ik eet er 0 op schoolquote:Op zondag 16 januari 2011 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet 4 boterhammen op school, Mijn neef neemt er 6 mee
ik eet soberso niks op schoolquote:
Zo gemeen is het niet om MPG een beetje bij te voeren hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo gemeen is het niet om MPG een beetje bij te voeren hoor.
Oke maar.. A'dam CS hebben ze starbucksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik moet even naar een winkeltje
maar jij hebt weer taart![]()
Hey Marijkequote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb lekker nog een paar uurtjes geslapenHeeeeerlijk
Hoe is het hier?
Ik heb nóg taartquote:Op zondag 16 januari 2011 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke maar.. A'dam CS hebben ze starbucksen ik moet even naar een winkeltje
maar jij hebt weer taart
Hey Trevquote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Goed alleen nog steeds stomme zij
En hoe is die daar?
quote:
Niet afgelopen donderdag maar die daar voor hem iets gebleseerd alleen het verschild nu per dag hoeveel last ik er van hebquote:Op zondag 16 januari 2011 13:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey TrevWat is er met je zij dan?
Wel okee hoor
[..]
Gezellig hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
lekker!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet afgelopen donderdag maar die daar voor hem iets gebleseerd alleen het verschild nu per dag hoeveel last ik er van heb
Fijnquote:Op zondag 16 januari 2011 13:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lekker!
Ik ben net thuis, en voel me eigenlijk kiplekker!
Nou en? Ik vind het lekkerquote:
Oh lekker zeg...quote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
ja precies nou dat risico ga ik dus niet nemen... zal je net zien kom ik daar is de taart opquote:
Liebchen! Ik zit nu in een trein, die hopelijk zo gaat rijdenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |