Om 23:38?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
Zo, even 2 broeken en een trui gestreken
blijft een belachelijk tijdstip om op zaterdach avond laat te gaan strijkenquote:
Niet iedereen gooit lege flessen onder zijn bureauquote:
Je kan het morgen maar aan moeten trekkenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef crv het volgende:
[..]
blijft een belachelijk tijdstip om op zaterdach avond laat te gaan strijken
staan bij mij gewoon op tafelquote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet iedereen gooit lege flessen onder zijn bureau
Ik heb ook net een was aangezetquote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef crv het volgende:
[..]
blijft een belachelijk tijdstip om op zaterdach avond laat te gaan strijken
Truste lieffiequote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
Geen kwartet en niet strijken
Ik ga slapen
Sweet dreamsquote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen
och dat zie je wel vakerquote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Graseter het volgende:
Zwabber:
[..]
Hij heeft het trouwens over Nirvana en RHCP.
c_aquote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen
Doe symphonic eens helpen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
och dat zie je wel vaker![]()
en de moeilijkheidsgraad van nirvana nummers ligt dan niet echt hoog, maar mensen als John Frusciante en Flea zijn zeker geen prutsers
electronische muziek is zo achterlijk makkelijk te maken, het moeilijkste daar is om nog origineel te zijn, er is zoveel bagger gemaakt
ik ga niet eens de moeite doen om daar verder op te reageren, arguing on the internet en zulks
Linkquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:41 schreef Kally het volgende:
Ik heb een keer om 3 uur 's nachts mijn huis van onder tot boven gedaan
Ik heb ze er niet over gehoordquote:
Dan stoort niemand jequote:Op zondag 16 januari 2011 00:41 schreef Kally het volgende:
Ik heb een keer om 3 uur 's nachts mijn huis van onder tot boven gedaan
ik dacht dat ik teveel op hadquote:
Preciesquote:
durfden vast nietquote:
misluktquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
awesome breakdown op 5:35, zwaarste palmmutes evar!!!11!!einz
Ja ik was zo goed aan het niet postenquote:
meh, don't hate is, don't love itquote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef crv het volgende:
dan heb ik liever ELO maar dat zal hier wel niet geliefd zijn
neem een voorbeeld aan mij, ik kom nooit meer in de top 10quote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik was zo goed aan het niet posten
378 vind ik niet niet postenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik was zo goed aan het niet posten
love itquote:Op zondag 16 januari 2011 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, don't hate is, don't love it
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:49 schreef Kally het volgende:
OMG ONZ radio wil geld en dan ook uitgeven op meets wtf
Dus doneer dan betalen wij het eten en drinken, ik moet lachen
zo jij bent snelquote:
whehehehequote:Op zondag 16 januari 2011 00:49 schreef Kally het volgende:
OMG ONZ radio wil geld en dan ook uitgeven op meets wtf
Dus doneer dan betalen wij het eten en drinken, ik moet lachen
Allemaal hartjesquote:
stu heeft geen levenm enkel fokquote:
TMIquote:Op zondag 16 januari 2011 00:53 schreef Kally het volgende:
Hoppa en gezeur ik
Echt ik kan niet normaal in ONZ komen
Nou, misschien een paar meer danquote:
quote:
quote:
jouw hint gaf de doorslagquote:
Uhm, moet ik even kijken op joetoepquote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
kally, heb ej ooit de clip van Rammsetin - Ich Tu Dir Weh gezien?
Ik welquote:
op youtube staat hij alleen in baggerkwaliteitquote:
O jaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op youtube staat hij alleen in baggerkwaliteit
http://www.rammstein.nl/media/video/itdw.wmv
maar ze spelen op het podium dat ze live ook gebruiken
Ja de hele dag alquote:
Hier, daar is niet leukquote:
whahahaha de Stu camquote:Op zondag 16 januari 2011 01:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja de hele dag al
Wat we nemen hem mee naar bed en al
quote:
ow dacht toch echt dat ik je net daar zagquote:
Ja moest ff zeiken blijkbaarquote:Op zondag 16 januari 2011 01:07 schreef crv het volgende:
[..]
ow dacht toch echt dat ik je net daar zag
heul niet gedaanquote:
Neequote:
Volgens 1 iemand wel, of ik kwam zeiken ofwa? Ik heb ja gezegd en gevraagd of hij waterdicht wasquote:
ik wa shet in ieder geval niet, dius niet zo onaardig doen tegen mijquote:Op zondag 16 januari 2011 01:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens 1 iemand wel, of ik kwam zeiken ofwa? Ik heb ja gezegd en gevraagd of hij waterdicht was
Waar doe ik onaardig tegen jou?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:10 schreef crv het volgende:
[..]
ik wa shet in ieder geval niet, dius niet zo onaardig doen tegen mij
quote:
quote:
Ik bevestig dat ik daar was omdat ik blijkbaar (volgens iemand daar) ff moest zeikenquote:
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bevestig dat ik daar was omdat ik blijkbaar (volgens iemand daar) ff moest zeiken
Dat was niet tegen jou
Okequote:
5 legen flessenquote:
mwah is toch zielug voor die ene flesquote:
Of niet met dat pootjequote:Op zondag 16 januari 2011 01:15 schreef crv het volgende:
bedenk me net dat ik als alles met mijn visum goed gelopen zou zijn ik nu in dubai rond zou lopen![]()
nee laat ik nu sterk zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah is toch zielug voor die ene fles
die wil ook leeg zijn
dat was sowieso een reden geweest om te cancellen jaquote:
quote:
Okquote:Op zondag 16 januari 2011 01:18 schreef Graseter het volgende:
Als ik aandacht te kort kom druk ik op het groep mensen dat lacht toetsje en dan voel ik me weer gewaardeerd.
natuurlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 01:18 schreef Graseter het volgende:
Als ik aandacht te kort kom druk ik op het groep mensen dat lacht toetsje en dan voel ik me weer gewaardeerd.
Ik drink mijn glas nog even leeg en ga dan ook die richting uit jaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:20 schreef crv het volgende:
ik denk dat hewt toch maar beter is als ik mijn bed ga opzoeken
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:20 schreef crv het volgende:
naar CRV z'n bed?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik drink mijn glas nog even leeg en ga dan ook die richting uit ja
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
nog even MO afluisterenquote:
Weet je hoe ver ik dan moet lopen?quote:
Truste.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:21 schreef Kally het volgende:
[..]
zijn cover van Hurt van Nine Inch Nailsquote:Op zondag 16 januari 2011 01:16 schreef Graseter het volgende:
Discography van Johnny Cash aan het downloaden.
Ik ben nog aan het drinkenquote:
gaan ook vliegtuigen hoor dan valt het best meequote:
quote:
Jawel maar met die vertragingen tegenwoordigquote:Op zondag 16 januari 2011 01:22 schreef crv het volgende:
[..]
gaan ook vliegtuigen hoor dan valt het best mee
Welterustenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:20 schreef crv het volgende:
Maar je bent lief en het is niet erg schatjequote:Op zondag 16 januari 2011 01:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga wel even wegkruipen in een hoekje, iedereen krijgt slaap door mij
Ow gelukkigquote:Op zondag 16 januari 2011 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar je bent lief en het is niet erg schatje
Ik ben er nog nooit geweest, maar volgens iedereen die ik ken en geweest zijn wel jaquote:
Neem je paspoort mee, anders kom je er niet inquote:
Coolquote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar volgens iedereen die ik ken en geweest zijn wel ja
De wil ontbreektquote:
Alhoewel ik nu niet zit te wachten op live sex op het podium, maar de rest lijkt me wel leukquote:
vind je 1 gescheurde kuitspier niet genoegquote:
Dat zou voor mij ook niet hoevenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Alhoewel ik nu niet zit te wachten op live sex op het podium, maar de rest lijkt me wel leuk
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef crv het volgende:
[..]
vind je 1 gescheurde kuitspier niet genoeg
Nee maar goed dat hoeft ook niet, dat sla ik wel over als ik een keer gaquote:
wuuut live sex op het podium ?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Alhoewel ik nu niet zit te wachten op live sex op het podium, maar de rest lijkt me wel leuk
Trustequote:
Yep, van die shows die nog wel eens uit de hand lopen, vorig jaar was alles te zien zei mijn vriendinquote:
Maar hij gaat dan welquote:Op zondag 16 januari 2011 01:32 schreef Graseter het volgende:
Vandaag is een grote dag voor Koen, hij gaat kaartjes bestellen voor de Kamasutra Beurs.
jaren terug al eens geweest, de Kamasutra beursquote:Op zondag 16 januari 2011 01:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, van die shows die nog wel eens uit de hand lopen, vorig jaar was alles te zien zei mijn vriendin
Hmm mijn ex-man was van het preutse soort en mijn vriend erna was jaloers dus die had liever niet dat ik daar liepquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaren terug al eens geweest, de Kamasutra beurs
haha ben er 2x met vrouwlief geweest (toen nog vriendinlief)quote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm mijn ex-man was van het preutse soort en mijn vriend erna was jaloers dus die had liever niet dat ik daar liep
Ik wil er op zeker een keer heen, lingerie enzulksquote:Op zondag 16 januari 2011 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
haha ben er 2x met vrouwlief geweest (toen nog vriendinlief)
Lukt het slapen niet?quote:
Neem mij mee.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil er op zeker een keer heen, lingerie enzulks
Nee, helaas. Natuurlijk eigen schuld, maar ik wil gewoon een keer om 1 uur mijn ogen dicht hebben enzo..quote:
Uhm is dat verstandig? Denk niet dat jij dat aankan enzoquote:
Kamasutra? Daar heb ik niks te zoeken..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:38 schreef Graseter het volgende:
Ook bos heeft zojuist zijn kaartjes bemachtigd voor de eerder genoemde beurs.
Ja dat snap ikquote:Op zondag 16 januari 2011 01:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, helaas. Natuurlijk eigen schuld, maar ik wil gewoon een keer om 1 uur mijn ogen dicht hebben enzo..
Ik neem gewoon 2 camera's mee. Ik denk niet dat ik dan nog niet genoeg heb om alles op te nemen maar wel meer.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm is dat verstandig? Denk niet dat jij dat aankan enzo
je bent een slecht voorbeeld voor je hamsterquote:Op zondag 16 januari 2011 01:39 schreef Graseter het volgende:
Pap, mam ik ga naar de Kamasutra beurs.
Ik denk eerder een paar verschoningen Bartquote:Op zondag 16 januari 2011 01:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik neem gewoon 2 camera's mee. Ik denk niet dat ik dan nog niet genoeg heb om alles op te nemen maar wel meer.
Ik denk wel meer dan een paar.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk eerder een paar verschoningen Bart
En dat ookquote:Op zondag 16 januari 2011 01:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je bent een slecht voorbeeld voor je hamster
Oke jij gaat dus niet meequote:
Ik pakte hem eerst en toen lag ie met z'n rug op mn hand en toen zag ik iets wat ik eigenlijk helemaal niet wou zien.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je bent een slecht voorbeeld voor je hamster
En wat wij dus ook helemaal niet wilden wetenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik pakte hem eerst en toen lag ie met z'n rug op mn hand en toen zag ik iets wat ik eigenlijk helemaal niet wou zien.
En toen werd je jaloers, omdat hij een grotere had dan jij?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik pakte hem eerst en toen lag ie met z'n rug op mn hand en toen zag ik iets wat ik eigenlijk helemaal niet wou zien.
Ik heb de hele dag al trek in hete kip door C_Aquote:
Dat wil ik NUquote:Op zondag 16 januari 2011 01:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al trek in hete kip door C_A
Nee.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En toen werd je jaloers, omdat hij een grotere had dan jij?
BADUM TSJJJJJquote:Op zondag 16 januari 2011 01:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En toen werd je jaloers, omdat hij een grotere had dan jij?
Ja maar...ik kan het wel maken maar, maar ...quote:
Ik wou niet lachenquote:
Ging film kijken en ligt inmiddels op bedquote:Op zondag 16 januari 2011 01:48 schreef Koen66 het volgende:
hey naast Benny miste ik C_A
is ze nog ziekjes?
Ja, beetje ver wegquote:Op zondag 16 januari 2011 01:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar...ik kan het wel maken maar, maar ...
Ik heb geen ideequote:Op zondag 16 januari 2011 01:49 schreef Koen66 het volgende:
Kally, het emailadres wat ik van jou heb is zeker niet je MSN? proeerde het toe te voegen maar dat deed niks
Ja dan is het niet lekker meerquote:
Ja dat zou het zekerquote:
Dan kom ik maar gewoon een keer naar NLquote:
Lijkt me een goed planquote:Op zondag 16 januari 2011 01:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan kom ik maar gewoon een keer naar NL
Ik zie het voor me, ja ik ga een weekend naar NL voor Kally's hete kipquote:
It better be goodquote:Op zondag 16 januari 2011 01:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, ja ik ga een weekend naar NL voor Kally's hete kip
quote:
Lijkt me wel leuk een keer eigenlijk als het een keer magquote:
Dat had ik al gezegd hequote:Op zondag 16 januari 2011 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk een keer eigenlijk als het een keer mag![]()
![]()
Daar komt het iedere keer weer op uit ja, hoe hard ik mijn best ook doe het niet te zijnquote:
Ja, aard van het beestje enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 02:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar komt het iedere keer weer op uit ja, hoe hard ik mijn best ook doe het niet te zijn
Ja dat blijktquote:
Maar ik ben geen boef of monster hoor. Hoop ikquote:
Whahahaha, dat geloof ik ook niet neequote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik ben geen boef of monster hoor. Hoop ik
Goed zoquote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahaha, dat geloof ik ook niet nee
Misschien ben ik het wel, stiekumquote:
Oooh, dat lijkt me wel spannend danquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat lijkt me wel spannend dan
Het valt nog mee hoor, is nummer 4quote:
Ik zit denk ik ook aan nummer 4quote:
Normaal had ik wel een fles op rond deze tijdquote:
Ik kan er ook aardig wat van maar ben nooit dronken en drink er meestal 3 per avondquote:Op zondag 16 januari 2011 02:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Normaal had ik wel een fles op rond deze tijd
quote:
Als ik wegga drink ik wel heel wat meer ja, maar nooit zo dat ik echt dronken benquote:Op zondag 16 januari 2011 02:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan er ook aardig wat van maar ben nooit dronken en drink er meestal 3 per avond
Uiteraard, die hardsquote:
Druk menneke dusquote:Op zondag 16 januari 2011 02:12 schreef Koen66 het volgende:
ik zit ff te switchen tussen TAL, KSC en andere internet bezigheden
Als ik uitga drink ik zomaar 7 pints ofzo maar thuis hooguit 3 door de weeks en 5 in het weekendquote:Op zondag 16 januari 2011 02:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik wegga drink ik wel heel wat meer ja, maar nooit zo dat ik echt dronken ben
De laatste tijd drink ik sowieso een stuk minder
Ik was een keer met Laysa van hier uit, hadden we volgens mij ieder 20 baco's opquote:Op zondag 16 januari 2011 02:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik uitga drink ik zomaar 7 pints ofzo maar thuis hooguit 3 door de weeks en 5 in het weekend
Ik moet ook niet teveel tegelijk praten met mensen hoor, dus meerdere SC's en msn en weet ik het, dan weet ik niet meer waar ik wat moet zeggenquote:
Wow, dat zou ik niet kunnen. Heb er ooit een keer 12 gedronken en werd er toen ziek vanquote:Op zondag 16 januari 2011 02:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was een keer met Laysa van hier uit, hadden we volgens mij ieder 20 baco's op
En nergens last van hebben allebei
Het is ook duidelijk meer dan normaalquote:Op zondag 16 januari 2011 02:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat zou ik niet kunnen. Heb er ooit een keer 12 gedronken en werd er toen ziek van
wowww heftigquote:Op zondag 16 januari 2011 02:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was een keer met Laysa van hier uit, hadden we volgens mij ieder 20 baco's op
En nergens last van hebben allebei
Die is druk met happy zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 02:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wowww heftig
Laysa zie ik hier ook niet vaak meer trouwens
Woohooquote:Op zondag 16 januari 2011 02:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is ook duidelijk meer dan normaal
Maar als ik uitga kan ik wel wat hebben, ik ben ook meestal druk met dansen dus merk er weinig van
Ja en dat noemt zich mijn vriendin, een grote HOAX zeg ik jequote:
een maal trek je de conclusiequote:Op zondag 16 januari 2011 02:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en dat noemt zich mijn vriendin, een grote HOAX zeg ik je
Bij haar dan weer niet, de schatquote:
Truste Bosquote:
het gebrek aan echte vriendschap vandaag de dag ligt meer aan het feit dat mensen niet meer bereid zijn om een beetje moeite in loyaliteit te stekenquote:
dat vraag ik me nou ook altijd afquote:
Amenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het gebrek aan echte vriendschap vandaag de dag ligt meer aan het feit dat mensen niet meer bereid zijn om een beetje moeite in loyaliteit te steken
dat dus !!!!quote:Op zondag 16 januari 2011 02:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het gebrek aan echte vriendschap vandaag de dag ligt meer aan het feit dat mensen niet meer bereid zijn om een beetje moeite in loyaliteit te steken
quote:
Verrassendquote:
quote:
Ik heb daar Londen herinneringen bijquote:
ik Corfuquote:Op zondag 16 januari 2011 02:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb daar Londen herinneringen bij
alcohol?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:35 schreef Kally het volgende:
Ik zit te whatsappen met patje en wander
Die zijn melig
Valt mee volgens mijquote:
Nee die is sowieso niet zoveel meer op Fok, hij doet wel Fok radio ook dacht ikquote:Op zondag 16 januari 2011 02:35 schreef Koen66 het volgende:
Patje heeft TAL ook definitief verlaten?
Tja zo werkt datquote:Op zondag 16 januari 2011 02:38 schreef Koen66 het volgende:
hoop wisselingen vand e wahct hier zowiezo
Preciesquote:
in ONZ Radio zit hij wel regelmatig. Volgende week doe ik een show met hem.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Valt mee volgens mij
[..]
Nee die is sowieso niet zoveel meer op Fok, hij doet wel Fok radio ook dacht ik
Truste Bartjequote:Op zondag 16 januari 2011 02:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
in ONZ Radio zit hij wel regelmatig. Volgende week doe ik een show met hem.![]()
Ik ga nou slapen.
quote:
Sweet dreams lieverdquote:Op zondag 16 januari 2011 02:47 schreef Kally het volgende:
Maar lieverds ik ga ook naar bed toe, morgen zijn die knullen weer vroeg wakker
Slaap lekker zo![]()
Wat cool, dat wil ik ookquote:Op zondag 16 januari 2011 02:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kruip maar naar binnen, jongens!
[ afbeelding ]
Ja, dat lijkt me echt een heel tof bouncy castlequote:
Fair enoughquote:Op zondag 16 januari 2011 02:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff nog, k ga in ieder geval richting bed
quote:
ah de eerste luiwammessen zijn wakkerquote:Op zondag 16 januari 2011 10:33 schreef Crazy-M het volgende:
ik leef ook nog. Vandaag mis weer party time
quote:
natuurlijkquote:
Kan je zwager dat niet doen dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:57 schreef crv het volgende:
Moet straks weer mijn schoonpa naar het ziekenhuis brengen. dus wordt weer een leuk dagje. en ook zo handig met die poot
Ja ik heb kinderen ja dus uitslapen wordt dan moeilijkerquote:
die moeten op kraam visite danquote:
Ja mooi verhaal dit is toch ff wat anders en jij met je pootquote:
dat weet ik tochquote:Op zondag 16 januari 2011 10:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb kinderen ja dus uitslapen wordt dan moeilijker
nou ja, het gaat wel. Het is links en ik rij automaat dus wat dat betreft geen problemenquote:Op zondag 16 januari 2011 10:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja mooi verhaal dit is toch ff wat anders en jij met je poot
zijn ook altijd dezelfde die overal voor moeten opdraaienquote:Op zondag 16 januari 2011 11:02 schreef crv het volgende:
[..]
nou ja, het gaat wel. Het is links en ik rij automaat dus wat dat betreft geen problemen
maar goed. Wij zijn altijd wel de lul idd.
jep, maar dat is volgens mij in elke familie wel zo.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
zijn ook altijd dezelfde die overal voor moeten opdraaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |