quote:
GMTAquote:
Wanneer ben je in Nederland?quote:
Sexy kippiequote:
quote:
11-13 februari en waarschijnlijk 11-13 maart en daarna weekendjes wanneer ik zin hebquote:
je moet in weekend van 5 maart komenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
11-13 februari en waarschijnlijk 11-13 maart en daarna weekendjes wanneer ik zin heb
5 februari hebben we een meet bij mij thuisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
11-13 februari en waarschijnlijk 11-13 maart en daarna weekendjes wanneer ik zin heb
Hahaha, je kent me niet eensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Kally het volgende:
[..]
5 februari hebben we een meet bij mij thuis
Maar zeg het maar, ik maak wel hete kip hoor
Ik zei ook niet dat je bij mij thuis mocht komen eten, ik zei ik maak het welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, je kent me niet eens
Ik zou toch niet zomaar mezelf uitnodigen in jouw residence
Er moet gezogen wordenquote:
hoe vonden jouw jongens dat al die vreemde mensen ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:04 schreef Kally het volgende:
De helft van TAL (nou ja voorheen TAL) heeft al bij mij thuis geslapen, heel mijn huis lag bezaaid met TALlers
Die zijn er om de 2 weken niet he, dus ik zorg dat ik dat regel in het weekend dat ze bij papa zijn. Alsof ik wil dat ze dat zooitje ongeregeld zienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:05 schreef crv het volgende:
[..]
hoe vonden jouw jongens dat al die vreemde mensen ?
is het zo'n erg clubjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Die zijn er om de 2 weken niet he, dus ik zorg dat ik dat regel in het weekend dat ze bij papa zijn. Alsof ik wil dat ze dat zooitje ongeregeld zien
Nee het was heel erg gezellig, maar wel flink wat alcohol enzo dusquote:
ja das dan beter dat ze daar niet bij zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee het was heel erg gezellig, maar wel flink wat alcohol enzo dus
Oooh, we eten het op een industrie terreinquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat je bij mij thuis mocht komen eten, ik zei ik maak het wel
jah, die CRV, echt niet normaal man. Stinkt uit zn muil, wast zich weken niet, zuipt als een knetter en schreeuwt voor 40 Marktlui.quote:
Jah moerdijk, zat ruimte nuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, we eten het op een industrie terrein![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, die CRV, echt niet normaal man. Stinkt uit zn muil, wast zich weken niet, zuipt als een knetter en schreeuwt voor 40 Marktlui.
O wacht, sorry, hij is hier nog
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, we eten het op een industrie terrein![]()
quote:
in februariquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Of gezellig op het strand, park weet ik het
Nee maar ik bedoelde meer 5 februari zijn er hier al een zooi dus dan had het gekund
Maar ik denk dat ik jou wel vertrouw hoor
Jij maakt niet iedere dag eten?quote:
nou iddquote:
Vertrouwen is goed, controle is beterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Of gezellig op het strand, park weet ik het
Nee maar ik bedoelde meer 5 februari zijn er hier al een zooi dus dan had het gekund
Maar ik denk dat ik jou wel vertrouw hoor
Helemaal waar, maar ik ben altijd in control, iets te zelfsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vertrouwen is goed, controle is beter
nee, maar ik woon dan ook niet vlak bij me werk. Ben pas op zijn vroegst om 7 uur thuisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij maakt niet iedere dag eten?
Ik wel gewoon
pas maar opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vertrouwen is goed, controle is beter
Okey dokeyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar ik ben altijd in control, iets te zelfs
Dat kan met deze en uhm nooit gehoord van alu foliequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef crv het volgende:
[..]
nee, maar ik woon dan ook niet vlak bij me werk. Ben pas op zijn vroegst om 7 uur thuis
Dus eet ik 's middags warm
en als jij in het park eet in februari is die kip koud voordat jij goed en wel op de grond zit
quote:
jawel, maar het koelt toch af of niet ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan met deze en uhm nooit gehoord van alu folie
Zit jij even niet zo te stokenquote:
Dat kanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef crv het volgende:
[..]
jawel, maar het koelt toch af of niet ?
Jaquote:
Ikquote:
tis een vrouw wat denk je zelfquote:
sorry teveel knoflook ?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, ik ben een softy voor hoge hakken
Weet je hoe mooi je kont daarvan wordt en je benenquote:
van pumps ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je hoe mooi je kont daarvan wordt en je benen![]()
Ja lifting effectquote:
misschien moet ik dat dan ook maar eens proberenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja lifting effect
Nou ja je staat anders he en je bekken kantelen dan, althans op mijn hakken wel maar die zijn dan ook belachelijk hoog
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
misschien moet ik dat dan ook maar eens proberen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar met 11 cm. hak
Ja kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef crv het volgende:
[..]
wow heb je dan geen hoogtevrees
Dat zijn zitschoenen
ik bedoelde PUPSquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar met 11 cm. hak
Have funquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat wat shoppen. Tot vanavond![]()
![]()
von D.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat wat shoppen. Tot vanavond![]()
![]()
von D.![]()
![]()
vergeet je croma nietquote:
quote:
dan ga ik ook wel ff wegquote:
Ja en het is al de 2e dagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:11 schreef Cee het volgende:
Hihi Kally, I know the feeling. Niks zo frustrerend als terugkomen van boodschappen doen en dan erachter komen dat je een essentieel ingrediënt voor hetgene dat je 's avonds wil maken, bent vergeten.
Ja, erger dan honger in de Derde Wereld, overstromingen en oorlogen.
gezondheid, biedt zakdoekje aanquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:07 schreef Kally het volgende:
Zo ben ik weer, alles binnen behalve de croma
Nou ja ik eet friet vanaaf dus /care en morgen loop ik wel even naar mijn moeder
Ja, zo wilde ik laatst gaan koken, dus lekker boodschappen gedaan, kom ik thuis, geen oliequote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:11 schreef Cee het volgende:
Hihi Kally, I know the feeling. Niks zo frustrerend als terugkomen van boodschappen doen en dan erachter komen dat je een essentieel ingrediënt voor hetgene dat je 's avonds wil maken, bent vergeten.
Ja, erger dan honger in de Derde Wereld, overstromingen en oorlogen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, zo wilde ik laatst gaan koken, dus lekker boodschappen gedaan, kom ik thuis, geen olie. En toen moest ik terug
.
Of niks hebben om het gasfornuis aan te steken, toen ik net in Utrecht woonde.
quote:
Ik was bij de plus en nee niet geflirt eerder gerend, ik haat boodschappenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:18 schreef crv het volgende:
[..]
maar 2 keer gezegd.
je liep zeker weer te flirten bij de appie
Ja herkenbaarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, zo wilde ik laatst gaan koken, dus lekker boodschappen gedaan, kom ik thuis, geen olie. En toen moest ik terug
.
En ze dan op zaterdagmiddag doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was bij de plus en nee niet geflirt eerder gerend, ik haat boodschappen
quote:
Nee ik was wat vergeten, en nu alsnogquote:
Heb je Edgar door de flesinname-automaat gepropt met z'n blije bakkes?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was bij de plus en nee niet geflirt eerder gerend, ik haat boodschappen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
je was me voorquote:
Dus je gaat voor één dingetje naar de super, en vergeet dat vervolgens?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik was wat vergeten, en nu alsnog
jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je gaat voor één dingetje naar de super, en vergeet dat vervolgens?
Dinsdagmiddag is wel fijn, sowieso door de week voor een uuur of drie. Maar vermijd de ochtenden. Dan gaan complete hordes huisvrouwen boodschappen doen, inclusief huilende peuter in een buggy!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat drukke supermarkten. Ik vind boodschappen doen best tof (als ik geld heb en leuke dingen ga klaarmaken). Enhamsterweken
. Ik moet moeite doen om niet met alles wat in de aanbieding is in grote voorraad thuis te komen en zo een fortuin uit te geven
.
BLOND!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:25 schreef crv het volgende:
[..]
jaen ze was nog 2 keer gewaarschuwd ook voordat ze wegging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe meestal midden op de dag boodschappen. En dan bijna elke dag omdat ik niet genoeg ruimte en planning heb om weekboodschappen op te slaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dinsdagmiddag is wel fijn, sowieso door de week voor een uuur of drie. Maar vermijd de ochtenden. Dan gaan complete hordes huisvrouwen boodschappen doen, inclusief huilende peuter in een buggy!
hier doen ze dat op zaterdagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dinsdagmiddag is wel fijn, sowieso door de week voor een uuur of drie. Maar vermijd de ochtenden. Dan gaan complete hordes huisvrouwen boodschappen doen, inclusief huilende peuter in een buggy!
Die hebben hier niet echt vaste tijden heb ik het idee. Die lopen gewoon de hele dag in de weg.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:26 schreef crv het volgende:
[..]
hier doen ze dat op zaterdaginclusief de bajaarden
Die kan toch wel tegen een stootje?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:27 schreef crv het volgende:
hebben we Kal nu weggejaagd of is ze alsnog der croma halen
Wie is Edgar?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je Edgar door de flesinname-automaat gepropt met z'n blije bakkes?
quote:
Echt he. Lekker graaien.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat drukke supermarkten. Ik vind boodschappen doen best tof (als ik geld heb en leuke dingen ga klaarmaken). Enhamsterweken
. Ik moet moeite doen om niet met alles wat in de aanbieding is in grote voorraad thuis te komen en zo een fortuin uit te geven
.
volgens mij is het makkelijker om ff naar de plus te gaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:29 schreef Kally het volgende:
Bij ons is de Plus niet druk op zaterdagmiddag
En nee crv ik haal morgen boter bij mijn moeder en maandag koop ik het wel
O ik heb hem niet gezien, maar anders zou ik het zo doen jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:29 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die neger, die huppelt in klederdacht door een reclame heen. Nederlandse klederdracht wel te verstaan.
Mijn moeder woont 4 verdiepingen lagerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:29 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij is het makkelijker om ff naar de plus te gaan![]()
Maar goed vrouwenlogica
is ook een supoer irri reclamequote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik heb hem niet gezien, maar anders zou ik het zo doen ja
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt he. Lekker graaien.![]()
Ik doe altijd boodschappen met zo'n handscanner en slalom me de pestpokkes rond al die boodschappenkarretjesmensen die hun bolides lekker handig schots en scheef in de gang parkeren. Het vervelendste is als ze een half uur lang de koeling staan te blokkeren met die dingen.
En toch stug elke zaterdag rond een uur of 2 naar de XL blijven gaan he, die stomme Cee.
ow okquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn moeder woont 4 verdiepingen lager
En vanavond niet nodig
Ik ook. En die dikke dame ook. No offence tegen dikke mensen, maar zei.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik heb hem niet gezien, maar anders zou ik het zo doen ja
Jawel want ik moest frietjes halenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:30 schreef crv het volgende:
[..]
ow ok
maar dan had je der ook niet uitgehoeven.
hier ook, word altijd gek van die lui die hun kar niet kunnen bedienenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:30 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er ook zo eentje die het karretje in het middenpad laat staan en heen en weer de paden door loopt. Maar dat komt omdat ik met het karretje de paden anders niet doorkom door al die scheef geparkeerde karretjes.
Jij snapt hetquote:
prioriteitenquote:
Ik ga gewoon naar de buurt-AH, waar ze nauwelijks met karretjes rijden, maar rijbare mandjes hebben (welke ik eerst verfoeide, maar na enkele keren gebruik toch de handigheid van in ben gaan zien). Handscanners zijn een luxe die ik ook niet ken. De kassameisjes des te beter. Sommige mijd ik als de pest, met hun chagrijnige hoofdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt he. Lekker graaien.![]()
Ik doe altijd boodschappen met zo'n handscanner en slalom me de pestpokkes rond al die boodschappenkarretjesmensen die hun bolides lekker handig schots en scheef in de gang parkeren. Het vervelendste is als ze een half uur lang de koeling staan te blokkeren met die dingen.
En toch stug elke zaterdag rond een uur of 2 naar de XL blijven gaan he, die stomme Cee.
ok zaterdag frietdag ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel want ik moest frietjes halen
Geen excuus! Doorlopen jongen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:30 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er ook zo eentje die het karretje in het middenpad laat staan en heen en weer de paden door loopt. Maar dat komt omdat ik met het karretje de paden anders niet doorkom door al die scheef geparkeerde karretjes.
Nee niet echt, maar ik zei al ben lui dus geen zin om moeilijk te doenquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik alleen maar doorloop kom ik met een lege kar bij de kassa....
is wel weer goedkoop. Wordt ook tijd dat ze die kinderkarretjes gaan verbiedenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik alleen maar doorloop kom ik met een lege kar bij de kassa....
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:34 schreef crv het volgende:
[..]
is wel weer goedkoop. Wordt ook tijd dat ze die kinderkarretjes kinderen gaan verbieden
Die kinderkarretjes zijn zo erg nog niet. Maar die zelfmoordterroristjes die er achter lopen nen het op je achillespezen voorzien hebben!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:34 schreef crv het volgende:
[..]
is wel weer goedkoop. Wordt ook tijd dat ze die kinderkarretjes gaan verbieden
Bij de plus met een hele auto ervoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:34 schreef crv het volgende:
[..]
is wel weer goedkoop. Wordt ook tijd dat ze die kinderkarretjes gaan verbieden
quote:
De XL is mijn buurt-AH.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar de buurt-AH, waar ze nauwelijks met karretjes rijden, maar rijbare mandjes hebben (welke ik eerst verfoeide, maar na enkele keren gebruik toch de handigheid van in ben gaan zien).
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Friet Patat. Dat heb ik al lang niet gehad
. En dat duurt ook nog wel even
.
You go girlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:35 schreef Cee het volgende:
[..]
De XL is mijn buurt-AH.Die rijdbare mandjes gebruik ik ook soms, dan heb ik altijd het gevoel dat ik een plastic hond uitlaat. Met wieltjes. En eten erin. En ik ben altijd bang dat mensen over m'n mandje struikelen. Maar ach, iedereen in de XL is irritant dus ze zullen het dan wel verdiend hebben.
Ik loop te snel voor die dingen, ze vliegen altijd uit de bocht.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:35 schreef Cee het volgende:
[..]
De XL is mijn buurt-AH.Die rijdbare mandjes gebruik ik ook soms, dan heb ik altijd het gevoel dat ik een plastic hond uitlaat. Met wieltjes. En eten erin. En ik ben altijd bang dat mensen over m'n mandje struikelen. Maar ach, iedereen in de XL is irritant dus ze zullen het dan wel verdiend hebben.
Ik woon hier al 4,5 jaar en er is een snackbar hier 5 minuten vandaan op loopafstand en ik ben er nog nooit binnen geweest. Goed he!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Friet. Dat heb ik al lang niet gehad
. En dat duurt ook nog wel even
.
* Crazy-M gaat is ff denken welke jij bedoeldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik woon hier al 4,5 jaar en er is een snackbar hier 5 minuten vandaan op loopafstand en ik ben er nog nooit binnen geweest. Goed he!
Oh, ik woon nu 6 maanden op loopafstand van een snackbar en ik denk dat ik er ondertussen een keer of 5 geweest ben. Eigenlijk alleen maar voor nachtelijke snacksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik woon hier al 4,5 jaar en er is een snackbar hier 5 minuten vandaan op loopafstand en ik ben er nog nooit binnen geweest. Goed he!
Die ene die friet verkoopt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gaat is ff denken welke jij bedoeld
Hier (Eindhoven) nietquote:
Logisch.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier (Eindhoven) niet. In Utrecht wel helaas
.
ligt aan jouquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:40 schreef JJH het volgende:
Ligt het aan mij of hebben we opeens bijzonder lange dagen hier in Zwolle?
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/21134/1/
dat wel dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest er drie keer over lezen.
Had duidelijker gekund.
quote:
dan is het te hopen idd dat ze snel klaar zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar goed, ik hoop dat het niet te lang duurt, ik als taxi maak veel gebruik van dat stukje.
Zal vast wel lukken. Het afgelopen jaar hebben ze al een stuk of 10 van die dingen geplaatst, nu gaan ze er alleen eentje verhuizen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:46 schreef crv het volgende:
[..]
dan is het te hopen idd dat ze snel klaar zijn
Lekker gegeten dus?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:56 schreef Kally het volgende:
Ben ik weer, gegeten en gedouched dus fris, fruitig en vol
Gaat vast goedkomen, ik hoop trouwens dat er wat te doen is. Het was gister belachelijk druk voor een vrijdag.quote:
Yep was heerlijkquote:
Preciesquote:
Hoiquote:
Heb je niet een snack ofzo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:11 schreef crv het volgende:
ik heb honger, maar duurt nog een uur voor die vriend er is
Eet een bakje chips.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:11 schreef crv het volgende:
ik heb honger, maar duurt nog een uur voor die vriend er is
Zo zitten er hier 3quote:
quote:
quote:
half broodje gepakt.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef crv het volgende:
wat zitten ze nu te zeiken over die bijlmerflats. sloop gewoon, je kan niet alles bewaren
Er staan er toch nog maar 1 of 2 in de oude vorm?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef crv het volgende:
wat zitten ze nu te zeiken over die bijlmerflats. sloop gewoon, je kan niet alles bewaren
1 keer quoten is genoegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Er staan er toch nog maar 1 of 2 in de oude vorm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Of een boel geld instoppen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:31 schreef crv het volgende:
[..]
1 keer quoten is genoeg
Ja en die kunnen ook gewoon plat. dingen zijn uitgewoond en op
ja klopt, maar in dit land willen ze alles bewaren van "vroeger" soms moet je ook gewoon opnieuw beginnen en ietsd wegflikkerenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Of een boel geld instoppen.
Ik zag laatst trouwens ergens dat de huidige eigenaar ze wel voor een euri wil verkopen.
kloptquote:
Atari junkquote:
Er zijn al een aantal flats gerenoveerd. Dat is inderdaad wel voldoende.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef crv het volgende:
[..]
ja klopt, maar in dit land willen ze alles bewaren van "vroeger" soms moet je ook gewoon opnieuw beginnen en ietsd wegflikkeren
70 miljoen, was al uitgerekendquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn al een aantal flats gerenoveerd. Dat is inderdaad wel voldoende.
Ik wil geeneens weten wat zo'n renovatieproject moet kosten.
dat ze der uberhaupt over nadenkenquote:
uhuh, en de huidige eigenaar had al zoiets van wtfoksquote:
haha, dat wordt magnetronpannekoekenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:46 schreef crv het volgende:
had half uurtje geleden mijn vriend aan de lijn, wil die niet zeggen wat we gaan eten
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, dat wordt magnetronpannekoeken
vast niet, hij heeft alles al voorbereid thuis dus afwachten maarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, dat wordt magnetronpannekoeken
Ik had een mental image.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en de huidige eigenaar had al zoiets van wtfoks
daarom staat die flat nu te koop voor een euro
Dan ben je huiseigenaar zonder hypotheek en betaal je een vermogen aan belastingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
ik weet het niet hoor, als de flat waar je in woont te koop staat voor een euro, koop je hem toch meteen over van je huisbaas? geen huur meer, en dan verhuizen net voor de boel in stort
de FOK!flatquote:
en moet je ook het onderhoud betalenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan ben je huiseigenaar zonder hypotheek en betaal je een vermogen aan belasting
Ook datquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:51 schreef crv het volgende:
[..]
en moet je ook het onderhoud betalen
hypotheek van een euro afsluiten, en iedere maand een cent terugbetalen, zal vast wel een mooie bureaucratische wanconstructie voor te bedenken zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan ben je huiseigenaar zonder hypotheek en betaal je een vermogen aan belasting
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hypotheek van een euro afsluiten, en iedere maand een cent terugbetalen, zal vast wel een mooie bureaucratische wanconstructie voor te bedenken zijn
dat bedoelde ik met, verhuizen net voor de boel instortquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:51 schreef crv het volgende:
[..]
en moet je ook het onderhoud betalen
dat kun je voor jezelf doen maar je zal vast een onderhoudsplicht meekopen met die euro.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat bedoelde ik met, verhuizen net voor de boel instort
en dan de rest van de avond op fok zittenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef Crazy-M het volgende:
Is ff kijken:
Gegeten: CHECK
Omgekleed: CHECK
Reserve blouse bij voor stappen: CHECK
Luchtje op: CHECK
Deo: CHECK
Luchtje en Deo in de tas bij de blouse: CHECK
Gel: CHECK
Geld: CHECK
Ik ben klaar om te feeeeeeesten
je vergeet watquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef Crazy-M het volgende:
Is ff kijken:
Ik ben klaar om te feeeeeeesten
eeh wat ?quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef Crazy-M het volgende:
Is ff kijken:
Ik ben klaar om te feeeeeeesten met een pilsje op de bank, dansend op de nieuw aangeschafte cd van Trijntje Oosterhuis
ja maar het is hier veranderd sinds jij niet meer zo vaak komt. Hier worden enkel nog serieuze zaken besprokenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
jullie gaan hier veels te serieus op in
Nee, ik ga zo weg. hahaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dan de rest van de avond op fok zitten
hmm nog niet gehoordquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:56 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar het is hier veranderd sinds jij niet meer zo vaak komt. Hier worden enkel nog serieuze zaken besproken
je sleutels en adreslabel zodat ze je naar huis kunnen zendenquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:56 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar het is hier veranderd sinds jij niet meer zo vaak komt. Hier worden enkel nog serieuze zaken besproken
uhuh, ja, ik zie het jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je tegen het ijsblok aanpissen totdat ie smelt?
Ik had er gisteravond nog één.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:57 schreef crv het volgende:
[..]
je sleutels en adreslabel zodat ze je naar huis kunnen zenden
wordt ie binnen notime onbewoonbaar verklaard kunnen ze hem zonder discussie slopenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:57 schreef JJH het volgende:
[..]
En opnieuw,
Dat zou wel gaaf zijn.En een enorme chaos worden.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:58 schreef crv het volgende:
[..]
wordt ie binnen notime onbewoonbaar verklaard kunnen ze hem zonder discussie slopen
wel een idee haha, nee kom er wel in de buurt maar verder nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je tegen het ijsblok aanpissen totdat ie smelt?
Aah true, thanks hahaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:57 schreef crv het volgende:
[..]
je sleutels en adreslabel zodat ze je naar huis kunnen zenden
quote:
veel plezierquote:
Ik ook eentje!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:18 schreef Kally het volgende:
Gaat Creezie tegen het ijsblok pissen?
Creez geef een seintje ik wil wel een mini winnen
Joahquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook eentje!
Ik wil een rode, met zwart wit geblokt dak en antraciet velgen.
Ik zie het nut niet van ombouwen, je kan sowieso toch downloaden en online spelen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
wie heeft de wii omgebouwd toevallig
kan je de wii spellen gewoon downloaden, branden en spelenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet van ombouwen, je kan sowieso toch downloaden en online spelen?
gekopieerde spellen moet je em voor ombouwen, en als je homebrew software wilt draaienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet van ombouwen, je kan sowieso toch downloaden en online spelen?
Of snap ik het niet helemaal?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:23 schreef Kally het volgende:
Hoe maak je een hamster blij, geef een vel keukenpapier, ze gaat helemaal los
Wat een tof woord, homebrew.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gekopieerde spellen moet je em voor ombouwen, en als je homebrew software wilt draaien
nee dat kan niet, nintendo brandt op zijn wii spellen met opzet een foutquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je de wii spellen gewoon downloaden, branden en spelen
Ow dat wist ik niet
O ja dat was hetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee dat kan niet, nintendo brandt op zijn wii spellen met opzet een fout
en normale brandsoftware kan dat thuis niet, dus moet je een chip in de wii gooien die die foutmelding repliceert zodat je wii denkt dat je een origineel spel hebt
Het is trouwens een rus, kwam ik van de week achterquote:
Rare jongens, die japanners.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en normale brandsoftware kan dat thuis niet, dus moet je een chip in de wii gooien die die foutmelding repliceert zodat je wii denkt dat je een origineel spel hebt
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
best te begrijpen natuurlijk, maar alle nintendo consoles zijn echt supermakkelijk te krakenquote:
Een moordlustige russische spionne!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is trouwens een rus, kwam ik van de week achter
En ze is verkleurd maar dat schijnt normaal te zijn, nu wit en grijs, en waarschijnlijk heeft ze haar zusje vermoord omdat ze niet met andere kunnen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook eentje!
Ik wil een rode, met zwart wit geblokt dak en antraciet velgen.
Tuurlijk, maar dat ze het precies andersom doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
best te begrijpen natuurlijk, maar alle nintendo consoles zijn echt supermakkelijk te kraken
lijkt me sterk dat die handleiding niet gewoon gratis op internet te vinden is, als het uberhaupt al echt isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.gamestrader.nl/
Ik wil weten of ik dit kan vertrouwen
En zo'n chip kopen? Jij weet er veel vanaf zo te horenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat die handleiding niet gewoon gratis op internet te vinden is, als het uberhaupt al echt is
Ja en ik nog zeggen, maar ze waren van geboorte bij elkaar enzo. Dat maakt dus niet uit, the bitchquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Een moordlustige russische spionne!Best cool eigenlijk.
Hoe dom is Zwabber dan, hij zit gewoon hier thuisquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe dom is Zwabber dan, hij zit gewoon hier thuis
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe dom is Zwabber dan, hij zit gewoon hier thuis
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:52 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga wel kijken naar op zoek naar Zorro
Zorro, niet Zwabberquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte kitten die Zorro heet
Maar Zwabber heeft kennis met hem gemaakt, dus best dom dat hij dat gaat kijken op tv
Nee, als hij thuis is redelijk dichtbij dat welquote:
neequote:
uhuhquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte kitten die Zorro heet
Maar Zwabber heeft kennis met hem gemaakt, dus best dom dat hij dat gaat kijken op tv
Nee, we hadden een meet bij mij thuis en Zwabber kwam ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:53 schreef roos85 het volgende:
[..]coool
![]()
ja iddis Zwab jouw vriend?
Ja, ben benieuwd. Maar eerst nog even wat lezen, denk ik.quote:
whehehequote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:53 schreef roos85 het volgende:
[..]coool
![]()
ja iddis Zwab jouw vriend?
op die fietsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, we hadden een meet bij mij thuis en Zwabber kwam ook
Dus wel een vriend
quote:
Ja, nadat ik weg was...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, we hadden een meet bij mij thuis en Zwabber kwam ook
Dus wel een vriend
ik ook, van mij mag die oudere man er wel uitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd. Maar eerst nog even wat lezen, denk ik.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
op die fiets
ik heb trouwens een Snorro kat
Een kast een naam gevenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn moeder had vroeger ook een kast die Zorro heette, en die noemden we snorretje![]()
Mijn kat heeft een snor en is een baasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn moeder had vroeger ook een kast die Zorro heette, en die noemden we snorretje![]()
wat voor een kast?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |