quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef Ragboer het volgende:
LAAT DIE LATINABILLEN SCHUDDEN OP DEZE MUZIEK!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
Plug gewoon DJVT - De lachende Derde in en ga fappen. Prima uurtje.
quote:
Niet die twitter die op de site stond was aangemaakt door Monopoly of iemand anders, in het begin.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Deze heb ik aangemaakt, voor het automatisch posten van de afgespeelde nummers.Grasvreter heeft z'n eigen aangemaakte twitter daar op de site ingesteld.
MINE!!quote:
Ohquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Niet die twitter die op de site stond was aangemaakt door Monopoly of iemand anders, in het begin.
minequote:
Wanneer gaan wij om de tafel zitten?quote:
Dankjewel man!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef Lindgren. het volgende:
Rockiejj, bij dezen m'n complimenten. élk nummer dit uur was van kwaliteit.En fapfapfap.wmv en paul's nichtje als hoogtepunt, evenals K3. Je hebt me vermaakt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dankjewel man!
En dit was alleen met me muis, komt nog een midi-controller bij
Dago. Laat je zometeen ook even A day to remember - if it means a lot to you even voorbij komen?quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:57 schreef Ragboer het volgende:
Waarom geen Wes - Alane meneer de DJ?
Dit sowieso. Ik eis Sterrenstof, papa is thuis of Tante Lien in het komend uur Dago.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil komend uur Jan Smit, jan & Zwaan en Hepie&Hepie
Hoe heet je?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:57 schreef Monopoly het volgende:
Wie wil mij bellen op Skype en opnemen? Zit met vriendeen en bier
heee ouwe zuipschuitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:57 schreef Monopoly het volgende:
Wie wil mij bellen op Skype en opnemen? Zit met vriendeen en bier
Fixedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit sowieso. Ik eis Sterrenstof, Zilt of Huilend naar de club in het komend uur Dago.
Lindgren snapt het.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit sowieso. Ik eis Sterrenstof, papa is thuis of Tante Lien in het komend uur Dago.
Neequote:
Voor de afwisseling?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:59 schreef Dalando het volgende:
Ik post het logo van mijn show nog even:
[ afbeelding ]
Vond de eerste keer al 3x niks.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:59 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan ook het logo doen van ONZ radio:quote:
Wikipedia.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:59 schreef naatje_1 het volgende:
wat is een midi controller en hoeveel kost het?
van 40 euro tot 3000 euro, wat het is kan verschillen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:59 schreef naatje_1 het volgende:
wat is een midi controller en hoeveel kost het?
jij bent echt een fokking spemkees...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:59 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Er mogen er altijd meerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
Wat vinden jullie, moet er nog een ONZ Radio | DJ bij? Voor pure onzin radio? Of is het niveau wel laag genoeg zo..
Ik zit te twijfelen ook mee te dj'en.
Tip; Niet teveel spammen, dat maakt je minder geliefd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:59 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je daar uberhaupt aan twijfelde.
Home from all marketsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik kan ook het logo doen van ONZ radio:
[ afbeelding ]
wes - alanequote:Op zondag 16 januari 2011 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand vroeg net een nummer aan, kan hij/zij dat even herhalen iets met means a lot to you
Gewoon doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
Wat vinden jullie, moet er nog een ONZ Radio | DJ bij? Voor pure onzin radio? Of is het niveau wel laag genoeg zo..
Ik zit te twijfelen ook mee te dj'en.
Ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand vroeg net een nummer aan, kan hij/zij dat even herhalen iets met means a lot to you
En wat voorn kreng heb jij gekocht?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
van 40 euro tot 3000 euro, wat het is kan verschillen.
Nu nog in de winkel? of?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wacht op een kutlied, dan kan ik chips halen. Dat wil ik al vanaf 22:00 uur.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En wat voorn kreng heb jij gekocht?
Zo herkenbaarquote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
Wij zijn de enige ouwe dibberts hier geloof ikquote:Op zondag 16 januari 2011 00:00 schreef Symphonic het volgende:
1 nummer van Level 42 kunne Huppel en ik daar op rekenen?
Ik mag niet klagen van Huppel, maarquote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
duur?quote:
Luilakquote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
Nee. Kelder. Zo'n 7 meter hier vandaan.
Niet vragen wie daarin zit pl0x.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
Nee. Kelder. Zo'n 7 meter hier vandaan.
Wie zit daarin?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet vragen wie daarin zit pl0x.
Het leek alsof je alleen maar aan het bitchen wasquote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen van Huppel, maar
Is er nog veel Amsterdams langsgekomen voor je?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn de enige ouwe dibberts hier geloof ik
Helemaal niksquote:Op zondag 16 januari 2011 00:02 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Is er nog veel Amsterdams langsgekomen voor je?
Geen probleem, ik zeur ook veelquote:Op zondag 16 januari 2011 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het leek alsof je alleen maar aan het bitchen was![]()
Sorry
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe geniaal is het als je echt vanaf die drie uur dat Lindström draait níemand luistert. Zit je drie uur voor niemand te draaien.
is goed dus iedereen dan niet luisterenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe geniaal is het als je echt vanaf die drie uur dat Lindström draait níemand luistert. Zit je drie uur voor niemand te draaien.
Ik ga sowieso luisterenn.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:00 schreef Symphonic het volgende:
1 nummer van Level 42 kunne Huppel en ik daar op rekenen?
Dat denk jij, dinsdag nacht om 4:00 had ik buikpijn. Toen ging ik naar de wc en ONZ Radio luisteren. Gewoon muziek en 6 luisteraars.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
Nou? Wie zit daarin? VERTEL OP!quote:
Ik had fapfapfap verwacht als knallend (!) einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DAT WOU IK OOK!Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Haha boks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DAT WOU IK OOK!![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Je lijk wel een wijfquote:Op zondag 16 januari 2011 00:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen probleem, ik zeur ook veel
Wan luv
quote:(i) Top 20 in de ONZ Radio-reeks op 15-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 315 PiRANiA
02. 297 Rockiejj
03. 297 Huppelmuts
04. 284 naatje_1
05. 275 Dalando
06. 220 Lindgren.
07. 219 Gelebadeend
08. 219 dragems
09. 207 djkoelkast
10. 196 Swomp
11. 191 Graseter
12. 163 utopie
13. 163 JaimyLee
14. 163 Beach
15. 157 Snaavel
16. 156 Spaghettivreter
17. 133 -Datdus-
18. 132 SawIt
19. 130 Ragboer
20. 126 Knetterkrankjorum
Reeks-statistieken!
Nee. Ik zet straks zelf Johnny Jordaan wel op ofzoquote:
quote:
Ik zal eens niet hoog in cijfers staanquote:
aaaahquote:Op zondag 16 januari 2011 00:04 schreef Graseter het volgende:
Ik hoor allemaal gekraak, is mijn hamster weer wakker.![]()
+t natuurlijk hequote:
Gedeelde 2de plaats hequote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:45 schreef Science_fiction het volgende:
Oh Lindgren ik vraag me af welk kraakje ik zou horen als ik je zaad langzaam doorslik
Nee.quote:
Iets om trots op te zijnquote:
Ja maar jij doet geweldige dingen voor de sitequote:Op zondag 16 januari 2011 00:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat ik te weinig post.
ik moest winamp herstarten en toen werkte het weerquote:Op zondag 16 januari 2011 00:04 schreef Graseter het volgende:
Ik hoor allemaal gekraak, is mijn hamster weer wakker.![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, dit is toch geen nachtbagger.
quote:
quote:
Dan maar Huppelmuts aanbiddenquote:
meestal een paar refreshesquote:
Succes.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dan maar Huppelmuts aanbidden![]()
je bedoelt omhoog?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef djkoelkast het volgende:
Percentage gitaren mag van mij wel omlaag.
Familie, kon niet eerder weg.quote:
Hoi en veel plezierquote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga Zwolle in
Veel plezier vanavond. Ik luister morgen weer mee
Zuipse, en geniet van het weekend![]()
Absoluut niet, gitaarmuziek is niet mooi. Er bestaan wel goeie gitaarnummers, maar die zijn echt op 1 hand te tellen. De rest is pure bagger.quote:
Tja, het is nacht..quote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, dago, moet je dit soort muziek niet aan trololololololo overlaten?
dit.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zocht een mooi moment om drinken te pakken. Dit lijkt me een goed moment.
zwollequote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga Zwolle in
Het is vroeg in de morgen.quote:
hoiquote:
hoi en je hebt me stem weer gemist!!!!quote:
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Nogal, geen fapfapfap.wmaquote:Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef Rockiejj het volgende:
Wat vonden jullie van me show?
Reacties please?
Als ik dat had geweten was ik naar Zwolle gekomenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga Zwolle in
Aaaah dat meen je niet!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef dragems het volgende:
[..]
hoi en je hebt me stem weer gemist!!!!
Goede show, goede interactie met het publiek. De mic mag wat beter zijn, verder topmuziek.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef Rockiejj het volgende:
Reacties please?
Er was geen fapfapfap.wma dusquote:
wie is die Dora nou?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef djkoelkast het volgende:
En de goeie link met Dora (gisteren) is hier: http://hotfile.com/dl/970(...)ijdag_avond.zip.html
Moet een betere kopen, maar ben ook aan t sparen voor midi-controllerquote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goede show, goede interactie met het publiek. De mic mag wat beter zijn, verder topmuziek.
ja lol ik ook lekker feestenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten was ik naar Zwolle gekomen
Gelukt.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Chips kan uit de kelder gehaald worden
Dora is mama van utopiequote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wie is die Dora nou?
Was een leuk stukje radio
De moeder van user Utopiequote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wie is die Dora nou?
Moeder van Utopie.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wie is die Dora nou?
je doet het er gewoon om.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Aaaah dat meen je niet!
Je blijft wel heel interessant zo
Niet op le eindequote:
YEAH!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
DAFT PUNK IS PLAYING AT MY HOUSE, OEH OEH YEAH
Zuipen met Mono isquote:
Begint die met lalalalalalalalaa.?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:10 schreef Shispeed het volgende:
ik heb eigenlijk wel zin in:
The Offspring - Self Esteem
echt niet... dacht meer dat jij het erom deed.quote:
Kaasdoritos hier.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:10 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Heb zelf ook een zak CHeese/Onion opengetrokken
De micorofoon is kut, maar echt netjes gedaan hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef Rockiejj het volgende:
Reacties please?
Ik zou het verdomme niet wetenquote:
lol neee animalquote:Op zondag 16 januari 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echt niet... dacht meer dat jij het erom deed.
Je bent gewoon bang dat ik hoor dat je echt een miss piggy stem hebt
Knetterrrrrquote:Op zondag 16 januari 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echt niet... dacht meer dat jij het erom deed.
Je bent gewoon bang dat ik hoor dat je echt een miss piggy stem hebt
van mbquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Dalando het volgende:
Mensen, ik ben een beetjun ziekjes, griepz0r etc. Ik denk dat ik de PC maar eens af ga sluiten.
Jup.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb natuurlijk weer heel veel gemist vanavond
Mwah, de Dj voor Rockiejj vond ik niet zo fantastisch, met Porsche1 als dieptepunt.. Rockiejj is inderdaad wel leuk.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb zelden ZELF zo om mijn uitzending moeten lachen, ik zeg 't nooit, maar deze keer was echt briljant hilarisch.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk dat het nummer hierna gaat falen maar ik zie het wel
quote:
Die oma.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb zelden ZELF zo om mijn uitzending moeten lachen, ik zeg 't nooit, maar deze keer was echt briljant hilarisch.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi
Ik werd gebeld. Ik ga nu omkleden en naar Zwolle.
QFT.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb zelden ZELF zo om mijn uitzending moeten lachen, ik zeg 't nooit, maar deze keer was echt briljant hilarisch.
hahahahaha ah ja moet toch watquote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Graseter het volgende:
Wij hebben helemaal geen drinken meer in huis.
Dus ik heb maar een fles Baileys caramel gepakt.
Caramel
ik vind op zich wel dat rockiej prime mag, maar volgens mij wilt hij perse op dit tijdstipquote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mwah, de Dj voor Rockiejj vond ik niet zo fantastisch, met Porsche1 als dieptepunt.. Rockiejj is inderdaad wel leuk.
jij bent echt geen radiomens..quote:
Heb haar de jingle laten horenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Knetterrrrr![]()
Welkom terug, hoe was het gesprek met moeke?
Dago moet ook even je jingle draaien trouwens
Ja, is ontstaan uit Utopie die ging Skypen en voor de gein zijn moeder er achter zette.quote:
Hoe laat ga je naar bed?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef wiebelstront het volgende:
is boulevard of broken dreams al langsgekomen?
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, is ontstaan uit Utopie die ging Skypen en voor de gein zijn moeder er achter zette.
Die begon meteen Hallo met Dora!
Dus ik de volgende dag haar bellen met de Dora jingle, vroeg ze of ik geen date kon regelen voor d'rEn zo is het ontstaan.
Hmm. Ik vond koelkast ook tof.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vind op zich wel dat rockiej prime mag, maar volgens mij wilt hij perse op dit tijdstip
draai nu maar ff is goed nummerquote:
Miss piggy... kweet t bijna zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |