Als je wilt raden kan dat per DM (niet PM) naar webhawkjuh.quote:Thomas over het weer: "Het regent niet maar toch regent het. én de zon schijnt!".
Nein, zelf voorlezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef Snaavel het volgende:
VOOR MENSEN DIE NIEUWS WILLEN UITZENDEN!
Stap 1 : Ga naar http://www.novumnieuws.nl/home.html
Stap 2 : Ga naar beneden en klik op luister naar het uur nieuws.
Stap 3: Neem het bestand op met je lievelings programma.
Stap 4: Zend het uit
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond vanaf 21.00u is er weer WebHawk PrimeTime op ONZ Radio
Met vandaag onder andere:
[ afbeelding ]
Het NOS Journaal voor (en door) FOK!kers:
Omdat we toch bij willen blijven van het nieuws moeten we af en toe het journaal kijken. Maar, daar gebruiken ze altijd van die rare woordspelingen en verdraaiingen als "Hallo", "Hond", "Brand" en "Fanfare". Speciaal voor ONZ-Radio heeft de NOS een speciaal journaal samengesteld waarin er gewoon normaal Nederlands gesproken wordt.
Raad wat 'ie draaien gaat:
De eerste plaat in het programma kan van te voren geraden worden doormiddel van een simpele hint. De hint voor deze uitzending:
[..]
Als je wilt raden kan dat per DM (niet PM) naar webhawkjuh.
[ afbeelding ]
Pizza Onzin 2.0
DJ Koelkast heeft hem eerder al geïntroduceerd, de Pizza Onzin. Waar het Koelkast's idee was om pizzaria's te bellen en er een te bestellen, is het mijn doel om hem ook echt op de menukaart te krijgen. In dit item volg je de voerderingen hiervan.
Verzoekjes
Uiteraard kan ook jouw muziekale verzoek aan de beurt komen!
Verder in het kort:
• Barry belt de vrijwillige brankweer
• Cabaret met vandaag Theo Maassen
Kortom, luister dus naar WebHawk PrimeTime vanaf 21.00u op Radio ONZ!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef Rockiejj het volgende:
LET OP! Geen fipo of lapo-hunten, anders word het topic gesloten!
ok baasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef Rockiejj het volgende:
LET OP! Geen fipo of lapo-hunten, anders word het topic gesloten!
Niks baas, maar geen zin in gezeik met machtige wormen ensaw.quote:
Oh kut, zat ik weer op de teststream zonder dat ik het zelf doorhad?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Voorbereidingen vanmiddag klonken veelbelovend.
groetjenss!quote:
Ik heb je zelfs horen smakken tijdens het eten. Of was dat die andere?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Oh kut, zat ik weer op de teststream zonder dat ik het zelf doorhad?
Dat was Porsche1 dan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:57 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs horen smakken tijdens het eten. Of was dat die andere?
Eerst wel nu niet meerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:57 schreef kdrietjeh het volgende:
Zend ik eigenlijk wel uit? Ik hoor mezelf namelijk niet..
Btw, KUTSAM
sorry....kan het niet meer terugdraaienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Echt die foto's moeten verdomme van internet blijven
Laat haar met rust anders krijg je met mij te makenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Echt die foto's moeten verdomme van internet blijven
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:58 schreef trolololo het volgende:
[..]
Laat haar met rust anders krijg je met mij te maken
Je ziet door de bomen het bos niet meerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:59 schreef Snaavel het volgende:
Ik moet mijn donssnorhaartjes weer eens scheren
Kaugummi.quote:
Ja echt serieeeeeeeeus een PM moet je bij je houden enzo weet je. Waarom denk je verdomme dat ik het in een PM stuur? Ik had ze ook gelijk in dit topic kunnen zetten anders, hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:58 schreef Swomp het volgende:
[..]
sorry....kan het niet meer terugdraaien
Hij zei snorhaartjes.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je ziet door de bomen het bos niet meer![]()
Nee, ik blijf er maar aan zitten voelt zo lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je ziet door de bomen het bos niet meer![]()
Je zag er wel goed uit hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja echt serieeeeeeeeus een PM moet je bij je houden enzo weet je. Waarom denk je verdomme dat ik het in een PM stuur? Ik had ze ook gelijk in dit topic kunnen zetten anders, hoor.
Zo naakt waren ze niet heurz!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja echt serieeeeeeeeus een PM moet je bij je houden enzo weet je. Waarom denk je verdomme dat ik het in een PM stuur? Ik had ze ook gelijk in dit topic kunnen zetten anders, hoor.
Dat is al patat/friet.quote:
.rarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zo naakt waren ze niet heurz!
Hoewel, meer dan Annnet.rar .. Maar toch!
Wacht nog steeds op m'n sharr.exe![]()
... ja sorry, ik had naar 1 iemand gestuurd in vertrouwen blijkbaar hebben ze het allemaal door zitten sturenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:59 schreef sharr het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Dat was echt fantastisch
Ik heb hem bij me gehouden..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:01 schreef Swomp het volgende:
[..]
... ja sorry, ik had naar 1 iemand gestuurd in vertrouwen blijkbaar hebben ze het allemaal door zitten sturenMaak er aub geen melding van...ander krijg ik een ban
Echt te kut dit jonge, slaat nergens opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:01 schreef Swomp het volgende:
[..]
... ja sorry, ik had naar 1 iemand gestuurd in vertrouwen blijkbaar hebben ze het allemaal door zitten sturenMaak er aub geen melding van...ander krijg ik een ban
Niet!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:02 schreef Graseter het volgende:
Weet iemand hoe je meer Sampler plekken krijgt bij VDJ?
Staat toch duidelijk in sharr.rar uitgelegd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:02 schreef Graseter het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk in sharr.rar uitgelegd.
Welk bestandje?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ga naar VDJ, klik in de tabs op sampler, ga dan naar een lege spot, bijv. no 8, en klik dan rechtboven op het rondje.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:02 schreef Graseter het volgende:
Inderdaad alleen word je steeds door iets anders afgeleid!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
In de: .avi!quote:
dat kan niet, ik ga er van uit dat je VDJ niet legaal hebt.. dus dan kun je ook geen plugins downloaden van de website..quote:
pm ff op msn, praten we daar ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Echt te kut dit jonge, slaat nergens op![]()
Hier baal ik zo van.
Aight jij ook alquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ga naar VDJ, klik in de tabs op sampler, ga dan naar een lege spot, bijv. no 8, en klik dan rechtboven op het rondje.
je hebt hem zelf naar me gestuurdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Aight jij ook alIk dacht, jij houdt je hier wel buiten
Ja en hoe weet ik dat je m'n msn niet doorstuurt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:03 schreef Swomp het volgende:
[..]
pm ff op msn, praten we daar ?
Nogmaals: Sorry !!!
Hij is mooi opgeschoren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Aight jij ook alIk dacht, jij houdt je hier wel buiten
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja en hoe weet ik dat je m'n msn niet doorstuurt?
Mensen die het niet hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:04 schreef SawIt het volgende:
Mensen die denken dat sharr.rar bestaat
shar.rar wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:04 schreef SawIt het volgende:
Mensen die denken dat sharr.rar bestaat
ja komop, dat van die rar was echt niet mijn bedoeling... dat weet je !quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja en hoe weet ik dat je m'n msn niet doorstuurt?
Swomp.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:05 schreef trolololo het volgende:
Shar belde me net op, ze vindt dit echt niet leuk.
Wie flikte dit.
Je hebt 3 minuten!quote:
Oja goed dat je het zegt. Ik was bijna vergeten dat ik niet mocht zeggen dat je dat expres deed.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:05 schreef Swomp het volgende:
[..]
ja komop, dat van die rar was echt niet mijn bedoeling... dat weet je !
Pfff... DM jouw msn maar, ik voeg je wel toe dan. Of ik verspreid je adresquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:05 schreef Swomp het volgende:
[..]
ja komop, dat van die rar was echt niet mijn bedoeling... dat weet je !
Ik fotografeerde!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:05 schreef trolololo het volgende:
Shar belde me net op, ze vindt dit echt niet leuk.
Wie flikte dit.
jongen nu weet ik het welquote:
Hij is volgens mij wel de enige, of tie de enigste is, is een ander verhaal.quote:
Wel het meest enigquote:
je hebt dmquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Pfff... DM jouw msn maar, ik voeg je wel toe dan. Of ik verspreid je adres
Maar ze zijn zo "lief"quote:
JAquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom die-PI? Dat leest nogal gek.
Standaard enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die van mij is een ONZ radio pamflet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:08 schreef Snaavel het volgende:
[..]
dit is mijn bureaublad achtergrond!
[ afbeelding ]
Sorry die staat er standaard, ik breng liefdequote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
We knowquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Sorry die staat er standaard, ik breng liefde
Mijn zomernummertjequote:
Whutquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:08 schreef Snaavel het volgende:
[..]
dit is mijn bureaublad achtergrond!
[ afbeelding ]
:s:squote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:09 schreef Snaavel het volgende:
Alleen bazen snappen Harrypotter.jpeg
[ afbeelding ]
Waarom ga je offline op msn, kan ik er wat aan doen .....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Sorry die staat er standaard, ik breng liefde
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:09 schreef TimKuik het volgende:
Hee. De groeten aan al jullie moeders van SawIt en mij
Mijn vader kwam net ook al boos zeiken waarom ik die "nikker muziek" luister.quote:
Mijn moeder kwam bij hardstyle (op de radio) boos binnen en vroeg waarom ik versnelde omgekeerde olifantenscheten luisterde.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:10 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mijn vader kwam net ook al boos zeiken waarom ik die "nikker muziek" luister.
Awo rustig sorry broeders, is mijn schuld..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:10 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Heeft hij je daarna in elkaar getrapt en zijn hakenkruis tattoo laten zien?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:10 schreef TimKuik het volgende:
[..]
ok, !quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:11 schreef sharr het volgende:
Swomp, we praten erover op msn, ik unblock je. Ik ga 't niet bediscussieren in dit topic.
Wat wil je spammen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:12 schreef SawIt het volgende:
Kan ik reclametijd kopen op Radio Onzin?
Surequote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:12 schreef SawIt het volgende:
Kan ik reclametijd kopen op Radio Onzin?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doorzappen naar 1:30 overigens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zo'n ding hebben maten van mij ook.
Hoe?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:13 schreef trolololo het volgende:
Nu ga ik echt eten
Tot zo
En laat sharr met rust
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:12 schreef Snaavel het volgende:
[..]
JaWaarom die HP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:12 schreef Snaavel het volgende:
[..]
JaZie Sharr.rar voor de Sharry potter & the prisoners of azkaban foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
je vergeet annnet.rarquote:
Mijn Hyvesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:14 schreef sharr het volgende:
Ik vind jullie best wel eng met die HP.
Me hyves?
Wij vonden jou niet eng met die toverstok!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:14 schreef sharr het volgende:
Ik vind jullie best wel eng met die HP.
Me hyves?
Deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:16 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Deze?M'n hyves, enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:16 schreef PiRANiA het volgende:
Nog nooit iemand zo slecht een leugen horen zingen.
Beetje rommelig. Maar je komt er welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
nieuwsdemo (rechtsklik, opslaan als)
Wat vinden jullie ervan?
Kan je niet beter nep nieuws berichten maken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
nieuwsdemo (rechtsklik, opslaan als)
Wat vinden jullie ervan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Je heet Sharon woont in Oud beijerland.quote:
Jij ging om 13:00 slapen en word nu pas wakker?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is dit rustig wakker worden zeg
heee snaavel nieuwe porfiel picquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:18 schreef SawIt het volgende:
[..]
Je heet Sharon woont in Oud beijerland.
Een fokker heeft geen werk dus de hele tijd om te zoeken!
3 uur toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:19 schreef SawIt het volgende:
[..]
Jij ging om 13:00 slapen en word nu pas wakker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. KISS!Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Volgens mij heeft niemand je hyvesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik dus. Dan is het goed.
Maar je mag je hyves wel geven hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik dus. Dan is het goed.
Ja, die gast hoe heet hij.. uhm die sharr.rar heeftquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:22 schreef sharr het volgende:
[..]
Jep, één iemand wel. Maar dat komt wel goed
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:23 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja, die gast hoe heet hij.. uhm die sharr.rar heeft
Groetjenss!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:23 schreef SawIt het volgende:
Ik ga.
Misschien kom ik vannacht nog online als ik helemaal kacheltje lam ben!
SuperwormJim ofzo dacht ik ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:23 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja, die gast hoe heet hij.. uhm die sharr.rar heeft
tot 20:00 toch?quote:
quote:
lolquote:
quote:Jezus is hip, Jezus is cool
Jezus geeft je een warm gevoel
Hij kan zomaar over water lopen
En om brood te vermenigvuldigen,
hoeft hij geen broodmachine te kopen
Mirakeltje hier, mirakeltje daar
Jezus krijgt het voor mekaar
Vergeeft alle zonden, een nieuwe start
Laat dus een lichtje branden voor Jezus in je hart
Er brandt een lichtje in mijn hart, dat brandt voor Jezus
Daarom zijn wij blij, want Jezus houdt van mij
Er brandt een lichtje in mijn hart, dat brandt voor Jezus
Daarom blijven wij... celibatair
Jezus is cool, superoldskool
Leve het kruis, weg met de elektrische stoel
Vergeet Herman Brusselmans, leve het nieuwe testament
Vergeet Michael Jackson, Jezus is pas echt bekend
Jezus represent alle goeie dingen
Zie de mensen op de E.O. maar eens swingen
Hij droeg wel geen adidas maar sandalen
Hij had lang haar en toffe verhalen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik verstond Jezus Christus is een meloen.
bezatten?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:28 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga zo maar mezelf bezetten denk ik.
bezetten of bezatten?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:28 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga zo maar mezelf bezetten denk ik.
Goed idee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:28 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga zo maar mezelf bezatten denk ik.
paardig..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:29 schreef Snaavel het volgende:
Hoe vinden jullie Pilot het paard?
[ afbeelding ]
heee ben jer er ook weerquote:
Hallonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |