Ik snap je niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, dat je het even weet, war FOK! jij op?
quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sabrina Starke - A women's gonna try
Defected.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
op welke muziek zit jij te FOK!ken?
[..]
nou zomaar
ik nu i still haven't found what i'm looking forquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:20 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb nu al voor de 17de keer U2 - I will follow aanstaan. Maar fuck, wat een nummer
.
HIHI DAT RIJMT HAHAHAHAHAH ROFLquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:20 schreef tdrone het volgende:
ik luister vooral naar rock als ik FOK!
Defected... tis niet te hopen dat ie defect is als je FOK!tquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:21 schreef Oceanview het volgende:
Ik snap CC nu eindelijk, maar mijn antwoord is gelukkig het zelfde.
hihi een woordgarp.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HIHI DAT RIJMT HAHAHAHAHAH ROFL
[..]
Defected... tis niet te hopen dat ie defect is als je FOK!t
Your musical compatibility with Beachview is SUPERquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
http://www.last.fm/user/Beachview
CC bij Top Artists op 'Overall' klikken dan zie je wel waar ik van hou.
aha oke, tof!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
http://www.last.fm/user/Beachview
CC bij Top Artists op 'Overall' klikken dan zie je wel waar ik van hou.
We zijn vrienden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Beachview is SUPER
Music you have in common includes deadmau5, David Guetta, Adele, Inna and Keane.
Ok.
nehh, m'n ouders zitten naast mequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En post nu je geslachtsdeel
Pics van je mamaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
nehh, m'n ouders zitten naast me
Your musical compatibility with Beachview is LOWquote:
waarom?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee, ik blijf nog wel even maagd.
quote:
ik heb geen alst.fm profiel maar van de muziek kan ik nu al zeggen ook lowquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Beachview is LOW
Music you have in common includes Swedish House Mafia, David Guetta, Tim Berg, Flo Rida and Guru Josh Project.
Wij niet
maar jij bent meer van de hiphopquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Beachview is LOW
Music you have in common includes Swedish House Mafia, David Guetta, Tim Berg, Flo Rida and Guru Josh Project.
Wij niet
klopt, maar ik heb last fm al sinds oktober niet meer op m'n pc, dus het is wel een beetje verouderdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar jij bent meer van de hiphop
waar moest ik je dankbaar voor zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zoek wel een ander hoorondankbare hond
quote:
quote:
Allessssssquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
waar moest ik je dankbaar voor zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |