Als je wilt raden kan dat per DM (niet PM) naar webhawkjuh.quote:Thomas over het weer: "Het regent niet maar toch regent het. én de zon schijnt!".
Nein, zelf voorlezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef Snaavel het volgende:
VOOR MENSEN DIE NIEUWS WILLEN UITZENDEN!
Stap 1 : Ga naar http://www.novumnieuws.nl/home.html
Stap 2 : Ga naar beneden en klik op luister naar het uur nieuws.
Stap 3: Neem het bestand op met je lievelings programma.
Stap 4: Zend het uit
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond vanaf 21.00u is er weer WebHawk PrimeTime op ONZ Radio
Met vandaag onder andere:
[ afbeelding ]
Het NOS Journaal voor (en door) FOK!kers:
Omdat we toch bij willen blijven van het nieuws moeten we af en toe het journaal kijken. Maar, daar gebruiken ze altijd van die rare woordspelingen en verdraaiingen als "Hallo", "Hond", "Brand" en "Fanfare". Speciaal voor ONZ-Radio heeft de NOS een speciaal journaal samengesteld waarin er gewoon normaal Nederlands gesproken wordt.
Raad wat 'ie draaien gaat:
De eerste plaat in het programma kan van te voren geraden worden doormiddel van een simpele hint. De hint voor deze uitzending:
[..]
Als je wilt raden kan dat per DM (niet PM) naar webhawkjuh.
[ afbeelding ]
Pizza Onzin 2.0
DJ Koelkast heeft hem eerder al geïntroduceerd, de Pizza Onzin. Waar het Koelkast's idee was om pizzaria's te bellen en er een te bestellen, is het mijn doel om hem ook echt op de menukaart te krijgen. In dit item volg je de voerderingen hiervan.
Verzoekjes
Uiteraard kan ook jouw muziekale verzoek aan de beurt komen!
Verder in het kort:
• Barry belt de vrijwillige brankweer
• Cabaret met vandaag Theo Maassen
Kortom, luister dus naar WebHawk PrimeTime vanaf 21.00u op Radio ONZ!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef Rockiejj het volgende:
LET OP! Geen fipo of lapo-hunten, anders word het topic gesloten!
ok baasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef Rockiejj het volgende:
LET OP! Geen fipo of lapo-hunten, anders word het topic gesloten!
Niks baas, maar geen zin in gezeik met machtige wormen ensaw.quote:
Oh kut, zat ik weer op de teststream zonder dat ik het zelf doorhad?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Voorbereidingen vanmiddag klonken veelbelovend.
groetjenss!quote:
Ik heb je zelfs horen smakken tijdens het eten. Of was dat die andere?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Oh kut, zat ik weer op de teststream zonder dat ik het zelf doorhad?
Dat was Porsche1 dan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:57 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs horen smakken tijdens het eten. Of was dat die andere?
Eerst wel nu niet meerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:57 schreef kdrietjeh het volgende:
Zend ik eigenlijk wel uit? Ik hoor mezelf namelijk niet..
Btw, KUTSAM
sorry....kan het niet meer terugdraaienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Echt die foto's moeten verdomme van internet blijven
Laat haar met rust anders krijg je met mij te makenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Echt die foto's moeten verdomme van internet blijven
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:58 schreef trolololo het volgende:
[..]
Laat haar met rust anders krijg je met mij te maken
Je ziet door de bomen het bos niet meerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:59 schreef Snaavel het volgende:
Ik moet mijn donssnorhaartjes weer eens scheren
Kaugummi.quote:
Ja echt serieeeeeeeeus een PM moet je bij je houden enzo weet je. Waarom denk je verdomme dat ik het in een PM stuur? Ik had ze ook gelijk in dit topic kunnen zetten anders, hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:58 schreef Swomp het volgende:
[..]
sorry....kan het niet meer terugdraaien
Hij zei snorhaartjes.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je ziet door de bomen het bos niet meer![]()
Nee, ik blijf er maar aan zitten voelt zo lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je ziet door de bomen het bos niet meer![]()
Je zag er wel goed uit hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja echt serieeeeeeeeus een PM moet je bij je houden enzo weet je. Waarom denk je verdomme dat ik het in een PM stuur? Ik had ze ook gelijk in dit topic kunnen zetten anders, hoor.
Zo naakt waren ze niet heurz!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja echt serieeeeeeeeus een PM moet je bij je houden enzo weet je. Waarom denk je verdomme dat ik het in een PM stuur? Ik had ze ook gelijk in dit topic kunnen zetten anders, hoor.
Dat is al patat/friet.quote:
.rarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zo naakt waren ze niet heurz!
Hoewel, meer dan Annnet.rar .. Maar toch!
Wacht nog steeds op m'n sharr.exe![]()
... ja sorry, ik had naar 1 iemand gestuurd in vertrouwen blijkbaar hebben ze het allemaal door zitten sturenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:59 schreef sharr het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Dat was echt fantastisch
Ik heb hem bij me gehouden..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:01 schreef Swomp het volgende:
[..]
... ja sorry, ik had naar 1 iemand gestuurd in vertrouwen blijkbaar hebben ze het allemaal door zitten sturenMaak er aub geen melding van...ander krijg ik een ban
Echt te kut dit jonge, slaat nergens opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:01 schreef Swomp het volgende:
[..]
... ja sorry, ik had naar 1 iemand gestuurd in vertrouwen blijkbaar hebben ze het allemaal door zitten sturenMaak er aub geen melding van...ander krijg ik een ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |