Daar hebben we ons watje weerquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
APK, wat zat er in je koffie vanmorgen?
Nee, niet dat ik weetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben jij ondeugend geweest vannacht of vanmorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
met een fris koppiequote:
quote:
moet wachten op een beurtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
succes/sterkte!
We wachten met smart op de pics
Asfalt, foeiquote:
Succes met je hoofdbedekkingquote:
strakke coupe badmutsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:29 schreef asfalthooligan het volgende:
haalt straks ook maar weer j=het scheermesje over zijn hoofd
Heb je dat wel vaker?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
moet wachten op een beurt
Ja maar ik dacht dat Tombo dat ook een mirakel vond en dus niet heeftquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
Telefoon met internet
(voor mij een mirakel, voor de jeugd normaal)
Loop een half uur achter maar wil wel Picsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
moet wachten op een beurt
En geen pics
Nee, meestal gaat het vrij rap de goede kant opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je dat wel vaker?
En neem je serieus je laptop mee naar de kapper?
Heb je geen abo dat je mag verlengen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:30 schreef tombolafan het volgende:
(ik wil een telefoon met internet als ik groot ben)
Hmmz, misschien moet ik ook hyves nemen om te melden dat ik een toiletblokje geplaatst heb, of zou twitter daar een beter medium voor zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
oh god, mijn vader zit de laatste tijd alleen maar op z'n hyves, en hij was helemaal blij dat hij er op gezet had dat hij gisteren pizza gegeten had
gtfo my internets
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe waar ik gister op gesprek was hadden ze in de lobby stoeltjes met iPad's er aan gemonteerd
Nee, duurt nog een jaar volgens mijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:37 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je geen abo dat je mag verlengen?
Jij lijkt mij echt iemand die een paar uur per dag belt
Oh, meestal mag je al 4 maanden eerder verlengen dus nog 8 maanden ofzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:42 schreef tombolafan het volgende:
Nee, duurt nog een jaar volgens mij
En ik bel niet veel, sms daarentegen
Een nokia nog wat, kan wel internet op, maar als ik internet neem wil ik een betere/handigere telefoonquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:45 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, meestal mag je al 4 maanden eerder verlengen dus nog 8 maanden ofzo
Wat heb je nu voor foon dan?
Ja, die zijn 2,50 en die haal ik er makkelijk uit per maandquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt ook van die onbeperkt (lees; 1000) sms abo's héDie kan je soms gewoon al tijdens je contract aanzetten. of is er geen whatsapp voor je telefoon?
aaaaaaaaaahhhhquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:40 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, misschien moet ik ook hyves nemen om te melden dat ik een toiletblokje geplaatst heb, of zou twitter daar een beter medium voor zijn?
Dat kost 10¤ bij vodafonequote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:47 schreef tombolafan het volgende:
Ja, die zijn 2,50 en die haal ik er makkelijk uit per maand![]()
Maar goed, jij hebt een desirequote:
Waarom zou je bij moeten leggen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:57 schreef tombolafan het volgende:
Maar goed, jij hebt een desire
Dat lijkt me ook wel iets, zo'n androidMaar dan zal ik wel bij moeten leggen
Ben je niet bang dat je dan zo'n calimero-hoofd krijgt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik heb (ergens begin vorig jaar geloof ik?) ook een tijdje een pony gehad, maar toch maar weer laten groeien. Hoewel ik nu weer twijfel, want stiekem vond ik het geloof ik toch beter staan.
Valt reuze mee hoor, ligt helemaal aan welk toestel. Diegene die ik heb die heb je al bij goedkope 2 jaar abo's, en is zelfs gratis bij veel 1 jr abo'squote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, jij hebt een desire
Dat lijkt me ook wel iets, zo'n androidMaar dan zal ik wel bij moeten leggen
Het is gelukt jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:01 schreef Greys het volgende:
Is het nou gelukt bij de kapper Tombo? Met je pony?
Ben benieuwd!
Ik heb (ergens begin vorig jaar geloof ik?) ook een tijdje een pony gehad, maar toch maar weer laten groeien. Hoewel ik nu weer twijfel, want stiekem vond ik het geloof ik toch beter staan.
Kweenie, heb ik op die foto's in mijn fobo een calimero hoofd?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:04 schreef APK het volgende:
Ben je niet bang dat je dan zo'n calimero-hoofd krijgt?
Niet even vast een fotootje per PM?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is gelukt ja
Mn moeder zei dat ik nu NOG jonger lijk, maar dat het wel leuk staat
En de 30e kan je het zien
Ik vind je zonder leukerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Kweenie, heb ik op die foto's in mijn fobo een calimero hoofd?
Want op een paar van die foto's heb ik ook een pony.
Straks, heb mn camera hier nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet even vast een fotootje per PM?Ah?
Nee hoor, ik ga achter Greys staanquote:
Ik liep net door de wind en toen had ik ineens geen pony meerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja sorryje houdt zo weinig gezicht over mét, vind ik dan
Hoezo sorry?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja sorryje houdt zo weinig gezicht over mét, vind ik dan
Ll is aan het solliciteren, en tombo heeft een nieuwe coupequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:20 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh.![]()
Ik heb ook het einde van de Ladies gemist Greys.![]()
En nog meer zie ik!Ll aan het solliciteren!? Tombola een nieuwe coupe!?
Niemand die mij ook iets zegt he.
Ik zou het ook zo latenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:15 schreef Greys het volgende:
Hoezo sorry?Niet nodig hoor, ik twijfelde, dus een mening is altijd handig dan juist.
En ik vind dus zelf juist dat ik tevéél gezicht zonder heb, maar da's altijd anders als je naar jezelf kijkt. Ik laat het nog wel even zo
En bedankt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ll is aan het solliciteren, en tombo heeft een nieuwe coupe
Nog net. Dutje helpt, maar ik had vanaaf liever bank gehangen dan naar een verjaardagsfeestje te moeten gaan. Ik heb mezelf maar opgeworpen als bob. Want als ik ga drinken val ik om en zo kan ik de tijd van terugreis nog enigszins beïnvloeden. Al zal het vast wel gezellig zijn als ik eenmaal opgestart en gearriveerd ben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben vandaag het matrasje voor het ledikantje gekocht.
Ik vond het al raar dat er verkeersleiders op het meubelplein waren. Bleek heel het parkeerterrein van de ikea afgesloten te zijn. En volgens mij duurt het nog wel even aangezien ze parkeerplaatsen op het industrieterein gemaakt hebben met een pendalbus zelfs.
En ik wil foto's van tombo haar nieuwe coupe zien
@cat leef je nog na je drukke werkweek?
quote:
Dat moet ik nog proberen, maar ik ruik dat ding in de huiskamer.quote:
Ew!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet ik nog proberen, maar ik ruik dat ding in de huiskamer.
Ow.quote:Dat blokje dan, hè
Rare smiley eigenlijk, deze:quote:
Volgens mij is het een massage met een graanhalm.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:36 schreef APK het volgende:
[..]
Rare smiley eigenlijk, deze:![]()
Iemand slaat een ander met een haarborstel op het achterhoofd en die persoon vindt het nog leuk ook...
Omdat het kanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een massage met een graanhalm.
Of zo.![]()
Over smileys gesproken: dezeheeft een sigaar in zijn mond. Toch? Maar waaaaarom?
Ah. 42 dus.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een massage met een graanhalm.
Of zo.![]()
Over smileys gesproken: dezeheeft een sigaar in zijn mond. Toch? Maar waaaaarom?
Hannie!quote:
En waarom is zijn hoofd afgezaagd?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Right back at ya!quote:
Alleen als je iets te melden hebt.quote:
Was jij niet ooit blauw?quote:
Ehm. Ehm.quote:
blijkbaar niet he, als je katten er van gaan meurenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ehm. Ehm.
De katten stinken een uur in de wind, sinds ik Intratuinvoer heb, alleen heb ik er nog 5 kilo van staan.
Is dat wat?
Ooit wel, donkerblauw zelfs. Good ol' times.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Was jij niet ooit blauw?
Of heb ik dat gedroomd?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
blijkbaar niet he, als je katten er van gaan meuren
Het is een begin.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ehm. Ehm.
De katten stinken een uur in de wind, sinds ik Intratuinvoer heb, alleen heb ik er nog 5 kilo van staan.
Is dat wat?
Ik vergeet elke keer dat die vetklep van me stiekem een heel delicaat maag-darmsysteem heeftquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
blijkbaar niet he, als je katten er van gaan meuren
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:36 schreef Rewimo het volgende:
Graag gedaan
Ik ben dol op kerkhoven, familieafwijking
We zijn een bonk liefdequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een begin.
Maar houwen ze nog van je? En van elkaar? En houw jij nog van hen?
Kijk, dát is goede info.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We zijn een bonk liefde. Izzy kan nog steeds niet mauwen, en hoewel je niet meer zou zeggen dat hij ooit bijna dood is geweest, heeft hij een slecht evenwichtsgevoel overgehouden aan alles. Wat heel goed te zien is aan mijn nieuwe (tweedehands, goddank) leren bank. Hij heeft ook doorgekregen dat als hij op schoot komt, hij heul veul geaaid wordt, maar hij durft niet echt op schoot te springen dus gaat dan tegen m'n benen oplopen met een hoge rug en pakmenou-gejammer
. En als ik te lang uitslaap gaan ze samen op me zitten om me wakker te krijgen. En ze spelen heul veul samen, totdat Noah op Izzy gaat zitten en Izzy het niet meer leuk vindt en gaat jammeren.
Oh, en we hebben sinds kort weer een laserlampje, wat natuurlijk heel tof is, maar Noah vindt zichzelf te oud worden voor dat soort gekkigheid.
en als je dan je lampje op die 1/3e richt, springen die andere twee er dan niet meteen bovenop?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk, dát is goede info.![]()
![]()
![]()
Laserlampjes worden hier door 2/3 van het volk gewaardeerd. De resterende 1/3e weigert zich er druk om te maken.
Nee. En ik heb het geprobeerd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als je dan je lampje op die 1/3e richt, springen die andere twee er dan niet meteen bovenop?
Oh, hij maakt zich er wel druk om hoor. Het is alleen dat hij na een paar minuten rennen moet gaan liggen uithijgenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk, dát is goede info.![]()
![]()
![]()
Laserlampjes worden hier door 2/3 van het volk gewaardeerd. De resterende 1/3e weigert zich er druk om te maken.
Ow, echt een ouwe dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, hij maakt zich er wel druk om hoor. Het is alleen dat hij na een paar minuten rennen moet gaan liggen uithijgen.
Kom jij op tv?quote:
Je wordt een kattevrouwtje.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind het zo leuk dat de katten bij vrienden van me steeds betere vriendjes met me worden![]()
Ik had al een instant click met de schuwe poes daar, maar nadat ook de kater me steeds aardiger begon te vinden is nu ook de laatste stoicijnce poes wat ontdooid, aaien wil ze niet, maar ze komt wel steeds op me liggen als ik blijf logeren
Je kunt als man ook nooit iets goed doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:16 schreef tombolafan het volgende:
Een jongen die ik al eeuwen niet gezien heb noemt me "sexy" op msn
Ja hallo, volgens mij loopt ie me voorbij als ie me tegenkomt op straatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt als man ook nooit iets goed doen
Heb niks gezien.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:22 schreef Greys het volgende:
Heeft Senesta nog geupdate over haar zieke kinderen?
Ze zou de HA gaan bellen, maar daarna nog iets gehoord? Heb niet alles teruggelezen.
Waarom heb je hem dan op MSN?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:20 schreef tombolafan het volgende:
Ja hallo, volgens mij loopt ie me voorbij als ie me tegenkomt op straat
Waarom ie me uberhaupt aanspreekt snap ik echt niet
Vroeger zaten we in dezelfde stapgroepquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vroeger zaten we in dezelfde stapgroep
Misschien is hij verlegen en durft hij nu pas iets te zeggen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:25 schreef tombolafan het volgende:
Vroeger zaten we in dezelfde stapgroep
Dat laatste jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien is hij verlegen en durft hij nu pas iets te zeggen.
Is toch lief dat hij opeens aan jou denkt?![]()
Of is het een viezerd?
Hij wil batsenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:20 schreef tombolafan het volgende:
Waarom ie me uberhaupt aanspreekt snap ik echt niet
Okee, hij is lelijk, onaardig, altijd dronken en stapt dan ook gewoon in de autoquote:
Oh, dat wil ik ook wel eens, maar niet met hemquote:
Fair enough, maar tief hem dan van MSN afquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:41 schreef tombolafan het volgende:
Okee, hij is lelijk, onaardig, altijd dronken en stapt dan ook gewoon in de auto
Not my type
Oh vooral dat laatste is echt heel kansloos. Prima als je altijd dronken wil zijn, maar doe dat lekker thuis op de bankquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, hij is lelijk, onaardig, altijd dronken en stapt dan ook gewoon in de auto
Not my type
Hehequote:Oh, dat wil ik ook wel eens, maar niet met hem
Ik heb hem nu geblokkeerdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Fair enough, maar tief hem dan van MSN af
Nou idd, daar heb ik echt een bloedhekel aan, rijden onder invloedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh vooral dat laatste is echt heel kansloos. Prima als je altijd dronken wil zijn, maar doe dat lekker thuis op de bank
Volgens mij is Tombo het moeilijkst te scoren op FoK! (en daar buiten)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
HeheMaar goed, miss weet hij dat jij al ffies single bent en denktie 'makkelijk te scoren' ofzo
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is Tombo het moeilijkst te scoren op FoK! (en daar buiten)
Als er een haar op je been niet in model zit mot ze je niet meer
Pappamateriaalquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]Dat valt ook wel weer mee hoor
Ik ben wel moeilijk, echt wel, maar als ik voor iemand val dan is het ook meteen flink
Eerst relatiemateriaalquote:
Waarom is de liefde nu over dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben administratie en bewaarsels aan het uitzoeken, en ik kom een mailtje van mn grote liefde tegen met daarin de routebeschrijving naar zn huis
Zo'n lief mailtje
onmogelijke liefde, verkeerde plaats verkeerde tijd etcquote:
Toch jammer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
onmogelijke liefde, verkeerde plaats verkeerde tijd etc
Dat is schoenendoos materiaal..oh nu ik er toch aan denk heb een mooiere lushbox voor jequote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben administratie en bewaarsels aan het uitzoeken, en ik kom een mailtje van mn grote liefde tegen met daarin de routebeschrijving naar zn huis
Zo'n lief mailtje
Heel jammer, ik heb er nu soms nog last vanquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is schoenendoos materiaal..oh nu ik er toch aan denk heb een mooiere lushbox voor je
Leuke lippenstif, hoeveel ohm is dat ook alweer?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is schoenendoos materiaal..oh nu ik er toch aan denk heb een mooiere lushbox voor je
Ohm? en kleur?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Leuke lippenstif, hoeveel ohm is dat ook alweer?
[ afbeelding ]
Heb hem in de kelder gezetquote:
470000 ohm en 20% tolerantiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Leuke lippenstif, hoeveel ohm is dat ook alweer?
[ afbeelding ]
op weerstandjes wordt met drie gekleurde ringen aangegeven wat de weerstandswaarde isquote:
quote:
LOLquote:
Ken het idd alleen als weerstandswaarde (elek).quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op weerstandjes wordt met drie gekleurde ringen aangegeven wat de weerstandswaarde is
en met de vierde ring de tolerantie
weerstandswaarde meet je in ohm, mocht je dat nog niet doorhebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ken het idd alleen als weerstandswaarde (elek).
Zal morgen eens in een bak rommelen want ken ze dus alleen van papier
quote:
Johhhhquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weerstandswaarde meet je in ohm, mocht je dat nog niet doorhebben
Niet slecht voor iemand die kleurenblind is.quote:
ik ben dan ook niet volledig kleurenblindquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Niet slecht voor iemand die kleurenblind is.![]()
![]()
Een baan bij de EOD lijkt me niets voor jou.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben dan ook niet volledig kleurenblind![]()
als er rood groen of bruine streepjes hadden gestaan, was je me kwijt geweest
nopequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een baan bij de EOD lijkt me niets voor jou.
Succes!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:19 schreef Ml-etje het volgende:
Nouga nog een oefententamentje maken.
quote:Gaat zo weer wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik kijk eng
Geen foto van mn hele gezicht vandaag, heb een bad-face-day
[ Bericht 8% gewijzigd door tombolafan op 15-01-2011 21:03:07 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Haha ik had een heel ander gezicht bij jou voorgesteld!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:44 schreef tombolafan het volgende:
Pony:
Gaat zo weer weg
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:44 schreef tombolafan het volgende:
Pony:ik ben nooit zo'n fan van pony'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat zo weer weg
🐙
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben nooit zo'n fan van pony's
ja, kreeg een paar uur later een smsjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]Kan toch?
Is je steigermeisje nog levend?
En wanneer ging je ook weer naar dat feestje met haar?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, kreeg een paar uur later een smsje
vrijdagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wanneer ging je ook weer naar dat feestje met haar?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Hello!
Mn ouders kwamen onverwacht binnenvallen en bleven gezellig eten, en daarna heb ik 2 uur in bad gezeten en Chocolat eindelijk uitgelezen![]()
En nu kijk ik de docu over Graceland van Paul Simon op Ned3
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:18 schreef Pagan het volgende:
Midas update #3
Meneer heeft nog steeds 39,9 koorts, maar reageert goed op de AB en koortsremmers.![]()
Hij eet ze daar de oren van het hoofd, vraagt iedereen om aandacht en heeft zijn infuusslangetje doorgebeten waardoor de AB in de kooi liep in plaats van in Midas.![]()
Hij is te klein en dwarskontig om voldoende bloed af te nemen voor verder onderzoek, omdat hij goed reageert op de behandeling laten ze dat er verder maar bij.
Morgen bellen ze weer in de loop van de ochtend, als er geen rare dingen gebeuren mag hij dan mee naar huis, de meds krijgt hij dan mee in tabletvorm.
Hopelijk heeft hij geen geen eten op kamernummer besteld.
Doe eens ponyfoto PMmen, ppppplease?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:44 schreef tombolafan het volgende:
Pony:
[..]
Gaat zo weer weg
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Midas![]()
Whehehehe mijn vader kwam er daadwerkelijk vandaag pas achter dat ik drie naakthonden heb
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Dinsdag alweer een jaar ja![]()
Hijs zelfs al bij hun op bezoek geweest en alles
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en mn moeder zei ineens tegen mn vader , hey had jij heel vroeger toen ik je net leerde kennen niet ook een hond? Een mechelaar?
Dat was ook iets wat ik nog nooit eerder gehoord had
en die is op een dag verwerkt in de bapao, en toen nooit meer wat over gehoordquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en mn moeder zei ineens tegen mn vader , hey had jij heel vroeger toen ik je net leerde kennen niet ook een hond? Een mechelaar?
Dat was ook iets wat ik nog nooit eerder gehoord had
Nee die heeft ie aan een vriend gegeven toen ie bij mn moeder op dr studentenkamer in trok schijnbaar. Hij wist niet meer hoe die hond heette hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en die is op een dag verwerkt in de bapao, en toen nooit meer wat over gehoord
Das wel cool jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die heeft ie aan een vriend gegeven toen ie bij mn moeder op dr studentenkamer in trok schijnbaar. Hij wist niet meer hoe die hond heette hoor.
Maar volgens mn moeder was het echt zo een supergoed afgerichte mechelaar die altijd los liep naast mn vader, keistoer
Tervurense net zo iddquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Mechelaren zijn hele drukke energieke nerveuze honden, die zijn echt alleen maar tof als ze heel goed onder appèl staan.
Mn oma nam altijd afgerichte politiehonden over, als ze stopten met werken, of als ze het examen niet haalden of zo.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:36 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, het verbaasde me wel, omdat mn vader niet echt iets met honden heeft.
Maar ik weet wel dat ie wel van stoere honden houdt.
Als de rolmops die ze nu hebben eindelijk es de pijp uit gaat dan krijgt ie een stoere grote peruaan van me, van die vriendin. Hij vindt die middenslag peruaan die vrienden van me hebben altijd geweldig.
Als ie Bink ziet hier dan vraagt ie altijd aan mn moeder of ze de mops niet weg kan doen of wanneer ie nou es doodgaat
quote:
Zolang ze klein zijn vind ik het schattig maar daarna iets te harigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh buh, gewoon een haarballie, ik vind dr niks aan
Ik krijg echt accuut zin om mn tondeuse erbij te halen als ik zo een hond ziequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zolang ze klein zijn vind ik het schattig maar daarna iets te harig
Ik vind vooral die koppies altijd heel vies met traan en kwijlsporen, stinkt ook vaak onwijs , huuuuuuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
Het is meer dat ik me dan bedenk wat er allemaal in blijft hangen
Ha gelukkig goed nieuws en een goed teken dat hij weer eigenwijs is, hopelijk morgen naar huisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:18 schreef Pagan het volgende:
Midas update #3
Meneer heeft nog steeds 39,9 koorts, maar reageert goed op de AB en koortsremmers.![]()
Hij eet ze daar de oren van het hoofd, vraagt iedereen om aandacht en heeft zijn infuusslangetje doorgebeten waardoor de AB in de kooi liep in plaats van in Midas.![]()
Hij is te klein en dwarskontig om voldoende bloed af te nemen voor verder onderzoek, omdat hij goed reageert op de behandeling laten ze dat er verder maar bij.
Morgen bellen ze weer in de loop van de ochtend, als er geen rare dingen gebeuren mag hij dan mee naar huis, de meds krijgt hij dan mee in tabletvorm.
Oh, overheen gelezen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:18 schreef Pagan het volgende:
Midas update #3
Nee, ik ben ook aan het zappen van wanhoopquote:
Ja, ik zat net al ff te ds-en van armoequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck zeg, en dat op zaterdagavond
Ja, is zat! Hartstikke goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Hey, ik had de riem, thnx![]()
En ik heb de verf uit de kelder gehaald ook![]()
Het is maar 1 liter maar het zou genoeg zijn voor 5m2 staat er op, ik hoop dat je daar wat aan hebt?
quote:
We zijn een beetje moequote:
Ik snap dat je moe bentquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn een beetje moe
De convectorput is ook leeg en schoon (hoewel; het grondwater staat nog steeds te hoog, dus hij loopt weer langzaam vol, maar in elk geval is de smerige bragel eruit)
Ik vond het eigenlijk ook wel leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
Ik snap dat je moe bent
Ik hou van kasten in elkaar zettenBen nu mn kast aan het opruimen, dan gaat ie de deur uit, en dan kan ik mn nieuwe kast maken
Wil alleen eerst voor mezelf beslissen of die nieuwe kast op de plek van mn oude kast komt, of dat mn kamer totaal omgegooid wordt
Coolquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk ook wel leuk
Morgen nog wat rolgordijnen ophangen en dan is het wel klaar
heb ik laatst gedaan, bureau op de plek van het kastje, kastje de deur uit, nieuw kastje op de plek van het bureauquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap dat je moe bent
Ik hou van kasten in elkaar zettenBen nu mn kast aan het opruimen, dan gaat ie de deur uit, en dan kan ik mn nieuwe kast maken
Wil alleen eerst voor mezelf beslissen of die nieuwe kast op de plek van mn oude kast komt, of dat mn kamer totaal omgegooid wordt
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb ik laatst gedaan, bureau op de plek van het kastje, kastje de deur uit, nieuw kastje op de plek van het bureau
Ja, ik hoop zo dat we hem mogen ophalen morgen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:03 schreef indaha het volgende:
Hallo
[..]
Ha gelukkig goed nieuws en een goed teken dat hij weer eigenwijs is, hopelijk morgen naar huis
Lekker! Hier ligt het laminaat en de verf al klaar voor de slaapkamer re-style, gaat alleen duren dan gepland.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk ook wel leuk
Morgen nog wat rolgordijnen ophangen en dan is het wel klaar
HOI INGquote:Op zondag 16 januari 2011 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
En ook weer![]()
Onze visite heeft besloten nog een nachtje te blijven![]()
Lees morgen wel ff bij![]()
En Tombo, svp Poooonie-PM
Nou en bedankt hé!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou en bedankt hé!![]()
Ik ga maar gauw naar bed.
quote:
hahaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]Vervelend he, als foto's al weg zijn voordat je weer online bent
Inderdaadquote:Op zondag 16 januari 2011 01:12 schreef tombolafan het volgende:
Vervelend he, als foto's al weg zijn voordat je weer online bent
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:18 schreef Pagan het volgende:
Midas update #3
[SC] #1099 waar de dorpsgek de lapo pakt!quote:Op zondag 16 januari 2011 09:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat was er aan de hand? Kan iemand me een linkje geven? Ik kan het niet terugvinden.
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
[SC] #1099 waar de dorpsgek de lapo pakt!
5 Weken geleden, hij krijgt als kitten iedere maand een pipet Stronghold tegen vlooien, wormen en wat dies meer.quote:
Hey skelequote:
Kwam net nog van alles tegen voor krentebrood dus ik weet wat we volgende week etenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat ook te denken dat ik straks maar iets ga bakken.
Nog geen idee wat though.
Ik ga ieg nu de naaimachine weer uithalen, hopelijk werkt het apparaat vandaag wel mee
quote:
Ieeuuuwww de enige banaan die ik lust is een groene of gebakken banaan, bananen taart jakquote:Op zondag 16 januari 2011 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga denk ik een bananentaart maken of zo
Mijn Mr is dan uit eten met een groep collega's dus best kans dat ik ga, afhankelijk van hoe versleten ik benquote:Op zondag 16 januari 2011 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heyhey
jij en collega's nog plannen naar TCD te gaan op de nieuwe locatie?
Muizeltje! Je hebt je UI opgefleurd!quote:
Ja spesjaal voor Vaaaaalentijnsdag!quote:Op zondag 16 januari 2011 11:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Muizeltje! Je hebt je UI opgefleurd!
Ohja tis ook VOH finale natuurlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 11:30 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn Mr is dan uit eten met een groep collega's dus best kans dat ik ga, afhankelijk van hoe versleten ik benanders wordt het VOH kijken bij n vriendin die niet weg kan ivm kids.
C wilde wel alleen die gaat eerst met collega's naar een kroeg waarop ik kan aansluiten als ik wil.
Mijn huidige collega's zijn geen TCD materiaal
Hij is leuk!quote:Op zondag 16 januari 2011 11:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja spesjaal voor Vaaaaalentijnsdag!
Met dank aan mijn zus
Heb vrijdag met veel moeite whatsapp erop gezet en nu roept ie dat er een nieuwere versie op moetquote:Op zondag 16 januari 2011 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Wow, lekker generd en van m'n telefoon een remote gemaakt voor Media Player Classic
Yesquote:Op zondag 16 januari 2011 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ohja tis ook VOH finale natuurlijk
Ja WhatsApp is nog aardig in ontwikkeling, soms zijn er dagelijks updatesquote:Op zondag 16 januari 2011 11:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is leuk!
[..]
Heb vrijdag met veel moeite whatsapp erop gezet en nu roept ie dat er een nieuwere versie op moet
Als het via de Ovi winkel te krijgen is wel ja. Itunes doet niks bij mij.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja WhatsApp is nog aardig in ontwikkeling, soms zijn er dagelijks updatesMaar is geen ramp toch, het is zo geinstalleerd
Hetzelfde dusquote:
Whatsapp heeft dan ook niks met iTunes te maken, en je telefoon ook niet als het goed is (als het een Nokia is danquote:Op zondag 16 januari 2011 11:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als het via de Ovi winkel te krijgen is wel ja. Itunes doet niks bij mij.
Als ik naar de site ga moet ik hem downloaden via iTunesquote:Op zondag 16 januari 2011 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whatsapp heeft dan ook niks met iTunes te maken, en je telefoon ook niet als het goed is (als het een Nokia is dan)
De site van WhatsApp? Daar staan diverse linkjes als het goed isquote:Op zondag 16 januari 2011 11:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ik naar de site ga moet ik hem downloaden via iTunesnu ja vanmiddag maar eens kijken hoe en wat
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De site van WhatsApp? Daar staan diverse linkjes als het goed is
iTunes voor iPhones
Android Market voor Android
Ovi voor Nokia
etc. etc.
Ik vind het knap als jij via iTunes apps op je Nokia toestel kan installeren, dan moet je Steve Jobs ff bellen dat je een major security leak heb gevonden
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:10 schreef Strega het volgende:
En nu is hij koortsvrij en mag ik hem ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |