Had je dat nou op vakantie gedaan?quote:
Aah Strega, wat vervelend! Ik hoop dat het meevalt, maar kan me goed indenken dat je een knoop in je maag hebtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef Strega het volgende:
Verdomme, Midas is hier anderhalve dag al hangerig, eet weinig, slaapt veel, 4 maanden nu, tandvlees wat dik, dus wij denken wisselen.
Ineens heeft hij er ook buikpijn bij.
Dat we hem van z'n kussen pakten alweer in slaap, hing hij als een dweil.
Wilde alleen heel zachtjes knuffelen. Gisteren had ik hem al speciaal kitten vitamine drank gegeven en nutrigel. Maar nu lijkt hij opeens zo minnetjes.
Pagan is nu met hem in mand, met kruik en dekens naar de dierenkliniek.
Ik zit natuurlijk weer met een knoop in mijn maag.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef Strega het volgende:
Verdomme, Midas is hier anderhalve dag al hangerig, eet weinig, slaapt veel, 4 maanden nu, tandvlees wat dik, dus wij denken wisselen.
Wilde alleen heel zachtjes knuffelen. Gisteren had ik hem al speciaal kitten vitamine drank gegeven en nutrigel. Maar nu lijkt hij opeens zo minnetjes.
Ja, de eerste minuut wil je ze echt tegen het plafond schoppenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:49 schreef Oognip het volgende:
Dat lijkt me zo kriebelen! Heb ik gelijk of niet?
Was inderdaad op vakantie, anders zou ik die flauwekul niet doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Had je dat nou op vakantie gedaan?
Ja ik lurkte al ff stiekum mee zo af en toe![]()
ach ik hoop niets ernstigs, dat is toch die kleine rooie katerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef Strega het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |