Daar hebben we ons watje weerquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
APK, wat zat er in je koffie vanmorgen?
Nee, niet dat ik weetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben jij ondeugend geweest vannacht of vanmorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
met een fris koppiequote:
quote:
moet wachten op een beurtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
succes/sterkte!
We wachten met smart op de pics
Asfalt, foeiquote:
Succes met je hoofdbedekkingquote:
strakke coupe badmutsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:29 schreef asfalthooligan het volgende:
haalt straks ook maar weer j=het scheermesje over zijn hoofd
Heb je dat wel vaker?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
moet wachten op een beurt
Ja maar ik dacht dat Tombo dat ook een mirakel vond en dus niet heeftquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
Telefoon met internet
(voor mij een mirakel, voor de jeugd normaal)
Loop een half uur achter maar wil wel Picsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
moet wachten op een beurt
En geen pics
Nee, meestal gaat het vrij rap de goede kant opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je dat wel vaker?
En neem je serieus je laptop mee naar de kapper?
Heb je geen abo dat je mag verlengen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:30 schreef tombolafan het volgende:
(ik wil een telefoon met internet als ik groot ben)
Hmmz, misschien moet ik ook hyves nemen om te melden dat ik een toiletblokje geplaatst heb, of zou twitter daar een beter medium voor zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
oh god, mijn vader zit de laatste tijd alleen maar op z'n hyves, en hij was helemaal blij dat hij er op gezet had dat hij gisteren pizza gegeten had
gtfo my internets
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe waar ik gister op gesprek was hadden ze in de lobby stoeltjes met iPad's er aan gemonteerd
Nee, duurt nog een jaar volgens mijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:37 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je geen abo dat je mag verlengen?
Jij lijkt mij echt iemand die een paar uur per dag belt
Oh, meestal mag je al 4 maanden eerder verlengen dus nog 8 maanden ofzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:42 schreef tombolafan het volgende:
Nee, duurt nog een jaar volgens mij
En ik bel niet veel, sms daarentegen
Een nokia nog wat, kan wel internet op, maar als ik internet neem wil ik een betere/handigere telefoonquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:45 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, meestal mag je al 4 maanden eerder verlengen dus nog 8 maanden ofzo
Wat heb je nu voor foon dan?
Ja, die zijn 2,50 en die haal ik er makkelijk uit per maandquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt ook van die onbeperkt (lees; 1000) sms abo's héDie kan je soms gewoon al tijdens je contract aanzetten. of is er geen whatsapp voor je telefoon?
aaaaaaaaaahhhhquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:40 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, misschien moet ik ook hyves nemen om te melden dat ik een toiletblokje geplaatst heb, of zou twitter daar een beter medium voor zijn?
Dat kost 10¤ bij vodafonequote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:47 schreef tombolafan het volgende:
Ja, die zijn 2,50 en die haal ik er makkelijk uit per maand![]()
Maar goed, jij hebt een desirequote:
Waarom zou je bij moeten leggen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:57 schreef tombolafan het volgende:
Maar goed, jij hebt een desire
Dat lijkt me ook wel iets, zo'n androidMaar dan zal ik wel bij moeten leggen
Ben je niet bang dat je dan zo'n calimero-hoofd krijgt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:01 schreef Greys het volgende:
Ik heb (ergens begin vorig jaar geloof ik?) ook een tijdje een pony gehad, maar toch maar weer laten groeien. Hoewel ik nu weer twijfel, want stiekem vond ik het geloof ik toch beter staan.
Valt reuze mee hoor, ligt helemaal aan welk toestel. Diegene die ik heb die heb je al bij goedkope 2 jaar abo's, en is zelfs gratis bij veel 1 jr abo'squote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, jij hebt een desire
Dat lijkt me ook wel iets, zo'n androidMaar dan zal ik wel bij moeten leggen
Het is gelukt jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:01 schreef Greys het volgende:
Is het nou gelukt bij de kapper Tombo? Met je pony?
Ben benieuwd!
Ik heb (ergens begin vorig jaar geloof ik?) ook een tijdje een pony gehad, maar toch maar weer laten groeien. Hoewel ik nu weer twijfel, want stiekem vond ik het geloof ik toch beter staan.
Kweenie, heb ik op die foto's in mijn fobo een calimero hoofd?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:04 schreef APK het volgende:
Ben je niet bang dat je dan zo'n calimero-hoofd krijgt?
Niet even vast een fotootje per PM?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is gelukt ja
Mn moeder zei dat ik nu NOG jonger lijk, maar dat het wel leuk staat
En de 30e kan je het zien
Ik vind je zonder leukerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Kweenie, heb ik op die foto's in mijn fobo een calimero hoofd?
Want op een paar van die foto's heb ik ook een pony.
Straks, heb mn camera hier nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet even vast een fotootje per PM?Ah?
Nee hoor, ik ga achter Greys staanquote:
Ik liep net door de wind en toen had ik ineens geen pony meerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja sorryje houdt zo weinig gezicht over mét, vind ik dan
Hoezo sorry?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja sorryje houdt zo weinig gezicht over mét, vind ik dan
Ll is aan het solliciteren, en tombo heeft een nieuwe coupequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:20 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh.![]()
Ik heb ook het einde van de Ladies gemist Greys.![]()
En nog meer zie ik!Ll aan het solliciteren!? Tombola een nieuwe coupe!?
Niemand die mij ook iets zegt he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |