Alles beter dan hoe het nu is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar als je hem samplet, zie je het niet
Goeden bierkeuze welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:08 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Die kan je veel beter vullen met
[ afbeelding ]
w?quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:08 schreef Swomp het volgende:
klinkt koelkast slechter dan normaal (doffer) of ligt het aan mij ???
dat meots ctrl+v zijn ... wou ook nog even een fipo scoren dus dat ging misquote:
LOL Dat moet graseter zijn zegt iequote:
Haha.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
M'n vader kwam binnen tijdens die jingle.
Als je wilt raden kan dat per DM (niet PM) naar webhawkjuh.quote:Thomas over het weer: "Het regent niet maar toch regent het. én de zon schijnt!".
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
M'n vader kwam binnen tijdens die jingle.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef utopie het volgende:
[..]
mijn nichtje die achter de playstation zit
Geeft niet Dora is jouw moeder.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef utopie het volgende:
[..]
Jouw familie kan dat inmiddels wel hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef utopie het volgende:
[..]
Jouw.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jou familie kan dat inmiddels wel hebben.
ik haat die mensen met hun lelijke snorquote:
Ik drink het meeste bier wel, maar het liefste heb ik toch de Grolsch plop- beugelflessen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goeden bierkeuze wel![]()
* Huppelmuts hoopt dat ezechielk niet opeens sneaky het topic in komt![]()
Slechte muziek voor mijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef TrollenFTW het volgende:
Waarom hebben we zo weinig luisteraars..?
iedereen is zuipen in de kroegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik drink eigenlijk altijd Grolsch en anders Hertog Jan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Ik drink het meeste bier wel, maar het liefste heb ik toch de Grolsch plop- beugelflessen.
We moeten meer fokkers bereiken ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef TrollenFTW het volgende:
Lol bij mijn kroeg wordt het rond 1 uur pas leuk hoorquote:
Hertog Jan van de tapquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk altijd Grolsch en anders Hertog Jan.
Bier moet in een fles, anders vind ik het niet lekkerquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:15 schreef Dalando het volgende:
RabobrankBrankpasje
Brankverzekering
Brankrekenening
of ze is gewoon erg professioneelquote:
heb em even geupload:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:16 schreef Gronkel het volgende:
Kan ik het interview met Zanger Petro ergens terugluisteren? Ik ontdek nu pas dat mijn idool donderdag bij jullie in de uitzending is geweest.
Bebranktquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:18 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
heb em even geupload:
http://www.mediafire.com/?7785ugr7af9x9nl
Fijn om te horen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
JazekerZe vonden m mooi.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:22 schreef Graseter het volgende:
Ach je kent mijn motto. Neuken met schapen, anders gewoon branken.
lindstromquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie gaat flips laten kreunen morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |