Ik vrees dat wij tweeen nog wel een weekje bij kunnen boeken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:56 schreef Kally het volgende:
Symphie
JJH jij ziet Zwabber in maart, en ik weet 100% zeker dat jullie gaan kletsen en blijven kletsen
En anders regel ik nog wel een meet bij mij thuis weer
Oke gelukkig maar, we maakten ons een beetje zorgen enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet. hier.
Ik had even druk genoeg met mezelf, maar ondertussen staat alles weer op de rails.
Sowwy.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke gelukkig maar, we maakten ons een beetje zorgen enzo
Een harige kastquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zorro wilt niet uit de kast komen
Juist wel, hij zoekt melk bij Lynxie, en soms op de meest (kuch) vreemde plaatsenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zorro wilt niet uit de kast komen
O ja echt, typisch kattenquote:
Ik kan ook geen wasmand even op de bank laten staan. Dan zit er binnen 5 minuten minstens ééntje in.quote:
Die Simone?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:01 schreef Kally het volgende:
WTF Miran wat is de Engelse uitspraak van die meiden bij pop slecht
Die rode jurkquote:
1 van mij loopt altijd over het onderste rekje van mijn droogrekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan ook geen wasmand even op de bank laten staan. Dan zit er binnen 5 minuten minstens ééntje in.
Ze is vergeleken die andere 2 niet echt goed neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik vind het onterecht dat ze in de finale staat
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:07 schreef JJH het volgende:
Mijn vrouwelijke kant komt bovendrijven, ik heb geen idee welk overhemd ik vanavond aan wil.
als je jezelf toch al vrouwelijk voelt, neem dan je roze overhemdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:07 schreef JJH het volgende:
Mijn vrouwelijke kant komt bovendrijven, ik heb geen idee welk overhemd ik vanavond aan wil.
Ik heb teveel.quote:
Of lila.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je jezelf toch al vrouwelijk voelt, neem dan je roze overhemd
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb teveel.Effen, met een streepje, een ruitje, en dan ook nog verschillende kleuren.
Ik denk dat ik voor een effen ga.
Terwijl ik dit typ denk ik: Daar gaat mijn laatste beetje mannelijk door het putje.
Lekker wiefke ben je tochquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb teveel.Effen, met een streepje, een ruitje, en dan ook nog verschillende kleuren.
Terwijl ik dit typ denk ik: Daar gaat mijn laatste beetje mannelijk door het putje.
en welke kleur nagellak neem je daar bij?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
oh niet gezienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij was alleen niet zo goed
ben bedoel je?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef JJH het volgende:
Ik las vandaag ergens op twitter dat Dean 2x zo veel gedownload word dan de nummer 2. Het is dus eigenlijk al een uitgemaakte zaak.
net als bij the voicequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef JJH het volgende:
Ik las vandaag ergens op twitter dat Dean 2x zo veel gedownload word dan de nummer 2. Het is dus eigenlijk al een uitgemaakte zaak.
Nee maar een heel moeilijk nummer, en ik vond Sharon er ook een paar keer naast zittenquote:
Ben is van TVOHquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:27 schreef JJH het volgende:
[..]
van tvoh. Dus Dean.
Jullie hebben het niet over tvoh?
Ik zit toch zo op m'n plekkie in TAL.
Ben is van TVOHquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:27 schreef JJH het volgende:
[..]
van tvoh. Dus Dean.
ben is van TVOHquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:27 schreef JJH het volgende:
[..]
van tvoh. Dus Dean.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben is van TVOH
Dean is van Popstars
quote:
quote:
Ja ze zit er alleen nu al vet naastquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
Simone gaat wel een mooi nummer doen
Ik zat hardop te lachenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zei al, ik zit hier zo lekker op m'n plekkie.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zei al, ik zit hier zo lekker op m'n plekkie.
Gelukkig zijn wij er danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
nee ik dan, ik ken niemand van die mensen, luister geen muziek die in de buurt komt en heb zelfs een hartgrondige hekel aan talentenjachten
Ik las benquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef JJH het volgende:
Bert denkt dat ie zielig is. Die zit me toch een potje dramatisch voor de keukendeur te mauwen.
Daarom hebben wij ook zoveel gespreksstof.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
nee ik dan, ik ken niemand van die mensen, luister geen muziek die in de buurt komt en heb zelfs een hartgrondige hekel aan talentenjachten
Waarom denkt hij dat?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef JJH het volgende:
Bert denkt dat ie zielig is. Die zit me toch een potje dramatisch voor de keukendeur te mauwen.
Ik kijk ook zelden meerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Daarom hebben wij ook zoveel gespreksstof.
Lila.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awww Bertjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat ie nét de laatste brokjes uit de bak heeft gegeten.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Lila.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk
Ik hou van Lila
Dan doe je het toch niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
ik baal, ik had andere snaren op m'n gitaar gedaan, en nu moet ik em opnieuw intoneren, kutwerk
het vervelende is, als je gitaar niet geintoneerd is, en je stemt hem, klinkt hij alleen zuiver zolang je geen fretten indrukt, omdat je je snaren wel zuiver opspant, maar je de brug moet verstellen aan de nieuwe snarenquote:
Bartquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:40 schreef Graseter het volgende:
Met ONZ radio mochten we zelf een nummer uitkiezen die we gingen bellen.
Ik had meneer Appel uitgekozen. Neemt hij op "Met Aart Appel."![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:40 schreef Graseter het volgende:
Ja het staat aanquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:40 schreef Graseter het volgende:
Ik snap het een beetje geloof ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het vervelende is, als je gitaar niet geintoneerd is, en je stemt hem, klinkt hij alleen zuiver zolang je geen fretten indrukt, omdat je je snaren wel zuiver opspant, maar je de brug moet verstellen aan de nieuwe snaren
Hij had volgens mij vrij vandaag.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bart
Ik ben niet aan het luisteren.... gaat Paul om 0:00 uur weer draaien
damn.... dat is echt jammerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij had volgens mij vrij vandaag.
Werksequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:45 schreef JJH het volgende:
Ik denk hè, dat ik eerst maar eens even de auto voor de bus ga ruilen.
Mensen, tot later.
de meest makkelijke vergelijking die ik heb gehoord is die met een harpquote:
En daar ben ik bijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker
Ik kijk uit naar een wijntje, volgens mij ben ik na 2 glazen al bezopen
Uiteraardquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan heb ik in ieder geval iemand die op mij let
ja joh die jury is gekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:03 schreef Kally het volgende:
Ligt het nou aan mij, ze zat er toch echt een paar keer flink naast
Ja en dan nog een keer mee moeten doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Sharon is wel supergoed natuurlijk.... maar ze heeft al een keer X Factor gewonnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |