OH kut je nam me serieusquote:
You make me blushquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:33 schreef Zokunen het volgende:
RHCP
[..]
OH kut je nam me serieus
Je lijkt me lief en leuk enzo, maar ik ben vrij down atm, dus hou het bij lief en leuk!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Ejjj Dj draai eens een knap nummer van Level42
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef Ragboer het volgende:
Zo, ik plop maar eensch een Duveltje open!
goed bierquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef Ragboer het volgende:
Zo, ik plop maar eensch een Duveltje open!
quote:
quote:
Ik moest echt lachen omdat ie 't zomaar afspeelde, zonder eerst voor te luisteren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef Dalando het volgende:
fapfapfap.wma + praten over nichtjes etc
gewoon niet etenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef Dyr. het volgende:
hoe kan ik nu eten maken als je deze nummers draait
hoiiiiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts zwaait naar MrsKoelkast
Beetjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
Hij schaamde zich volgens mij best wel bij fap.wmv.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef Dalando het volgende:
Bier:
[ afbeelding ]
Tieten:
[ afbeelding ]
Ben je een beetje trots op hem? Hij is wel 1 van de beteren zo niet beste DJquote:
Hmm... MILF or not.. Ik weet het nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef Dalando het volgende:
Bier:
[ afbeelding ]
Tieten:
[ afbeelding ]
Tofquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You make me blush
[..]![]()
Weet je dat ik jouw cd's echt vaak luister
neeeeeeequote:
Bier:
[ afbeelding ]
Tieten:
[ afbeelding ]
Bier:
[ afbeelding ]
Tieten:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef Niss het volgende:
[..]
Rap met gitaren?!En dan ook nog live.
suuuperrr trotsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je een beetje trots op hem? Hij is wel 1 van de beteren zo niet beste DJ
Of ze kennen het maar hebben het nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tof
Maar ja ik denk niet dat deze DJ U2 kent
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
Wie is die rappert dan, dat is niet van LP
quote:
Jay-Zquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
Jay Zquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
Djee Zie.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
een negertquote:
En uhm wat voor accent heb jij?quote:
quote:
Que? Ik nie snapquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:36 schreef Zokunen het volgende:
Draai wat mij part kabouter plop, maar laat mn zus niet in een rolstoel eindigen, dat is mijn nieuwjaarswens, kakzooi
Dat is geen Kanye Westquote:
Amsterdamsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En uhm wat voor accent heb jij?
sexyquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que? Ik nie snap
[..]
Dat is geen Kanye West
quote:
quote:
Nog lekker lopen zweven en je zelf opgezocht?quote:
KOELKASTTTTTTTTTTTTTquote:
Ook een goed nummerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je wat pas een goed nummer is.
Headhunterz-Haatmeneer
ja kanye zeggen lolquote:
Second thatquote:
Hij is te fout hoorquote:
Jep, jij nog lekker jezelf beter gevoeld dan anderen vandaag?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nog lekker lopen zweven en je zelf opgezocht?
Ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:39 schreef Floxcie het volgende:
Fuck Paul's kut nichtje. Dudeweiser, ik en de rest van FOK! willen...
nee superfast jellyfish is leukerquote:
JA MAN, HAATMENEER JUHWAITZquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:39 schreef Floxcie het volgende:
Fuck Paul's kut nichtje. Dudeweiser, ik en de rest van FOK! willen...
Ja, dat geeft me zo'n lekker gevoel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, jij nog lekker jezelf beter gevoeld dan anderen vandaag?
net zo als het echte levenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen stemrecht op FOK!
Behalve huppelmuts.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen stemrecht op FOK!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
komt ineens mijn vader binnen om te zeggen dat ik moet slapen, ik zeg hoe laat, gaat DJ ROCK ineens fapfap draaien...
hahahahahahaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
komt ineens mijn vader binnen om te zeggen dat ik moet slapen, ik zeg hoe laat, gaat DJ ROCK ineens fapfap draaien...
Papa die zegt dat je moet slapen op zaterdagavondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had dat met die Krankjorum jingle.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
Nice, vanavond kan je zweven, tussen 2 en 4quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, dat geeft me zo'n lekker gevoel.
Verkapte "kijk mij een midicontroller hebben" post.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef Graseter het volgende:
Ik drukte wat toetsen aan op mijn midi controller en toen gingen opeens 5 samples en jingles afspelen.
Why?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn popje is nu boos door dit nummer
Dat is een medelanderquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
Huppel, geil jij ook op het accent van Mo "dit is niet mijn winkel, vriend" Haatmeneer?
Want dat is uiteindelijk ook Amsterdams (nieuw Amsterdams, dat dan weer wel)
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
Plaatsvervangende schaamtequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
ik wel iigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
Huppel, geil jij ook op het accent van Mo "dit is niet mijn winkel, vriend" Haatmeneer?
Want dat is uiteindelijk ook Amsterdams (nieuw Amsterdams, dat dan weer wel)
Dan moet Lutte er ook bij.quote:
Instant RIM shot?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wel iig![]()
MO
Headhunterz
DIE COMBO!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heeft zij pechquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan krijg je problemen met iBenny.
goed zo maar moets jij niet naar bed toequote:
nee, ik ga pas om 00quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:42 schreef dragems het volgende:
[..]
goed zo maar moets jij niet naar bed toe
Liefquote:
vast wle een keer gehoord maar ken het nummer gewoon van mijn muziek collectiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
Niemand die vroeger Fifa speelde? Heb ik gelijk met dit nummer?
mag je niet uit?quote:
WoWquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief![]()
Maar uiteindelijk bepalen vrouwen idd maar bar weinig hier op FOK!![]()
Kan komen omdat er geen vrouwen op FOK! zitten, zijn allemaal kloontjes van WoW spelende nerds
wat een faggotquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:43 schreef Graseter het volgende:
Ik gaf mijn hamster een zonnebloem pit, gooit ie hem weg.
Zoals ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief![]()
Kan komen omdat er geen vrouwen op FOK! zitten, zijn allemaal kloontjes van WoW spelende nerds
Ze zei lief tegen mijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief![]()
Ga haar opvrolijken danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het antwoord luidt, en ik citeer: "Gewoon een schijtnummer"
Was dat niet misschien Blur - Song 2?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
Niemand die vroeger Fifa speelde? Heb ik gelijk met dit nummer?
Ikke.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:43 schreef Monopoly het volgende:
Wie is er aan het uitzenden/. Ik download nu Skype, ik zit bij vrienden en ik ga zometeen uit, maar ik wil live de groeten doen, dus ik wil ff bellen!!!!
Just say Yvonnequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief![]()
haha lolquote:
Heb je die jingle al?quote:
Je hebt mijn fapfapfap.wma jingle gemist.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:43 schreef Monopoly het volgende:
Wie is er aan het uitzenden/. Ik download nu Skype, ik zit bij vrienden en ik ga zometeen uit, maar ik wil live de groeten doen, dus ik wil ff bellen!!!!
Inderdaad!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
i vind het echt gaaf hoe ONZ radio uit het niets zo gaaf is
Dit is hardstyle, geen hardcore, dus niet hakkequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:44 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Huisdierenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:43 schreef Graseter het volgende:
Ik gaf mijn hamster een zonnebloem pit, gooit ie hem weg.
Nee, zou ik 'm moeten maken dan?quote:
jij wil teringherriequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
Graag verzoekplaten voor volgend uur!! Electro/dance/house & rock bitte..
YES!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:44 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is een grapje, een dolletje, plezier. Nee, zegt je niets?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:44 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben normaal gesproken best van de hardcore, maar ik begrijp niet wat hier goed aan is. Al is het hardstyle.
pics van je vriendinnetjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:45 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn vriendinnetje is ècht en ik ben geen nerd
Dat wil ik wel persoonlijk komen controlerenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:45 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn vriendinnetje is ècht en ik ben geen nerd
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:45 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dit is hardstyle, geen hardcore, dus niet hakke
Ik zie de humor er niet echt van in.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is een grapje, een dolletje, plezier. Nee, zegt je niets?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:43 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Was dat niet misschien Blur - Song 2?
Helaas welquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hamsters eten?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:44 schreef Ragboer het volgende:
Dumpert:
Mo +1
Headhunterz +1
Hardstyle +1
[..]
Huisdieren![]()
Gewoon opvreten die beesten, daar zijn ze voor gemaakt!
Teringherrie + Ajax + tieten + rat / muis whatever het is + ze zei lief tegen me = Huppelmutsquote:
daar zit nog wel iets tussenin hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Gewoon geen nik en simon en jan smit etc..
Geen 3j's?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Gewoon geen nik en simon en jan smit etc..
Nouja, als ik hardrock draai weet ik zeker dat jan smit niet voorbij komtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar zit nog wel iets tussenin hoor
Beesten in een kooi houdenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hamsters eten?Dan moet je eerst 100 hamsters hebben voordat je ook maar een beetje vlees hebt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja, als ik hardrock draai weet ik zeker dat jan smit niet voorbij komt
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:47 schreef Monopoly het volgende:
Mijn skype naam is klomans. Voeg mij even toe. Ik zit op een kut laptop
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hamsters eten?Dan moet je eerst 100 hamsters hebben voordat je ook maar een beetje vlees hebt.
Hoe kan ik je afschrikken? Ik heb ook een hond en een kind. Werkt dat?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Teringherrie + Ajax + tieten + rat / muis whatever het is + ze zei lief tegen me = Huppelmuts
jammerlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn moustachevermomming?
BAAZquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn moustachevermomming?
Instant uitnodigingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil ik wel persoonlijk komen controleren
Ff zoekenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hebben in KPD gestaan, in "dames, wij willen jullie naakt zien"
Neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan ik je afschrikken? Ik heb ook een hond en een kind. Werkt dat?
Ik lees jou alleen maar bitchen, waarom luister je eigenlijk? Heb je wel iets positiefs te melden?quote:
Waarom denk je dat het water in Limburg zo hoog staat?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik pak een dweil voor je traantjens.
laat me raden, iets van Neil young?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
Er komt volgend uur trouwens een briliante plaat voorbijniet normaal..
Ja verdommequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet makkelijk te vinden, kloon
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het water in Limburg zo hoog staat?
Elke keer als dit nummer voorbij komt, doet MichhasEN IK WOON IN FUCKING GELDERLAND, KUN JE NAGAAN
![]()
Jawelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij hebt SR zeker niet gevolgd?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
laat me raden, iets van Neil young?
Maar Huppel, draag je nu ook een Aussie/Cavello?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees jou alleen maar bitchen, waarom luister je eigenlijk? Heb je wel iets positiefs te melden?
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja verdomme![]()
Ik doe dat gewoon zonder kloon, zouden meer vrouwen moeten doen.
2 uur BAMquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Elke keer als dit nummer voorbij komt, doet MichhasEN IK WOON IN FUCKING GELDERLAND, KUN JE NAGAAN
![]()
Omdat ik 2 keer wat zeg?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees jou alleen maar bitchen, waarom luister je eigenlijk? Heb je wel iets positiefs te melden?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
NeeHonden
Kinderen (Nja
= Robert m dus) vruchtbaar
Nee ik heb nu uhm een Hooligan vest aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar Huppel, draag je nu ook een Aussie/Cavello?![]()
ik heb er geen last van in maastrichtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
![]()
0 tot 2quote:
Jammer, van die andere meuk mot ik niks van hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee ik heb nu uhm een Hooligan vest aan
genre? of allesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
Graag mij kwooten als je een verzoek doet want dan valt het meer op
Daar is hij genoeg gedraaid, niet nodig om hem nu om het uur nog te draaien hierquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan ga je de gimmick van SR afkraken
Ik wil WIJD OPEN EN WEL NU
Draai A day to remember - if it means alot to you als eerstequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
origineel amsterdamsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
HANDEN IN DE LUCHT EN GROETEN AAN JE TANTE
Tante Lien. Maar dat vind jij toch niks, ofwel?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
Is niet mijn vestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jammer, van die andere meuk mot ik niks van hebben.
Sash - Ecuador dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
Op de site was radio_onzin.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:52 schreef Dalando het volgende:
Grasvreter, waarom is http://twitter.com/onz_radio niet dezelfde als op de site?
electric/dance/house & rockquote:
Komt voorbijquote:
Deze heb ik aangemaakt, voor het automatisch posten van de afgespeelde nummers.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:52 schreef Dalando het volgende:
Grasvreter, waarom is http://twitter.com/onz_radio niet dezelfde als op de site?
link?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tante Lien. Maar dat vind jij toch niks, ofwel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |