Het broeikaseffect lijkt mij een hoax. Als je kijkt hoe het per 10.000 jaar gaat, zie je gewoon schommelingen van koud naar warm en andersom.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
Broeikas effect is niet allen het opwarmen van de aarde
En natuurlijk zijn er al jaren natuurrampen, maar zo dicht bij elkaar? Ik vind dat best toevallig.
Nee, niet echt. Vorig jaar hadden we ook sneeuw, dat jaar daarvoor ook, ook in deze mate. In 2004 nog een enorme sneeuwstorm.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is niet vergelijkbaar, maar wel opvallend.
Ik word een sletje..!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh april, dat is nog eerder zelfs.
De seks komt wel weer, gewoon 3 keer zo hard inhalen.n
Weet ik. Maar ik moet gewoon mijn te positieve gedachtes even bijstellen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dat kan reuze meevallen hoor meid.
Zie jaren 60. 3 maanden sneeuw en vriezen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Vorig jaar hadden we ook sneeuw, dat jaar daarvoor ook, ook in deze mate. In 2004 nog een enorme sneeuwstorm.
Dus dat vind ik wel meevallen, eigenlijk.
De rechtse media.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:07 schreef vencodark het volgende:
Het komt gewoon door het internet dat er meer natuurrampen zijn!
Ja, klopt. Maar het neemt niet weg dat het klimaat wel veranderd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het broeikaseffect lijkt mij een hoax. Als je kijkt hoe het per 10.000 jaar gaat, zie je gewoon schommelingen van koud naar warm en andersom.
En ik denk echt dat we gewoon meer media hebben. Je ziet nu ook elke dag beelden van opstanden in allerlei landen die je vroeger niet zag. Zijn er dan meer opstanden?
Ja, ik las het. De Hel van '63quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie jaren 60. 3 maanden sneeuw en vriezen!
Ah, 63 dus![]()
Sinds wanneer krijgt links niet meer de schuld?quote:
Mja. Ik vind het wel opvallend. Maar dat zal dan wel niet zo zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Vorig jaar hadden we ook sneeuw, dat jaar daarvoor ook, ook in deze mate. In 2004 nog een enorme sneeuwstorm.
Dus dat vind ik wel meevallen, eigenlijk.
Absoluut. En dan helpt het niet mee dat we alles ontbossen en volbouwen, de zeeen leegroven en materialen vervaardigen die niet afbreekbaar zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
Ja, klopt. Maar het neemt niet weg dat het klimaat wel veranderd.
Worden?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik word een sletje..!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Weet ik. Maar ik moet gewoon mijn te positieve gedachtes even bijstellen.Ik ben gewoon niet de SuperTally als ik verwacht had
Maakt ook niet uit, maar zelf vind ik het vervelend
Dat magquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. Ik vind het wel opvallend. Maar dat zal dan wel niet zo zijn
We zijn ook echt verwend en kunnen nergens tegen, beetje sneeuw, meteen paniek.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:09 schreef vencodark het volgende:
Feit blijft dat Australië kampt met overstromingen etc. Ik vind de regen van de afgelopen dagen al irritant.
Sowieso is media overwegend linksquote:
Onder een steen gaan levenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Absoluut. En dan helpt het niet mee dat we alles ontbossen en volbouwen, de zeeen leegroven en materialen vervaardigen die niet afbreekbaar zijn.
Maar goed, wat doe je eraan.
Dat dacht ik ook toen ik het tiktequote:
In Zweden zijn ze het wel gewend en ook daar is het in de eerste week van sneeuwval ook overal een puinhoop, moet iedereen hals over kop winterbanden hebben en vallen er weer doden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:10 schreef missbehavin het volgende:
We zijn ook echt verwend en kunnen nergens tegen, beetje sneeuw, meteen paniek.
Beetje sneeuw, hele land staat stil. Gek toch dat dat niet gebeurt in landen als Zwitserland en Oostenrijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We zijn ook echt verwend en kunnen nergens tegen, beetje sneeuw, meteen paniek.
Dan ben je wel voor het eerst een slet met kind.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik het tikte
De harpoenen bemannen en Jappen afknallenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Absoluut. En dan helpt het niet mee dat we alles ontbossen en volbouwen, de zeeen leegroven en materialen vervaardigen die niet afbreekbaar zijn.
Maar goed, wat doe je eraan.
Sneeuw valt tenslotte niet elk jaar op dezelfde dag.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
In Zweden zijn ze het wel gewend en ook daar is het in de eerste week van sneeuwval ook overal een puinhoop, moet iedereen hals over kop winterbanden hebben en vallen er weer doden.
Dat is gewoon menseigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |