quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:14 schreef Teal het volgende:
Eerste keer dat ik een nieuw deel heb geopend![]()
Afgelopen keer... Dat was het beste GRTDOJW-topic in onze geschiedenis, ik heb me echt kapotgelachen toen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:14 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Lutte krijgt weer een geile bui hoor
quote:
Feli!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:14 schreef Teal het volgende:
Eerste keer dat ik een nieuw deel heb geopend![]()
Dat was inderdaad een van de bestequote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Afgelopen keer... Dat was het beste GRTDOJW-topic in onze geschiedenis, ik heb me echt kapotgelachen toen.
Moet jij niet gaan douchen? Als je net wakker bent?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:17 schreef Teal het volgende:
Haha en deze scherpte in de vroege ochtend
Douche savonds altijd, ik ga zo toch alweer naar een feestje, met bier en veel rokende mensen binnen, dus stink ik toch weerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:17 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan douchen? Als je net wakker bent?
Truequote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:18 schreef Teal het volgende:
[..]
Douche savonds altijd, ik ga zo toch alweer naar een feestje, met bier en veel rokende mensen binnen, dus stink ik toch weer
Zack & Codyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:18 schreef Zeroku het volgende:
Trends
Netherlands ·change
Zack & Cody.
Lekker optijdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:19 schreef Teal het volgende:
Maar ik ga nu ontbijten, want de stad gaat om 5uur dicht, en moet nog cadeautje halen
Ben je ze nog steeds kwijt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:30 schreef Zeroku het volgende:
Zucht, sleutels al een week kwijt. Vandaag toch nog maar ff op het werk kijken.
Ja, heb collega die me kwam halen gesms't, maar hij had niks gevonden zei die. Maar ze moeten daar wel liggen, want nergens anders zijn ze te vindenquote:
Lekker is dat... Hopelijk vind je ze nog!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, heb collega die me kwam halen gesms't, maar hij had niks gevonden zei die. Maar ze moeten daar wel liggen, want nergens anders zijn ze te vinden.
Ja, naamsverandering, nieuw logo... Ik ben het er niet mee eens maarja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had het over GRTD ofzo. maar gezellig!
Wat is er gebeurd ?
Ja we mochten toch niks veranderen van de mods toen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, naamsverandering, nieuw logo... Ik ben het er niet mee eens maarja.
Enneeuh... Gezeik in TAL. Alweer. En diegene die me niet mocht is nu weg uit grutje... En nu zitten er allemaal lieve mensjes.
Ja, een naamsverandering is sowieso nogal enthousiast maar dat maakt niet uit!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja we mochten toch niks veranderen van de mods toen?
Ow, nouja fijn dat je er weer bent iig
Hoe enthousiaster hoe beter zullen we maar denkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, een naamsverandering is sowieso nogal enthousiast maar dat maakt niet uit!
En ja hè... Heb vast en zeker alweer zeventien keer zoveel gepost dan de afgelopen paar dagen.
Ik heb geen idee... we kunnen het symph altijd nog vragenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja we mochten toch niks veranderen van de mods toen?
Ow, nouja fijn dat je er weer bent iig
Ik weet het antwoord al dus daarom leek me het niet zo'n slim plan het te vragen. Wat niet weet wat niet deert.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... we kunnen het symph altijd nog vragen
Aaah, oke...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord al dus daarom leek me het niet zo'n slim plan het te vragen. Wat niet weet wat niet deert.
Ik ook! Met heel veel roze!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe enthousiaster hoe beter zullen we maar denken
Ik had alleen gehoopt op een wat vrolijker logo ofzo
Mja ik heb je wel gemist hoor
Gisteren was mijn vader jarig, en vandaag moest ik werken tot 4,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:19 schreef iBenny het volgende:
maar waar heb jij al die tijd uitgespookt CC?
Symph zei laatst in de TC dat verandering geen kwaad kon maarja...wat niet weet wat niet deertquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... we kunnen het symph altijd nog vragen
Ohw, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gisteren was mijn vader jarig, en vandaag moest ik werken tot 4,
Anders merken we het vanzelf welquote:[..]
Symph zei laatst in de TC dat verandering geen kwaad kon maarja...wat niet weet wat niet deert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |