Ben je mn zusjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:15 schreef Snaavel het volgende:
Trololo? woon jij bij mij? wij gaan ook zuurkool eten
Nee, ik ben een man!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:16 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ben je mn zusje
Inb4: Pics van je zusje
Doorsturenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef Graseter het volgende:
Ik kreeg sharr.rar in mijn inbox, dat was echt fantastisch!
een half uur - uur per dag is juist wel leuk, lekker gevarieerdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had een idee voor eisen om te kunnen draaien, de enige eis is eigenlijk:
Wees origineel.
Volgens mij was trololololo de eerste met het foute uurtje, hem moeten we er dus zeker inhouden. Paul in the dark heeft leuke items bedacht voor zijn show, dus die mag ook blijven. Quyxz_ en Dalando draaien hardstyle, dus zijn opzich ook origineel.
Maarrrrrrr, er zijn ook jocks die enkel op requestbasis liedjes draaien, en helemaal niet met een mic live komen... Dat soort jocks moeten we eigenlijk niet hebben. Tenzij er een tijd vrij is uiteraard.
Ik ga het volgend uur met SAM werken. ;oquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
Wees origineel.
Volgens mij was trololololo de eerste met het foute uurtje, hem moeten we er dus zeker inhouden. Paul in the dark heeft leuke items bedacht voor zijn show, dus die mag ook blijven. Quyxz_ en Dalando draaien hardstyle, dus zijn opzich ook origineel.
Maarrrrrrr, er zijn ook jocks die enkel op requestbasis liedjes draaien, en helemaal niet met een mic live komen... Dat soort jocks moeten we eigenlijk niet hebben. Tenzij er een tijd vrij is uiteraard.
Fout uurtje is goed idee hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
Wees origineel.
SAMquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:19 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik ga het volgend uur met SAM werken. ;o
Ik bereid me voor.
Inderdaad, niet normaal.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:19 schreef mc-Piel het volgende:
Kapotveel naakt in die Sharr.rar.. nog meer dan in Annnet.rar jongens!!!
Idem. Ben bang dat ik het niet eens wil zien, maar de nieuwsgierigheid is te sterk.quote:
Fairydust.rar is er niks bijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:19 schreef mc-Piel het volgende:
Kapotveel naakt in die Sharr.rar.. nog meer dan in Annnet.rar jongens!!!
Ook naar mij.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:19 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Idem. Ben bang dat ik het niet eens wil zien, maar de nieuwsgierigheid is te sterk.
Mijn foute uurtje is vast op maandag om 20:00quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
Wees origineel.
klinkt als iets wat ik gemist heb..quote:
Ik ben voorquote:
Ik heb er morgen ook een, zonder presentatie. Mag wel he, je idee pikkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:20 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mijn foute uurtje is vast op maandag om 20:00
En nu ga ik niet meer valen met de CUE knop enzo
Je moet blij zijn dat je die hebt gemist.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
klinkt als iets wat ik gemist heb..
en waar ik blij mee ben dat ik het gemist heb ??
Prima, zolang ik maandag maar de enige benquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb er morgen ook een, zonder presentatie. Mag wel he, je idee pikken
Ja, uiteraard, maar laat er dan maar 1 een requestuurtje hebben, en niet duizendquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
een half uur - uur per dag is juist wel leuk, lekker gevarieerd
Daarom luister ik ook nooit hoe het klinkt als ik praat voor radio enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vet raar om mijn eigen stem terug te horen![]()
Ik hou er rekening mee, mijn idee was vrijdag in de vooravond.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:21 schreef trolololo het volgende:
[..]
Prima, zolang ik maandag maar de enige ben
Ik kon het gister horen. Nadat ik mijn mooie serenade had gezongen voor sharr zette ik mijn andere koptelefoon weer op en toen hoorde ik mezelf.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:21 schreef trolololo het volgende:
[..]
Daarom luister ik ook nooit hoe het klinkt als ik praat voor radio enzo
Kapotgoeie, thanks 4 the megaupload link..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:22 schreef Swomp het volgende:
420d62e2.bmp
naakt1.jpg
naakt2.jpg
sharr.txt
etc.
Wat een inhoud
Stuur door dan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:22 schreef Swomp het volgende:
420d62e2.bmp
naakt1.jpg
naakt2.jpg
sharr.txt
etc.
Wat een inhoud
pics van je zus na haar borstvergrotingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:22 schreef Zokunen het volgende:
\o/ operatie van mn zus lijkt goed gegaan te zijn, nu hopen dat er ook echt geen permanente schade is \o/
en verder ga ik er lekker niet op in![]()
maar wou het toch ff kwijt
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:22 schreef Zokunen het volgende:
\o/ operatie van mn zus lijkt goed gegaan te zijn, nu hopen dat er ook echt geen permanente schade is \o/
Hahaha tja weet niet wanneer de jingles komen dus kan hem niet op tijd muten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:21 schreef trolololo het volgende:
[..]
Daarom luister ik ook nooit hoe het klinkt als ik praat voor radio enzo
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:22 schreef Zokunen het volgende:
Maakt het nog uit wat voor een muzieksoort?quote:
Nopequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maakt het nog uit wat voor een muzieksoort?
gaafquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:23 schreef trolololo het volgende:
Sinds radio ONZ heb ik minstens 10 fokkers erbij op MSN
hahahaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
Wees origineel.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:22 schreef banapples het volgende:
[..]
pics van je zus na haar borstvergroting
Virtual Dj.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:25 schreef Graseter het volgende:
Gnagna, ik kan mijn midi controller instellen bij Virtual DJ.
Eventjes doen.
Ik begin rustig... om 21.00 eerste biertjequote:
Niet te vergelijken met Traktor.quote:
De stream openen is genoeg, tunein is niet nodig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef EcktenBaas het volgende:
Yoyo de boj EB is er weer bij.
Maar ik heb een vraag.
Ik heb een iPhone, met TuneIn radio.
Hoe kan ik nu luisteren naar ONZ-Radio?
Want er staat op de site verder ook geen uitleg.
Sorry als dit al eens is uitgelegd, maar om alle topics weer door te gaan spitten is ook onbegonnen werk.
Precies, moet nog tot 09:00 doorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik begin rustig... om 21.00 eerste biertjehierna nog feestje jwz enzo
Britain's got talent it's the dj talent!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Zokunen het volgende:
de versie van die knakker bij brittain got talent ofzo vond ik stiekem toffer
nouja, mag ook zonder, als je dan maar een originele muziekinvulling hebt, kan me voorstellen dat hardstyle jocks niet door hun show heen willen praten.quote:
Hoe moet ik de stream openen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Zokunen het volgende:
[..]
De stream openen is genoeg, tunein is niet nodig.
weet ik sinds gisteren
Toevoeging: de .pls linkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Zokunen het volgende:
[..]
De stream openen is genoeg, tunein is niet nodig.
weet ik sinds gisteren
Hmm, je hebt gelijk. Ik doe nu wat nieuwere.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Swomp het volgende:
is dit de zelfde set als vanmiddag ofzo ?![]()
Allemaal de zelfde nummers
Had je die van mij dan al?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:28 schreef trolololo het volgende:
ATTENTIE
Dagelijks verzorg ik tussen 05:30 en 09:00 automatisch muziek.
PM me leuke albums / artiesten / suggesties etcetera voor de ochtendautomaat. Ik heb een redelijk grote collectie, maar hij kan nog veel voller
Ik heb sharr.zipquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Crimyclown het volgende:
Die .rar is een hoax. En ik stonk erin.
trolololo, als er een fokker met mic dan wilt draaien, is dat dan een probleem?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:28 schreef trolololo het volgende:
ATTENTIE
Dagelijks verzorg ik tussen 05:30 en 09:00 automatisch muziek.
PM me leuke albums / artiesten / suggesties etcetera voor de ochtendautomaat. Ik heb een redelijk grote collectie, maar hij kan nog veel voller
Heeft iemand voor mij sharr.exequote:
Buenos dias!quote:
Trés bien! Et toi?quote:
sharr.exequote:
Mediafire is trouwens een van de chillste file sharing sites als je geen premium hebt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Dalando het volgende:
De liveset van Hard - Harder - Hardest is nu downloadbaar: www.dalando.nl/livesets.php
Nee. Alleen dan moet je geluk hebben dat ik er dan net ben...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
trolololo, als er een fokker met mic dan wilt draaien, is dat dan een probleem?
Ja dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook TuneIn , maar ik kom er ook niet uit. Android phone overigens...
That is great, wie war deine tag?quote:
Ik ben nog bezig met een Megaupload, doe ik speciaal voor jou nog een mediafire erbij.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:31 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mediafire is trouwens een van de chillste file sharing sites als je geen premium hebt.
Yellow Magic Orchestra, Jean Michel Jarre, Kraftwerkquote:
Heb nog steeds m'n sharr.exe nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:31 schreef Swomp het volgende:
Mensen die zeggen dat sharr.rar een hoax isAlleen omdat niemand het naar hun toe stuurt
Ik heb alles nagezocht kom nergens op uit. + Als het bestand wel bestaat zijn de foto's waarschijnlijk ook een hoax.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:31 schreef Swomp het volgende:
Mensen die zeggen dat sharr.rar een hoax isAlleen omdat niemand het naar hun toe stuurt
Ik heb een groot deel van de (meest bekende van de) top2000 ingevoerd, top40, wat foute muziek (die bewaar ik liever voor mijn foute uur) en nu zoek ik nog wat dingen erbij... wat dance enzo...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:31 schreef Zokunen het volgende:
Trolololoololollololololololollloloolo ofzo,
Hoobastank heeft wel wat leuks, oude trance, zoals ayla en wat hardstyle/happy hardcore is ook geweldig, en soms een track van sinatra, jackson, the beatles, john lennon, snoeiharde hardcore en ook nederlandstalig mag. Op zo'n tijd moet je gevarieerd zijn imho en voor ieder wat wils draaien.
(MAAR GEEN RNB)
dmquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:32 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik heb alles nagezocht kom nergens op uit. + Als het bestand wel bestaat zijn de foto's waarschijnlijk ook een hoax.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:33 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb het ook uitgezocht.
HOAX HOAX HOAX
Dan is het goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:31 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nee. Alleen dan moet je geluk hebben dat ik er dan net ben...
Maar tot 09:00 is het meestal heel rustig dus ach...
Fokkers met mic kunnen beter op betere tijden
Ik kan ook instellen dat tussen bijvoorbeeld 08:30 en 08:40 de automaat er even van af gaat...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is het goedeen ochtendshow bij onz radio zou wel een reden zijn om een internetradiowekker aan te schaffen
yess doetie!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:34 schreef utopie het volgende:
DJ die nu uitzend, draai je ook verzoekjes?
Nee dat weten ze nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:34 schreef Monopoly het volgende:
Vinden ze dat wel leuk op je werk Tim Kuik?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:34 schreef utopie het volgende:
DJ die nu uitzend, draai je ook verzoekjes?
Als er een vaste DJ is die de ochtendshow kan doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:34 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik kan ook instellen dat tussen bijvoorbeeld 08:30 en 08:40 de automaat er even van af gaat...
quote:
En anders Hurricanequote:
Ik kon niks via zoeksites vinden, had megaupload al nagecheckt. Daarom dacht ik dat het een hoax was.quote:
Graag dit even op de site zetten voor andere gebruikers.quote:ONZ-Radio op de iPhone:
TuneIn Radio > Browse > Tik de zoek balk aan > Custom URL > Tik de .pls URL in.
Hmm ik heb zelf ook ziek veel, en wil tzt ook een keer gaan draaien, maar uploaden mag niet en dat doe ik dus ook niet. Nu weet ik alleen wel dat je shit wel weg mag geven. Er is iemand afgestudeerd op het feit dat je dvd-r's wel mag weggeven maar niet mag verkopen en/of uploaden als ik goed geïnformeerd ben. Wellicht valt daar iets mee te doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:32 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel van de (meest bekende van de) top2000 ingevoerd, top40, wat foute muziek (die bewaar ik liever voor mijn foute uur) en nu zoek ik nog wat dingen erbij... wat dance enzo...
Happy hardcore![]()
moet je even de requestjocks PMen met je nummers, want er is iemand aan het fucken met de sitequote:
ik dacht al..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet je even de requestjocks PMen met je nummers, want er is iemand aan het fucken met de site
Hallon!quote:
ongeveer 280quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:39 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden heb jij op hyves?
grap ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is de grap nu niet eens klaar?
Hij bedoelt '' garp''quote:
Ik begin me steeds slechter te voelenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is de grap nu niet eens klaar?
Doe het in je broekjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:41 schreef Snaavel het volgende:
Heb net gegeten, maar moet nog steeds poepen!
Bedankt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:37 schreef EcktenBaas het volgende:
Jeuj hij werkt bij mij op de iPhone.
[..]
Graag dit even op de site zetten voor andere gebruikers.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:41 schreef PiRANiA het volgende:
Voorstel:
Een nieuwscenter op de site. Iedereen kan nieuws inspreken, uploadt dat dan, en de DJ kan kiezen de laatste geuploade MP3's te downloaden en uit te zenden.
Leuk idee, alleen best veel werk voor de DJquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:41 schreef PiRANiA het volgende:
Voorstel:
Een nieuwscenter op de site. Iedereen kan nieuws inspreken, uploadt dat dan, en de DJ kan kiezen de laatste geuploade MP3's te downloaden en uit te zenden.
SAMquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom moet je dat hebben?
onzradio.kexx.net. 9328 IN A 94.23.28.46
Juist werkverlichtendquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:42 schreef trolololo het volgende:
[..]
Leuk idee, alleen best veel werk voor de DJ
Ja alleen downloaden en in de rij zetten is wat werk, maar zo erg is t nietquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:41 schreef PiRANiA het volgende:
Voorstel:
Sparta.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:43 schreef banapples het volgende:
Ik ga gourmetten met 20 personen. Ben benieuwd hoe dat gaat![]()
frontpage.fok.nlquote:
We kunnen wel gewoon FOK!berichten voorlezenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga even een demo opnemen van nieuws
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga even een demo opnemen van nieuws
Die passen niet in die pannetjes.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:43 schreef banapples het volgende:
Ik ga gourmetten met 20 personen. Ben benieuwd hoe dat gaat![]()
Zoals? gewoon topics?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
We kunnen wel gewoon FOK!berichten voorlezen
Nee, FP berichten.quote:
Ik ben vrijwilliger bij lokale omroep, daar hebben ze dus dat ze ieder uur (tegen betaling) van ANP het voorgelezen nieuws automatisch instarten, dat is mooi, want het nieuws zelf op orde krijgen is veul te veul werk....quote:
http://u2.kexx.net/upload.phpquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil ook wel meer inspreken.. maar weet dus niet hoe ik dat vervolgens plaats![]()
Okay danquote:
Ja dat zijn ingekorte fragmenten. Perfect voor nieuwsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:47 schreef Snaavel het volgende:
Voor het nieuws kun je het misschien ook downloaden van de novum website
http://www.novumnieuws.nl/
Dat was echt fantastischquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:49 schreef Swomp het volgende:
'er is een brank in de servers, een ogenblik geduld alstublieft'
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:49 schreef Swomp het volgende:
'er is een brank in de servers, een ogenblik geduld alstublieft'
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:50 schreef Swomp het volgende:
btw is de volgende jingle er al ? '450euro dat is wel veel wiet'
wat fantastisch !quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik kreeg 450 euro om naar ONZ Radio te luisteren
Je hebt een DM.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |