lamers +1quote:
Sabeltandman +1quote:Op zondag 16 januari 2011 01:56 schreef Sabeltandman het volgende:
Emma Stone
Zombieland/Easy A
Paper Man/The House Bunny
'88quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef DragonFodder het volgende:
Bedoel je Cocktail? Die is toch wat ouder?
Nope ik bedoel echt een film aan het eind van de jaren 90 om precies te zijn 1999.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef DragonFodder het volgende:
Bedoel je Cocktail? Die is toch wat ouder?
Je hebt de nr's 1,2,3,4 en 8 te pakken. Nog 1.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:40 schreef The_Substitute het volgende:
Oude vraag: Joyride?
Nieuwe vraag: Inception
Toy Story 3
The Social Network
Black Swan
The King's Speech?
....en weer 's
De 1e is goed. Dragonfodder +1quote:
mmm, jammer. Als om 1300 geen naam genoemd is gaat het punt naar ShaoliNquote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef ShaoliN het volgende:
Zegt me niet direct wat. De vrouw is iig Mandy Moore.
Zijn naam is Zachary Levi. Film heeft me trouwens gisteren verrast. Hij was onverwacht goed! Disney strikes back imho!quote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef ShaoliN het volgende:
Zegt me niet direct wat. De vrouw is iig Mandy Moore.
4 x gewonnenquote:Op maandag 17 januari 2011 13:30 schreef ShaoliN het volgende:
The social network was de grote winnaar gisteren bij de Globes.
Hoeveel () En welke categorie?
Maar dat is mierenneuken; Dopekoe +1quote:Op maandag 17 januari 2011 13:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
4 x gewonnen
:
Beste Dramafilm
Beste Muziek
Beste Regie
Beste Scenario
zit hem nu te kijken.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:02 schreef hornage het volgende:
Film heeft me trouwens gisteren verrast. Hij was onverwacht goed! Disney strikes back imho!
Dat is in ieder geval al goedquote:Op maandag 17 januari 2011 13:58 schreef Patch het volgende:
Ik meen me te herinneren dat Nicolas Cage Stanley Goodspeed heette
John Mason om precies te zijnquote:
Eens met dequote:Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef DragonFodder het volgende:
Chris rock
Kevin smith
Jason lee
Ben affleck
Alan rickman
Dogma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SamuelofSEK +1
ACTUELE STAND Januari 2011:
25 DragonFodder
18 SamuelofSEK
15 Patch
11 FireFox1
10 Hulkio
10 The_Substitute
10 Michelangelo2
9 hornage
9 Dopekoe
9 ShaoliN
7 lamers
6 Doff
6 InTrePidIvity
6 Little_Miss_Naughty
5 Waaghals
5 YellowBlacks
5 Baszh
4 Sabeltandman
3 Lon3
2 wyccie
2 Asap
1 Tem
1 Flitspaal
1 ThaTim
1 7eVeNLWe privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Titel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:26 schreef DragonFodder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:35 schreef ShaoliN het volgende:
Magnolia>?
Opstarter is misschien wel leuk trouwens:
Doe maar 6 van de 10 films uit 2010 welke het hoogste cijfer op IMDB hebben en uit 2010 komen.
Dus de top 10 van 2010 volgens de voters zeg maar.
Zocht er dus nog eentje maar dat mag natuurlijk wel als de vraag hierboven afgerond is.quote:
YellowBlacks +1quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:25 schreef Sabeltandman het volgende:
Welke acteur + 4 films aub.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:28 schreef Sabeltandman het volgende:
De naam is goed, het is Jim Beaver, maar hij had ook bijvoorbeeld kleine rolletjes in grote films.
Zoals eentje met Tom Cruise eind van de jaren 90 zat hij alleen aan de bar.
quote:Op maandag 17 januari 2011 03:27 schreef Sabeltandman het volgende:
[..]
Nope ik bedoel echt een film aan het eind van de jaren 90 om precies te zijn 1999.
Verder een film uit 2001 met o.a. Steve Zahn.
Verder een film uit 2007 met o.a. Nicolas Cage en ook Jessica Biel.
Verder een film uit 2003 met o.a. Kevin Spacey en Kate Winslet.
quote:
Alles goed behalve pay it forward of iets in die richting.quote:
Nope, een film nog uit 1994 met o.a., Madeleine Stowequote:
<Verwijst naar 19e post, pagina 1>quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:22 schreef Sabeltandman het volgende:
Alles goed behalve pay it forward of iets in die richting.
Zijn er bijna luitjes.
Magnolia was ook al geraden dus staat niet hierboven.
Nog eentje.
quote:Bastian reads a book in the attic while Ben and Katie Jordan are a married couple who go through hard times in fifteen years of marriage.
quote:Allied POWs plan for several hundred of their number to escape from a German camp during 1997, when the US President crashes into Manhattan, now a giant max. security prison, a convicted bank robber is sent in for a rescue.
De 1e is goed, en maakt deel 2 van de quote. De andere is fout. Deze film is bekender, en ouder. (1963)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef Hulkio het volgende:
Escape from New York en Escape from Sobibor.
quote:Een stel over het paard getilde acteurs worden door hun regisseur in het oerwoud gedropt, alwaar een tijdmachine zorgt voor een alternatieve evolutie alle bijbehorende problemen en slechte special effects.
A sound of tropic thunder, maar een kniesoor die daarop let.quote:
da's een miniserie volgens mij.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef ShaoliN het volgende:
Field of dreams?44.573
3000 miles to graceland?20.575
Mr Brooks?50.823
Waterworld?56.394
JFK?61.494
The Bodyguard33.150
The Untouchables?89.047
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:22 schreef DragonFodder het volgende:
The Postman?24.727
Tin Cup?17.620
Swing vote?8.050
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:23 schreef Dopekoe het volgende:
A Perfect World25.876
The postman - al genoemd
Message in a bottle13.436
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:24 schreef Dopekoe het volgende:
Thirteen Days misschien ook nog...24.009 en geen miniserie
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:42 schreef Michelangelo2 het volgende:
Hmmm,
Robin Hood (56.508) en Dances With Wolves (74.379) nog niet genoemd.
O laat maar, minder dan 30000 ipv meer![]()
nog 1tje, is een film van na 2000quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:20 schreef Asap het volgende:
Maximum Risk?
Universal Soldier: the return? (misschien dat hij meerdere klonen heeft oid)
En dat was idd de 3equote:
3 is goed, 4 is wel 1 van de antwoorden, maar het verkeerde plaatje (er staat maar 1 plaatje van een treinquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef Dopekoe het volgende:
1. Lock, stock and two smoking barrels ?
2. Mean Machine ?
3. Year one
4. Midnight meat train
5. ?
5 klopt iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:46 schreef Hulkio het volgende:
2. X-men The Last Stand?
5. Is volgens mij die film met een stel criminelen op een eiland.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
nieuwe 2 = survivor style 5+ of iets in die richting
5 = The Condemnedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:06 schreef Asap het volgende:
Plot van nummer 5:
Jack Conrad is awaiting the death penalty in a corrupt Central American prison. He is "purchased" by a wealthy television producer and taken to a desolate island where he must fight to the death against nine other killers from all corners of the world, with freedom going to the sole survivor.
De titel van nummer 4 bestaat uit 2 woorden en een &-teken. Het zijn 2 delen van een lichaam: dus .... & .....
quote:
1e deel was met o.a. Ben Affleck (weliswaar redelijk snel dood...)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:36 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
die film hebben we een tijdje terug nog gekeken, is een sequel, maar van welke film..
Daar ga ik ook van uitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:17 schreef Patch het volgende:
Als jij het post, dan ga ik ervan uit dat het goed is..
Michaelangelo2 +1quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:26 schreef Michelangelo2 het volgende:
Godfather
Godfather 2
Godfather 3
Serpico
Heat
Donnie Brasco
Scarface
Scent of a Woman
Dat klopt maar heb er in het verleden al zoveel gegemaaktquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:56 schreef DragonFodder het volgende:
Opstarter maar weer! Iedereen die om een opstarter vraagt kan er ook één maken!
4 acteurs. Welke film?
AJ
MF
CE
JP
Meeste vragen is ook meeste goede antwoordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:07 schreef Patch het volgende:
Ik heb tot dusver de meeste FMT-vragen gepost, en heb moeite met nieuwe vragen verzinnen.
Ik doe niet meer aan opstarters plaatsen, dat gaat ten koste van 'verdiende' FMT-vragen.
Ik maak ze ook regelmatig volgens mij al 2 of drie in dit topic alleen al, maar als we allemaal vinden dat we er 'wel genoeg' gemaakt hebben, schiet het ook niet erg op.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat klopt maar heb er in het verleden al zoveel gegemaakt
Tijd dat ik de fakkel overdraag
Naja, je moet zo vroeg op de morgen maar iets kunnen bedenken, das een gave als je dat kanquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik maak ze ook regelmatig volgens mij al 2 of drie in dit topic alleen al, maar als we allemaal vinden dat we er 'wel genoeg' gemaakt hebben, schiet het ook niet erg op.
Persoonlijk vind ik om een opstarter vragen wel érg makkelijk het bij iemand anders neerleggen.
MF is trouwens niet Megan Fox.
Maar je voelt je wel wakker genoeg om een vraag te beantwoorden?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Naja, je moet zo vroeg op de morgen maar iets kunnen bedenken, das een gave als je dat kan
quote:reporters would always ask me how it felt to play the first black president, and I'd tell them, 'I'm not playing the first black president. I'm playing a president who happens to be black.' Or they'd ask me what sort of research I did for the role. Research? What kind of research do you need to play the president? He's a guy. Besides, we all know what presidents are like standing up there in a press conference. Hell, you don't have to do any research to play a president.
Hier begint het natuurlijk ook mee..quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:20 schreef Patch het volgende:
Vanwege je 3 puntjes achter je antwoord doe je vermoeden dat je het erg zeker weet.
Wederom; waarom dan niet meteen een nieuwe vraag posten?
Kiss the girls?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:27 schreef DragonFodder het volgende:
Nee en nee. De quote is alleen een hint voor de identiteit van de acteur.
AJ is een actrice, o.a. ook van double jeopardy
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
Doe maar 10 films met JP (Jeremy Piven)
En kiss the girls natuurlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
10?!
Smokin' Aces
The Goods
Old School
Er zijn maar een paar acteurs waar ik een hele rits films van kan opnoemen en Bruce is er 1 vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:52 schreef hornage het volgende:
4.22 - North
5.40 - Hudson Hawk
5.51 - Striking Distance
4.81 - Color of Night
Nog eentje!
Wel heel knap dat je deze zo allemaal weet btw...
Ik had moeite om North en Color of Night af te kijken, het is me dan ook niet gelukt....quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:22 schreef ShaoliN het volgende:
The whole ten yards vond ik persoonlijk 1 van zijn meest achterlijke films
North had ik een voorstukje van gezien en heb ik niet durven kijken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik had moeite om North en Color of Night af te kijken, het is me dan ook niet gelukt....
Evenals the sixth sense (alleen begin en einde gezien)
Die zijn alle 3 goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef Dopekoe het volgende:
Pulp Fiction
Sin City
Die Hard
Dan nu het gokken:
Dopekoe +1 Twelve monkeysquote:
Shaolin had daarvoor zelf zijn eigen punt niet meegenomenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef hornage het volgende:
Ik had jouw score wel met eentje opgehoogd he
Dat HH zo laag gewaardeerd wordt, trouwens. Ik vond het een erg leuke film!quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:27 schreef The_Substitute het volgende:
Bonfire of the Vanities(5,2)
Turner & Hooch?(5,6)
Big?(7,2)
Nog 4 dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:28 schreef DragonFodder het volgende:
The money pit?(5,9)
Bachelor party?(5,9)
the burbs?(6,5)
Film was zeker vermakelijk maar om nou te zeggen dat ie goed wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat HH zo laag gewaardeerd wordt, trouwens. Ik vond het een erg leuke film!
maar wel beter dan de drie Tom Hanks films die ik net genoemd hebquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Film was zeker vermakelijk maar om nou te zeggen dat ie goed was
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
maar wel beter dan de drie Tom Hanks films die ik net genoemd heb
OT:
Dragnet?(5,6)
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:43 schreef DragonFodder het volgende:
Turner & Hooch 2? Daar is zo te zien geen 2e deel van (Deel 1(5,6)
That thing you do?(6,7)
Ladykillers?(6,2)
Andere Meg Ryan filmquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:23 schreef DragonFodder het volgende:
Plains trains & automobiles? (want John Candy, geen idee of Hanks daar überhaupt in zit)
Uncle Buck? (want John Candy, geen idee of Hanks daar überhaupt in zit)
You've got mail?(6,3)
Beter gezegd speelt het zich rondom een vulkaan afquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:45 schreef Dopekoe het volgende:
De bekendste speel zich voor een deel op een tropisch eiland af...
-edit-
Nee niet Cast Away
Deze waren ook mogelijk :quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:26 schreef Windrush het volgende:
''lnk cr b82rez 2g4'', uit welke film?
Michaelangelo2 +1quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:04 schreef Michelangelo2 het volgende:
Jodi Bernal.
Hans Teeuwen en Theo Maassen.
InTrePidIvity +1quote:
eAstern promisesquote:
quote:
SuperheldG +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |