Totally agree!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef Kreator het volgende:
Dit topic is echt wel leuk als het ergens over gaat.
[/positief]
Vreemd, in Finland hebben ze daar dus echt geen last van, ik heb daar vanuit het niets ineens giga sneeuwstormen plus sneeuwval meegemaakt en alles en iedereen gaat gewoon door.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
In Zweden zijn ze het wel gewend en ook daar is het in de eerste week van sneeuwval ook overal een puinhoop, moet iedereen hals over kop winterbanden hebben en vallen er weer doden.
Dat is gewoon menseigen.
Straks ga je me nog vertellen dat elfjes niet bestaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef vencodark het volgende:
Sneeuw valt tenslotte niet elk jaar op dezelfde dag.
Gelukkig heb een reputatiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik het tikte
Die bestaan wel. Zie je die elfenbankjes in het bos nooit?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat elfjes niet bestaan.
Krijg aids, kutnewbie.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef Friek_ het volgende:
Kunnen Kreator en notoire duo Huppelmuts/missbehavin misschien nog wat woorden wisselen met elkaar? Ik heb uitgebreid moeten lachen om het vorige deeltje Singles.
Alvast bedankt.
1 2 3 4 5 6 7 | 14:11:46 15-01-11 Melding : SURFER IN PROBLEMEN,PRIO1,STATION OUDDORP Regio : [KWC] Landelijk - Kustwacht Centrum Urgentie : [HOOG] Eenheden : [1735099] Lichtkrant KNRM Hoofdkantoor IJmuiden : [1735158] Bemanning Bruinvis Ouddorp : [1735067] Lichtkrant GMK Rotterdam Rijnmond |
quote:
In Finland en Zweden e.d. hoort dat bij het klimaat. Ons klimaat kenmerkt zich door lichte zomers en milde winters. Alleen de laatste jaren is dat aan het omslaan. Wij zijn dat gewoon niet gewend.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vreemd, in Finland hebben ze daar dus echt geen last van, ik heb daar vanuit het niets ineens giga sneeuwstormen plus sneeuwval meegemaakt en alles en iedereen gaat gewoon door.
Ja, net als het weer een beetje normaal is, komt er zo'n infantiele nerd onder z'n linuxpc vandaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
Krea, je bent best lief hoor.
zo goed?
Wel hoor Krea. Ik heb hier een dvd liggen met bewijs! Net gekocht bij de Hema.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat elfjes niet bestaan.
En toch maakt dat niet uit, want de regels zijn zo dat ook wij hier in Nederland er tegen bestand moeten zijn. Alleen houden de instanties zich er niet aan, waardoor zaken mis lopen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Finland en Zweden e.d. hoort dat bij het klimaat. Ons klimaat kenmerkt zich door lichte zomers en milde winters. Alleen de laatste jaren is dat aan het omslaan. Wij zijn dat gewoon niet gewend.
In '78, toen ik werd geboren, lag er bijna 2 meter sneeuw en was friesland afgesloten van de buitenwereld (helaas niet permanent). We vergeten ook gewoon het verleden. (watersnoodramp)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Finland en Zweden e.d. hoort dat bij het klimaat. Ons klimaat kenmerkt zich door lichte zomers en milde winters. Alleen de laatste jaren is dat aan het omslaan. Wij zijn dat gewoon niet gewend.
Maar dat is toch ook wel zo gemakkelijk!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
In '78, toen ik werd geboren, lag er bijna 2 meter sneeuw en was friesland afgesloten van de buitenwereld (helaas niet permanent). We vergeten ook gewoon het verleden. (watersnoodramp)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het mee vond vallen met de chaos.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En toch maakt dat niet uit, want de regels zijn zo dat ook wij hier in Nederland er tegen bestand moeten zijn. Alleen houden de instanties zich er niet aan, waardoor zaken mis lopen.
Daarbij is in Nederland de mentaliteit "de overheid regelt dat wel" wat natuurlijk BS is, want er is niks mis mee om met de buurt je eigen omgeving in orde te houden.
En dat natuurlijk!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
In '78, toen ik werd geboren, lag er bijna 2 meter sneeuw en was friesland afgesloten van de buitenwereld (helaas niet permanent). We vergeten ook gewoon het verleden. (watersnoodramp)
Maar krea en ik hebben net wat woorden gewisseldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je leest niet goed: ik zei tegen elkaar!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
Kan die kutmod niet gewoon genegeerd worden zodat we lekker verder kunnen gaan zoals we gingen?
Dit jaar viel het nog wel redelijk mee, maar vorig jaar lag de boel wel bijna een week plat. Complete service afdelingen die gesloten werden omdat het personeel niet op het werk kon komenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het mee vond vallen met de chaos..
[..]
En dat natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |