Ik snap je niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, dat je het even weet, war FOK! jij op?
quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sabrina Starke - A women's gonna try
Defected.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
op welke muziek zit jij te FOK!ken?
[..]
nou zomaar
ik nu i still haven't found what i'm looking forquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:20 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb nu al voor de 17de keer U2 - I will follow aanstaan. Maar fuck, wat een nummer
.
HIHI DAT RIJMT HAHAHAHAHAH ROFLquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:20 schreef tdrone het volgende:
ik luister vooral naar rock als ik FOK!
Defected... tis niet te hopen dat ie defect is als je FOK!tquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:21 schreef Oceanview het volgende:
Ik snap CC nu eindelijk, maar mijn antwoord is gelukkig het zelfde.
hihi een woordgarp.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HIHI DAT RIJMT HAHAHAHAHAH ROFL
[..]
Defected... tis niet te hopen dat ie defect is als je FOK!t
Your musical compatibility with Beachview is SUPERquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
http://www.last.fm/user/Beachview
CC bij Top Artists op 'Overall' klikken dan zie je wel waar ik van hou.
aha oke, tof!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
http://www.last.fm/user/Beachview
CC bij Top Artists op 'Overall' klikken dan zie je wel waar ik van hou.
We zijn vrienden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Beachview is SUPER
Music you have in common includes deadmau5, David Guetta, Adele, Inna and Keane.
Ok.
nehh, m'n ouders zitten naast mequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En post nu je geslachtsdeel
Pics van je mamaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
nehh, m'n ouders zitten naast me
Your musical compatibility with Beachview is LOWquote:
waarom?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee, ik blijf nog wel even maagd.
quote:
ik heb geen alst.fm profiel maar van de muziek kan ik nu al zeggen ook lowquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Beachview is LOW
Music you have in common includes Swedish House Mafia, David Guetta, Tim Berg, Flo Rida and Guru Josh Project.
Wij niet
maar jij bent meer van de hiphopquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Beachview is LOW
Music you have in common includes Swedish House Mafia, David Guetta, Tim Berg, Flo Rida and Guru Josh Project.
Wij niet
klopt, maar ik heb last fm al sinds oktober niet meer op m'n pc, dus het is wel een beetje verouderdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar jij bent meer van de hiphop
waar moest ik je dankbaar voor zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zoek wel een ander hoorondankbare hond
quote:
quote:
Allessssssquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
waar moest ik je dankbaar voor zijn?
Ik heb dat niet nodig, ik weet van mezelf al dat ik respect verdien van jouquote:
Daar heb je een punt, oke ik kom wel langs.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb dat niet nodig, ik weet van mezelf al dat ik respect verdien van jouq
hihih je zei ik komquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, oke ik kom wel langs.
1e is mooi 2e is aftreksel van word 2003quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef tdrone het volgende:
OV wat vind je eigenlijk van mijn plaatje in de OP?
Hoe is't met Bleachquote:
heuh die 2e heb ik wel heel veel moeite in gestokenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
1e is mooi 2e is aftreksel van word 2003
ik vind hem (persoonlijk) lelijk en vond de originele mooier.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
heuh die 2e heb ik wel heel veel moeite in gestoken
haha die 2e is gewoon ludiek want teal liet ons de hele tijd nieuwe zijn die hij had gemaakt.. en toen had ik voor de grap die voorgesteldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik vind hem (persoonlijk) lelijk en vond de originele mooier.
Ik ga iets leuks postenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik vind hem (persoonlijk) lelijk en vond de originele mooier.
ik kan wel iets fotosoepen maar alleen hij start niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha die 2e is gewoon ludiek want teal liet ons de hele tijd nieuwe zijn die hij had gemaakt.. en toen had ik voor de grap die voorgesteld
maar als je zelf nog fotosoep skills hebt zetten we die er anders in..
Ik ben niet de baasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is daar mis mee dan?
Met Bleach is het goedquote:
Ooh, dat is echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben niet de baas
[..]
Met Bleach is het goed![]()
Nu bij het stukje gekomen dat Ichigi vs Ulquiorra is
Maar heb nog 3 afleveringen... Daarna heb ik niks meer, rest is nog aan het downloaden en dat duurt nog wel een paar dagen, aangezien het 40 gig is
Gemengde gevoelens man..
doei tiedroonquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:39 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben wegmisschien nog tot straks
Cyaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:39 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben wegmisschien nog tot straks
Het gevecht is net begonnen, Ichigo heeft net al zijn Hollow shit gebruikt, en Ulquiorra heeft hem nu verrot gerost, dat paleis uit zeg maar... Ga zo verder kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ooh, dat is echt zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vet. Ik kwam bijna klaar toen dat gevecht afgelopen was
.
Mja, kun je echt niet via stream kijken? 40 gig duurt wel echt lang
.
Het vetste moet echt nog komen. Iets wat je niet gaat verwachtenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het gevecht is net begonnen, Ichigo heeft net al zijn Hollow shit gebruikt, en Ulquiorra heeft hem nu verrot gerost, dat paleis uit zeg maar... Ga zo verder kijken![]()
Misschien doe ik dat wel...
Full Hollow Ichigo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het vetste moet echt nog komen. Iets wat je niet gaat verwachten.
Neinquote:
Hmm.. Je maakt me nieuwgierigquote:
Uhm, geen idee. Ik keek per episode, geen idee welke episode bij welk seizoen hoortquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm.. Je maakt me nieuwgierig
Krijg ik dat nog te zien in seizoen 8?![]()
Of moet ik dat dan streamen
Okequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhm, geen idee. Ik keek per episode, geen idee welke episode bij welk seizoen hoort.
Ja wel wat harder dan de vorige keer hoor, toen vond ik er niks aanquote:
ja dat jij mij neukt als ik slaapquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja wel wat harder dan de vorige keer hoor, toen vond ik er niks aan
Je moet ook niet slapen als ik je wil neukenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja dat jij mij neukt als ik slaap
Ja nou, kom nou maar snel douchen dan laat ik je wel dingen zien.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je moet ook niet slapen als ik je wil neuken
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je moet ook niet slapen als ik je wil neuken
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja dat jij mij neukt als ik slaap
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja wel wat harder dan de vorige keer hoor, toen vond ik er niks aan
het was meer de bedoeling om je te lokken maar je bent al geweest dusquote:
quote:
Ja, vergeet je de seks nu zelfs?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
het was meer de bedoeling om je te lokken maar je bent al geweest dus
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
het was meer de bedoeling om je te lokken maar je bent al geweest dus
[..]
[ afbeelding ]
OM DIE VAN HEM LACH JE WEL HE JA IK KEN MIJN POSITIE ALWEER.quote:
Luttequote:
Tof!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
OM DIE VAN HEM LACH JE WEL HE JA IK KEN MIJN POSITIE ALWEER.
mijn 2e optie is juist altijd mobiel, die kan niet worden afgepakt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:
De film was zo brak... Heb maar weer stilletjes mijn iPod gepakt. Ben benieuwd hoe lang het duurt.
Wantquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mijn 2e optie is juist altijd mobiel, die kan niet worden afgepakt.
we wachten gespannen afquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:
De film was zo brak... Heb maar weer stilletjes mijn iPod gepakt. Ben benieuwd hoe lang het duurt.
Zit je in de buurt van jullie mam?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:
Ik zit altijd mobiel. Of in ieder geval 95% van de tijd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mijn 2e optie is juist altijd mobiel, die kan niet worden afgepakt.
Gewoon, dan stop ik hem in mijn zak.quote:
Ze zit tegenover me.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zit je in de buurt van jullie mam?
ik haal de 1% niet eens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit altijd mobiel. Of in ieder geval 95% van de tijd.
Whehequote:
En dan kan ze hem niet meer afpakkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gewoon, dan stop ik hem in mijn zak.
Pc wordt meestal netwerkkabel eruit getrokken
hahaha zero in je sig/ondertitel/ding/gevalquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Whehe.
[..]
En dan kan ze hem niet meer afpakken? Ik weet zeker als ons mam mijn telefoon wil hebben dat ze hem hoe dan ook krijgt.
ze? het is altijd 'hij' als ik verder op mobiel ga wordt daar weinig commentaar op gegeven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Whehe.
[..]
En dan kan ze hem niet meer afpakken? Ik weet zeker als ons mam mijn telefoon wil hebben dat ze hem hoe dan ook krijgt.
Jij noemt je moeder een hijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ze? het is altijd 'hij' als ik verder op mobiel ga wordt daar weinig commentaar op gegeven.
Mijn vader doet dat soort dingen altijd, mijn moeder heeft er bijna nooit problemen mee.quote:
Hihiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahaha zero in je sig/ondertitel/ding/geval
Oh zo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mijn vader doet dat soort dingen altijd, mijn moeder heeft er bijna nooit problemen mee.
Bob Marleyquote:
Meervoud van womanquote:
godver ik ben echt lekker bezig, ik kan niet meer typen,..womanquote:
Ouiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar hij zingt woman volgens mij?
Dat bedoelde ik dus. Dan klopt de TT toch ook niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar hij zingt woman volgens mij?
Nee, nu welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. Dan klopt de TT toch ook niet?
Krijg je nu een stijfje?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:23 schreef Zeroku het volgende:
Ik zie alleen maar oranje en blauwe bloo's.
tof!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:23 schreef Zeroku het volgende:
Ik zie alleen maar oranje en blauwe bloo's.
Neequote:
Verwarring alomquote:
TT klopt wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. Dan klopt de TT toch ook niet?
Even onthouden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Iedere man krijgt een stijfje van Bloo
Nahhquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Iedere man krijgt een stijfje van Bloo
okquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef Oceanview het volgende:
Owja in de douche was ik vergeten ondergoed mee te nemen, nu zit ik zonder
okeee....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef Oceanview het volgende:
En nu?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef Oceanview het volgende:
moet ik eigenlijk een gaan aantrekken, maar ik moet bekennen dat het eigenlijk best lekker zit.quote:
Ik bedoelde meer wat ik nu met die informatie moet maar omdat ik stiekem best lief en openminded ben... Ga eens naar een naturistencamping of naaktstrand.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
moet ik eigenlijk een gaan aantrekken, maar ik moet bekennen dat het eigenlijk best lekker zit.
Ik ga het eens uitproberen. Neem ik een foto van Bloo mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nu krijgt hij een stijfje van Bloo
haha doe dat, dan doe ik dat ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga het eens uitproberen. Neem ik een foto van Bloo mee.
Lutte vs. Bloo, de strijd om geilheid.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha doe dat, dan doe ik dat ook
Wie zou er winnen... dan doe jij het met oranje Bloo en ik met blauwe Blooquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lutte vs. Bloo, de strijd om geilheid.
maar ik heb er wel een broek over.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer wat ik nu met die informatie moet maar omdat ik stiekem best lief en openminded ben... Ga eens naar een naturistencamping of naaktstrand.
Heen en weer...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar ik heb er wel een broek over.
Als je zit wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Alsof het stilhangt als je loopt zonder onderbroek
nee, dan is ie juist hard en beweegt ie bijna niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet als je een stijfje krijgt
Dan gaat ie op hoor, en als hij weer slap wordt gaat ie weer neer, snap dat nouquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee, dan is ie juist hard en beweegt ie bijna niet.
ow zo ik dacht iets anders.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan gaat ie op hoor, en als hij weer slap wordt gaat ie weer neer, snap dat nou
nee als je wilt kun je het uitleggen in pee-em of dee-emquote:
Ik heb het allang uitgelegd hier wat ik bedoelde, de discussie is nu voorbijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee als je wilt kun je het uitleggen in pee-em of dee-em
okee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb het allang uitgelegd hier wat ik bedoelde, de discussie is nu voorbij
dat is niet echt iets om gefeliciteerd mee te worden.quote:
dierenliefhebber jeweetmaarnooit.quote:
quote:
Wat een binnenkomer!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef 92Merel het volgende:
Au, ik steek net mijn nagel vlak boven mijn oog omdat ik moest niezen
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Op dezen Zondagmorgen 16 Januari 2011, gaat CC slapen,
Truste Oceanview
truste Zero![]()
![]()
truste Lutte![]()
truste mereltje
Trusten, ik pas wel op CRE.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Truste Oceanview
truste Zero![]()
![]()
truste Lutte![]()
truste mereltje
Slaap lekker CCquote:Op zondag 16 januari 2011 00:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Truste Oceanview
truste Zero![]()
![]()
truste Lutte![]()
truste mereltje
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef 92Merel het volgende:
Om een of andere reden krijg ik door de TT 'no woman no cry' in mn hoofd
quote:
Hai Banny.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haaaaai!!Ik zit in de nachtbagger, eng hè? Hoe was de film?
Okay, mooizo!quote:Op zondag 16 januari 2011 00:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
!
Was wel leuk eigenlijk
(Ik had die film op RTL8 gekeken.. Stay alive)
Wuutquote:Op zondag 16 januari 2011 00:09 schreef Lutte het volgende:
Banny krijg jij een stijfje van Bloo? Volgens CC wel namelijk.
Gezelligquote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, mooizo!
Maar nu word ik dus naar bed gestuurd. Ja echt.
Weltrustenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef Lutte het volgende:
Oja ik werd naar bed gestuurd!
Kusjes en trusten!
Watjequote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb geen reet te doenIk wil een reet doen
Slaap lekker ruig stoppelbaardje van mequote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef Michhas het volgende:
Bob assholeJe dringt mijn SC binnen
Trusten![]()
Dit is een topic voor als je geen reet te doen hebtquote:
quote:
Daar ben ik immuun voor.quote:
Dit is voor de mensen die geen reet te doen hebben.quote:
Traantjes rollen over mijn wangquote:
Heb jij geen reet te doen dan? Zullen we een gepaste hobby voor je bedenken?quote:
Homo.quote:
carequote:Op zondag 16 januari 2011 01:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niets mis met homo's. Mijn zoon wordt later homo
okquote:
Hij zou goed in mijn vriendengroep passen. Dan zouden we gezellig met z'n tweetjes leuke dingen doen en allesquote:
Zoals sjoelen?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij zou goed in mijn vriendengroep passen. Dan zouden we gezellig met z'n tweetjes leuke dingen doen en alles
Wel met een blinddoek om. Ik hou van spannende spelletjes namelijk.quote:
Wow, kinky!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wel met een blinddoek om. Ik hou van spannende spelletjes namelijk.
Ik hou wel van kinky spelletjes. Ga jij naar de gayparade dit jaar?quote:
Geen idee, vast welquote:Op zondag 16 januari 2011 01:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hou wel van kinky spelletjes. Ga jij naar de gayparade dit jaar?
Ga je ook halfnaakt sexy op zo'n boot dansen?quote:
Persoonlijk vind ik dit niet zo mooi. Maar toch heb ik liefde voor je hoorquote:
Hij is lelijk ik deed mijn ogen dicht en ging met mijn muis heen en weer.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit niet zo mooi. Maar toch heb ik liefde voor je hoor
Ik miste man. Nu moet je weer terug komen toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:28 schreef Oceanview het volgende:
maar happy heeft mij aangeraakt voel ik dus ik ben nu slapen
hell no!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga je ook halfnaakt sexy op zo'n boot dansen?Ik wil foto's zien van jou in hotpants
Jammer..ik had graag naast je gestaan op die boot..beetje tegen elkaar aan schuren enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |