Suffe zondag is ditquote:Op zondag 16 januari 2011 17:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik lees net even de topics door inderdaad. Hier eigenlijk alles normaal
[..]
Handigerd
Gelijk even kijken en inderdaadquote:
waarom liep hij nou de studio uit?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:18 schreef Sirolf het volgende:
Bart belt zichzelf en loopt de studio uit!
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:31 schreef Pino112 het volgende:
En je kan zo op de Twitter van oa Twitwouter kijken om te zien wat er gebeurd is...
Ik zeg niksquote:Op zondag 16 januari 2011 15:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb heel erg zin om die gast eens aan te spreken of die verder geen leven heeft naast het turen naar de 3FM cam
Wel tof dat ie überhaupt antwoordtquote:Op zondag 16 januari 2011 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een @reply van Giel. Wie wil me aanraken?
Hans wil dat vast welquote:Op zondag 16 januari 2011 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een @reply van Giel. Wie wil me aanraken?
Wat had je gevraagd dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. M'n vraag is op zich ook niet raar, lijkt me?
Nope.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. M'n vraag is op zich ook niet raar, lijkt me?
quote:
toch een stukken beter dan die coverquote:
Stoer.quote:Moke, Partysquad, Waylon en Opposites Ambassadeurs van de Vrijheid
Het Nationaal Comité voor 4 en 5 mei heeft weer geweldige ambassadeurs weten te regelen. Moke, Waylon, Partysquad en de Opposites vliegen op 5 mei het hele land door.
Het Nationaal Comité 4 en 5 mei wijst elk jaar Ambassadeurs voor de Vrijheid aan. Deze ambassadeurs benadrukken op nationale bevrijdingsdag het belang van de vrijheid wereldwijd op de vele bevrijdingsfestivals die er door het hele land op die dag gevierd worden.
Ambassadeurs van de Vrijheid
Ook dit jaar mag het comité zich in de handjes knijpen met de ambassadeurs. Waylon, Moke, de Opposties en de Partusquad zijn de ambassadeurs van 2011. Per helikopter zullen de ambassadeurs zoveel mogelijk festivals aandoen.
daar hoorde ik annemieke gisteren ook al over.quote:
En Moke komt naar Leeuwardenquote:
Hoe weet je dat? Ik ben benieuwd wat er naar Zwolle komtquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik ben benieuwd wat er naar Zwolle komt
Thanks. Moke al eens gezien, nog maar even de afweging maken of 't de moeite waard is om het nog eens te zien.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef justmattie het volgende:
[..]En ze komen ook bij jullie langs
moketheband moke
Op 5 mei is Moke helicopteract! Als Ambassadeurs van de Vrijheid zullen we optreden in Assen, Groningen, Leeuwarden en Zwolle.
Katzenjammer.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik ben benieuwd wat er naar Zwolle komt
Had 't gezien. Ook al de tweede keer. Nu maar wel eens checken.quote:
ah, hoeven ze iig niet het hele land door te vliegen. ligt lekker bij elkaarquote:Op zondag 16 januari 2011 20:08 schreef justmattie het volgende:
[..]En ze komen ook bij jullie langs
moketheband moke
Op 5 mei is Moke helicopteract! Als Ambassadeurs van de Vrijheid zullen we optreden in Assen, Groningen, Leeuwarden en Zwolle.
Kende ze niet, maar A Bar in Amsterdam klinkt wel goed.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had 't gezien. Ook al de tweede keer. Nu maar wel eens checken.
Volgens mij is er verder nog vrij weinig bekend wat er in Leeuwarden speeltquote:Op zondag 16 januari 2011 20:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Thanks. Moke al eens gezien, nog maar even de afweging maken of 't de moeite waard is om het nog eens te zien.
Och, tis nog maar januari hè. Mei duurt helaas nog wel evenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgens mij is er verder nog vrij weinig bekend wat er in Leeuwarden speelt
Hm, ik heb 't eigenlijk een beetje gemist gisteren.quote:BFO_5mei BFO
Schradinova klinkt goed! Nu te zien op #esns11 op 5 mei in Zwolle!
hier een stukjequote:Op zondag 16 januari 2011 20:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik heb 't eigenlijk een beetje gemist gisteren.
Eerst nog genoeg andere leuke dingenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, tis nog maar januari hè. Mei duurt helaas nog wel even
ik kan me eigenlijk nie herinneren ooit echt voorgelicht te zijn. iig niet door mn ouders maar eerder door de biologieles en door boeken in de bibliotheek.quote:
Bijna niet, op school 1 les gehad. Maar verder zelf veel ontdektquote:
Waarom tik jij dit nou net iets eerderquote:Op zondag 16 januari 2011 20:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nauwelijks. 't Meeste gewoon zelf ontdekken etc.
In een vrouw plassen, o mijn godquote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef hole1988 het volgende:
ik een keer op school in groep6, maar die voorlichting was zo kut dat ik een paar jaar gedacht heb dat je in een vrouw moest plassen.
Omdat ik sneller ben?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom tik jij dit nou net iets eerder![]()
een soort van internal golden showerquote:Op zondag 16 januari 2011 20:30 schreef hole1988 het volgende:
ik een keer op school in groep6, maar die voorlichting was zo kut dat ik een paar jaar gedacht heb dat je in een vrouw moest plassen.
ik wist toen niet beter. er werd alleen vertelt dat een piemel in de vrouw ging en dat dan de vrouw zwanger is.quote:
Echt hoor, dit hele gespreksonderwerp, mental imagesquote:Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik wist toen niet beter. er werd alleen vertelt dat een piemel in de vrouw ging en dat dan de vrouw zwanger is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |