Suffe zondag is ditquote:Op zondag 16 januari 2011 17:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik lees net even de topics door inderdaad. Hier eigenlijk alles normaal
[..]
Handigerd
Gelijk even kijken en inderdaadquote:
waarom liep hij nou de studio uit?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:18 schreef Sirolf het volgende:
Bart belt zichzelf en loopt de studio uit!
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:31 schreef Pino112 het volgende:
En je kan zo op de Twitter van oa Twitwouter kijken om te zien wat er gebeurd is...
Ik zeg niksquote:Op zondag 16 januari 2011 15:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb heel erg zin om die gast eens aan te spreken of die verder geen leven heeft naast het turen naar de 3FM cam
Wel tof dat ie überhaupt antwoordtquote:Op zondag 16 januari 2011 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een @reply van Giel. Wie wil me aanraken?
Hans wil dat vast welquote:Op zondag 16 januari 2011 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een @reply van Giel. Wie wil me aanraken?
Wat had je gevraagd dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. M'n vraag is op zich ook niet raar, lijkt me?
Nope.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. M'n vraag is op zich ook niet raar, lijkt me?
quote:
toch een stukken beter dan die coverquote:
Stoer.quote:Moke, Partysquad, Waylon en Opposites Ambassadeurs van de Vrijheid
Het Nationaal Comité voor 4 en 5 mei heeft weer geweldige ambassadeurs weten te regelen. Moke, Waylon, Partysquad en de Opposites vliegen op 5 mei het hele land door.
Het Nationaal Comité 4 en 5 mei wijst elk jaar Ambassadeurs voor de Vrijheid aan. Deze ambassadeurs benadrukken op nationale bevrijdingsdag het belang van de vrijheid wereldwijd op de vele bevrijdingsfestivals die er door het hele land op die dag gevierd worden.
Ambassadeurs van de Vrijheid
Ook dit jaar mag het comité zich in de handjes knijpen met de ambassadeurs. Waylon, Moke, de Opposties en de Partusquad zijn de ambassadeurs van 2011. Per helikopter zullen de ambassadeurs zoveel mogelijk festivals aandoen.
daar hoorde ik annemieke gisteren ook al over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |