jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
soepele en kokette heupen? zei hij dat nou?
heb het ook niet goed gehoordquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:11 schreef Viking84 het volgende:
Kut, ik heb even gemist wat Pia zei.
ik vind marijn lijken op de tweeling van TVOHquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Nou, Kelvin mag wel weg.
Ik ben sowieso een sucker voor mooie gevoelige liedjes, dus iedereen die dat doet (zoals Roman dus) heeft een streepje voor op mij. Marijn heeft een te gladde uitstraling om Zorro te kunnen zijn, vind ik. Hij doet me aan iemand denken, maar ik weet niet aan wie.
Ze zei dat Roman hier uiterst integer mee om was gegaan en dat het niet zijn, maar de keuze van het programma was om begrafenis/vader te vermelden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb het ook niet goed gehoord
stomme Fritsie brak d;r zin nog af ook
Maar wel dikke kans dat dit de laatste keer wasquote:
Kwam er op neer dat de productie besloten heeft om er zo'n tranentrekker van te maken door te noemen dat Ronan het ook op de begrafenis heeft gezongen. Hij is daar zelf niet mee te koop gaan lopen.quote:
Tijdens zijn nummer dacht ik ook maar 1 ding: kut, daar gaat m'n prono.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar wel dikke kans dat dit de laatste keer was
Ik vind hem wat weg hebben van Jan Joost van Gangelenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Nou, Kelvin mag wel weg.
Ik ben sowieso een sucker voor mooie gevoelige liedjes, dus iedereen die dat doet (zoals Roman dus) heeft een streepje voor bij mij. Marijn heeft een te gladde uitstraling om Zorro te kunnen zijn, vind ik. Hij doet me aan iemand denken, maar ik weet niet aan wie.
okequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zei dat Roman hier uiterst integer mee om was gegaan en dat het niet zijn, maar de keuze van het programma was om begrafenis/vader te vermelden.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind hem wat weg hebben van Jan Joost van Gangelen
Marijn dan
Vind het tot nu toe z'n beste! Nog niet geweldig, maar oké.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:15 schreef Merel het volgende:
Voor iemand zonder ervaring vind ik dit best goed hoor!
Verre van de beste zelfs.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind het tot nu toe z'n beste! Nog niet geweldig, maar oké.
voor mij ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef Cee het volgende:
Carlo Boszhard heeft Erwin van Lambaart voor me verpest.
Zo zien ze er wel uit jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:17 schreef Ooi86 het volgende:
Die broers zijn echt van die eencellige voetbaldebieltjes....
Haha, ja dat heb ik ook, maar dat maakt het des te leuker!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
voor mij ook.
ik kan niet naar die man kijken, zonder aan Carlo te denken
Ik vind die parodie zooo slehctquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef Cee het volgende:
Carlo Boszhard heeft Erwin van Lambaart voor me verpest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |