quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:14 schreef Teal het volgende:
Eerste keer dat ik een nieuw deel heb geopend![]()
Afgelopen keer... Dat was het beste GRTDOJW-topic in onze geschiedenis, ik heb me echt kapotgelachen toen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:14 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Lutte krijgt weer een geile bui hoor
quote:
Feli!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:14 schreef Teal het volgende:
Eerste keer dat ik een nieuw deel heb geopend![]()
Dat was inderdaad een van de bestequote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Afgelopen keer... Dat was het beste GRTDOJW-topic in onze geschiedenis, ik heb me echt kapotgelachen toen.
Moet jij niet gaan douchen? Als je net wakker bent?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:17 schreef Teal het volgende:
Haha en deze scherpte in de vroege ochtend
Douche savonds altijd, ik ga zo toch alweer naar een feestje, met bier en veel rokende mensen binnen, dus stink ik toch weerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:17 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan douchen? Als je net wakker bent?
Truequote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:18 schreef Teal het volgende:
[..]
Douche savonds altijd, ik ga zo toch alweer naar een feestje, met bier en veel rokende mensen binnen, dus stink ik toch weer
Zack & Codyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:18 schreef Zeroku het volgende:
Trends
Netherlands ·change
Zack & Cody.
Lekker optijdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:19 schreef Teal het volgende:
Maar ik ga nu ontbijten, want de stad gaat om 5uur dicht, en moet nog cadeautje halen
Ben je ze nog steeds kwijt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:30 schreef Zeroku het volgende:
Zucht, sleutels al een week kwijt. Vandaag toch nog maar ff op het werk kijken.
Ja, heb collega die me kwam halen gesms't, maar hij had niks gevonden zei die. Maar ze moeten daar wel liggen, want nergens anders zijn ze te vindenquote:
Lekker is dat... Hopelijk vind je ze nog!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, heb collega die me kwam halen gesms't, maar hij had niks gevonden zei die. Maar ze moeten daar wel liggen, want nergens anders zijn ze te vinden.
Ja, naamsverandering, nieuw logo... Ik ben het er niet mee eens maarja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had het over GRTD ofzo. maar gezellig!
Wat is er gebeurd ?
Ja we mochten toch niks veranderen van de mods toen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, naamsverandering, nieuw logo... Ik ben het er niet mee eens maarja.
Enneeuh... Gezeik in TAL. Alweer. En diegene die me niet mocht is nu weg uit grutje... En nu zitten er allemaal lieve mensjes.
Ja, een naamsverandering is sowieso nogal enthousiast maar dat maakt niet uit!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja we mochten toch niks veranderen van de mods toen?
Ow, nouja fijn dat je er weer bent iig
Hoe enthousiaster hoe beter zullen we maar denkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, een naamsverandering is sowieso nogal enthousiast maar dat maakt niet uit!
En ja hč... Heb vast en zeker alweer zeventien keer zoveel gepost dan de afgelopen paar dagen.
Ik heb geen idee... we kunnen het symph altijd nog vragenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja we mochten toch niks veranderen van de mods toen?
Ow, nouja fijn dat je er weer bent iig
Ik weet het antwoord al dus daarom leek me het niet zo'n slim plan het te vragen. Wat niet weet wat niet deert.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... we kunnen het symph altijd nog vragen
Aaah, oke...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord al dus daarom leek me het niet zo'n slim plan het te vragen. Wat niet weet wat niet deert.
Ik ook! Met heel veel roze!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe enthousiaster hoe beter zullen we maar denken
Ik had alleen gehoopt op een wat vrolijker logo ofzo
Mja ik heb je wel gemist hoor
Gisteren was mijn vader jarig, en vandaag moest ik werken tot 4,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:19 schreef iBenny het volgende:
maar waar heb jij al die tijd uitgespookt CC?
Symph zei laatst in de TC dat verandering geen kwaad kon maarja...wat niet weet wat niet deertquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... we kunnen het symph altijd nog vragen
Ohw, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gisteren was mijn vader jarig, en vandaag moest ik werken tot 4,
Anders merken we het vanzelf welquote:[..]
Symph zei laatst in de TC dat verandering geen kwaad kon maarja...wat niet weet wat niet deert
Haha bedankt, nee helemaal niet, moest van 11 tot 4, dus kon een beetje uitslapenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, gefeliciteerd!![]()
dus je bent nu moe enzo?
[..]
Anders merken we het vanzelf wel
Ohwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha bedankt, nee helemaal niet, moest van 11 tot 4, dus kon een beetje uitslapen
hoe is het nu met jou? heb jou ook heel lang niet gezien
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mooizo, ik moest huilen om jullie
Jullie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee, ik vond jullie zielig
Zielig?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee, ik vond jullie zielig
Zolang Benny en CRE en jij er nog zijn ben ik niet zielig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja jou en Benny, door al dat gedoe enzo, maarja ik ben raar
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:33 schreef Lutte het volgende:
Ik typ echt enorm sloom nu want mijn hele linkerhand (inclusief duim waarmee ik typ) zit ingezwachteld. Dus neem mijn typfoutjes maar voor lief.
Als je nou eens gewoon helemaal niks met je linkerhand doet en het gewoon laat rustenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:33 schreef Lutte het volgende:
Ik typ echt enorm sloom nu want mijn hele linkerhand (inclusief duim waarmee ik typ) zit ingezwachteld. Dus neem mijn typfoutjes maar voor lief.
Mwa die header had was vrolijker gekundquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:33 schreef tdrone het volgende:
hoi![]()
vinden jullie het nieuwe niet leuk?
Ik doe er nu ook niks mee. Hij ligt naast me te liggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je nou eens gewoon helemaal niks met je linkerhand doet en het gewoon laat rusten
ja ik had ook nog een header gemaakt maar die was het niet gewordenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mwa die header had was vrolijker gekund
Kan dat niet met rechts?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik doe er nu ook niks mee. Hij ligt naast me te liggen.
En dat kan niet, want ik moet geodriehoeken en passeren enzo....
Zien?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ik had ook nog een header gemaakt maar die was het niet geworden
Maar dees is zo saai, ik val ervan in slaapquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ik had ook nog een header gemaakt maar die was het niet geworden
Met links geodriehoek vasthouden en met rechts tekenen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kan dat niet met rechts?
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar dees is zo saai, ik val ervan in slaap
uhuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik doe er nu ook niks mee. Hij ligt naast me te liggen.
En dat kan niet, want ik moet geodriehoeken en passeren enzo....
Ik zit nu op de bank tv te kijken.quote:
dat kan ik nog wel aanpassen met mijn microsoft word skillsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa dat is al beter maar ook zo wit
Ohw zo...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit nu op de bank tv te kijken.
Maat er helemaal niks mee doen kan niet, want ik heb vandaag huiswerk gemaakt en morgen weet.
Snap?
Jaa dan vind ik hem echt grappigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat kan ik nog wel aanpassen met mijn microsoft word skills
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jaa dan vind ik hem echt grappigen veeel gezelliger dan deze
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan trekken we denk ik een foute doelgroep aan
ik wil best zo eentje maken voor de CRE SC:Y
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
merel nu ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
Maar we praten hier altijd gezellig met mensenen ik heb ook een kort pittig kapsel
Als jij zo'n Coole banner maakt moet et wel een cresc komenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
was grapje, ik heb geen kort pittig kapselquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
merel nu ook
maar ik en benny zijn geen negers daar zit het probleem ook
Als de beschrijving er is ga ik het topic uitprinten en bewaren voor als ik zelf ooit een kind ofzo krijgquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaa! En ik kan met mijn wijsvinger wel typen.
Nu krijg je een sticker van me, Goed?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
uhu![]()
misschien ben ik toch wel creatief
Tombo is wel creatiefquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaa! En ik kan met mijn wijsvinger wel typen.
je bent ook dr vent, geen vaderquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tombo is wel creatiefBen benieuwd
Ja maar... (*zucht en gaat geen vadertje spelen*)
Ja hč! Wauw.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tombo is wel creatiefBen benieuwd
Ja maar... (*zucht en gaat geen vadertje spelen*)
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hč! Wauw.
En beter ook, anders had je een woedende PM gekregen.
Smakelijk.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
Doe mij maar rubbertjes, met een smaakje ananas,
Kutijsbeer
Hij zong dat de hele tijd, nu heb ik het in mijn hoofd en nu moest ik jullie er mee lastig vallenquote:
Dinand.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Smakelijk.
IK moet even de radio afzetten
Kane
Ik pak zoiets heel slecht op...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij zong dat de hele tijd, nu heb ik het in mijn hoofd en nu moest ik jullie er mee lastig vallen
okquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is je verdorven puberbrein
Dat weet ik ook wel, wees maar niet bang.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan prima voor mezelf zorgen hoor.
Ja dat zal ook wel... Alleen je kan je beter eens zorgen om jezelf gaan maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, wees maar niet bang.
..maar het was meer bedoeld als in 'ik heb het beste met je voort' enzo. Meer niet...
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat zal ook wel... Alleen je kan je beter eens zorgen om jezelf gaan maken.
Het is al goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:57 schreef Lutte het volgende:
Ooh ik snap de verwarring al... Ik bedoelde meer als in, met jou gaat het qua gezondheid ook niet zo super, maak je daar maar druk om, ik red me wel.
Wuut?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat gebeurd er eigenlijk als je gezwaaid hebt ?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wuut?
Dan wordt er teruggezwaaid denk ik?
Ze heeft het over FC.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wuut?
Dan wordt er teruggezwaaid denk ik?
Okee, leek een beetje op een meningsverschil,quote:
Als we ruzie hebben open ik wel een topic in R&P, lekker voor de schermen moddergooien en elkaar zwart maken en de vuile was buitenhangen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, leek een beetje op een meningsverschil,
Sorry
Smakkelijk etenquote:
? wut?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:02 schreef Lutte het volgende:
Ik heb dat ene wat ik moest doen nog steeds niet gedaan.
Ontgroening oid.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Smakkelijk eten
[..]
? wut?
Okeequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als we ruzie hebben open ik wel een topic in R&P, lekker voor de schermen moddergooien en elkaar zwart maken en de vuile was buitenhangen.
Kijk er nu al naar uit!
Jij ook eetsmakelijk Luttequote:
Whaaatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij ook eetsmakelijk Lutte
Michhas
Ik droomde over jou, dat je iedereen sloeg op hun blote reet
Geenidee, je was boos om iets en toen sloeg je iedereenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Whaaat![]()
Ik hou van mooie billenHaha waarom deed ik dat dan?
Bazigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee, je was boos om iets en toen sloeg je iedereen
Maar echt iedereen die hier aanwezig is in de SC
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Fuck
hihi ik maakte je zin af en zei fuck
Tja altijd als jij er bentquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:15 schreef Michhas het volgende:
[..]!
Waarom moest die fucking TT nou weer veranderd wordenNou krijgen we dus de hele tijd mensen als Arnie Alberts hierboven die onze rust komen verstoren
Not cool
omdat overdag dood isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:15 schreef Michhas het volgende:
[..]!
Waarom moest die fucking TT nou weer veranderd wordenNou krijgen we dus de hele tijd mensen als Arnie Alberts hierboven die onze rust komen verstoren
Not cool
Gewoon over heen lezen. Het viel me pas op, toen je het aanhaaldequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:15 schreef Michhas het volgende:
[..]!
Not cool
Sowieso kunnen er er iets aan doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja altijd als jij er bentje trekt ze af aan
Ik vind het ook maar zozo maarja ze hebben het besloten dusja we kunnen er niks aan doen...
Ik zocht 3x in de index naar GRTDOJWquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon over heen lezen. Het viel me pas op, toen je het aanhaalde
weet je wie "ze"isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja altijd als jij er bentje trekt ze af aan
Ik vind het ook maar zozo maarja ze hebben het besloten dusja we kunnen er niks aan doen...
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat leuk Bos! welk sterrenbeeld heb je dan?
En daarom:quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
weet je wie "ze"is
Teal , Male duck en ik
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een lapotje scoren en dan verander ik het weer
Had je dan niet beter een PM kunnen sturen dat je het veranderd had want ik kon het bijna niet meer vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
weet je wie "ze"is
Teal , Male duck en ik
probleem is een beetje dat overdag niks gebeurt hier dus daarom is wat nieuwe aanwas daar nodigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Had je dan niet beter een PM kunnen sturen dat je het veranderd had want ik kon het bijna niet meer vinden
Dat is shit. IK keek gewoon in de index op GC en zag het topic vrij hoog staan met de nieuwe naam.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Had je dan niet beter een PM kunnen sturen dat je het veranderd had want ik kon het bijna niet meer vinden
Okequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
probleem is een beetje dat overdag niks gebeurt hier dus daarom is wat nieuwe aanwas daar nodig
Popstars, maar TVOH is leuker...wel jammer dat Jennifer eruit isquote:
popstars kijk ik niet heen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Popstars, maar TVOH is leuker...wel jammer dat Jennifer eruit is
*boks*quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:28 schreef tdrone het volgende:
ik vind het ook jammer dat Jennifer eruit is
Ik niet zo. Mooi meisje om te zien. maar ja..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:28 schreef tdrone het volgende:
ik vind het ook jammer dat Jennifer eruit is
.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ook niet, dat is saai
Ik ga nu eten![]()
Allo Alloquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Smakelijk
Ik zet zo denk ik een DVD-tje op.
Twijfel tussen een aflevering van Mr. Bean, The Muppetshow, Allo Allo en The Freggles.
Hoezo verstoor ik nou weer de rust?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:15 schreef Michhas het volgende:
[..]!
Not cool
is het ook nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoezo verstoor ik nou weer de rust?
Wist niet dat dit een elite-topic was.
Gisteren heb ik 1 aflevering gezien. Maar ik heb 3 dvd's van ze in huisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
had je de freggels niet al gekeken?
Dit weekend.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:13 schreef tdrone het volgende:
weet een van jullie wanneer de nieuwe mobiele lay out komt?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:03 schreef Lutte het volgende:
Bos! Ik kwam net een door jou gezette note tegen!
Ja, van WK2006 en Voetbal, maar dat is al meer dan 4 jaar geleden.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk het. Benny zal het wel precies weten.
quote:
Dan doe ik een Sociosje.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:20 schreef iBenny het volgende:
Je zal trouwens niks in te hoeven stellen dan, het verschijnt gewoon. Of je het nou wilt of niet
CC!
Ja ik denk hou eens rekening met hemquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je slokdarm is je dankbaar voor het kauwen en laten afkoelen van je eten. Gr.
Ja ik voel me bekeken als ik een frikadel eetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:23 schreef Lutte het volgende:
Onderzoek heeft uitgewezen dat vrouwen minder frikandellen eten omdat ze dat niet prettig vinden.
Ja echt.
Wuutes?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:23 schreef Lutte het volgende:
Onderzoek heeft uitgewezen dat vrouwen minder frikandellen eten omdat ze dat niet prettig vinden.
Ja echt.
Ik snap dat niet, ik zal het gemiddelde ook wel weer omhoog halen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat een frikandellendrama weer vanavond
Vooral zeker met een klodder mayonaise erop?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik voel me bekeken als ik een frikadel eet
maar jij bent zowat verslaafd aan frikandellen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, ik zal het gemiddelde ook wel weer omhoog halen.
Heb er net nog eentje op.
ja, goed geradenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral zeker met een klodder mayonaise erop?
Ja eindelijk weer die puberale grappenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, ik zal het gemiddelde ook wel weer omhoog halen.
Heb er net nog eentje op.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar jij bent zowat verslaafd aan frikandellen?
Het lijkt me dat je eerst de frikandel op moet eten voord....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, goed geradenMja ik eet ook nogal apart, eerst de mayo eraf likken enzo...
[..]
Ja eindelijk weer die puberale grappen
hij is al omgeven met saus dus dan moet je eerst de saus eraf likken voordat je verder kunt...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je eerst de frikandel op moet eten voord....
Enneuh... Puberale grappen? Ik ben serieus!
dit stukje kon ik niet serieus door dit :quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, goed geradenMja ik eet ook nogal apart, eerst de mayo eraf likken enzo...
quote:[..]
Ja eindelijk weer die puberale grappen
Ik eet echt zo, maar puberale grappen zijn wel leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
dit stukje kon ik niet serieus door dit :
[..]
Nee, aan jou de eerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:29 schreef eNGine10 het volgende:
Had iemand al gezegd "lekker, zo'n stuk vlees in je mond"?
Ooh, dan weet ik ook weer wat er daarvoor mee gebeurd is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij is al omgeven met saus dus dan moet je eerst de saus eraf likken voordat je verder kunt...
Hoe word je gepest dan?
Ik kan jou wel serieus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
dit stukje kon ik niet serieus door dit :
[..]
Ow, ook niet leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, dan weet ik ook weer wat er daarvoor mee gebeurd is.
Enneuh... Gewoon, flauwe opmerkingen.
Lekker, zo'n stuk vlees in je mondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik eet echt zo, maar puberale grappen zijn wel leuk
[..]
Nee, aan jou de eer
Precies,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lekker, zo'n stuk vlees in je mond
Okeee ik hou al op want dat hoef ik echt niet te wetenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi doe eens niet zo anders ga ik doen wat PD bij mij deed.![]()
Das dan weer jammer, ik had net een PM klaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okeee ik hou al op want dat hoef ik echt niet te weten![]()
Geenidee, ik hou altijd wel van seksistische opmerkingen maar het is nu wel erger, seksistquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:34 schreef Lutte het volgende:
Was het niveau de afgelopen week ook zo laag en seksistisch of is dat echt alleen als ik er ben?
het mag wel, alleen de echte details hoeven nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das dan weer jammer, ik had net een PM klaar.
Leesze Bosquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga nog even wat lezen, even in een boek van Bernlef beginnen.
Okay, leuk, have fun!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
Lees zequote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
Ok. PM is onderweg.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het mag wel, alleen de echte details hoeven niet
Jouw schuld.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee, ik hou altijd wel van seksistische opmerkingen maar het is nu wel erger, seksist
Dat is van volwassen naar seksistisch gegaan, waar gaat het heenquote:
Ik kan in KPD. Dus ik dat uit mijn index en AT enzo gehaald, alleen het staat nog steeds in mensen hun PoHi. En serieus, van sommige titels word ik al een beetje ontoepasselijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:39 schreef tdrone het volgende:
naar keiharde prono en dan GRTD de real life soap en uiteindelijk GRTD The Movie!
Ik zat op school, en toen stuurde iemand een link ik klikte erop en toen keken mensen mij raar aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan in KPD. Dus ik dat uit mijn index en AT enzo gehaald, alleen het staat nog steeds in mensen hun PoHi. En serieus, van sommige titels word ik al een beetje ontoepasselijk.
Sinds wanneer is OJW er eigenlijk vanaf?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:39 schreef tdrone het volgende:
naar keiharde prono en dan GRTD de real life soap en uiteindelijk GRTD The Movie!
Iemand?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zat op school, en toen stuurde iemand een link ik klikte erop en toen keken mensen mij raar aan
Sinds 998quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is OJW er eigenlijk vanaf?
Praat er niet over, het is te pijnlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is OJW er eigenlijk vanaf?
Een discussie verloren?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Praat er niet over, het is te pijnlijk.
Nee, de oude garde was weg en toen werd het grtd en nu is die oude garde terug en vinden ze het jammer.quote:
Zal ik...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
het staat best kaal zonder de OJW,
Ja ik was ook niet aanwezig, anders had ik gevochten als een leeuwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, de oude garde was weg en toen werd het grtd en nu is die oude garde terug en vinden ze het jammer.
Wie is de oude garde dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, de oude garde was weg en toen werd het grtd en nu is die oude garde terug en vinden ze het jammer.
Chineesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:44 schreef tdrone het volgende:
GVD had per ongeluk mijn toetsenbord op chinees gezet
ik helemaal aan het stressen want kreeg het eerst niet terugverwisseld
Ze gaan klapjes krijgenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat weet niemand maar ze waren er niet!
Vandaag uit China nieuwe batterijen voor m'n laserpointer gekregen. Chinaquote:
Chinaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vandaag uit China nieuwe batterijen voor m'n laserpointer gekregen. China
het was leuk een onuitspreekbare naam, en het staat zo kaal opeens als je meer dan 200 delen GRTDOJW gewend bent...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:49 schreef tdrone het volgende:
waarom vinden jullie OJW weg zo erg dames jullie fokken niet eens op het werk
Daarom! Das de grap!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:49 schreef tdrone het volgende:
waarom vinden jullie OJW weg zo erg dames jullie fokken niet eens op het werk
Mongool en Mongoolse, en ze zien eruit als vikingenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoe zou een mongooltje eruit zien in mongolie
en hoe zou die genoemd worden
Dunno. Frekie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
Verrekte koekwaus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |