doe ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké. Maar je moet nog even doorposten he.
Niet verkeerd, niet wow, maar niet bahquote:
heb al een TTquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet verkeerd, niet wow, maar niet bah
bla bla blaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké. Maar je moet nog even doorposten he.
ze gaan een verkiezing in A'dam Zuid houdenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie, wat, hoe? Ik heb de Backstage uitgezet.
Ik kende haar voor WIDM niet, vond haar even 5 minuutjes irritant maar ik vind haar echt grappig. Lekker lomp en zo.quote:
hier doet ie het goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:46 schreef Ooi86 het volgende:
Nou, die stream gaat bij mij om de 5 sec kapot
Ja, ik volg het half, zei een doos ja met carnaval ga je altijd met iedereen op de bek enozquote:
nou dat is echt het doel van carnaval, alleen gebeurd het wel veel, omdat mensen nogal wat bier drinkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik volg het half, zei een doos ja met carnaval ga je altijd met iedereen op de bek enoz
Kan het dus mishebben, maar ik had echt iets van wtf
Nou ik heb het met carnaval nog nooit meegemaakt. Ja er komen er wel veel van buiten het zuiden om te scoren helaas. Maar het hoort er echt niet bij wmbquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou dat is echt het doel van carnaval, alleen gebeurd het wel veel, omdat mensen nogal wat bier drinken
dat kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou ik heb het met carnaval nog nooit meegemaakt. Ja er komen er wel veel van buiten het zuiden om te scoren helaas. Maar het hoort er echt niet bij wmb
Lekker wat voor thee cee?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
We have a connection.
Zo, even thee zetten en twee sjoklaaikes vatten.
mah ceeke ik wit ffkes nie wat gij nou bedoeldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Sjoklaaikes! Jij bent de andere brabo hier, da moete gij toch snappe!
AAAAAAAAAN TAAAFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!!!!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:06 schreef alors het volgende:
Dat wijf met dr haar moet echt kapot hoor, wat een kutrecl;ame
Van die sjoklaaikes, van Côte d'Or! Die zèn lekker zeetie.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
mah ceeke ik wit ffkes nie wat gij nou bedoeld
amaai ceeke gij wit wel wa lekker isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Van die sjoklaaikes, van Côte d'Or! Die zèn lekker zeetie.
Oh ja, die. Ik snap ook totaal de connectie van dat kind met die soep niet, behalve het feit dat ze allebei knaloranje zijn. Slaat de plank compleet mis, dit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
AAAAAAAAAN TAAAFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!!!!!!
hij is ook zo niet grappig
chocoladetheequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Van die sjoklaaikes, van Côte d'Or! Die zèn lekker zeetie.
dankjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:08 schreef Cee het volgende:
Nou, hup hup, roos85 jij mag 't nieuwe topic starten.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, gek, niet in m'n thee! Ik ken m'n grenzen.
dat was wel de vraag gekkiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |