Nee kijk. Een durpje hier verderop zit een lunchroom gerund door mensen met het Downsyndroom en die heet Frekies. En hier in Veghel heet ie Brownies en Downies (ja echt).quote:
Watte?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:53 schreef tdrone het volgende:
Lutte ik hoef dat echt niet te weten hoor
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee kijk. Een durpje hier verderop zit een lunchroom gerund door mensen met het Downsyndroom en die heet Frekies. En hier in Veghel heet ie Brownies en Downies (ja echt).
Dat vraag je aan een frikandel fan?quote:
Ja duh, dat zie je toch, ik lust wel worstquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat vraag je aan een frikandel fan?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat vraag je aan een frikandel fan?
Ik ben niet geselecteerdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb je al een mail terug van dinsdag?
aawh jammerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Madiwodovrijdagshow met VOH-kandidaten
kom je ook op TC Bosquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:00 schreef Bos81 het volgende:
Op het terrein van de lokale GGZ hier zit ook een lunchroom waar clienten de zaak runnen (wel onder leiding van iemand anders) In de gebakken peer. Kun je erg lekker lunchen.
ik krijg honger door jou bosquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:00 schreef Bos81 het volgende:
Op het terrein van de lokale GGZ hier zit ook een lunchroom waar clienten de zaak runnen (wel onder leiding van iemand anders) In de gebakken peer. Kun je erg lekker lunchen.
hoe heet het??quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:21 schreef tdrone het volgende:
hier hebben ze ook een restaurant waar jongeren met problemen enzo kunnen leren/werken
daar kun je echt lekker eten en ook zien hoe het gemaakt word door middel van cameras in de keuken
oke interessantquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:26 schreef tdrone het volgende:
talentino
en de gene die er werken heten dan talenten
Ja zeker tof. Wel klein, maar zo gezelligquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik krijg honger door jou bos
wel tof
Was jij niet weg?quote:
zal ik dan ff -1 zeggen zodat we goed zitten?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij ook!
1000
Benny: +1
cc: +2
---------------
Totaal: +3
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij ook!
1000
Benny: +1
cc: +2
---------------
Totaal: +3
hahaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moet je me weer voor schut zetten
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet met mijn pik denk, anders had ik nu een hersenbloeding
Gadver bennyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laat maar.. was ene foute opmerking![]()
Ik snap hem niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laat maar.. was ene foute opmerking![]()
OMG is het een complot?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gadver benny
Komt het door Lutte dat er zoveel bloed naartoe stroomt?
?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
OMG is het een complot?
Eerst die PM van Benny en nu dit.
Neeehhee... jij zegt dat ik ongesteld benquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gadver benny
Komt het door Lutte dat er zoveel bloed naartoe stroomt?
ooooow, oke, ik dacht iets andersquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neeehhee... jij zegt dat ik ongesteld ben
hoofd > pik > ongesteld
Ooh kut.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:02 schreef tdrone het volgende:
benny als je augurken hebt gegeten ben je zwanger
neuh ik zei dat Benny ongesteld was, bloed-pik-hersens-hersenbloeding maar ik dacht als er bloed naartoe stroomt staat ie stijf, dus ik dacht dat het over jou gingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
Ik snap hem nog steeds niet.
Ik ben zó vijftien.
Zo dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:03 schreef Lutte het volgende:
Ik snap hem nog steeds niet.
Ik ben zó vijftien.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neuh ik zei dat Benny ongesteld was, bloed-pik-hersens-hersenbloeding maar ik dacht als er bloed naartoe stroomt staat ie stijf, dus ik dacht dat het over jou ging
dan heb ik nu een hersenbloedingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo dan?
Dat was ooit bij de lama's ofzo... was een grap.
Vrouwen die met iedereen het bed induiken, denken met hun doos(hersenen). Maandelijks ongesteld, elke maand een hersenbloeding(bloeding)
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:05 schreef Lutte het volgende:
Ik snap ze! Allebei de uitleggen! Ik moest die van Benny wel drie keer lezen en even uittekenen. Dus nu ga ik de grap van Benny even teruglezen om te kijken of ik er nu wel om moet lachen.
Goffer... ik moest lachenquote:
OMGquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef Lutte het volgende:
Nog een cool rekensommetje:
Ideale pijphoogte en lichaamslengte?
Ik zal wel weer te simpel denken ofzo... Maar anders ga je toch gewoon op bed liggen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En, kan Lutte ermee door volgens dat sommetje?
ik wilde wat zeggen maar ik bespaar je de detailsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal wel weer te simpel denken ofzo... Maar anders ga je toch gewoon op bed liggen?
PM maar even, ik weet toch alles al.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde wat zeggen maar ik bespaar je de details![]()
Ja dat kan ook
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
dan heb ik de perfecte lengte
Bij die luie zak dus in de autoquote:
Fijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij die luie zak dus in de auto. Onder de stoel.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:05 schreef 08gnoT. het volgende:
Je kunt ook iemand van 1m20 zonder benen zoeken
Of.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Beetje Bison om het te lijmen?
Ik ken ook wel iets wat goed plakt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Beetje Bison om het te lijmen?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:20 schreef Zeroku het volgende:
Fuck, nu heb ik ook nog honger. Om 4 uur al moeten eten
.
Neem een frikandelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:20 schreef Zeroku het volgende:
Fuck, nu heb ik ook nog honger. Om 4 uur al moeten eten
.
Neee godverdomme zeroquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ken ook wel iets wat goed plakt.
Ja. Zal wel goed zijn voor mijn buik.quote:
[..]
*proest*quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Zal wel goed zijn voor mijn buik.
Lekker met mayonaise... door jullie kan ik nooit meer normaal een frikadel etenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Zal wel goed zijn voor mijn buik.
[..]
quote:
quote:
En dan zie je een kroket. En die gaat open, en allemaal ragout eruit. En..enn..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lekker met mayonaise... door jullie kan ik nooit meer normaal een frikadel eten
Daar heb ik nog een mooi verhaal over...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lekker met mayonaise... door jullie kan ik nooit meer normaal een frikadel eten
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan zie je een kroket. En die gaat open, en allemaal ragout eruit. En..enn..
Vertelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een mooi verhaal over...
Oke is goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Typen doet te veel zeer...Herinner me eraan!
Kun je het niet met iets anders typen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Typen doet te veel zeer...Herinner me eraan!
vrouwen hebben dat niet zeroquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je het niet met iets anders typen?
Mijn lul? Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vrouwen hebben dat niet zero
Engquote:
Wat, lange nagels?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vrouwen hebben dat niet zero
Misschien wil Benny hem uitlenen.quote:
WA JONGE. KOMTERUIT DAN.quote:
Ik bedoelde een lul zeroquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat, lange nagels?
[..]
Misschien wil Benny hem uitlenen.
Oh, ik kan dat vanaf hier niet zien, wie er wel en geen plasorgaan bezitten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik bedoelde een lul zero
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat, lange nagels?
[..]
Misschien wil Benny hem uitlenen.
Zolang Benny geen homo is kun je ervan uitgaan dat ik geen lul heb.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, ik kan dat vanaf hier niet zien, wie er wel en geen plasorgaan bezitten.
Wel als ze hem ondersteund.quote:
Dat weet je dondersgoedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, ik kan dat vanaf hier niet zien, wie er wel en geen plasorgaan bezitten.
Okay, even noterenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zolang Benny geen homo is kun je ervan uitgaan dat ik geen lul heb.
Hoe danquote:
Ik heb wel een luk hoor, alleen geen idee waar die zit. Wil je helpen zoeken Benny?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NORMALE vrouwen hebben geen luk
Hmm, okay. Even onthoudenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NORMALE vrouwen hebben geen lul
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb wel een luk hoor, alleen geen idee waar die zit. Wil je helpen zoeken Benny?
joah!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb wel een luk hoor, alleen geen idee waar die zit. Wil je helpen zoeken Benny?
Ik hoef niet te controleren of ik er een heb, ik ben geen normale vrouw.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga maar eens controleren
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
joah!
ondekkingsreis met Lutte
(dat klinkt een stuk beter dan een aflevering van Dora!)
Ik bedoelde bij een normale vrouw sukkolquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik hoef niet te controleren of ik er een heb, ik ben geen normale vrouw.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik hoef niet te controleren of ik er een heb, ik ben geen normale vrouw.
'Het lukte, het lukte, het lukte, yeah!' krijgt opeens een heel andere betekenis.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
joah!
ondekkingsreis met Lutte
(dat klinkt een stuk beter dan een aflevering van Dora!)
Noem er eens een paar?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij een normale vrouw sukkol
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Het lukte, het lukte, het lukte, yeah!' krijgt opeens een heel andere betekenis.![]()
echt, ik ga een kamer voor jullie boeken als het voor 10 uur niet gedaan isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Het lukte, het lukte, het lukte, yeah!' krijgt opeens een heel andere betekenis.![]()
Steegje werkt ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dit gaat niet goedkomen, al een kamer geboekt?
Nog een half uurtje Lutte... we kunnen hetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
echt, ik ga een kamer voor jullie boeken als het voor 10 uur niet gedaan is
okquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
echt, ik ga een kamer voor jullie boeken als het voor 10 uur niet gedaan is
Je kan er ook op liggenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
ok
Wel een tweepersoonsbed anders pleur ik er uit. Iets met steamy hot enzo.
Dat je het kunt dat weet ik wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog een half uurtje Lutte... we kunnen het![]()
!
Ik ken iemand hè, en die is ontmaagd in een wc-hokje in Frankrijk door een Franse junk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de 1e keer moet op een bed, dat is verplicht
Weet je wat er nog meer slap is xDDDdddddddddquote:
Ok. Wil je de PD-versie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Probeer het zou ik zeggen, mijn PM box staat open
Die zal-ie iig niet meer vergetenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ken iemand hè, en die is ontmaagd in een wc-hokje in Frankrijk door een Franse junk.
maar Fransen zijn raarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ken iemand hè, en die is ontmaagd in een wc-hokje in Frankrijk door een Franse junk.
Jouw lul niet iigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet je wat er nog meer slap is xDDDddddddddd
Bron?quote:
ik zit aan het brand bierquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb een blikje Tyskie (Pools bier) opengetrokken. Ben benieuwd
Link.quote:
Italian coffee met amaretto is zo lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zit aan het brand bier
dat is lekker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik ben blond, vergeef meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Gebruik het als tegenargument, zeg; Ron mag wel gameboyen en ik niet ipodden, dus pleur een end opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef Lutte het volgende:
Ik haat ons mam. Echt.
Nu wil ze weer dat ik stop met iPodden, maar Ron mag wel gameboyen.
Dat laatste zou ik zeker zeggenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gebruik het als tegenargument, zeg; Ron mag wel gameboyen en ik niet ipodden, dus pleur een end op
Ja, smaakt goed. Ik had in December Sylvester van Brand, wel zwaar bier, maar wel goed te drinken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zit aan het brand bier
dat is lekker
FOK!slet alertquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:38 schreef Lutte het volgende:
Over rars gesproken... Ik heb drie aanvragen voor een lutte.rar gehad. En nee, daarvan was er geen van Benny.
Ja dankje, jullie ook!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:38 schreef tdrone het volgende:
ze zal het we lgoed met je voorhebben
voor als je opeens weg bent trusten!
Oeh vervelendquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef Lutte het volgende:
Ik haat ons mam. Echt.
Nu wil ze weer dat ik stop met iPodden, maar Ron mag wel gameboyen.
truste alvastquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dankje, jullie ook!
Ik ga gewoon lekker door tot ze het internet eruittrekt.
Ze trekt dan gewoon de router eruitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dankje, jullie ook!
Alsof ik dat nog nooit gedaan heb.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gebruik het als tegenargument, zeg; Ron mag wel gameboyen en ik niet ipodden, dus pleur een end op
Jabbedab.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze trekt dan gewoon de router eruit?
Ja hihi dan trekt ze het internet er toch uit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ren naar je kamer met je ipod
Dat zou ze echt doen?!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dankje, jullie ook!
quote:
stommerdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hihi dan trekt ze het internet er toch uit.
*kucht*quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
adopteer mij, ik ben lief
Man dat heeft ze al zo vaak gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Man dat heeft ze al zo vaak gedaan.
Ook een keer de televisie toen ik voor straf naar mijn kamer moest, en toen had ik het stekkertje er weer ingedaan (ze hadden niet verwacht dat ik wist hoe dat moest) en toen had ik hem er weer ingedaan en zij er weer uit en toen ging ik videobanden kijken.
Ze zijn leuk, zolang ik er geen verantwoordelijkheid over hebquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
adopteer mij, ik ben lief
of je hebt heel meegaande ouders of je bent te liefquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou nee, altijd, ik heb nooit straf gehad
oke, volhoudenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:45 schreef Lutte het volgende:
Als ik niet teveel typ kan ik wel blijven denk ik.
dat laatstequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
of je hebt heel meegaande ouders of je bent te lief
Jennifer?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de singles van Kim de Boer en Jennifer leuk
Kim de Boerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de singles van Kim de Boer en Jennifer leuk
OKeequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:45 schreef Lutte het volgende:
Als ik niet teveel typ kan ik wel blijven denk ik.
Kan jij hem wel naar anderen sturen? ik heb m net gemistquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup...
Die is nu verwijderd, was op tijd met downloaden. Maar hij klinkt leuk!
Is dit vragen om warez?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kan jij hem wel naar anderen sturen? ik heb m net gemist
Dat kan niet... is gedownload via iTunes en mijn naam is er dus in gebakkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kan jij hem wel naar anderen sturen? ik heb m net gemist
laat dan maar, luister wel andere muziekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan niet... is gedownload via iTunes en mijn naam is er dus in gebakken
Dit is vragen om warez idd
uhuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:55 schreef Zeroku het volgende:
iTunes is ook zo kut wat dat betreft. Je kunt echt niets illegaals ermee
.
Zeg dat maar tegen mijn iPodquote:
Hij hoorde het nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iPod van Zero, iTunes is kut
Als het gratis is ja.quote:
Ik moest lachen bij okidoki grgrquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Beste iPod van Zero, iTunes is kut. Okidoki gr. gr. luttie.
Ziekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj... ik betaal voor mijn muziek
Hij blijft leuk hè?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik moest lachen bij okidoki grgr.
Waarom datquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
respectquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Vooral omdat ik iedere keer Bart het dan hoor zeggenquote:
ik stuurde een keer gr gr naar mijn moeder, kwam ze thuis, wat the hell is gr grquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vooral omdat ik iedere keer Bart het dan hoor zeggen.
Ik download helemaal niet. Koop gewoon cd'squote:
Jij zo. Okidokiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik stuurde een keer gr gr naar mijn moeder, kwam ze thuis, wat the hell is gr gr
quote:
Ik download of illegaal of ik koop de CD.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik download helemaal niet. Koop gewoon cd's
okquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:03 schreef Zeroku het volgende:
Ik download muziek of ik download muziek.
okquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:04 schreef tdrone het volgende:
ik download ook alles illegaal maar niet zoveel heb bijv. maar 90 nummer op mijn Ipod staan
Ik 973.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:04 schreef tdrone het volgende:
ik download ook alles illegaal maar niet zoveel heb bijv. maar 90 nummer op mijn Ipod staan
Iemand hier uit het dorp was laatst opgepaktquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:04 schreef tdrone het volgende:
hoindeboinspoingspoingkloingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:05 schreef Oceanview het volgende:
ik heb 17.42 GB aan muziek gekocht kuch kuch.
Hoi.
Fap zequote:
Trusten Luttiepetuttiefluttieputtieduttiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dag, alvast weltrusten, dan doe ik mijn iPod ook weg voor mamsie.
U2quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
I Still haven't found what i'm looking for
Ik ook, dankzij ons papquote:
Vroeger, als ons mam U2 hoorde liet ze alles kapot vallen wat ze in haar handen hadquote:
Ik vind die muziek zo lekker om op de FOK!kenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vroeger, als ons mam U2 hoorde liet ze alles kapot vallen wat ze in haar handen had. Gelukkig is dat nu niet meer en kan ik de volumeknop gewoon weer omhoog draaien
.
FOK!ken of. Ja. Datquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vind die muziek zo lekker om op de FOK!ken
Tjuus en succesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef Lutte het volgende:
Wat toevallig weer, ik ga en OV komt binnenvallen.
Maar trusten jullie!Ik ga nog even een of andere saaie film kijken.
iets met pas na 22:00 op Fok! gaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef Lutte het volgende:
Wat toevallig weer, ik ga en OV komt binnenvallen.
Maar trusten jullie!Ik ga nog even een of andere saaie film kijken.
het is FOK! en niet Fok!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
iets met pas na 22:00 op Fok! gaan.
Ik zeg Fok!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is FOK! en niet Fok!
oke ik typ het wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar...maar... het is toch echt FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |