Had je dat nou op vakantie gedaan?quote:
Aah Strega, wat vervelend! Ik hoop dat het meevalt, maar kan me goed indenken dat je een knoop in je maag hebtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef Strega het volgende:
Verdomme, Midas is hier anderhalve dag al hangerig, eet weinig, slaapt veel, 4 maanden nu, tandvlees wat dik, dus wij denken wisselen.
Ineens heeft hij er ook buikpijn bij.
Dat we hem van z'n kussen pakten alweer in slaap, hing hij als een dweil.
Wilde alleen heel zachtjes knuffelen. Gisteren had ik hem al speciaal kitten vitamine drank gegeven en nutrigel. Maar nu lijkt hij opeens zo minnetjes.
Pagan is nu met hem in mand, met kruik en dekens naar de dierenkliniek.
Ik zit natuurlijk weer met een knoop in mijn maag.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef Strega het volgende:
Verdomme, Midas is hier anderhalve dag al hangerig, eet weinig, slaapt veel, 4 maanden nu, tandvlees wat dik, dus wij denken wisselen.
Wilde alleen heel zachtjes knuffelen. Gisteren had ik hem al speciaal kitten vitamine drank gegeven en nutrigel. Maar nu lijkt hij opeens zo minnetjes.
Ja, de eerste minuut wil je ze echt tegen het plafond schoppenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:49 schreef Oognip het volgende:
Dat lijkt me zo kriebelen! Heb ik gelijk of niet?
Was inderdaad op vakantie, anders zou ik die flauwekul niet doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Had je dat nou op vakantie gedaan?
Ja ik lurkte al ff stiekum mee zo af en toe![]()
ach ik hoop niets ernstigs, dat is toch die kleine rooie katerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef Strega het volgende:
Lijkt me heul vreemd ja!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, de eerste minuut wil je ze echt tegen het plafond schoppen
Het waren er ook best veel omdat ze niet zo'n trek hadden in de voeten van mijn reisgenoot.
[..]
Was inderdaad op vakantie, anders zou ik die flauwekul niet doen
Oh Qtje tochquote:
TNX!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:56 schreef indaha het volgende:
Vamperotica nog gefeliciteerd met je zoon
^^quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Muis006 het volgende:
Sterkte P+S! Ik hoop heel erg dat het goed afloopt.
Ja ik ook, op een of andere manier heb ik echter een heel naar unheimisch gevoelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Muis006 het volgende:
Ja, net 4 maanden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:55 schreef indaha het volgende:
[..]
ach ik hoop niets ernstigs, dat is toch die kleine rooie kater
Dat moet je niet doen! Denk aan de Law of Attraction enzo. Positief blijven!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja ik ook, op een of andere manier heb ik echter een heel naar unheimisch gevoel
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Muis006 het volgende:
Had ik niet eerder gelezen, maar idd. van harte!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:56 schreef indaha het volgende:
Vamperotica nog gefeliciteerd met je zoon
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:58 schreef Rewimo het volgende:
Strega, ik hoop dat het meevalt met Midas en dat hij snel weer opknapt
Enkelkaas dan en zij had anti-muggenspul op haar voeten.quote:Waarom lustten die visjes hem niet, APK?Had jij lekkerdere tenenkaas?
Ja probeer ik ook, daarom post ik hier ook even!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen! Denk aan de Law of Attraction enzo. Positief blijven!
Hoi.quote:
Lees eens een stukkie verder terug lieffiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wat duurt de tijd lang als je wacht op wat de dierenarts zegt hè
Well helloooooquote:
Ja, de dierenkliniek is ook eerst een half uurtje rijden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wat duurt de tijd lang als je wacht op wat de dierenarts zegt hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |