Haha inderdaadquote:Op zondag 16 januari 2011 15:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://twitpic.com/3p3cxr
Check al die fanboyreacties![]()
Wehehehquote:Op zondag 16 januari 2011 15:01 schreef -Hans- het volgende:
Recensie Only Seven Left: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44373501 Echt, lachen!![]()
. Prachtig.
In zo'n geval zijn streams wel handigquote:Op zondag 16 januari 2011 15:19 schreef -Hans- het volgende:
Lola Kite ! Leuke single. Heb gisteren een poging ondernomen om het te zien, maar na een kwartier wachten was ik nog geen meter verder.. Ben maar afgehaakt omdat ik Tim Knol en een stukje van de popprijs wilde zien. Jammer. Ik vind het wel een beetje klinken als Customs.
Via de Noorderslag site? Erg OK dat ze zo'n service aanbieden via de site. Ik ga zo maar even de ned 3 uitzending bekijken. Eens zien of ik mezelf nog ziequote:Op zondag 16 januari 2011 15:23 schreef alors het volgende:
[..]
In zo'n geval zijn streams wel handigIk heb een groot deel van Lola Kite gezien, vond het erg leuk klinken. Tim Knol heb ik via stream ook helemaal gevolgd, was ook erg goed
Ik heb heel erg zin om die gast eens aan te spreken of die verder geen leven heeft naast het turen naar de 3FM camquote:Op zondag 16 januari 2011 15:31 schreef Pino112 het volgende:
En je kan zo op de Twitter van oa Twitwouter kijken om te zien wat er gebeurd is...
lolquote:Op zondag 16 januari 2011 15:31 schreef Pino112 het volgende:
En je kan zo op de Twitter van oa Twitwouter kijken om te zien wat er gebeurd is...
Studeert journalistiek, dacht ik. Never mind, dat is een andere 3FMtwitterfreakquote:Op zondag 16 januari 2011 15:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb heel erg zin om die gast eens aan te spreken of die verder geen leven heeft naast het turen naar de 3FM cam
Een jochie van 15?quote:
Tis zondag, niet zo snel quotenquote:
Donequote:Op zondag 16 januari 2011 15:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tis zondag, niet zo snel quotenMaar goed, vraag 't em eens!
Ja heel veel zalen werden aangeboden op stream, goed geluid vaak ook nog!quote:Op zondag 16 januari 2011 15:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Via de Noorderslag site? Erg OK dat ze zo'n service aanbieden via de site. Ik ga zo maar even de ned 3 uitzending bekijken. Eens zien of ik mezelf nog zie.
Goed antwoordquote:Op zondag 16 januari 2011 15:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Done![]()
@TwitWouter Heb jij verder nog een leven naast het 24/7 kijken naar de 3FM cam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |