Mja, wat zal ik zeggen... Neem je eigen advies ter hartequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit jaar viel het nog wel redelijk mee, maar vorig jaar lag de boel wel bijna een week plat. Complete service afdelingen die gesloten werden omdat het personeel niet op het werk kon komen![]()
Ik kon niet thuis komen van mijn garage waar mn auto heen moest, omdat de bus/treinen niet reden. Terwijl de inbrekers wel gewoon aan de slag waren geweest die nacht
Hell no! Ik pak je even bruut en genadeloos op de bek!quote:
Ik verwacht de komende 200 jaar vele resistente virussen. Dat dunt mooi uit. (en dat basseer ik op het feit dat er nu alarmerend veel resistenties zijn en ik daar regelmatig over discussieer met microbiologen).quote:
Mijn buurt was sneeuw en ijs vrijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, wat zal ik zeggen... Neem je eigen advies ter harte
Ik weet ook geen oplossingen en ik blijf erbij dat deze 'extremere' weersomstandigheden niet bij een zeeklimaat horen, enkele uitzonderingen heb je altijd, maar het gaat nu echt een hele andere kant op.
natuurlijke selectie FTWquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik verwacht de komende 200 jaar vele resistente virussen. Dat dunt mooi uit. (en dat basseer ik op het feit dat er nu alarmerend veel resistenties zijn en ik daar regelmatig over discussieer met microbiologen).
Probeer je het nu goed te maken door mij een erectie te bezorgen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:22 schreef missbehavin het volgende:
Hell no! Ik pak je even bruut en genadeloos op de bek!
Nee, onverantwoord gedrag van ons mensenquote:
I don't know, is it working?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Probeer je het nu goed te maken door mij een erectie te bezorgen?
Nee, dan is het goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell no! Ik pak je even bruut en genadeloos op de bek!
Het zal economisch misschien even lastig worden, maar 10% uitval van de mensheid zou geen kwaad kunnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, onverantwoord gedrag van ons mensen
Waren die niet met elkaar verbonden dan?quote:
Ik kan het niet met zekerheid stellen, ik had al een erectie. Hardheid niet gemeten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:26 schreef missbehavin het volgende:
Waren die niet met elkaar verbonden dan?
Daar hadden we het niet overquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het zal economisch misschien even lastig worden, maar 10% uitval van de mensheid zou geen kwaad kunnen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan het niet met zekerheid stellen, ik had al een erectie. Hardheid niet gemeten.
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan het niet met zekerheid stellen, ik had al een erectie. Hardheid niet gemeten.
Echt he die wijven ook altijd. Iets neer zetten en dan niet denken aan de rest hequote:
Als je niet weet wat je met een erectie moet doen, kan ik je niet verder helpen. Misschien heeft Peu nog wel wat tijd, die moet toch nog leren dat hij niet voor 1 gat te vangen is.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je met een erectie moet doen, kan ik je niet verder helpen. Misschien heeft Peu nog wel wat tijd, die moet toch nog leren dat hij niet voor 1 gat te vangen is.
Wat een toestand, tochquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt he die wijven ook altijd. Iets neer zetten en dan niet denken aan de rest he
Dat is nu net het "probleem" Samzz! Juist die toestand wil ik zien dan!quote:
Waarom denk je dat ik om foto's vroegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is nu net het "probleem" Samzz! Juist die toestand wil ik zien dan!
Daar heb je een goed punt. KPD herbergt het levende bewijsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pics van piemels zijn echt overrated.
Jij met je overratedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pics van piemels zijn echt overrated.
Laat dan ook maar een foto zien van die punten Samzz!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. KPD herbergt het levende bewijs
Je hebt ze toch liever in de hand/je dan op een plaatjequote:
Dat vind ik dan wel weer een prima planquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Laat dan ook maar een foto zien van die punten Samzz!
Ik mag toch hopen dat jij de weg naar KPD ondertussen wel weet te vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Laat dan ook maar een foto zien van die punten Samzz!
Alsof ik er dan (op dit moment) iets mee kanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt ze toch liever in de hand/je dan op een plaatje
Daar heb ik ze niet zien staan hoor!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij de weg naar KPD ondertussen wel weet te vinden
Geen idee of jij dat kan, ik zou er geen moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Alsof ik er dan (op dit moment) iets mee kan
Punten niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb ik ze niet zien staan hoor!
Welke kloon is van jouquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij de weg naar KPD ondertussen wel weet te vinden
Jouw! Punten ging het overquote:
Ik heb geen punten, ik heb stippenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een prima plan
Daar zitten wel punten achterquote:
Ik kan niet meer in kpdquote:
Ik vraag me toch af in hoeverre m'n bh daar opgewonden van raaktquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zitten wel punten achteren anders masseer k die stippen wel even
Ms wordt het dan ineens wel een Fquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af in hoeverre m'n bh daar opgewonden van raakt
moet je die wel aan doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af in hoeverre m'n bh daar opgewonden van raakt
Praat me er niet vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms wordt het dan ineens wel een F
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |