Alles beter dan hoe het nu is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar als je hem samplet, zie je het niet
Goeden bierkeuze welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:08 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Die kan je veel beter vullen met
[ afbeelding ]
w?quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:08 schreef Swomp het volgende:
klinkt koelkast slechter dan normaal (doffer) of ligt het aan mij ???
dat meots ctrl+v zijn ... wou ook nog even een fipo scoren dus dat ging misquote:
LOL Dat moet graseter zijn zegt iequote:
Haha.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
M'n vader kwam binnen tijdens die jingle.
Als je wilt raden kan dat per DM (niet PM) naar webhawkjuh.quote:Thomas over het weer: "Het regent niet maar toch regent het. én de zon schijnt!".
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
M'n vader kwam binnen tijdens die jingle.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef utopie het volgende:
[..]
mijn nichtje die achter de playstation zit
Geeft niet Dora is jouw moeder.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef utopie het volgende:
[..]
Jouw familie kan dat inmiddels wel hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef utopie het volgende:
[..]
Jouw.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jou familie kan dat inmiddels wel hebben.
ik haat die mensen met hun lelijke snorquote:
Ik drink het meeste bier wel, maar het liefste heb ik toch de Grolsch plop- beugelflessen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goeden bierkeuze wel![]()
* Huppelmuts hoopt dat ezechielk niet opeens sneaky het topic in komt![]()
Slechte muziek voor mijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef TrollenFTW het volgende:
Waarom hebben we zo weinig luisteraars..?
iedereen is zuipen in de kroegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik drink eigenlijk altijd Grolsch en anders Hertog Jan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Ik drink het meeste bier wel, maar het liefste heb ik toch de Grolsch plop- beugelflessen.
We moeten meer fokkers bereiken ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef TrollenFTW het volgende:
Lol bij mijn kroeg wordt het rond 1 uur pas leuk hoorquote:
Hertog Jan van de tapquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk altijd Grolsch en anders Hertog Jan.
Bier moet in een fles, anders vind ik het niet lekkerquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:15 schreef Dalando het volgende:
RabobrankBrankpasje
Brankverzekering
Brankrekenening
of ze is gewoon erg professioneelquote:
heb em even geupload:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:16 schreef Gronkel het volgende:
Kan ik het interview met Zanger Petro ergens terugluisteren? Ik ontdek nu pas dat mijn idool donderdag bij jullie in de uitzending is geweest.
Bebranktquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:18 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
heb em even geupload:
http://www.mediafire.com/?7785ugr7af9x9nl
Fijn om te horen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JazekerZe vonden m mooi.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:22 schreef Graseter het volgende:
Ach je kent mijn motto. Neuken met schapen, anders gewoon branken.
lindstromquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie gaat flips laten kreunen morgen?
telefoongids > brank > 1e nummerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:24 schreef utopie het volgende:
goed nummer, wat is het nummer hiervan?
ik bedoel dit liedjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
telefoongids > brank > 1e nummer
Ja dus? Ik wil het levend houden, niemand mag het vergeten. Vooral flips niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
Huppel, het staat ook gewoon in de OP:
A.S ZONDAG 16 JAN GAAT FLIPPIEE LIVE KREUNEN IN DE UITZENDING VAN LINDSTRĜM.
een slipsnifter!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef Swomp het volgende:
die vrouw nu helemaal blij aan iedereen vertellen dat ze op de radio was en wat gewonnen heeft
ja nee, maar het is toch vetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef mc-Piel het volgende:
.. mensen die serieus denken dat ik denk dat dit live is
..
Soortvan je kan de rabobrank nog bellen om kwart over 8..
Dit is live, alleen sommige gesprekken zijn eerder opgenomen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef mc-Piel het volgende:
..
Die Brank was live hoor...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef mc-Piel het volgende:
..
Die was dan ook niet live, dit welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef mc-Piel het volgende:
..
ik dacht dat je het niet wistquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dus? Ik wil het levend houden, niemand mag het vergeten. Vooral flips niet.
Nee vergeten doet ze niet, ze is druk met smoezen verzinnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht dat je het niet wistEn reken maar dat ze het niet vergeet...
Ik kan niet wachten!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik draai zometeen bloemschikbedrijf De Rank, die is ook NIET LIVE![]()
Was vanmiddag voor 17u
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten!
Je hebt wel een goeie radiostem man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |