar oud, de belangen van Europa moet gaan zitten verdedigen, in z'n eentje, en het enige wat het er voor terug krijgt is vuile oproerkraaierij vanuit de media en linkse socialistische huilebalken.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91451771
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:07 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ze zijn gek genoeg om internationaal terrorisme te steunen, waarom zouden ze geen kernbom gebruiken, omdat ze o zo goed bij hun hoofd zijn? Het zijn een stelletje extremistische Islam fundi's met wapens, wat daar zo betrouwbaar aan moet zijn is me vreemd.
Nogmaals, ik hecht niet zoveel waarde aan al die lulkoek-propaganda. Laat ik een ding voorop stellen; ik heb geen enkele affiniteit met het Iraanse regime en die ayatollah's zijn klootzakken in mijn optiek. Echter, ik denk niet dat Iran erop uit is om andere landen te vernietigen.

quote:
Maar goed, Israel zal dit toch nooit toestaan dus wat dat betreft kunnen we rustig slapen. Hoewel terzijde het een schande is dat een relatief nieuw land van 70 jaar oud, de belangen van Europa moet gaan zitten verdedigen, in z'n eentje, en het enige wat het er voor terug krijgt is vuile oproerkraaierij vanuit de media en linkse socialistische huilebalken.
Belangen moet verdedigen? Wtf? Verder is het ook onzinnig om te gaan lopen verkondigen dat het westen Israel in hempie laat staan.
pi_91451926
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Irak had wél WMD's hoor, enkel niet de nucleaire variant daarvan. ;) Ze hadden een mooie verzameling gifgas, en hebben dit ook meermaals gebruikt tegen oa Iran en de koerden. Het Amerikaanse buitenlandse beleid is op dat punt overigens al tientallen jaren volledig helder, zij scharen alle biologsiche, chemische en nucleaire wapens onder de term WMD's.

Maar goed, Iran heeft dan wel geen werkende nucleaire wapens, maar met wat ze nu produceren kan je heel mooi zgn. dirty bombs maken. 1 zo'n bom in Tel Aviv/Parijs/Londonvul maar in, en we hebben echt een probleem.

En een land wat drijft op olie maar claimt die reactor etc nodig te hebben om stroom op te wekken wantrouw ik toch wat. Zeker als het type reactor wat ze bouwen primair als functie heeft om weapon-grade plutonium te maken, en stroom enkel een bijproduct van dat ontwerp is. :N
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_91452055
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogmaals, ik hecht niet zoveel waarde aan al die lulkoek-propaganda. Laat ik een ding voorop stellen; ik heb geen enkele affiniteit met het Iraanse regime en die ayatollah's zijn klootzakken in mijn optiek. Echter, ik denk niet dat Iran erop uit is om andere landen te vernietigen.
Nee, ze zeggen het alleen om de dag en zijn actief aan het werken aan nucleaire wapens, dat kweekt veel vertrouwen inderdaad. Wat heeft Ahmadinejad en Khomeini ooit gedaan om zulke blinde vertrouwen te kweken bij naïeve socialisten in het Westen?

quote:
Belangen moet verdedigen? Wtf? Verder is het ook onzinnig om te gaan lopen verkondigen dat het westen Israel in hempie laat staan.
Werkelijk? Wanneer is de laatste keer dat er iets positiefs over de Israëliërs werd geschreven dan? Dat onze regeringen verstandig zijn en ze wapens leveren wil nog niet zeggen dat ze niet in hun hemd staan qua onze houding tegenover ze.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91452100
het zijn nog altijd de amerikanen die er officieel 2 op Japan hebben gegooid!
pi_91452132
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:53 schreef THEFXR het volgende:
het zijn nog altijd de amerikanen die er officieel 2 op Japan hebben gegooid!
Ja dat is erg man!
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91453718
quote:
3s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:51 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, ze zeggen het alleen om de dag en zijn actief aan het werken aan nucleaire wapens, dat kweekt veel vertrouwen inderdaad. Wat heeft Ahmadinejad en Khomeini ooit gedaan om zulke blinde vertrouwen te kweken bij naïeve socialisten in het Westen?
Iran speelt blufpoker. De Amerikanen zijn niet bepaald dol op Ahmadinejad en Khomeini. Een eventueel kernwapen, of althans dreigen ermee, kun je beschouwen als een hefboom. De VS houden zich koest zolang die dreiging er is.

quote:
Werkelijk? Wanneer is de laatste keer dat er iets positiefs over de Israëliërs werd geschreven dan? Dat onze regeringen verstandig zijn en ze wapens leveren wil nog niet zeggen dat ze niet in hun hemd staan qua onze houding tegenover ze.
Wat voor positieve dingen zijn er recentelijk dan gebeurd? De bouw van nieuwe nederzettingen? De sloop van een voor de Palestijnen belangrijk gebouw? Israel maakt het zichzelf ook buitengewoon moeilijk.
pi_91454472
quote:
4s.gif Op maandag 17 januari 2011 05:28 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die het "nodig" vinden om fosforgranaten op burgers te schieten, die moeten niet zo schijnheilig doen, zich aanmelden bij het IDF en lekker meedoen. Bloed hebben ze immers toch al aan hun handen.
mensen die het nodig vinden om te kraken en mensen met andere denkbeelden te mishandelen moet zich schamen.
pi_91454555
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:53 schreef KoosVogels het volgende:

Wat voor positieve dingen zijn er recentelijk dan gebeurd? De bouw van nieuwe nederzettingen? De sloop van een voor de Palestijnen belangrijk gebouw? Israel maakt het zichzelf ook buitengewoon moeilijk.
Zie TT, maar er word weer eens negatief over gedaan.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91454566
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:46 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Irak had wél WMD's hoor, enkel niet de nucleaire variant daarvan. ;) Ze hadden een mooie verzameling gifgas, en hebben dit ook meermaals gebruikt tegen oa Iran en de koerden. Het Amerikaanse buitenlandse beleid is op dat punt overigens al tientallen jaren volledig helder, zij scharen alle biologsiche, chemische en nucleaire wapens onder de term WMD's.
Ik heb het dan ook over het Irak van 2003. Al die rommel is gedwongen ontmanteld na de Eerste Golfoorlog :)
pi_91454592
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:19 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Want Israel en de VS verdienen een schouderklopje?
pi_91454856
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Want Israel en de VS verdienen een schouderklopje?
Ja, en als het bunkerbusters waren geweest een zoen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91454962
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:27 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja, en als het bunkerbusters waren geweest een zoen.
Tsja, ik heb nou eenmaal de schurft aan gewapende conflicten dus ik zie eerlijk gezegd geen reden om te gaan juichen. Maar goed, rechtsen geilen nou eenmaal op dood en verderf, dus ik kan het je moeilijk kwalijk nemen.
pi_91455061
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, ik heb nou eenmaal de schurft aan gewapende conflicten dus ik zie eerlijk gezegd geen reden om te gaan juichen. Maar goed, rechtsen geilen waarderen nou eenmaal dood en verderf, dus ik kan het je moeilijk kwalijk nemen het rechtzetten van kwaadaardige gevaarlijke regimes.
Veel beter.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91455150
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Veel beter.
Ooh natuurlijk, jullie doen het allemaal voor die arme inwoners waar jullie zo dol op zijn. Ik zou er echt op zitten te wachten als, bijvoorbeeld, Irakees. Je hele familie dood door een Amerikaanse bom, maar gelukkig zijn we van Saddam af. Driewerf hoera.
pi_91455253
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:19 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

een professioneel gemaakt computer virus op de wereld loslaten waardoor nu iedere terroristische organisatie en schurkenstaat er toegang toe heeft is inderdaad erg positief en kan natuurlijk geen gevolgen hebben voor ons of de VS :')
pi_91455255
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ooh natuurlijk, jullie doen het allemaal voor die arme inwoners waar jullie zo dol op zijn. Ik zou er echt op zitten te wachten als, bijvoorbeeld, Irakees. Je hele familie dood door een Amerikaanse bom, maar gelukkig zijn we van Saddam af. Driewerf hoera.
Je doet het ook voor jezelf, Irak stelt nu geen bedreiging meer voor.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91455290
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

behalve dat de regering nu ineens sjiitisch is en Iran er dus mogelijk een bondgenoot bij heeft
pi_91455302
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Irak vormde allang geen bedreiging meer. Daar heeft de eindeloze stroom aan sancties wel voor gezorgd.
pi_91455339
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Irak vormde allang geen bedreiging meer. Daar heeft de eindeloze stroom aan sancties wel voor gezorgd.
Ja, niks mis mee dan toch?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91455366
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:40 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

behalve dat de regering nu ineens sjiitisch is en Iran er dus mogelijk een bondgenoot bij heeft
Een bondgenoot voor wat, Irak is net zozeer een soeverein land als Friesland dat is.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91455396
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:42 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja, niks mis mee dan toch?
Ik heb bezwaar tegen het voor de katsekut omleggen van mensen.
pi_91455438
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:42 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Een bondgenoot voor wat, Irak is net zozeer een soeverein land als Friesland dat is.
nog een paar jaar
Het is niet dat de VS het zich kan veroorloven daar te blijven
pi_91455463
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb bezwaar tegen het voor de katsekut omleggen van mensen.
Hun niet, dus ik ook niet.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91455472
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:44 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

nog een paar jaar
Het is niet dat de VS het zich kan veroorloven daar te blijven
Fysiek niet nee.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91455527
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:44 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Hun niet, dus ik ook niet.
Wie zijn zij?
pi_91455541
en tel daarbij op alle terroristen die ze nu in Guantanamo maken
pi_91455574
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie zijn zij?
De Ayatollahs en hun speelpopjes, en de dictators met diezelfde popjes en de terroristische organisaties die denken ons om zeep te moeten helpen omdat wij wel beschaving kennen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91455788
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:47 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

De Ayatollahs en hun speelpopjes, en de dictators met diezelfde popjes en de terroristische organisaties die denken ons om zeep te moeten helpen omdat wij wel beschaving kennen.
Probleem is dat burgers uiteindelijk weer aan het langste eind trekken. Dictators schuwen het gebruik van geweld inderdaad niet. Helaas waren de Iraakse burgers het hardst de lul. De teller staat geloof inmiddels op een paar honderdduizend.
pi_91455907
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Probleem is dat burgers uiteindelijk weer aan het langste eind trekken.
Juist, dus ook de mensen in de Twin Towers, Bussen in Londen, Trein in Madrid en ga zo maar door. Dat die terroristische organisaties actief bewapend en gesteund worden door mafkezen als Saddam en Ahmadinejad doet je niets?

Waarom zijn hun burgers meer waard dan je eigen?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91456013
quote:
5s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Juist, dus ook de mensen in de Twin Towers, Bussen in Londen, Trein in Madrid en ga zo maar door. Dat die terroristische organisaties actief bewapend en gesteund worden door mafkezen als Saddam en Ahmadinejad doet je niets?

Waarom zijn hun burgers meer waard dan je eigen?
Saddam had geen banden met Al-Qaida, dat is nooit bewezen. Iran evenmin. Dat mafketels een stel vliegtuigen in torens boorde, daar kan de Iraakse bevolking natuurlijk niets aan doen.

Maar hier gaat wij niet uit komen. Jij likt je vingers af bij met 'pro-actieve' beleid van de VS, terwijl ik er juist op kots.
pi_91456129
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Saddam had geen banden met Al-Qaida, dat is nooit bewezen. Iran evenmin. Dat mafketels een stel vliegtuigen in torens boorde, daar kan de Iraakse bevolking natuurlijk niets aan doen.
Daar denken de Israëliërs anders over, want die krijgen Iraans gefinancierde raketten op hun kop om de zoveel tijd, of de actieve financiering en bewapening van terroristische organisaties in Syrië en Libanon. Maar dat boeit je vast weinig.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91456209
quote:
3s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:01 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Daar denken de Israëliërs anders over, want die krijgen Iraans gefinancierde raketten op hun kop om de zoveel tijd, of de actieve financiering en bewapening van terroristische organisaties in Syrië en Libanon. Maar dat boeit je vast weinig.
Dat moet natuurlijk worden gestopt, maar dat betekent niet dat het land plat moet worden gegooid. Verder is het westen zelf ook niet vies van het steunen van dubieuze clubjes.
pi_91456294
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat moet natuurlijk worden gestopt, maar dat betekent niet dat het land plat moet worden gegooid.
Inderdaad, laten we het vriendelijk vragen. Godsdienstwaanzinnigen met wapens en een blinde haat tegen je zullen vast de wapens neerleggen als je alsjeblieft zegt.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_91456568
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:06 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Inderdaad, laten we het vriendelijk vragen. Godsdienstwaanzinnigen met wapens en een blinde haat tegen je zullen vast de wapens neerleggen als je alsjeblieft zegt.
Ik denk niet dat Iran de intentie heeft om ons aan te vallen. Nogmaals, ik kijk nogal sceptisch aan tegen Amerikaanse propaganda :)
  maandag 17 januari 2011 @ 12:14:33 #100
322645 Voorschrift
See if I care
pi_91456606
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Iran de intentie heeft om ons aan te vallen. Nogmaals, ik kijk nogal sceptisch aan tegen Amerikaanse propaganda :)
Ze vallen ons al jaren aan, indirect welliswaar, maar we leveren alleen een tegenprestatie op dit moment, zie de TT.

Ze gaan alleen zo ver nu dat wellicht verdere militaire actie nodig is.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')