quote:
GMTAquote:
Wanneer ben je in Nederland?quote:
Sexy kippiequote:
quote:
11-13 februari en waarschijnlijk 11-13 maart en daarna weekendjes wanneer ik zin hebquote:
je moet in weekend van 5 maart komenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
11-13 februari en waarschijnlijk 11-13 maart en daarna weekendjes wanneer ik zin heb
5 februari hebben we een meet bij mij thuisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
11-13 februari en waarschijnlijk 11-13 maart en daarna weekendjes wanneer ik zin heb
Hahaha, je kent me niet eensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Kally het volgende:
[..]
5 februari hebben we een meet bij mij thuis
Maar zeg het maar, ik maak wel hete kip hoor
Ik zei ook niet dat je bij mij thuis mocht komen eten, ik zei ik maak het welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, je kent me niet eens
Ik zou toch niet zomaar mezelf uitnodigen in jouw residence
Er moet gezogen wordenquote:
hoe vonden jouw jongens dat al die vreemde mensen ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:04 schreef Kally het volgende:
De helft van TAL (nou ja voorheen TAL) heeft al bij mij thuis geslapen, heel mijn huis lag bezaaid met TALlers
Die zijn er om de 2 weken niet he, dus ik zorg dat ik dat regel in het weekend dat ze bij papa zijn. Alsof ik wil dat ze dat zooitje ongeregeld zienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:05 schreef crv het volgende:
[..]
hoe vonden jouw jongens dat al die vreemde mensen ?
is het zo'n erg clubjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Die zijn er om de 2 weken niet he, dus ik zorg dat ik dat regel in het weekend dat ze bij papa zijn. Alsof ik wil dat ze dat zooitje ongeregeld zien
Nee het was heel erg gezellig, maar wel flink wat alcohol enzo dusquote:
ja das dan beter dat ze daar niet bij zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee het was heel erg gezellig, maar wel flink wat alcohol enzo dus
Oooh, we eten het op een industrie terreinquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat je bij mij thuis mocht komen eten, ik zei ik maak het wel
jah, die CRV, echt niet normaal man. Stinkt uit zn muil, wast zich weken niet, zuipt als een knetter en schreeuwt voor 40 Marktlui.quote:
Jah moerdijk, zat ruimte nuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, we eten het op een industrie terrein![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, die CRV, echt niet normaal man. Stinkt uit zn muil, wast zich weken niet, zuipt als een knetter en schreeuwt voor 40 Marktlui.
O wacht, sorry, hij is hier nog
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, we eten het op een industrie terrein![]()
quote:
in februariquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Of gezellig op het strand, park weet ik het
Nee maar ik bedoelde meer 5 februari zijn er hier al een zooi dus dan had het gekund
Maar ik denk dat ik jou wel vertrouw hoor
Jij maakt niet iedere dag eten?quote:
nou iddquote:
Vertrouwen is goed, controle is beterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Of gezellig op het strand, park weet ik het
Nee maar ik bedoelde meer 5 februari zijn er hier al een zooi dus dan had het gekund
Maar ik denk dat ik jou wel vertrouw hoor
Helemaal waar, maar ik ben altijd in control, iets te zelfsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vertrouwen is goed, controle is beter
nee, maar ik woon dan ook niet vlak bij me werk. Ben pas op zijn vroegst om 7 uur thuisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij maakt niet iedere dag eten?
Ik wel gewoon
pas maar opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vertrouwen is goed, controle is beter
Okey dokeyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar ik ben altijd in control, iets te zelfs
Dat kan met deze en uhm nooit gehoord van alu foliequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef crv het volgende:
[..]
nee, maar ik woon dan ook niet vlak bij me werk. Ben pas op zijn vroegst om 7 uur thuis
Dus eet ik 's middags warm
en als jij in het park eet in februari is die kip koud voordat jij goed en wel op de grond zit
quote:
jawel, maar het koelt toch af of niet ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan met deze en uhm nooit gehoord van alu folie
Zit jij even niet zo te stokenquote:
Dat kanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef crv het volgende:
[..]
jawel, maar het koelt toch af of niet ?
Jaquote:
Ikquote:
tis een vrouw wat denk je zelfquote:
sorry teveel knoflook ?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, ik ben een softy voor hoge hakken
Weet je hoe mooi je kont daarvan wordt en je benenquote:
van pumps ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je hoe mooi je kont daarvan wordt en je benen![]()
Ja lifting effectquote:
misschien moet ik dat dan ook maar eens proberenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja lifting effect
Nou ja je staat anders he en je bekken kantelen dan, althans op mijn hakken wel maar die zijn dan ook belachelijk hoog
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
misschien moet ik dat dan ook maar eens proberen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar met 11 cm. hak
Ja kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef crv het volgende:
[..]
wow heb je dan geen hoogtevrees
Dat zijn zitschoenen
ik bedoelde PUPSquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar met 11 cm. hak
Have funquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat wat shoppen. Tot vanavond![]()
![]()
von D.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat wat shoppen. Tot vanavond![]()
![]()
von D.![]()
![]()
vergeet je croma nietquote:
quote:
dan ga ik ook wel ff wegquote:
Ja en het is al de 2e dagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:11 schreef Cee het volgende:
Hihi Kally, I know the feeling. Niks zo frustrerend als terugkomen van boodschappen doen en dan erachter komen dat je een essentieel ingrediënt voor hetgene dat je 's avonds wil maken, bent vergeten.
Ja, erger dan honger in de Derde Wereld, overstromingen en oorlogen.
gezondheid, biedt zakdoekje aanquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:07 schreef Kally het volgende:
Zo ben ik weer, alles binnen behalve de croma
Nou ja ik eet friet vanaaf dus /care en morgen loop ik wel even naar mijn moeder
Ja, zo wilde ik laatst gaan koken, dus lekker boodschappen gedaan, kom ik thuis, geen oliequote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:11 schreef Cee het volgende:
Hihi Kally, I know the feeling. Niks zo frustrerend als terugkomen van boodschappen doen en dan erachter komen dat je een essentieel ingrediënt voor hetgene dat je 's avonds wil maken, bent vergeten.
Ja, erger dan honger in de Derde Wereld, overstromingen en oorlogen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, zo wilde ik laatst gaan koken, dus lekker boodschappen gedaan, kom ik thuis, geen olie. En toen moest ik terug
.
Of niks hebben om het gasfornuis aan te steken, toen ik net in Utrecht woonde.
quote:
Ik was bij de plus en nee niet geflirt eerder gerend, ik haat boodschappenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:18 schreef crv het volgende:
[..]
maar 2 keer gezegd.
je liep zeker weer te flirten bij de appie
Ja herkenbaarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, zo wilde ik laatst gaan koken, dus lekker boodschappen gedaan, kom ik thuis, geen olie. En toen moest ik terug
.
En ze dan op zaterdagmiddag doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was bij de plus en nee niet geflirt eerder gerend, ik haat boodschappen
quote:
Nee ik was wat vergeten, en nu alsnogquote:
Heb je Edgar door de flesinname-automaat gepropt met z'n blije bakkes?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was bij de plus en nee niet geflirt eerder gerend, ik haat boodschappen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
je was me voorquote:
Dus je gaat voor één dingetje naar de super, en vergeet dat vervolgens?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik was wat vergeten, en nu alsnog
jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je gaat voor één dingetje naar de super, en vergeet dat vervolgens?
Dinsdagmiddag is wel fijn, sowieso door de week voor een uuur of drie. Maar vermijd de ochtenden. Dan gaan complete hordes huisvrouwen boodschappen doen, inclusief huilende peuter in een buggy!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat drukke supermarkten. Ik vind boodschappen doen best tof (als ik geld heb en leuke dingen ga klaarmaken). Enhamsterweken
. Ik moet moeite doen om niet met alles wat in de aanbieding is in grote voorraad thuis te komen en zo een fortuin uit te geven
.
BLOND!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:25 schreef crv het volgende:
[..]
jaen ze was nog 2 keer gewaarschuwd ook voordat ze wegging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe meestal midden op de dag boodschappen. En dan bijna elke dag omdat ik niet genoeg ruimte en planning heb om weekboodschappen op te slaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dinsdagmiddag is wel fijn, sowieso door de week voor een uuur of drie. Maar vermijd de ochtenden. Dan gaan complete hordes huisvrouwen boodschappen doen, inclusief huilende peuter in een buggy!
hier doen ze dat op zaterdagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dinsdagmiddag is wel fijn, sowieso door de week voor een uuur of drie. Maar vermijd de ochtenden. Dan gaan complete hordes huisvrouwen boodschappen doen, inclusief huilende peuter in een buggy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |