AUW!! Arme ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moest googlen
http://mediatheek.thinkquest.nl/~lld094/filmpjes/filmlepels.htm![]()
Over mij?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ga vanavond echt harde nachtmerries krijgen!
Bedankt!
Ik ga denk ik niet slapen.. Kan ik ze ook niet krijgen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ga vanavond echt harde nachtmerries krijgen!
Bedankt!
Ging anders prima.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en een bos haar van hier tot Tokio omdat je t al weken niet meer fatsoenlijk hebt kunnen bijwerken![]()
Over jou zijn alleen plezierige dromen mogelijk.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar hoe kun je dat dan zien met zo'n buik? lijkt me best eng
Op de tast. Livin' on the edge!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar hoe kun je dat dan zien met zo'n buik? lijkt me best eng
ja maar kun je wel over je buik kijken waar je met je scheermesje zit dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal vierkant en hulpeloos hoor.
Met alle polonaise die daar nog moest gebeuren, is zo'n scheermesje peanuts tochquote:
ja duh, maar knip je dan niet verder dan dat je ingescheurd zou zijn? Dan wordt er een joekel van een knip gezet terwijl een klein scheurtje voldoende was.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, want een scheur geeft een rafelige rand en bij knippen ontstaan rechten randen en dat is beter aan elkaar te hechten. Pak maar eens een vel papier en scheur het door de midden en pak vervolgens een nieuw vel papier en knip dat door de midden. Wel van de twee kan je makkelijker met wat plakband aan elkaar plakken?
Ja en je hebt nog spiegels enzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar kun je wel over je buik kijken waar je met je scheermesje zit dan?
en toch ook een wederhelft die het voor je kan doen .. ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en je hebt nog spiegels enzo.
Ik ben zo blij dat me zulke ellende bespaard is gebleven he..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja duh, maar knip je dan niet verder dan dat je ingescheurd zou zijn? Dan wordt er een joekel van een knip gezet terwijl een klein scheurtje voldoende was.
Je moet eens wetenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:24 schreef kres het volgende:
[..]
Nee jij niet..
Jij bent nog een jong blaadje en je ruikt naar roosjes..
Neuh.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:30 schreef kres het volgende:
[..]
en toch ook een wederhelft die het voor je kan doen .. ?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:30 schreef kres het volgende:
[..]
en toch ook een wederhelft die het voor je kan doen .. ?
Ik ben zo blij dat ik een man ben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat me zulke ellende bespaard is gebleven he..
Ik ookquote:
Ik heb je al 2 jaar meegemaakt op Lowlands... Dus ik weet het ook..quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef L-E het volgende:
Zullen we het weer over de oorzaak van al deze ellende hebben: ranzige seks?
Idd.. de moeite die wij moeten doen..quote:
Hij was natuurlijk de oorzaak dat je een spiegel nodig had om het te doen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, die had al genoeg gedaan
Nee, het niet alsof ze je preventief openen knippen tot je kin. Het is meer als ze denken nu gaat het scheuren dat ze dan inknippen om het inscheuren te voorkomen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja duh, maar knip je dan niet verder dan dat je ingescheurd zou zijn? Dan wordt er een joekel van een knip gezet terwijl een klein scheurtje voldoende was.
Neem eens wat XTC en voel de liefde, zeiksnor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gapende bloederige kutjes, een scheurtje hier en daar, een slijmerige koter, nou spannend hoor. Wat een zeldzaamheid zeg.
Dat zijn ook de twee jaren dat ik me elke dag heb gedouchtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb je al 2 jaar meegemaakt op Lowlands... Dus ik weet het ook..
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:32 schreef kres het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk de oorzaak dat je een spiegel nodig had om het te doen..
doe maar niet, vergeten is makkelijkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef L-E het volgende:
Seks met kinderen, met bejaarden, met dieren, met kadavers en/of anale seks leidt niet tot nakomelingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef L-E het volgende:
Lekker bomen swaffelen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Idd.. de moeite die wij moeten doen..
5 min. als we dat al halen. En een vrouw.... 9 maanden misselijk, helse pijnen etc.
Man zijn rules... En staand plassen ook!
Dat is discutabel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Seks met kinderen, met bejaarden, met dieren, met kadavers en/of anale seks leidt niet tot nakomelingen.
over welke van de definities?quote:# seks
Uitspraak: sks de -woord (mannelijk) Zelfst. Naamw. handelingen, gedachten en gevoelens waar je lichamelijk opgewonden van raakt `seks met iemand hebben` `telefoonseks` '
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/seks
#
seks
1 handelingen en gevoelens die te maken hebben met lichamelijke opwinding en vrijen 2 geslacht '
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/seks
#
seks
Zie: seksueel gedrag
Rubriek: S17 seksualiteit '
Gevonden op http://www.thesauruszorgenwelzijn.nl/sek
#
seks
seksualiteit geslachtsleven '
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/seks
#
seks
1) Bedpret 2) Bloot 3) Erotiek 4) Gemeenschap 5) Geslachtsverkeer 6) Man en vrouw intiem 7) Seksualiteit '
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor
#
Seks
Normaal gesproken is er geen reden waarom je niet zou vrijen als je zwanger bent. Alleen in bepaalde gevallen kan seks afgeraden worden, bijvoorbeeld bij een voorliggende placenta. '
Naja, ik kan het niet uitleggen, maar ik denk dan dat je lichaam het zelf ook wel aankan en beter weet waar ingescheurd kan worden dan dat er ergens een schaar ingezet wordt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, het niet alsof ze je preventief openen knippen tot je kin. Het is meer als ze denken nu gaat het scheuren dat ze dan inknippen om het inscheuren te voorkomen.
Bedpret?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
over welke van de definities?
En dan heb je nog niet eens kennis gemaakt met mijn meest mannelijke aspecten.quote:
Je harige billen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan heb je nog niet eens kennis gemaakt met mijn meest mannelijke aspecten.
Ja, vandaar ook de enorme sterfte in het kraambed voor de opkomst van de moderne gezondsheidszorg, omdat moeder natuur het zoveel beter kan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naja, ik kan het niet uitleggen, maar ik denk dan dat je lichaam het zelf ook wel aankan en beter weet waar ingescheurd kan worden dan dat er ergens een schaar ingezet wordt.
laat mijn billen erbuiten, wil je?!quote:
Zucht...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook de enorme sterfte in het kraambed voor de opkomst van de moderne gezondsheidszorg, omdat moeder natuur het zoveel beter kan.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-ziek-van-seks.dhtml deze ellende hebben jullie alleen dan weerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Idd.. de moeite die wij moeten doen..
5 min. als we dat al halen. En een vrouw.... 9 maanden misselijk, helse pijnen etc.
Man zijn rules... En staand plassen ook!
Wat een slap argument, sodeju.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook de enorme sterfte in het kraambed voor de opkomst van de moderne gezondsheidszorg, omdat moeder natuur het zoveel beter kan.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef L-E het volgende:
Nu zit ik de foto's van zijn eerste week te bekijken.
Ik ga zo huilen.
Zoveel spijt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef L-E het volgende:
Nu zit ik de foto's van zijn eerste week te bekijken.
Ik ga zo huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |