Idd..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
Beetje jammer al die B&A reacties![]()
Cultuurbarbaren!
Als je een heel goed nummer hebt, ik zit al aardig volquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kijkt naar de verkeerde nacht
EggsTC van 2:00 tot 4:00
Gutz van 4:00 tot 7:00
waarom dan b&a? Was het een leader daarvan ofzo?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is niet mijn fipo, vriend.
Beetje jammer al die B&A reacties![]()
Cultuurbarbaren!
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is dit de hele versie?
Ik heb trouwens een Laserdisc van Oldfield
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het moest even ! incl vermoeide nacht-kop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het deuntje dat afspeelde op de achtergrond wanneer er iets heeel spannends gebeurde.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom dan b&a? Was het een leader daarvan ofzo?
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je een heel goed nummer hebt, ik zit al aardig vol
Cultuurbarbaar, B&A niet kennenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is in een paar series gebruikt als spannende muziek. Er is zelfs nog een cover gebuikt, ik geloof van Geoff Love & Orchestra, in de Huilende Professor.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bazenhamster.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daar gaan ze aan dood normaal. Maar die van mij heeft het overleeft.
Speelt SAM dat niet of waarmee draai je?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]eerste 4 minuten
Heb wel de volle 60 minuten op pc maar die is .flac
When You See It You'll Shit Bricksquote:Op zondag 16 januari 2011 01:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
VDJquote:Op zondag 16 januari 2011 01:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Speelt SAM dat niet of waarmee draai je?
Mijn excuses.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:21 schreef trolololo het volgende:
Het is 01:21 dus geen tijd om ove je hamster te praten
Ik zit krap in tijdquote:
soort van.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
When You See It You'll Shit Bricks
Je moet OTS eens proberen, die is briljant in overgangen + je kunt precies een lijst samenstellen tot een bepaalde tijd etc. Kan ik je wel eens mee helpen, hij kan ook shoutcasten.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:22 schreef trolololo het volgende:
[..]
Behalve indien:
Pics van het zusje van je hamster
Ik red het hier wel mee hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 01:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet OTS eens proberen, die is briljant in overgangen + je kunt precies een lijst samenstellen tot een bepaalde tijd etc. Kan ik je wel eens mee helpen, hij kan ook shoutcasten.
Pics van de hamster van je zusjequote:Op zondag 16 januari 2011 01:22 schreef trolololo het volgende:
[..]
Behalve indien:
Dat is toch alleen maar geschreeuw, dat kan iedereenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van Focus? Dat is dan ook weer een goed gitaarnummer
Nee joh, van K3.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van Focus? Dat is dan ook weer een goed gitaarnummer
Die heeft hij nooit gekend, wil je daar alsjeblieft niet over beginnen? Het ligt nogal gevoelig bij hem.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:22 schreef trolololo het volgende:
[..]
Behalve indien:
Pics van je zusje met een hamsterquote:Op zondag 16 januari 2011 01:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pics van de hamster van je zusje
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar geschreeuw, dat kan iedereen
Hij jodeltquote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
In Hocus Pocus wordt niet gezonden droeftoeter.
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet OTS eens proberen, die is briljant in overgangen + je kunt precies een lijst samenstellen tot een bepaalde tijd etc. Kan ik je wel eens mee helpen, hij kan ook shoutcasten.
doeidoeiquote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Lieve mensjes.. ik ga naar dromenland.
Latersss![]()
Nee, zeg ik dat dan? Ik zeg dat is toch alleen maar geschreeuw...quote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
In Hocus Pocus wordt niet gezongen droeftoeter.
In mijn studio draaien we met Traktor (en cd spelers)quote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vroeger een piratenzender gehad (best lang nog) en dan komt VDJ echt heel dicht in de buurt.
Alleen moest je vroeger de singels er zelf opleggen en zelf scherp zetten
En dus ook niet in geschreeuwd.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat dan? Ik zeg dat is toch alleen maar geschreeuw...
Flikker nou maar op die truuk kennen we al.quote:
Ik kijk sinds ik een HD beamer heb alleen nog maar beamer, tv hangt ongebruikt achter het schermquote:
Is veel te jong voor jou.quote:
Avondklok in palingdorp?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Latersss![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Flikker nou maar op die truuk kennen we al.
Ik ook!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Latersss![]()
Dat is nou net de truc.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ken die truc niet en hij werkt blijkbaar niet want ik zag gewoon een lege post.
Zit je nou te trollen?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ken die truc niet en hij werkt blijkbaar niet want ik zag gewoon een lege post.
Wij zijn de enige die deze kennen.. ach so wat.quote:
ja I know dat het nu allemaal veel beter is nu, maar vroegah was het toch leukahquote:Op zondag 16 januari 2011 01:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In mijn studio draaien we met Traktor (en cd spelers)![]()
VDJ vind ik echt kleuterspeelgoed, beetje My first sony for dj's.
Ze zoent nu met allemaal andere jongensquote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op FOK! tijdens het uitgaan. Ga sharr eens hosselen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee? Ik zag er niks bijzonders aan
quote:
Ik draai thuis nog altijd vinyl en bestel nog steeds nieuwe platen maandelijksquote:Op zondag 16 januari 2011 01:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja I know dat het nu allemaal veel beter is nu, maar vroegah was het toch leukah
My First little Sony had wel iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |