Maar t gaat over Peuterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:16 schreef L-E het volgende:
Ik trek me terug hoor, ik wil mijn bevalling hier niet bespreken.
Die klapperen toch al sinds Peuter?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg ik het omdat ik spontaan klapperende eierstokken kreeg van dat kind toen ie opgedroogd was![]()
It was a good thingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt eerder als iets dodelijks
Zijn ook moorddadig, die kinderen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt eerder als iets dodelijks
Jaquote:
Ik had geluk denk ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar gaat t dan niet juist omdat t zo snel gaat scheuren?
Klik eens op mijn homepage! Dat recht is meer mijn recht!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dan moet ik een wetboek opgravengeen flauw idee, ben meer van t strafrecht
ik zal je de ontmoeting met m'n ventje voorlopig nog maar even besparen dan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
WantPeuter
Wat een briljant kind is dat
Die foto's maakten het iets erger
Knippen, want die wonden zijn beter te hechten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Maar wat is nou beter, scheuren of knippen?
bij het woordje kerk ben ik gestopt met lezen, sorryquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klik eens op mijn homepage! Dat recht is meer mijn recht!
*klapper*quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:20 schreef L-E het volgende:
Wat ik wel wil zeggen: ik beviel, hij huilde enorm, dat doen ze dan he. Ik kreeg 'm meteen in mijn handen, we keken elkaar aan, en hij was meteen stil toen hij me zag.![]()
Het was echt alsof hij iets herkende in me, was zooo mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
ja maar had je nou een totaal ruptuur of niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:20 schreef L-E het volgende:
Wat ik wel wil zeggen: ik beviel, hij huilde enorm, dat doen ze dan he. Ik kreeg 'm meteen in mijn handen, we keken elkaar aan, en hij was meteen stil toen hij me zag.![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:20 schreef L-E het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
*klapper*Ik krijg der ook stuiterende ballen vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, sorry.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar had je nou een totaal ruptuur of niet?
Maar bij scheuren, scheurt het stuk met de minste weerstand, heelt dat dan niet beter?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Knippen, want die wonden zijn beter te hechten.
CL hou op... !quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Maar wat is nou beter, scheuren of knippen?
Zijn daar geen plaatjes van op Google?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar had je nou een totaal ruptuur of niet?
Maar bij een eventueel volgend kind moet je wel scheuren, wil ze eigenlijk zeggenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis je vergeven voor deze keer
Linkje!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:23 schreef STING het volgende:
[..]
Moet gelijk aan die scetch van Jochem Myjer denken
ik moest googlenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:22 schreef Yuki het volgende:
Ik ben geboren met een tangverlossing.
Ik zag vroeger altijd zo'n nijptang voor me dan
Nu weet ik wat het echt is. Arme mama
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:23 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens tijdens de bevalling geen foto's laten maken hoor. Weet je hoe lelijk je dan bent?!
Hmmm, nee, nog nooit iemands hand vast gehouden tijdens de bevalling.. Denk ook dat ik 3x flauw zou vallen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:23 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens tijdens de bevalling geen foto's laten maken hoor. Weet je hoe lelijk je dan bent?!
Nee, want een scheur geeft een rafelige rand en bij knippen ontstaan rechten randen en dat is beter aan elkaar te hechten. Pak maar eens een vel papier en scheur het door de midden en pak vervolgens een nieuw vel papier en knip dat door de midden. Wel van de twee kan je makkelijker met wat plakband aan elkaar plakken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar bij scheuren, scheurt het stuk met de minste weerstand, heelt dat dan niet beter?
ja en een bos haar van hier tot Tokio omdat je t al weken niet meer fatsoenlijk hebt kunnen bijwerkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:23 schreef L-E het volgende:
Nee jij niet..quote:
Jij bent nooit lelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:23 schreef L-E het volgende:
Haha, mijn zus ging echt bijna. Ik hoorde de verloskundige zeggen: ' Als het niet gaat, moet je NU weg gaan hier. Want als je neer gaat, laten wij je liggen. Er ligt hier namelijk iemand te bevallen.'quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, nee, nog nooit iemands hand vast gehouden tijdens de bevalling.. Denk ook dat ik 3x flauw zou vallen.
AUW!! Arme ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moest googlen
http://mediatheek.thinkquest.nl/~lld094/filmpjes/filmlepels.htm![]()
Over mij?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ga vanavond echt harde nachtmerries krijgen!
Bedankt!
Ik ga denk ik niet slapen.. Kan ik ze ook niet krijgen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ga vanavond echt harde nachtmerries krijgen!
Bedankt!
Ging anders prima.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en een bos haar van hier tot Tokio omdat je t al weken niet meer fatsoenlijk hebt kunnen bijwerken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |