Veel plezier met je rechterhandje alleen in bed.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:56 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Inderdaad, zou wensen dat ik een vriendin had..Gelukkig heeft ze geen vuilniszakken als jas.
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:06 schreef honda1990 het volgende:
[..]
BBHet enige voordeel is dat je .gifs kan zien
Die vriendin uit haar verhaal is zij zelf. Haar alter ego denk ik. Ze wilt alleen niet dat mensen denken dat ze een slet is, maar een lief doch sterk-in-haar-schoenen-staand meisje dat het opneemt voor haar vriend(inn)en... Helaas is ze gewoon triest.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:10 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Je kan je ook normaal gedragen, en niet als een slet. Zoals je vriendin deed.
Mag ik vragen hoe je aan die foto komt met die zonnebril?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:47 schreef DR878 het volgende:
[..]
u vraagt wij draaien:
[ afbeelding ]
![]()
Hij heeft al een stuk of 10 keer gezegd dat hij je kent en je op msn en hyves heeft.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je aan die foto komt met die zonnebril?
jij houdt mijn levende in liefdenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:37 schreef 9611Niels het volgende:
Avonturen op het kamp, deel III: waar Tasja deelneemt aan een kroeggevecht, Arie's hennepkwekerij opgerold wordt en Jannes langskomt op het kamp!
Ja ik lees het net pasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Hij heeft al een stuk of 10 keer gezegd dat hij je kent en je op msn en hyves heeft.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:46 schreef Wing het volgende:
Zo een vrouw als TS zoek ik; een vrouw die mij kan beschermen
homo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:46 schreef Wing het volgende:
Zo een vrouw als TS zoek ik; een vrouw die mij kan beschermen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:37 schreef 9611Niels het volgende:
Avonturen op het kamp, deel III: waar Tasja deelneemt aan een kroeggevecht, Arie's hennepkwekerij opgerold wordt en Jannes langskomt op het kamp!
thats what she said XDquote:Op zondag 16 januari 2011 00:25 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Jij maakt wat mee zeg. Achtelrijke hoer je had gewoon zijn drankje moet accepteren en dan zijn pik zuigenzoals een eckte vrouw hoort te doen. dan waren er geen problemen.
succes met de feedback
groetjensz
Whehehe verzonnen topicsquote:Op zondag 16 januari 2011 00:25 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Jij maakt wat mee zeg. Achtelrijke hoer je had gewoon zijn drankje moet accepteren en dan zijn pik zuigenzoals een eckte vrouw hoort te doen. dan waren er geen problemen.
succes met de feedback
groetjensz
Ik kreeg geen problemen toen ik zijn aanbod weigerde... Die begonnen pas toen mijn vriendin zijn aanbod wel aannam... Dus ga fietsen met je conclusiesquote:Op zondag 16 januari 2011 00:25 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
succes met de feedback
groetjensz
Hoi Tasja!quote:Op zondag 16 januari 2011 03:31 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Ik kreeg geen problemen toen ik zijn aanbod weigerde... Die begonnen pas toen mijn vriendin zijn aanbod wel aannam... Dus ga fietsen met je conclusies
Nee, het was vanavond keigezellig!quote:Op zondag 16 januari 2011 03:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoi Tasja!Geen leuke nieuwe verhalen van afgelopen avond/vannacht?
En hoe staat het er eigenlijk voor met de mooiste villa van de stad? Heeft die ook het mooiste privé zwembad van de stad erbij of niet?
Alleen als het de mooiste waterval van de stad is.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:38 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Nee, het was vanavond keigezellig!
En nee we hebben geen zwebad
Er stroomt wel een klein beekje door mijn achtertuin, en heeft ook nog eens een waterval
Telt dat ook?:P
Haha nee, die staat in ons parkquote:Op zondag 16 januari 2011 03:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
Alleen als het de mooiste waterval van de stad is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Strap-on_dildoquote:Op zondag 16 januari 2011 04:43 schreef Aukje83 het volgende:
TS noemt haar eigen vriendin een neukbaar wijf
Ff serieus gebeurt dit nog?Ik zie echt alleen maar dat uitsmijters klappen krijgen bij uitgaansgelegenheden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:21 schreef Magick-lady het volgende:
De uitsmijter zag de bui al hangen, en smeet ons er dus allemaal uit.
Waar kom je vandaan?quote:Op zondag 16 januari 2011 04:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ff serieus gebeurt dit nog?Ik zie echt alleen maar dat uitsmijters klappen krijgen bij uitgaansgelegenheden.
Misschien toevallig in bepaalde gelegenheden of bij het voetbal / waar hooligans zich verzamelen, maar doorgaans valt het volgens mij wel mee dat uitsmijters echt klappen krijgen?quote:Op zondag 16 januari 2011 04:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ff serieus gebeurt dit nog?Ik zie echt alleen maar dat uitsmijters klappen krijgen bij uitgaansgelegenheden.
Lijkt me ook niet echt logisch aangezien je dan echt nooit meer die club binnen zal komen.quote:Op zondag 16 januari 2011 04:51 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
Misschien toevallig in bepaalde gelegenheden of bij het voetbal / waar hooligans zich verzamelen, maar doorgaans valt het volgens mij wel mee dat uitsmijters echt klappen krijgen?
Wellicht, maar dat sluit niet uit dat bepaalde 'hooligans' ervoor kunnen kiezen om op een bepaald moment uitsmijters te lijf te gaan. Dan kan iemand daar alsnog prima getuige van zijn toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 04:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt logisch aangezien je dan echt nooit meer die club binnen zal komen.
Wellicht maar ik heb het echt nog nooit gezien. Lijkt me ook apart dat je met je bezopen kop iemand die totaal nuchter en getraind is om klappen te geven even een paar hoeken geeft. Tevens staat de hele stad toch vol politie dus lang kan het niet duren voor je de bak in wordt geflikkerd.quote:Op zondag 16 januari 2011 04:55 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat sluit niet uit dat bepaalde 'hooligans' ervoor kunnen kiezen om op een bepaald moment uitsmijters te lijf te gaan. Dan kan iemand daar alsnog prima getuige van zijn toch?
Dat kan en zo denken nuchtere en verstandige mensen vaak ook, maar dat neemt niet weg dat het goed kan voorkomen dat bepaalde mensen in groepsverband er wel voor kiezen om er op los te slaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 04:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wellicht maar ik heb het echt nog nooit gezien. Lijkt me ook apart dat je met je bezopen kop iemand die totaal nuchter en getraind is om klappen te geven even een paar hoeken geeft. Tevens staat de hele stad toch vol politie dus lang kan het niet duren voor je de bak in wordt geflikkerd.
Niks met hooligans te maken, maar het valt me gewoon op.Beveiligers en uitsmijters krijgen gewoon vaak klappen.Op zich terecht want ze maken het er vaak zelf na en stellen weinig voorquote:Op zondag 16 januari 2011 04:51 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
Misschien toevallig in bepaalde gelegenheden of bij het voetbal / waar hooligans zich verzamelen, maar doorgaans valt het volgens mij wel mee dat uitsmijters echt klappen krijgen?
Ik weet al 4 jaar dat ik biseksueel ben...quote:Op zondag 16 januari 2011 10:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
TS ben je beetje openminded en bi-curious?
Ooh die aandacht vond ze prima. Maar dat betekend niet dat hij het recht heeft zijn tong in haar mond te proppenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:37 schreef devl1nsect het volgende:
Vrouwen willen toch een brede stoere alpha man die flappen in de portemonnee heeft? Krijgt ze een keer aandacht, is het nog niet goed.
Wie a zegt moet ook de lul in haar mond niet afslaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:42 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Ooh die aandacht vond ze prima. Maar dat betekend niet dat hij het recht heeft zijn tong in haar mond te proppen
Kijk... Daar sprak iemand die TOTAAL niet weet hoe het moetquote:Op zondag 16 januari 2011 14:45 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wie a zegt moet ook de lul in haar mond niet afslaan.
Wat is er mis met kampers?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:26 schreef Leevancleef het volgende:
Kamper, blijf voortaan in je woonwagen ipv anderen lastig te vallen met je vechtlust.
Beetje respect voor de medemens mag ook wel..?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:52 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Wat is er niet mis met kampers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |