das goed, kom maar opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Vechten?
(ik zit in text only, kan geen aardige PI erbij doen!)
OKeequote:
quote:Hihi, Kim-Lian heeft een vibo-stoel.
En geef hem eens ongelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:26 schreef roos85 het volgende:
Willem zit echt te geilen op die mannen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Willem heeft graag de touwtjes het zweepje in handen.
Hij niet alleenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:26 schreef roos85 het volgende:
Willem zit echt te geilen op die mannen
Ja, die vond ik ook het best!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat Kelvin in de sing-off komt, samen met Dennis (niet de docent Ned)
Roman, Mischa en Ruud vond ik erg sterk.
Pools bier?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef Bos81 het volgende:
Even kijken of dat Poolse bier, wat ik vandaag bij de c1000 heb gekocht, lekker is
vooral Jorrrrrrrrissssquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:30 schreef alors het volgende:
Ik kan jullie Bij Ons in de PC aanraden
Roman heeft wel een leuk koppie vind ik. Op mij maakt hij ook indruk als hij zijn mond houdtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Nu vind ik Alsof je bij me bent sowieso een prachtig nr. Weet niet of Roman ook zo'n indruk gemaakt zou hebben als 'ie wat anders had gezongen.
Volledig objectief ga ik dus voor Mischa als beste van deze aflevering.
Ik houd wel van nieuwe producten uit proberen, dus even kijken. Jupiler ken ik inmiddels wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Pools bier?
je had beter Jupiler kunnen kopen
Maar geen Zorro-hoofd, vind ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Roman heeft wel een leuk koppie vind ik. Op mij maakt hij ook indruk als hij zijn mond houdt
okequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik houd wel van nieuwe producten uit proberen, dus even kijken. Jupiler ken ik inmiddels wel.
Joris? Je bedoelt niet Jort?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar geen Zorro-hoofd, vind ik.
En ik ga ook naar Joris kijken! Benieuwd hoeveel 'vrienden' 'ie al gemaakt heeft in Parijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |