Ben je mn zusjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:15 schreef Snaavel het volgende:
Trololo? woon jij bij mij? wij gaan ook zuurkool eten
Nee, ik ben een man!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:16 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ben je mn zusje
Inb4: Pics van je zusje
Doorsturenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef Graseter het volgende:
Ik kreeg sharr.rar in mijn inbox, dat was echt fantastisch!
een half uur - uur per dag is juist wel leuk, lekker gevarieerdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had een idee voor eisen om te kunnen draaien, de enige eis is eigenlijk:
Wees origineel.
Volgens mij was trololololo de eerste met het foute uurtje, hem moeten we er dus zeker inhouden. Paul in the dark heeft leuke items bedacht voor zijn show, dus die mag ook blijven. Quyxz_ en Dalando draaien hardstyle, dus zijn opzich ook origineel.
Maarrrrrrr, er zijn ook jocks die enkel op requestbasis liedjes draaien, en helemaal niet met een mic live komen... Dat soort jocks moeten we eigenlijk niet hebben. Tenzij er een tijd vrij is uiteraard.
Ik ga het volgend uur met SAM werken. ;oquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
Wees origineel.
Volgens mij was trololololo de eerste met het foute uurtje, hem moeten we er dus zeker inhouden. Paul in the dark heeft leuke items bedacht voor zijn show, dus die mag ook blijven. Quyxz_ en Dalando draaien hardstyle, dus zijn opzich ook origineel.
Maarrrrrrr, er zijn ook jocks die enkel op requestbasis liedjes draaien, en helemaal niet met een mic live komen... Dat soort jocks moeten we eigenlijk niet hebben. Tenzij er een tijd vrij is uiteraard.
Fout uurtje is goed idee hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
Wees origineel.
SAMquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:19 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik ga het volgend uur met SAM werken. ;o
Ik bereid me voor.
Inderdaad, niet normaal.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:19 schreef mc-Piel het volgende:
Kapotveel naakt in die Sharr.rar.. nog meer dan in Annnet.rar jongens!!!
Idem. Ben bang dat ik het niet eens wil zien, maar de nieuwsgierigheid is te sterk.quote:
Fairydust.rar is er niks bijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:19 schreef mc-Piel het volgende:
Kapotveel naakt in die Sharr.rar.. nog meer dan in Annnet.rar jongens!!!
Ook naar mij.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:19 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Idem. Ben bang dat ik het niet eens wil zien, maar de nieuwsgierigheid is te sterk.
Mijn foute uurtje is vast op maandag om 20:00quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
Wees origineel.
klinkt als iets wat ik gemist heb..quote:
Ik ben voorquote:
Ik heb er morgen ook een, zonder presentatie. Mag wel he, je idee pikkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:20 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mijn foute uurtje is vast op maandag om 20:00
En nu ga ik niet meer valen met de CUE knop enzo
Je moet blij zijn dat je die hebt gemist.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
klinkt als iets wat ik gemist heb..
en waar ik blij mee ben dat ik het gemist heb ??
Prima, zolang ik maandag maar de enige benquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb er morgen ook een, zonder presentatie. Mag wel he, je idee pikken
Ja, uiteraard, maar laat er dan maar 1 een requestuurtje hebben, en niet duizendquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:19 schreef Zokunen het volgende:
[..]
een half uur - uur per dag is juist wel leuk, lekker gevarieerd
Daarom luister ik ook nooit hoe het klinkt als ik praat voor radio enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vet raar om mijn eigen stem terug te horen![]()
Ik hou er rekening mee, mijn idee was vrijdag in de vooravond.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:21 schreef trolololo het volgende:
[..]
Prima, zolang ik maandag maar de enige ben
Ik kon het gister horen. Nadat ik mijn mooie serenade had gezongen voor sharr zette ik mijn andere koptelefoon weer op en toen hoorde ik mezelf.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:21 schreef trolololo het volgende:
[..]
Daarom luister ik ook nooit hoe het klinkt als ik praat voor radio enzo
Kapotgoeie, thanks 4 the megaupload link..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:22 schreef Swomp het volgende:
420d62e2.bmp
naakt1.jpg
naakt2.jpg
sharr.txt
etc.
Wat een inhoud
Stuur door dan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:22 schreef Swomp het volgende:
420d62e2.bmp
naakt1.jpg
naakt2.jpg
sharr.txt
etc.
Wat een inhoud
pics van je zus na haar borstvergrotingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:22 schreef Zokunen het volgende:
\o/ operatie van mn zus lijkt goed gegaan te zijn, nu hopen dat er ook echt geen permanente schade is \o/
en verder ga ik er lekker niet op in![]()
maar wou het toch ff kwijt
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:22 schreef Zokunen het volgende:
\o/ operatie van mn zus lijkt goed gegaan te zijn, nu hopen dat er ook echt geen permanente schade is \o/
Hahaha tja weet niet wanneer de jingles komen dus kan hem niet op tijd muten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:21 schreef trolololo het volgende:
[..]
Daarom luister ik ook nooit hoe het klinkt als ik praat voor radio enzo
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:22 schreef Zokunen het volgende:
Maakt het nog uit wat voor een muzieksoort?quote:
Nopequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maakt het nog uit wat voor een muzieksoort?
gaafquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:23 schreef trolololo het volgende:
Sinds radio ONZ heb ik minstens 10 fokkers erbij op MSN
hahahaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
Wees origineel.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:22 schreef banapples het volgende:
[..]
pics van je zus na haar borstvergroting
Virtual Dj.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:25 schreef Graseter het volgende:
Gnagna, ik kan mijn midi controller instellen bij Virtual DJ.
Eventjes doen.
Ik begin rustig... om 21.00 eerste biertjequote:
Niet te vergelijken met Traktor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |