Dat is nu net het "probleem" Samzz! Juist die toestand wil ik zien dan!quote:
Waarom denk je dat ik om foto's vroegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is nu net het "probleem" Samzz! Juist die toestand wil ik zien dan!
Daar heb je een goed punt. KPD herbergt het levende bewijsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pics van piemels zijn echt overrated.
Jij met je overratedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pics van piemels zijn echt overrated.
Laat dan ook maar een foto zien van die punten Samzz!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. KPD herbergt het levende bewijs
Je hebt ze toch liever in de hand/je dan op een plaatjequote:
Dat vind ik dan wel weer een prima planquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Laat dan ook maar een foto zien van die punten Samzz!
Ik mag toch hopen dat jij de weg naar KPD ondertussen wel weet te vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Laat dan ook maar een foto zien van die punten Samzz!
Alsof ik er dan (op dit moment) iets mee kanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt ze toch liever in de hand/je dan op een plaatje
Daar heb ik ze niet zien staan hoor!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij de weg naar KPD ondertussen wel weet te vinden
Geen idee of jij dat kan, ik zou er geen moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Alsof ik er dan (op dit moment) iets mee kan
Punten niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb ik ze niet zien staan hoor!
Welke kloon is van jouquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat jij de weg naar KPD ondertussen wel weet te vinden
Jouw! Punten ging het overquote:
Ik heb geen punten, ik heb stippenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een prima plan
Daar zitten wel punten achterquote:
Ik kan niet meer in kpdquote:
Ik vraag me toch af in hoeverre m'n bh daar opgewonden van raaktquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zitten wel punten achteren anders masseer k die stippen wel even
Ms wordt het dan ineens wel een Fquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af in hoeverre m'n bh daar opgewonden van raakt
moet je die wel aan doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af in hoeverre m'n bh daar opgewonden van raakt
Praat me er niet vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms wordt het dan ineens wel een F
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |