Ik maak ze ook regelmatig volgens mij al 2 of drie in dit topic alleen al, maar als we allemaal vinden dat we er 'wel genoeg' gemaakt hebben, schiet het ook niet erg op.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat klopt maar heb er in het verleden al zoveel gegemaakt
Tijd dat ik de fakkel overdraag
Naja, je moet zo vroeg op de morgen maar iets kunnen bedenken, das een gave als je dat kanquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik maak ze ook regelmatig volgens mij al 2 of drie in dit topic alleen al, maar als we allemaal vinden dat we er 'wel genoeg' gemaakt hebben, schiet het ook niet erg op.
Persoonlijk vind ik om een opstarter vragen wel érg makkelijk het bij iemand anders neerleggen.
MF is trouwens niet Megan Fox.
Maar je voelt je wel wakker genoeg om een vraag te beantwoorden?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Naja, je moet zo vroeg op de morgen maar iets kunnen bedenken, das een gave als je dat kan
quote:reporters would always ask me how it felt to play the first black president, and I'd tell them, 'I'm not playing the first black president. I'm playing a president who happens to be black.' Or they'd ask me what sort of research I did for the role. Research? What kind of research do you need to play the president? He's a guy. Besides, we all know what presidents are like standing up there in a press conference. Hell, you don't have to do any research to play a president.
Hier begint het natuurlijk ook mee..quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:20 schreef Patch het volgende:
Vanwege je 3 puntjes achter je antwoord doe je vermoeden dat je het erg zeker weet.
Wederom; waarom dan niet meteen een nieuwe vraag posten?
Kiss the girls?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:27 schreef DragonFodder het volgende:
Nee en nee. De quote is alleen een hint voor de identiteit van de acteur.
AJ is een actrice, o.a. ook van double jeopardy
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
Doe maar 10 films met JP (Jeremy Piven)
En kiss the girls natuurlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
10?!
Smokin' Aces
The Goods
Old School
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |