Jij wintquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een kind van 3 kilo door mijn vagina heen geperst zonder verdoving.
Nu jullie weer.
Wij dan hequote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu jullie weer.
Beiden: AUWquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij stond in een hoek van 90 graden
en nu 18 jaar ellendequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu jullie weer.
De chocoladeverslaving kwam pas laterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef STING het volgende:
[..]
Chocolade is ook een verdovend middel
quote:
Ga je weer drinken ?quote:
Jij ook thuis bevallen eik?quote:
Behalve die mietjes die het met verdoving deden hequote:
Ik wilde dat al doen als hij 12 is eigenlijk, mag dat?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ze 18 zijn kun je ze tenminste t huis uit trappen
Maar waar zet ik die nummers dan? In het veld 'artiest'?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
edit: en daarbij de voorloopnullen niet vergeten.
Ik geloof dat Samzz je dat kan vertellen ...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde dat al doen als hij 12 is eigenlijk, mag dat?
Nou ja, niet elke bevalling is hetzelfdequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Behalve die mietjes die het met verdoving deden he
Ja maar dan hebben ze al enige inbreng he, voor je het weet is ie weer terug.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wilde dat al doen als hij 12 is eigenlijk, mag dat?
Ik heb dermate pijn dat ik volgende week naar de polikliniek mag voor pijn en palliatieve zorg.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu jullie weer.
Oeh gezellig, maken we er een middagje vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ziekenhuis.
Wil je de foto's zien?
Ik had medische iindicatie ofzoquote:
--> OUDquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh gezellig, maken we er een middagje van
Wat heb je dan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb dermate pijn dat ik volgende week naar de polikliniek mag voor pijn en palliatieve zorg.![]()
Wat win ik?
quote:
Pijn. Hoe zeg ik dat tactisch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat heb je dan als ik vragen mag?
Ik heb gisteren al bloederige bevallingsfoto's gezienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef L-E het volgende:
Aanstellers. Ik stuur jullie ook nooit weg hier.
We hebben het nog niet eens over nageboortes gehad enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef L-E het volgende:
Aanstellers. Ik stuur jullie ook nooit weg hier.
Hoe kom je aan die pijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pijn. Hoe zeg ik dat tactisch?
LIKE DUHH!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pijn. Hoe zeg ik dat tactisch?
LIKE DUHH!
Een placenta.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb dermate pijn dat ik volgende week naar de polikliniek mag voor pijn en palliatieve zorg.![]()
Wat win ik?
Snap nooit waarom mensen dan zo nodig foto's moeten makenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al bloederige bevallingsfoto's gezien
Die foto's ga ik hier toch niet serieus laten zien, gekkerd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al bloederige bevallingsfoto's gezien
heb je een mp3tag-programma?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar waar zet ik die nummers dan? In het veld 'artiest'?
gebakken?quote:
Pardon?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:10 schreef kres het volgende:
[..]
Ik geloof dat Samzz je dat kan vertellen ...
Ik weet het niet zeker..
Ehm nee, ik geloof het niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb je een mp3tag-programma?
Dan kun je wss eerst sorteren, dan automatisch een tracknummer toewijzen en vervolgens alle bestandsnamen aanpassen met het tracknummer voorop.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Pardon?ik ben hier de juriste he
Eigenlijk zeg ik het omdat ik spontaan klapperende eierstokken kreeg van dat kind toen ie opgedroogd wasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Die foto's ga ik hier toch niet serieus laten zien, gekkerd.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
wie van jullie ahd er eentotaal ruptuur
?
Yay!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:15 schreef STING het volgende:
[..]
You show good promise, my young Yukawan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |