Damnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:42 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Dus jij plugt je lul in je pc, zet 'm aan, en je hebt ook nog eens software ervoor?
Baas!
Door het gat van de CDspeler.quote:
Misschien praat je dan toch tegen je lul, kijk even goed zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij is ingeplugd, hij staat aan, pc zegt dat ie geïnstalleerd is...
Idd, dat guitar hero nummerquote:
Dat gat is 5,5CM doorsneequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Dan heb je een kleintje zeg?
Ik kan het begin. meer niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:44 schreef Graseter het volgende:
Dit nummer kan ik niet op mijn gitaar.
GRASETER, mag ik solliciteren en allemaal supertips geven om inkomsten te genereren?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:44 schreef Graseter het volgende:
Dit nummer kan ik niet op mijn gitaar.
Okay dat is inderdaad niet tof.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://onzradio.trooperz.nl/request.php
Typ nu eens 'wij' in, onderste resultaat.
Als iedereen nou eens zo'n leuke 'grap' zou uithalen, staat straks de database vol met dat soort ongein.
Ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:44 schreef Floxcie het volgende:
[..]
GRASETER, mag ik solliciteren en allemaal supertips geven om inkomsten te genereren?
Cultuurbarbaar.quote:
Dan heeft je lul een max doorsnee van 5.5 cm.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:44 schreef Floxcie het volgende:
[..]
GRASETER, mag ik solliciteren en allemaal supertips geven om inkomsten te genereren?
Das kleinquote:
Als je goede techniek hebt nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef Onorgineel het volgende:
Word zo'n drummer niet moe, vraag ik me dan altijd af
Ik vraag me eerder af of meneer Li niet moe wordt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef Onorgineel het volgende:
Word zo'n drummer niet moe, vraag ik me dan altijd af
Heeft ook geen nut.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay dat is inderdaad niet tof.
Je wilde toch kijken of je het kon doen dat je moet inloggen?
Mijn cd ding heeft niet eens een gatquote:
Alles kan kapot.quote:
Is zo, maar je moet continu bezig blijven, dus alsnog dodelijk vermoeiend lijkt me, plus als je een foutje maakt moet je direct dat ritme weer vindenquote:
Dat vind ik aardig wat hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan heeft je lul een max doorsnee van 5.5 cm.
Thank you captain obvious.
Trouw met me.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat niet rekt dat scheurt wel.
Nou, de gitarist heeft ook uithoudingsvermogen nodig!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Is zo, maar je moet continu bezig blijven, dus alsnog dodelijk vermoeiend lijkt me, plus als je een foutje maakt moet je direct dat ritme weer vinden
Dat zou wel helemaal top zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef TimKuik het volgende:
BBQSausage, ik heb een Fok user verificatie script. Nodig?
Scheurt het niet dan knapt het wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je wie, kan je bannen enzquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heeft ook geen nut.
Inloggen en een kutding plaatsen.
Te beginnen met FC Utreg?quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij ging toch al met Tim?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Moet ik even een nachtje over slapen.
quote:
Goed.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
A-kills moeten mogelijk zijn iigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je wie, kan je bannen enz![]()
Het is en blijft wel een soort van onderdeel van FOK! he![]()
Hihi ik zie het al voor me een ONZ Radio banmeldtopic
Kom je hier slapen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit is niet mijn radio, vriend.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is niet mijn winkel, vriend.
PIERENJAN, melden bij de servicebalie alstublieft.quote:
Dit is niet mijn quote, vriend.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is niet mijn winkel, vriend.
Nee. Er staat DJ Headhunterz.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
DJ HeadhunterBedoel je niet Headhunterz?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit is niet mijn quote, vriend.
2 Unlimited - Workaholicquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil trouwens Dance/house request voor 0-2 uur. bitte. anders draai ik een half uur duurend nr. van Neil Young
WAT!? IK SCHROK!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
WEBHAWK DOOR TOT 11UUR?!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
WEBHAWK DOOR TOT 11UUR?!
[ afbeelding ]
quote:
Hihi pierenjan, blijft een bazenbijnaamquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
PIERENJAN, melden bij de servicebalie alstublieft.
Ik herhaal PIERENJAN melden bij de servicebalie.
We weten het zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |